quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:56 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen!
Aldus Inlognaam ,die nog niet echt wakker is, en al naar de supermarkt was gegaan om koffie en wat eten te halen maar daarin niet geslaagd is.
Om deze tijd? Vreemd zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:56 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen!
Aldus Inlognaam ,die nog niet echt wakker is, en al naar de supermarkt was gegaan om koffie en wat eten te halen maar daarin niet geslaagd is.
Slimpie..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:56 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen!
Ik zat in de bus. De volgende keer las ik die bruggen gewoon dicht.quote:
Ik bedoelde eigenlijk Inlognaam, dat die om die tijd al naar de winkel wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat in de bus. De volgende keer las ik die bruggen gewoon dicht.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:05 schreef maffemuts het volgende:
*zet 2 kannen koffie neer, 1 extra sterk, 1 'normaal', een kan heet water en een bakje theezakjes, en vers belegde broodjes.*
Voor 't eerst ben ik het 100% eens met een (niet-naam) topic! je slaat de spijker op z'n kop DC
Zeg dat welquote:
quote:
Heb ik iets gemist? Ik sliepquote:
dat is je vergeven hoorquote:
Pff. Ik mis weer teveel... JJ, alles okee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is je vergeven hoor![]()
uhh... ik kon niet slapen en toen zag ik billie met een post en daar moest ik op reageren van mezelf.
dus latertje of vroegertje
JJ kon niet slapen, want die zag steeds een situatie voor zich wat ze gisteren heeft meegemaakt op het werk.
JJ, heb je wel een beetje geslapen?
Ik heb rond half 4 een borrel genomen, in de hoop dat mn hoofd een beerje rustig werd, maar ben tot half 7 wakker geweest, en om kwart voor 9 was Deniz wakkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhh... ik kon niet slapen en toen zag ik billie met een post en daar moest ik op reageren van mezelf.
JJ kon niet slapen, want die zag steeds een situatie voor zich wat ze gisteren heeft meegemaakt op het werk.
Mwuah, kan beterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pff. Ik mis weer teveel... JJ, alles okee?
quote:
Ik zat het ook al te volgen, goed bezig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had liever gehad dat men inhoudelijk reageerde op billie zijn eigen laatste post, maar ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat het ook al te volgen, goed bezig.![]()
Wel jammer dat er gelijk weer een stel zeikerds zich melden.
Ik snap wat je bedoelt. Ze komen even binnen waaien en plaatsen een opmerking zonder te weten waar over ze het hebben. En een beetje de voorgaande delen lezen ho maar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had liever gehad dat men inhoudelijk reageerde op billie zijn eigen laatste post, maar ja...
Die is ge-edited dus ik weet niet wat er stond. Al ga ik er vanuit dat het niet lekker loopt...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had liever gehad dat men inhoudelijk reageerde op billie zijn eigen laatste post, maar ja...
Waar dolfina op doelt staat er nog, het gaat even wat minder met billie en dan werken een paar opbeurende woorden beter dan het gezeik in zijn nieuwe topic.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Die is ge-edited dus ik weet niet wat er stond. Al ga ik er vanuit dat het niet lekker loopt...
quote:
waarom krijg ik slaag meneer Rucky?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar dolfina op doelt staat er nog, het gaat even wat minder met billie en dan werken een paar opbeurende woorden beter dan het gezeik in zijn nieuwe topic.
[..]![]()
Rucky heeft losse handjes, dat weet je toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
waarom krijg ik slaag meneer Rucky?
Een beetje uitslapen door de week slaapkop, ik was al 4 uur aan het werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
waarom krijg ik slaag meneer Rucky?
Pssst... ze heeft nog vakantie....;)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje uitslapen door de week slaapkop, ik was al 4 uur aan het werk.
Lekker geslapen?
Ja maar dat is nog geen reden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pssst... ze heeft nog vakantie....;)
Ok, als jij het zegt dan is het zo. Slaap morgen maar weer lekker uit belle.quote:
Als jij vakantie hebt mag je ook uitslapen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ok, als jij het zegt dan is het zo. Slaap morgen maar weer lekker uit belle.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij vakantie hebt mag je ook uitslapen.
Tsja, daar kan ik niets aan doen dat jij al 4 uur aan het werk wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje uitslapen door de week slaapkop, ik was al 4 uur aan het werk.
Lekker geslapen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pssst... ze heeft nog vakantie....;)
Dan kom ik tussen jullie in liggen misschien kan ik er wat van leren.quote:
Ik ben ook helemaal geen uitslaper. Als ik 's morgens laat wakker word dan komt dat omdat ik te laat mijn bed ingekropen ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 kan niet eens uitslapen, al zou ik het willen..
Ben eigenlijk altijd wel redelijk vroeg wakker..
Echnie, 1 lange vent in mijn bed is wel genoeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan kom ik tussen jullie in liggen misschien kan ik er wat van leren.
[..]
Ik ben ook helemaal geen uitslaper. Als ik 's morgens laat wakker word dan komt dat omdat ik te laat mijn bed ingekropen ben.
Dammit. Nu word ik toch nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef vannelle het volgende:
En idd: JJ
Kan me goed voorstellen dat het je dwars zit!
Vorige topic blz. 10 geloof ik t/m 12 ff doorlezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit. Nu word ik toch nieuwsgierig
JJ was aan het werk op een station en iemand kreeg een epileptische aanval waardoor die bijna op het spoor viel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit. Nu word ik toch nieuwsgierig
quote:
Ik heb het ook wel meegemaakt toen ik in de medische dienst, zat en het kan idd behoorlijk heftig zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:44 schreef Merlijn het volgende:
Thnx. Lijkt me ook niet heul fijn om te zien....
Is het ook niet, zelf 1x meegemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:44 schreef Merlijn het volgende:
Thnx. Lijkt me ook niet heul fijn om te zien....
Beterschap!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
JJ sterkte ermee!
Pfft ziek zijn zuigt!
Staat ie niet op pagina 2?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Mailtje:
"We are finalizing the private kilometers record of employees with lease car and we noticed that you have negative private kilometers (-315) in your timenet record as of 31.07.2012.
Please note that private kilometers should always be positive. Can you please ensure to amend your kilometers in Timenet and advice us accordingly?"
Ga net kijken: staat mijn auto er ineens niet meer tussen... Dat mogen ze dus zelf eens even gaan uitzoeken....
ja een soort buikgriepvirus! Heel nasty! Hou eten niet binnen en drinken met moeite! En duizelig! Mn lief heeft me al 2x van de grond kunnen rapen.quote:
Zou best kunnen, maar dat mogen zij gaan uitzoeken. * ik * heb netjes mijn km registratie ingevuld.quote:
Mhhh.....klinkt niet fijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja een soort buikgriepvirus! Heel nasty! Hou eten niet binnen en drinken met moeite! En duizelig! Mn lief heeft me al 2x van de grond kunnen rapen.
Maarja... Gaat ook weer over en t scheelt weer een paar kilo :p
Kun je je idd moeilijk druk om maken, jij hebt gedaan wat je kon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat mogen zij gaan uitzoeken. * ik * heb netjes mijn km registratie ingevuld.
Dat doet ie gelukkig ook, hij heeft net boodschappen gedaan voor mij alsof ik nog n week ziek blijf! Maar goed mocht ik de arme schat aangestoken hebben, heeft hij ook genoeg licht etenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mhhh.....klinkt niet fijn!![]()
Gelukkig is je lief er, kan hij je lekker vertroetelen.
daar is toch niets mis meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Mailtje:
"We are finalizing the private kilometers record of employees with lease car and we noticed that you have negative private kilometers (-315) in your timenet record as of 31.07.2012.
Please note that private kilometers should always be positive. Can you please ensure to amend your kilometers in Timenet and advice us accordingly?"
Ga net kijken: staat mijn auto er ineens niet meer tussen... Dat mogen ze dus zelf eens even gaan uitzoeken....
fijn! :Squote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat mogen zij gaan uitzoeken. * ik * heb netjes mijn km registratie ingevuld.
Wel, want dat kan dus niet. Ik heb aardig wat prive kilometers afgetikt afgelopen jaar maar nu klopt hun administratie dus niet.quote:
Ik denk dat het probleem meer zit in het feit dat er een huurauto tussenin heeft gezeten. Maar dan nog steeds: hun probleem.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef kwiebuske het volgende:
aha
dus probleem terugleggen
ik goed ingevuld
jullie kwijt / niet goed gedaan
maar is idd wel klote
moet alles weer nagekeken worden
blegh....
Precies ze moeten niet van hun probleem jouw probleem maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem meer zit in het feit dat er een huurauto tussenin heeft gezeten. Maar dan nog steeds: hun probleem.
ook hier: gelijk hebben / gelijk krijgen zijn ook twee verschillende dingen helaas...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Precies ze moeten niet van hun probleem jouw probleem maken.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:05 schreef Merlijn het volgende:
ook hier: gelijk hebben / gelijk krijgen zijn ook twee verschillende dingen helaas...
Ik heb verse doperwten van mams, uit de moestuin..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef DJMO het volgende:
ik ben blij omdat ik een blikopener heb. nu kan ik dat stomme blik doperwten openmaken
ja maar .. ik heb geen mams met een moestuinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef mouthman het volgende:
[..]
Ik heb verse doperwten van mams, uit de moestuin..![]()
Die zijn vetlekker en daar heb je geen blikopener voor nodig ....
Als je maar weer op tijd terug bent om te koken want ik houd er niet van om laat te eten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 zich maar weer even klaar gaat maken voor een rondje hardlopen!
Je mag die van mij wel eens huren hoor.....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja maar .. ik heb geen mams met een moestuin
lekker gourmetten zometeenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je maar weer op tijd terug bent om te koken want ik houd er niet van om laat te eten.
Uitslapen, gourmetten je hebt het wel goed voor elkaar vandaag.quote:
ja toch heerlijk vakantie, 3 km hardlopen vanmiddagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Uitslapen, gourmetten je hebt het wel goed voor elkaar vandaag.
Ben je een beetje uit de schrik? Las het vanmiddag en kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kom op hockey chickies.. Ff scoren in die verlenging!
Ik moest lachen om je laatste opmerkingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:12 schreef Inlognaam het volgende:
Staat het nog steeds 1-1?
Ik zit niet te kijken, maar de Nederlandse hockeydames zijn wel de moeite waard van het bekijken. Of ze nu wel of niet winnen, een lust voor het oog zijn ze!
Je pikt ze er zo uit jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je laatste opmerking![]()
Leuke meiden ja maar ze lijken imo allemaal zo op elkaar, lijken wel zussen, allemaal hetzelfde haar, blond en zo. Lijkt net of ze uit dezefde genen geboren zijn![]()
Maar ze zijn wel leuk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vandaag een plaatselijke radioman die claimde dat Marleen Veldhuis beter goud had kunnen winnen omdat veel reporters lichtelijk moeite hebben met het uitspreken van Manoni's achternaam.
Nu ben ik een vrouw maar Manomi is toch ook bepaald een knappe meid te noemen?
Maar die achternaam hè, hoeveel variaties ik al op het nieuws gehoord heb
En haar tánden, echt, zo jaloers op die prachtige, perfecte bek met tandenquote:
Ja dat valt vooral op!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En haar tánden, echt, zo jaloers op die prachtige, perfecte bek met tanden
Mag ik dr prijswinnende tweelingzus Ranomi dan adopteren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ideale meid, leuk. knap en lief. Ik wil haar terstond adopteren, inclusief die tanden dus![]()
Ze is gewoon total package.
Nu de voornaam nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vandaag een plaatselijke radioman die claimde dat Marleen Veldhuis beter goud had kunnen winnen omdat veel reporters lichtelijk moeite hebben met het uitspreken van Manomi's achternaam.
Nu ben ik een vrouw maar Manomi is toch ook bepaald een knappe meid te noemen?
Maar die achternaam hè, hoeveel variaties ik al op het nieuws gehoord heb
Heb zelf een uur of wat tijdens het verven lopen oefenen, ik spreek het nu feilloos uit![]()
Dat is een zwemster (Ranomi Kromowidjojo). Naomi van As is een Hockey speelster.quote:
Knoflookje bedoelt dan ook Ranomiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is een zwemster (Ranomi Kromowidjojo). Naomi van As is een Hockey speelster.
yups en marianne vos is een wielrenster.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is een zwemster (Ranomi Kromowidjojo). Naomi van As is een Hockey speelster.
Jij weet veel te veel, met jou ga ik dus nooit triviant spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en marianne vos is een wielrenster.
en stukken minder leuk dan Ranomiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en marianne vos is een wielrenster.
lol,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij weet veel te veel, met jou ga ik dus nooit triviant spelen.
hmmm ok, daar heb je wel een punt iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en stukken minder leuk dan Ranomi
Dat mag hoor, ik zou niet z'n stupide username hebben gekozen als ik niet, kijkend op een duitse site en knoflook hakkend bezig was geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Lutte het volgende:
En ja ik vernaggel je username ff anders komen er allemaal gekke woorden in m'n autocorrect
En ondertussen werd je door manlief rondgereden in aan audi A6quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik zou niet z'n stupide username hebben gekozen als ik niet, kijkend op een duitse site en knoflook hakkend bezig was geweest.
Ik hou van knoflook
Niets mis met knoflook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik zou niet z'n stupide username hebben gekozen als ik niet, kijkend op een duitse site en knoflook hakkend bezig was geweest.
Ik hou van knoflook
Inderdaad, verbruik hele slingers aan knoflook elke week en ik leef nog steeds (goed voor de bloeddruk, chloresterol en ook voor de lijnquote:
Hmm, Trabantjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wij, een Audi![]()
Nee, wij hebben er twee van een echt merk, ook duits maar dan die mooiere die iets later in het alfabet zit
Dus een knoflook diner met zijn tweetjes zit er niet in?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe, die broer zag ik op tv, lekker gevalhet is me toch jammer dat ik al heul oud ben, gelukkig heb ik een hele leuke man, al is die van een compleet ander bouwjaar
Hij is zo mijn held!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Overigens, Epke Zonderland, mijn hemel wat een performance zeg , met een driedubbele vlaflip
Ook enorm verdiend goud![]()
Dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is zo mijn held!
Topturner, student geneeskunde en ontzettend knap
Eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat.
Hij zou met Ranomi Lutte moeten trouwen, the perfect couple, oe, wat zou dat voor mooie kindjes opleveren?
Geeft niet ik zoek wel verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
@ Rucky: O jawel hoor, schop ik man met hond de deur uit (NOT)
Maar met meerderen is ook niks mis mee, kook vaak zat voor visite, als het maar lekker eten is is het aantal eters nooit fout
Maar geloof niet dat jij en ik ooit aan één tafel gaan zitten![]()
Kun jij ook een 4-voudige vlaflip dan? Want dat zou dan de eerste vereiste moeten zijn nietwaar?quote:
Spagaat ook goed?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun jij ook een 4-voudige vlaflip dan? Want dat zou dan de eerste vereiste moeten zijn nietwaar?
Kun jij een spagaat? Zonder heel erg au te roepen en 112 te bellen?quote:
Jupquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun jij een spagaat? Zonder heel erg au te roepen en 112 te bellen?
Held
Hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben al blij dat ik binnen 5 minuten overeind kom als ik mijn hond moet kammen.
Ik ben uitermate lenig
Heb ivm de renovatie boven (dus meer dan voldoende oefeningen) geen tijd voor de sportschool en wat blijkt? Ik wordt nu ranker en slanker dan met dat gedoe. Hmmm, zegtoch maar niet op wan als alles klaar is boven ga ik weer uitdijen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun jij een spagaat? Zonder heel erg au te roepen en 112 te bellen?
Heldin
Zo train je onbewust veel spiergroepen jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb ivm de renovatie boven (dus meer dan voldoende oefeningen) geen tijd voor de sportschool en wat blijkt? Ik wordt nu ranker en slanker dan met dat gedoe. Hmmm, zegtoch maar niet op wan als alles klaar is boven ga ik weer uitdijen.
Als ik één been in de nek probeer te leggen zit ik voor 6 weken in het gips, gegarandeerd. Ben zo lenig als een verkoolde loempia met oude miequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahaIk zit nu ook helemaal in het vakantieritme hoor
Beentjes in de nek
Hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Als ik één been in de nek probeer te leggen zit ik voor 6 weken in het gips, gegarandeerd. Ben zo lenig als een verkoolde loempia met oude mie
Zo zie ik er ook uit maar dan op z'n Hollands, stronk bleekselderij, omhangen met wat verlepte sla, fris boontje als hoofd met wat halfverlepte taugé als haardos.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
O, dat brengt me zeer indirect op mannen die de pest hebben aan vrouwen met een korte(re) haardos. Wat die mannen vergeten is dat er vrouwen zijn met haar wat zich bepaald niet leent om dat te laten groeien. En daarvan ben ik en één. Fijn haar, dun en slap dus het enige is de schaar erin, met een hele hoop zooi volume erin brengen mbv fohn, krulborstel en een zooi gelachtig iets.
En echt, als ik opgekallefaterd ben ben ik best een pláátje, voor mijn leeftijdMaar als ik lang haar zou hebben, met die halve kale inhammen was ik net een ma Flodder.
Dus: mannen, vergeet even dat niet alle vrouwen een bos haar hebben Daarentegen heb ik wél een bos hout voor de deur. Dus ach, niet alles maar wel iets. Beter dan niks
Verder ben ik beeldig hoor
(en daarbij heb ik ook nog eens best nette tanden maar zeker geen big smile als Ranomi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
O, dat brengt me zeer indirect op mannen die de pest hebben aan vrouwen met een korte(re) haardos. Wat die mannen vergeten is dat er vrouwen zijn met haar wat zich bepaald niet leent om dat te laten groeien. En daarvan ben ik en één. Fijn haar, dun en slap dus het enige is de schaar erin, met een hele hoop zooi volume erin brengen mbv fohn, krulborstel en een zooi gelachtig iets.
En echt, als ik opgekallefaterd ben ben ik best een pláátje, voor mijn leeftijdMaar als ik lang haar zou hebben, met die halve kale inhammen was ik net een ma Flodder.
Dus: mannen, vergeet even dat niet alle vrouwen een bos haar hebben Daarentegen heb ik wél een bos hout voor de deur. Dus ach, niet alles maar wel iets. Beter dan niks
Verder ben ik beeldig hoor
Proest, dáár ging mijn wijntjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Het is net wat je staat, en wat je haar van plan is natuurlijk. Bij mij is het juist andersom bv, met die bos krullen ben ik met kort haar net Gordon
Nou heerlijk toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar ik heb geen kórt kort haar, meer lang-kort![]()
Verder ben ik uitermate vrouwelijkdraag nooit rokken want klutsknieeén. Geen type voor ultieme vrouwelijkheden, dus geen harsnagels, geen 50 armbanden om één poot of megagroot horloge (waar de meesten de tijd niet eens af kunnen lezen) nóch een nep-
gucci-zonnebril in de dunne haardos, die armen en handen gebruik ik liever om in huis en tuin te kloten. Rij wél een BMW dus ben totaal niet het geéikte Beamertype. Ik ben een loslopend geval klus en plant geval en háát winkelen!.
Ik ben een barbaar
(daarom houdt mijn man na 30 jaar ook nog zo van mij)
Kijk, zo zien we het graagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, maar heb die man dan ook al 30 jaar in de boeien hè. Hij mag alleen los om te gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |