Kill en attack Dimens, kill en attack!quote:
Het was niet de eerste die er voor wilde betalen, daarnaast is dit niet de bedoeling van deze service.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:25 schreef Trippii het volgende:
Waarom wordt het Friends & Family topic gesloten? 1 Ding mag niet en er wordt maar gelijk besloten dat hij dicht moet, lekker makkelijk he? Verwijder gewoon de post en/of geef aan wat niet de bedoeling is en laat hem lekker open, genoeg mensen die er mee geholpen worden.
Evengoed hebben wij mods er een slecht gevoel bij, het is nogal dubieus allemaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:45 schreef Trippii het volgende:
De mensen die de codes mogen verstrekken mogen zelf bepalen aan wie ze een code geven, daarnaast hebben ze ook een limiet zodat er geen misbruik gemaakt van kan worden, prima actie!
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Waar is de fokkers helpen fokkers mentaliteit gebleven?
Dubieus? Is Vodafone dubieus? De actie van Vodafone? De mensen van Vodafone die de codes verstrekken? Het is gewoon een actie met een actiecode zoals elke andere actie met een actiecode, niks dubieus aan. Het is zo dat de codes schaars zijn in verhouding met de vraag, vandaar dat er een vergoeding tegenover gezet werd van mijn zijde, dit is dan ook de enige goede reden als jullie dit niet willen hebben.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Evengoed hebben wij mods er een slecht gevoel bij, het is nogal dubieus allemaal.
Ja, "graaien" naar een actiecode die gewoon verstrekt mag worden, boehoe..quote:[..]Dit is gewoon graaien, niets meer en niets minder.
Weer eens een kleuter die niet begrijpt waarvoor een feedback topic isquote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Catch22- het volgende:
Dan ga je toch lekker naar een ander forum? Jankbal
quote:
Gelukkig ben jij heel volwassen en goed in negerenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Agiath het volgende:
Er zit een of ander ontzettend triest persoon (overflow-) het iPhone topic te vergallen met z'n super gave sony oid. Kan hij doorgestuurd worden naar het juiste topic of de zandbak?
DIG / iPhone #206 Remlof wil graag een nieuwe TT
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef Agiath het volgende:
Flikker op, kleutertje, je hebt de feiten gewoon niet op orde. Je spelling doet ook nog eens pijn aan mijn ogen. Mag je eigenlijk wel al een mobiel abonnement afsluiten als je 13 bent?
Ik wijs hem gewoon op z'n plek. Dit soort mensen moeten gewoon opflikkeren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij heel volwassen en goed in negeren
[..]
Nou nou! Poeh de troll zal onder de indruk zijn van je puberale gehap heldhaftige optreden.quote:
Oke misschien schoot ik wat uit mijn slof.... en wat is een TR?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou nou! Poeh de troll zal onder de indruk zijn van je puberale gehap heldhaftige optreden.
PLaats gewoon een TR en hap niet als een josti. Zo laat je juist alleen maar het topic ontsporen.
Wijze woorden dit. Problem solved, please move on ppls!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou nou! Poeh de troll zal onder de indruk zijn van je puberale gehap heldhaftige optreden.
PLaats gewoon een TR en hap niet als een josti. Zo laat je juist alleen maar het topic ontsporen.
Kwart voor zeven was ik net wakker hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:29 schreef Troel het volgende:
Ja, de echte nerds slapen nog om kwart voor zeven, dus ik dacht, vooruit
Kwam voor zeven hoor ik al een half uur wakker te zijn maar had me vandaag verslapen dus was pas om 5 voor half 8 wakkerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwart voor zeven was ik net wakker hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |