quote:
Dan zal een modje 'm toch eerst moeten koppelen aan de vorigequote:
plus een Xperia Z OP. Weet niet of iemand dat kan maken?quote:Op zondag 17 februari 2013 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan zal een modje 'm toch eerst moeten koppelen aan de vorige
Knutsel jij 's ffquote:Op zondag 17 februari 2013 14:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
plus een Xperia Z OP. Weet niet of iemand dat kan maken?
Anders ga ik wel even knutselen als ik tijd heb.
Ik stap dus over van provider, maar moet tot m'n nummer geporteerd is m'n oude simkaart gebruiken. En die past dus nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's netjes. Een collega van mij moest zo'n nieuwe sim hebben moest gewoon dokken. Weet niet meer welke aanbieder. Maarja, op het bedrag van het toestel doet het er eigenlijk weinig toe.
't is alleen suf als je - heel happy met je aankoop - met je nieuwe toestel naar huis gaat, het ding uitpakt, en er vervolgens verbijsterd achterkomt dat je inderdaad de verkeerde soort SIM hebt... En de winkel natuurlijk al dicht want al na zessen... Zoiets zou mij dus gemakkelijk overkomen.
Kun je zelf ook doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik stap dus over van provider, maar moet tot m'n nummer geporteerd is m'n oude simkaart gebruiken. En die past dus niet. Dan maar bij laten knippen door zo'n beltoko.
Studentmobiel staat nog op de 27equote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:46 schreef Catch22- het volgende:
28e blijft staan voor mijn order
de aanbieding die ik heb genomen is nu 109euro duurder dan toen ik bestelde
Ze komen de 27e aan in NL als het goed is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Studentmobiel staat nog op de 27e![]()
Alleen a.s. week nog een keer mailen/belen over de headset...
Mja, gebruik liever zo'n simkaart knipper dan dat ik zelf ga prutsen met een schaar...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je zelf ook doen
Maar ik heb 'm nu dus bij Vodafone besteld, alleen nergens aan kunnen geven of ik een microsim nodig heb.. Dus ik kan als ik 'm binnen heb eerst naar de vodafone winkel?
Iemand al een leveringsdatum gekregen?
Ik heb het eigenlijk ook niet zo op HTC, maar ben wel blij verrast door dat nieuwe toestel. Maar goed, denk dat ik toch voor een paarse Z ga.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Catch22- het volgende:
ik hoef niet zo'n lelijke HTC met dat brakke sense
699 introprijsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk ook niet zo op HTC, maar ben wel blij verrast door dat nieuwe toestel. Maar goed, denk dat ik toch voor een paarse Z ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |