Weer eens een kleuter die niet begrijpt waarvoor een feedback topic isquote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Catch22- het volgende:
Dan ga je toch lekker naar een ander forum? Jankbal
quote:
Gelukkig ben jij heel volwassen en goed in negerenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Agiath het volgende:
Er zit een of ander ontzettend triest persoon (overflow-) het iPhone topic te vergallen met z'n super gave sony oid. Kan hij doorgestuurd worden naar het juiste topic of de zandbak?
DIG / iPhone #206 Remlof wil graag een nieuwe TT
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef Agiath het volgende:
Flikker op, kleutertje, je hebt de feiten gewoon niet op orde. Je spelling doet ook nog eens pijn aan mijn ogen. Mag je eigenlijk wel al een mobiel abonnement afsluiten als je 13 bent?
Ik wijs hem gewoon op z'n plek. Dit soort mensen moeten gewoon opflikkeren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij heel volwassen en goed in negeren
[..]
Nou nou! Poeh de troll zal onder de indruk zijn van je puberale gehap heldhaftige optreden.quote:
Oke misschien schoot ik wat uit mijn slof.... en wat is een TR?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou nou! Poeh de troll zal onder de indruk zijn van je puberale gehap heldhaftige optreden.
PLaats gewoon een TR en hap niet als een josti. Zo laat je juist alleen maar het topic ontsporen.
Wijze woorden dit. Problem solved, please move on ppls!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou nou! Poeh de troll zal onder de indruk zijn van je puberale gehap heldhaftige optreden.
PLaats gewoon een TR en hap niet als een josti. Zo laat je juist alleen maar het topic ontsporen.
Kwart voor zeven was ik net wakker hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:29 schreef Troel het volgende:
Ja, de echte nerds slapen nog om kwart voor zeven, dus ik dacht, vooruit
Kwam voor zeven hoor ik al een half uur wakker te zijn maar had me vandaag verslapen dus was pas om 5 voor half 8 wakkerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwart voor zeven was ik net wakker hoor.
Jep!quote:Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef FredvZ het volgende:
Zeg, Dubbeldrank, hebben ze jou benoemd tot de FOK! Moraalridder?
Voorbeeldje: DIG / bestand maken die achtergrond meteen veranderd
Het is uiteraard nooit goedquote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef Bart het volgende:
Jezus Fred, is er eindelijk een mod actief in DIG, is het wéér niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |