Was een leuk topic.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:16 schreef Riparius het volgende:
Dit topic kan gesloten worden aangezien de TS de OP heeft verwijderd.
welnee. Gewoon de posts terugzetten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:16 schreef Riparius het volgende:
Dit topic kan gesloten worden aangezien de TS de OP heeft verwijderd.
Tuurlijk kan dat, maar voor zover ik weet is het policy om topics te sluiten als de TS zelf zijn of haar OP verwijdert, want zonder OP heb je geen topic.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:31 schreef Bart het volgende:
[..]
welnee. Gewoon de posts terugzetten.
Nee, de policy is om OP/posts terug te zetten. Mensen moeten maar gewoon nadenken voor ze wat op internet zeten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar voor zover ik weet is het policy om topics te sluiten als de TS zelf zijn of haar OP verwijdert, want zonder OP heb je geen topic.
Voor die vier posts? Nahquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:44 schreef Troel het volgende:
DIG / internetsnelheid Canal Digitaal
DIG / internetsnelheid Canal Didgitaal
Kunnen die niet samengevoegd worden ofzo?
DIG / Windows 7 #16quote:Op zondag 24 februari 2013 13:36 schreef Iwanius het volgende:
Is er een centraal Windows topic waar je algemene vragen kunt stellen zoals:
Hoe kan het dat je bij het willen verwijderen van een programma een popup in Windows krijgt dat je onvoldoende rechten hebt (o.i.d.) terwijl je bij installatie van Windows geen wachtwoord als admin hebt ingevuld en dus als enige gebruiker van Windows te boek staat?
Ook niet, doen we eigenlijk nooit in DIG, wie weet kan iemand anders met hetzelfde probleem/vraag er in de toekomst nog eens gebruik van makenquote:
Ja, maar het zijn nagenoeg dezelfde topics, zelfde persoon. En ik weet van de geen slotje enzo, maar het is gewoon zo stom dubbel en met stomme taalfouten enzoquote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook niet, doen we eigenlijk nooit in DIG, wie weet kan iemand anders met hetzelfde probleem/vraag er in de toekomst nog eens gebruik van maken.
Oh dat was me niet eens opgevallenquote:
Dat was waarom ik het zo onzinnig vondquote:Op zondag 24 februari 2013 14:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dat was me niet eens opgevallen.
Goed dat je het ff zegt![]()
.
Snap ikquote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was waarom ik het zo onzinnig vond
Kill en attack Dimens, kill en attack!quote:
Het was niet de eerste die er voor wilde betalen, daarnaast is dit niet de bedoeling van deze service.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:25 schreef Trippii het volgende:
Waarom wordt het Friends & Family topic gesloten? 1 Ding mag niet en er wordt maar gelijk besloten dat hij dicht moet, lekker makkelijk he? Verwijder gewoon de post en/of geef aan wat niet de bedoeling is en laat hem lekker open, genoeg mensen die er mee geholpen worden.
Evengoed hebben wij mods er een slecht gevoel bij, het is nogal dubieus allemaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:45 schreef Trippii het volgende:
De mensen die de codes mogen verstrekken mogen zelf bepalen aan wie ze een code geven, daarnaast hebben ze ook een limiet zodat er geen misbruik gemaakt van kan worden, prima actie!
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Waar is de fokkers helpen fokkers mentaliteit gebleven?
Dubieus? Is Vodafone dubieus? De actie van Vodafone? De mensen van Vodafone die de codes verstrekken? Het is gewoon een actie met een actiecode zoals elke andere actie met een actiecode, niks dubieus aan. Het is zo dat de codes schaars zijn in verhouding met de vraag, vandaar dat er een vergoeding tegenover gezet werd van mijn zijde, dit is dan ook de enige goede reden als jullie dit niet willen hebben.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Evengoed hebben wij mods er een slecht gevoel bij, het is nogal dubieus allemaal.
Ja, "graaien" naar een actiecode die gewoon verstrekt mag worden, boehoe..quote:[..]Dit is gewoon graaien, niets meer en niets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |