abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123208811
Sinds een maand grote problemen met de verbindingen van Canal Digitaal, vaste telefoonlijn valt uit en doet het uren niet meer.Internet verbinding valt uit .Ik heb al tientallen keren gereset ,een nieuw modem gekregen, de internet verbinding zit onder de 1 mb. Dus bijna geen verbinding.
Hebben meer mensen dit probleem ?
En hoe kom je dan van een tweejarige overeenkomst af ? De servicedesk geeft aan dat ik het zelf moet oplossen,omdat ze geen monteurs hebben.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:07:46 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_123209173
Zijn je telefoonkabels in orde?
Anders zal Canal digitaal toch iets moeten doen aan de lijn.
So we just called him Fred
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:17:34 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_123214026
Kan je gratis met hun klantenservice bellen? Dan blijven bellen. En blijven zeuren om een monteur ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123214318
Als je gaat zoeken op internet, ben je dan de enige met dit probleem? Zo niet, dan sta je alweer wat sterker. Ten tweede, wat geven zij als mogelijke oorzaken van dit probleem? Ik kan mij niet voorstellen dat ze zomaar zeggen dat je het zelf op moet lossen. Zij hebben geen monteur, maar zolang ze je niet wijzen op een mogelijke reden voor het probleem kan jij er ook weinig aan doen. Ik vind het een nogal asociale opstelling van hun kant. Jij krijgt gewoon niet waarvoor je betaalt vanwege een technisch mankement waarvan zij niet kunnen uitsluiten waar het aan ligt. Je hebt je best gedaan dus nu is het aan hun om met een oplossing te komen.

quote:
7s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Troel het volgende:
Kan je gratis met hun klantenservice bellen? Dan blijven bellen. En blijven zeuren om een monteur ;)
0900-Alternatief: 035 6466884.

En blijf idd net zo lang doorzeuren totdat ze actie ondernemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')