Ok dan is het goed!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
Ach wat is raar hups, er zijn er best veel die dat geil vinden
Dan moet ik iets anders regelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok dan is het goed!!
c_a gebruikt die karaoke zelf met dr bday!
Inderdaad!!quote:
Geloof ik ook welquote:
Haha, ik wacht met smart op de foto's en filmpjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel
Ik ga tv kijken en slapen. Moet morgen fit zijn
Komt goudquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ik wacht met smart op de foto's en filmpjes
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel
Ik ga tv kijken en slapen. Moet morgen fit zijn
Altijd hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga ook zo. Die wodka met vers geperste jus hakt er toch in
Iedereen laat me alleenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga ook zo. Die wodka met vers geperste jus hakt er toch in
Vanavond wel. Ik heb het gevoel dat ik al vakantie hebquote:
Aawwwquote:
Komt goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben helemaal klaar voor een avondje Roy.
Luchtbed, check.
Beddengoed schoon gewassen, check.
Ritje met navigatie, check.
Ik vind testen een leuk eufemisme. Die houden we er in.quote:
quote:
Ik heb beiden alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het bier, regel jij de tieten?
Zeker niet.. mijn borsten en mijn bier hoef ik beiden niet te delen als ik dat niet wilquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en, we moeten delen op deze wereld.
Je borsten ben ik met je eens, maar je bier kun je best delenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker niet.. mijn borsten en mijn bier hoef ik beiden niet te delen als ik dat niet wil
Tsk tsk zelfs ik heb bier en ik lust het nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Kan ik weer niet meepraten, ik heb geen bier
Slecht voorbereid, he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tsk tsk zelfs ik heb bier en ik lust het niet
Hoi Samzzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Nieuw boek, het labyrint van water. Schijnt erg goed te zijn. Vanavond maar eens beginnen.
Ik heb nog 4 flesjes over, mijn zwager komt steeds bier zuipenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Slecht voorbereid, he?![]()
Hier staat nog een flutje beerenburg in de koelkast, maar dat lust ik dan weer niet...
Gaat over de geschiedenis van het Christendom. Altijd leuk. Symbolenleer en zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi Samzz![]()
Geen idee, maak je een reviewtje als je erdoorheen bent?
Dat kon ik niet uit de titel halenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat over de geschiedenis van het Christendom. Altijd leuk. Symbolenleer en zo.
Ik heb eerst de achterkant gelezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uit de titel halen. Klinkt interessant
.
Wehehe achterkant lezen, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eerst de achterkant gelezen. Oh en het kruis op de voorkant geeft ook een indicatie.
Adam zeker? Arme drommelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga eens beginnen met lezen. Het begint al goed met een dooie.
Nee, dat is gewoon kapotgeilquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het raar dat ik wurgseks wel intrigerend vind?
Drommelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon kapotgeil
Geil... leg dat maar eens uit.. mijn vrouw en ik deden aan wurgseks toen ze overleedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon kapotgeil
Ja daar kom je niet mee wegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Geil... leg dat maar eens uit.. mijn vrouw en ik deden aan wurgseks toen ze overleed
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drommel![]()
Het was een buitentraining btw, de term die je aangaf herkende ik niet. 50x gesquat oef au
Nee. Een onbekende bekendequote:
Ik ben niet zo bekend met de termenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat doe je buiten allemaal trouwens naast squatten? Lunges, pull-ups, pushups ed?
Ow, die ken ik ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Een onbekende bekende.
Oh, Yehudah dus.
Whut? Bier niet lusten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tsk tsk zelfs ik heb bier en ik lust het niet
Ik heb ontdekt dat jaloerse onzekere meisjes best leuk vermaak zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Hebben we dat ook weer gehad..
vertel eens wat leuks
Zolang het niet in een foktopic staat. Want die verhalen ben ik ondertussen al een beetje zat. Al zijn het hier vaak 'mannelijke' fokkersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ontdekt dat jaloerse onzekere meisjes best leuk vermaak zijn
Nee staat niet op FOK!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het niet in een foktopic staat. Want die verhalen ben ik ondertussen al een beetje zat. Al zijn het hier vaak 'mannelijke' fokkers
Wat ben ik dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee staat niet op FOK!![]()
Er zijn toch geen vrouwen op FOK!?
Een WoW spelende nerd die zich voordoet als vrouw natuurlijkquote:
Stomquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een WoW spelende nerd die zich voordoet als vrouw natuurlijk
Genoegquote:
Daar heb ik geen accountquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:27 schreef rival het volgende:
"ik verveel me, vertel eesn wat leuks"
zitten we hier op paiq ofzo?
Jammer, wie weet koppelt die site je wel aan kree. Das toch leukquote:
wij maar zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik m'n grote liefde daar maar niet tegenkom
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer, wie weet koppelt die site je wel aan kree. Das toch leuk
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef STING het volgende:
Oh, vandaar dat ik m'n grote liefde daar maar niet tegenkom
mompelt iets over andere wegen...quote:
Ghehequote:
Nee hoor, je bent toch te oud voor hemquote:
Het heeft best zo zijn voordelen om een oldbie te zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee hoor, je bent toch te oud voor hem
Daarom!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het heeft best zo zijn voordelen om een oldbie te zijn
op PM's reageer je al helemaal nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
mompelt iets over andere wegen...
Aah ja, best lachen. Al vind ik dat Dr. Phil heel vaak niet het logische zegt. Ik heb beter adviesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Daarom!!
Ik vind Dr. Phil zn teen trends shows altijd geweldig![]()
Amerikaanse jeugd is echt gestoord
Hij zat net tegen een meid van 15 die illegale tatts en brandmerken laat zetten de opmerking "dom is dom. niet meer doen" wedden dat die griet inmiddels nog tig verminkingen erbij heeft?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ja, best lachen. Al vind ik dat Dr. Phil heel vaak niet het logische zegt. Ik heb beter advies![]()
Heb jij dat niet?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat net tegen een meid van 15 die illegale tatts en brandmerken laat zetten de opmerking "dom is dom. niet meer doen" wedden dat die griet inmiddels nog tig verminkingen erbij heeft?
Nieuw spel op school![]()
30 seconds game
sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Je hapt niet![]()
Werken je DM notificaties inmiddels weer?
Vroeger als je iemand al een duwtje gaf was je al geschorst en nu mag je elkaar omdat het een spel is in elkaar tikken. leuk leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat net tegen een meid van 15 die illegale tatts en brandmerken laat zetten de opmerking "dom is dom. niet meer doen" wedden dat die griet inmiddels nog tig verminkingen erbij heeft?
Nieuw spel op school![]()
30 seconds game
Die is al oudquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
De klassen zitten vol tieners die gummyberen eten![]()
Gummyberen die eerst een nacht in de wodka hebben gestaan.
I know.quote:
Ben benieuwd wanneer ze over de tampons beginnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Maar ook die wordt behandeld bij Dr. Phil's Teen Trends
Bij die vraag ik me nog steeds af hoe iemand in hemelsnaam op dat idee komtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze over de tampons beginnen
Ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij die vraag ik me nog steeds af hoe iemand in hemelsnaam op dat idee komt
Ik stiekem welquote:
Opletten bij biologie gok ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij die vraag ik me nog steeds af hoe iemand in hemelsnaam op dat idee komt
Same herequote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik stiekem wel![]()
Oh joy alles is de schuld van social media![]()
Let's all blame youtube!!
Aha, vandaar dat ik het niet had bedachtquote:
Eerst was het de radio... toen de tv.... toen internet.... en nu social mediaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem wel![]()
Oh joy alles is de schuld van social media![]()
Let's all blame youtube!!
Jij niet dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst was het de radio... toen de tv.... toen internet.... en nu social media
Al denk ik dat social media wel het meeste invloed heeft op iig de jeugd. Sommige mensen staan elke waking hour in contact met een social network, via hun smartphone
Maar het is wel makkelijk om te zeggen dat het de schuld is van youtubequote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst was het de radio... toen de tv.... toen internet.... en nu social media
Al denk ik dat social media wel het meeste invloed heeft op iig de jeugd. Sommige mensen staan elke waking hour in contact met een social network, via hun smartphone
Nee, ik stoor me er ook altijd aan als ik een gezelschap waar mensen constant op hun smartphone zitten te kijkenquote:
Nobody is that important!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me er ook altijd aan als ik een gezelschap waar mensen constant op hun smartphone zitten te kijken
U doet weer een dagje tegeltjeswijsheden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
It's nice to be important, but it's more important to be nice
Geen idee nog, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
U doet weer een dagje tegeltjeswijsheden?
Teringquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
It's nice to be important, but it's more important to be nice
Ik wil het niet weten, maar toch ook wel...vertelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze over de tampons beginnen
Beetje zelfde alsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, maar toch ook wel...vertel
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
De klassen zitten vol tieners die gummyberen eten![]()
Gummyberen die eerst een nacht in de wodka hebben gestaan.
Heldquote:
Maar het ziet er toch niet uihuitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ja
Wel tof voor hem, dat hij nog steeds actief is, al is het voornamelijk alleen in Duitsland
Tampon in de alcohol hangen en dan vaginaal of anaal inbrengenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, maar toch ook wel...vertel
Oh, ik dacht dat het de bedoeling was dat je er aan moest lurkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tampon in de alcohol hangen en dan vaginaal of anaal inbrengen
Hehe, hij behoort bij mij nog tot de foute muziek van de jaren 90, dus dan mag hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar het ziet er toch niet uihuit![]()
Mager ding, 'hippe' kleding en dat eeuwige geblondeerde, nou ja witte haar![]()
[ afbeelding ]
In de categorie: "Dingen waar je later pas achter komt"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, hij behoort bij mij nog tot de foute muziek van de jaren 90, dus dan mag het
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de bedoeling was dat je er aan moest lurken
Jah, dat is z'n artiestennaam, net als dat Sting in het echt Gordon Sumner heetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In de categorie: "Dingen waar je later pas achter komt"![]()
Ik dacht dat hij Scooter heette, maar de groep (groep?!) heet Scooter.
Hij heet 'H.P. Baxxter'![]()
Gelukkigquote:
Jajajaja dat weet ik wel. Ik dacht dat Scooter zijn artiestennaam wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, dat is z'n artiestennaam, net als dat Sting in het echt Gordon Sumner heet
Ahh, ok, duidelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
[..]
Jajajaja dat weet ik wel. Ik dacht dat Scooter zijn artiestennaam was
Nee. Sorry dat je er zo achter moest komenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Even voor de check, jij bent dus niet de echte Sting?
Wat een deceptiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Nee. Sorry dat je er zo achter moest komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |