Geen idee nog, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
U doet weer een dagje tegeltjeswijsheden?
Teringquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
It's nice to be important, but it's more important to be nice
Ik wil het niet weten, maar toch ook wel...vertelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze over de tampons beginnen
Beetje zelfde alsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, maar toch ook wel...vertel
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
De klassen zitten vol tieners die gummyberen eten![]()
Gummyberen die eerst een nacht in de wodka hebben gestaan.
Heldquote:
Maar het ziet er toch niet uihuitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ja
Wel tof voor hem, dat hij nog steeds actief is, al is het voornamelijk alleen in Duitsland
Tampon in de alcohol hangen en dan vaginaal of anaal inbrengenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, maar toch ook wel...vertel
Oh, ik dacht dat het de bedoeling was dat je er aan moest lurkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tampon in de alcohol hangen en dan vaginaal of anaal inbrengen
Hehe, hij behoort bij mij nog tot de foute muziek van de jaren 90, dus dan mag hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar het ziet er toch niet uihuit![]()
Mager ding, 'hippe' kleding en dat eeuwige geblondeerde, nou ja witte haar![]()
[ afbeelding ]
In de categorie: "Dingen waar je later pas achter komt"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, hij behoort bij mij nog tot de foute muziek van de jaren 90, dus dan mag het
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de bedoeling was dat je er aan moest lurken
Jah, dat is z'n artiestennaam, net als dat Sting in het echt Gordon Sumner heetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In de categorie: "Dingen waar je later pas achter komt"![]()
Ik dacht dat hij Scooter heette, maar de groep (groep?!) heet Scooter.
Hij heet 'H.P. Baxxter'![]()
Gelukkigquote:
Jajajaja dat weet ik wel. Ik dacht dat Scooter zijn artiestennaam wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, dat is z'n artiestennaam, net als dat Sting in het echt Gordon Sumner heet
Ahh, ok, duidelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
[..]
Jajajaja dat weet ik wel. Ik dacht dat Scooter zijn artiestennaam was
Nee. Sorry dat je er zo achter moest komenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Even voor de check, jij bent dus niet de echte Sting?
Wat een deceptiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Nee. Sorry dat je er zo achter moest komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |