quote:Then came Fabian Hambüchen, the German whose arms look suspiciously like legs.
Die heb ik dan weer niet. Is dat te downloaden of zoiets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/sport/olympics/2012/live-video/p00w38b4
Heb je wel VPN voor nodig.
Gebruik zelf de betaalde versie van HideMyAss. Die hebben ook een gratis versie, maar die kan veel minder. Weet dus niet of dat dan werkt. Of anders werkt dat van TheArt misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet. Is dat te downloaden of zoiets?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Expat Shield installeren, dan kan het wel.
Die wilde ik ook al posten inderdaad. Check vooral die Amerikaanse coach links, in het rood.quote:
quote:London's biggest gig is the Olympics. On August 7 2012, talk in London was of Team GB winning gold medals in dressage, cycling and triathlon. The mood was merry, and Sir Chris Hoy seemed particularly heroic as he announced his professional cycling retirement, a 6th gold medal draped from his Grecian torso. Earlier, at the North Greenwich Arena (usually known as the O2 Arena), I had hoped Ally Raisman would secure a gold in the Women's Gymnastics Floor Exercise, having been denied bronze in the all-around, and she duly delivered an emotional victory. But the most gasps at the North Greenwich Arena this day were reserved for dashing underdog, the Flying Dutchman, Epke Zonderland on the Men's Horizontal Bars. who revived my childhood belief in Peter Pan, as he proved a man colud fly. Looking every inch a movie star, with a winning smile and an easy manner, he scored an astonishing 16.533 points to secure the first ever Gold for the Netherlands in this event. I had the camera going on my lap, as Zonderland made the world feel like Wonderland, a little bit more amazing than you thought it could be!
Dan zal ik wel weer een wijf zijn, maar ik kan daar echt een beetje emotioneel van worden als ik zie hoe die Amerikaanse coach vol bewondering en respect staat te genietenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die wilde ik ook al posten inderdaad. Check vooral die Amerikaanse coach links, in het rood.
Geniaal filmpje, bijna net zo goed als Hansquote:
Dat is gewoon prachtig om te zien!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer een wijf zijn, maar ik kan daar echt een beetje emotioneel van worden als ik zie hoe die Amerikaanse coach vol bewondering en respect staat te genieten![]()
.
Ja, ja en mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is gewoon prachtig om te zien!
Die man kan gewoon z'n bewondering voor het turnen niet verbergen en op de een of andere manier merkte hij gewoon ook dat het legendarisch was wat hij zag volgens mij!Maar het tekende wel het respect van al die turners voor elkaar ja, het was een erg hoog niveau, zowel qua turnen als 'sportsmanship', mooi!
En al die buitenlandse filmpjes zijn ook mooi, inderdaad die Amerikanen ook (terecht): dit is gewoon het meest moeilijke en spectaculaire wat je gaat zien deze Spelen met turnen.![]()
Daarnaast in het grijze shirt zit de Amerikaan die 5e is geworden, die zwiept ook helemaal meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer een wijf zijn, maar ik kan daar echt een beetje emotioneel van worden als ik zie hoe die Amerikaanse coach vol bewondering en respect staat te genieten![]()
.
Mooi man, hoe die andere turners/coaches applaudiseren tijdens die oefening. Die Duitse coach die kijkt zelfs even om de Nederlandse heen, al wilde hij zeggen "Ga nou eens uit de weg, ik zit te kijken!quote:
Geweldig hè.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daarnaast in het grijze shirt zit de Amerikaan die 5e is geworden, die zwiept ook helemaal mee
http://popwatch.ew.com/2012/08/08/olympics-epke-zonderland/
Mooi die sportieve Chineesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mooi man, hoe die andere turners/coaches applaudiseren tijdens die oefening. Die Duitse coach die kijkt zelfs even om de Nederlandse heen, al wilde hij zeggen "Ga nou eens uit de weg, ik zit te kijken!"
Ik hoorde het ja, echt leuk zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Op de BBC zeggen ze dat Epke straks mogelijk in de studio komt, zou tof zijn die aandacht voor hem!
''Internet sensation...incredible routine...you MUST log on and check it online!''
Dat geflirt van die vrouw er na, heb het gevoel dat die presentator dat niet door had.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Op de BBC zeggen ze dat Epke straks mogelijk in de studio komt, zou tof zijn die aandacht voor hem!
''Internet sensation...incredible routine...you MUST log on and check it online!''
Echt mooi. Die Amerikaan links zit helemaal 'YEAH' na die derde.quote:
Volgens mij is die presentator zo gay als wat...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat geflirt van die vrouw er na, heb het gevoel dat die presentator dat niet door had.
Is dat bijzonder? Zaten wel meer blonde/lichte jongens in de finale gisteren hoor. sowieso die russen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef Felixa het volgende:
Echt leuk, zo'n Hollandse blonde jongen die de turnwereld op z'n kop zet.![]()
Ik kijk nu al uit naar het sportjaaroverzicht op tv eind december.
Let ook eens op de man met 't witte shirt linksonder in de hoek van de publiekstribune, bij ieder van die drie-op-een-rij vluchtelementen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die wilde ik ook al posten inderdaad. Check vooral die Amerikaanse coach links, in het rood.
Deze doet het helaas niet meer?quote:
Er zat maar één Rus in de finale, en Garibov is niet bepaald blond te noemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is dat bijzonder? Zaten wel meer blonde/lichte jongens in de finale gisteren hoor. sowieso die russen.
het zijn echt niet alleen maar chinesen.
Is hier een filmpje van terug te vinden?quote:
lolquote:
Ik zie em nu pas, maar hoe gaafquote:
Dat is Mitch Fenner, de bondscoach van de Nederlandse turnmannen. Hij geeft daarnaast ook al jaren commentaar voor de BBC en dit commentaar was echt geniaal jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind die BBC commentator met zijn í]Epke, my son, you did it[/i] ook zo geweldig![]()
En die Russen (toch?) in dat filmpje rechts op een rijtje ook helemaal klappen tijdens die drievoudige dinges.
Het Wilhelmus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef iGiorni het volgende:
Dat nummer bij die huldiging komt ook mijn neus uit.
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is Mitch Fenner, de bondscoach van de Nederlandse turnmannen. Hij geeft daarnaast ook al jaren commentaar voor de BBC en dit commentaar was echt geniaal ja
Aangezien Epke de enige turner namens Nederland op de Spelen was/is, en hij zijn eigen coach heeft, hoefde Fenner niet mee. Maar volgens mij gaat hij überhaupt nooit mee naar toernooien, maar ik kan me vergissen. EK gaf hij ook gewoon commentaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet![]()
En hoorde hij daar als bondscoach van de turnmannen niet bij Epke in die zaal te staan dan? Of werkt dat niet zo?
Jammer, snel hier kijken dan (zal ook wel niet lang duren)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze doet het helaas niet meer?
Is het BBC verslag nog ergens anders beschikbaar? Heb al iets gezien over een proxyprogramma wat je moest installeren maar zoiets heb ik liever niet.
Of je maakt een torrent, daar kunnen ze niemand dwingen om het offline te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:19 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Jammer, snel hier kijken dan (zal ook wel niet lang duren)
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:13 schreef Plastic_Power het volgende:
[ afbeelding ]
http://mckaylaisnotimpressed.tumblr.com/
Hans en Lego, wat wil je nog meerquote:
Die man is echtquote:
quote:
Heb het idee dat Wammes dit wel kon waarderen eigenlijk, hij weet nu in ieder geval dat de keuze voor Zonderland terecht is geweest. Denk dat het voor hem veel pijnlijker was geweest als Zonderland was gevallen of niet eens de finale gehaald had.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of Jeffrey Wammes hier nog iets over te zeggen heeft.
Was Wammes ook niet geblesseerd uiteindelijk?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat Wammes dit wel kon waarderen eigenlijk, hij weet nu in ieder geval dat de keuze voor Zonderland terecht is geweest. Denk dat het voor hem veel pijnlijker was geweest als Zonderland was gevallen of niet eens de finale gehaald had.
(maar weet niet of Wammes zelf al gereageerd heeft)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |