Blijft mooi ja, zag het net denk ik voor de 15e keer ofzo, maar het blijftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:38 schreef Dekatria het volgende:
Ik word gewoon weer blij van dat commentaar van Hans v Zettenzo mooi om die passie voor de sport terug te horen in z'n stem en emotie
wauwquote:
En dat voor chauvinistische Brittenquote:
HELD! Ik vind het ook altijd leuk om die twee gasten te horen praten over Epke. De BBC zet ook altijd het geluid van de zaal iets harder, waardoor je hier de ontlading van het publiek goed hoorde bij de punten.quote:
Heb je een link misschien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:34 schreef Zelva het volgende:
Op de BBC-site kun je zelfs de hele turndag terugkijken.
Bestaat volgens mij alquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef il_Tonno het volgende:
Kan iemand niet een gifje maken van de Cassina-Kovacs-Kolman?
Wow!quote:whose daredevilry will go down as the Comaneci/Korbut moment of these Olympics.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef il_Tonno het volgende:
Kan iemand niet een gifje maken van de Cassina-Kovacs-Kolman?
http://www.bbc.co.uk/sport/olympics/2012/live-video/p00w38b4quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Heb je een link misschien?
quote:Then came Fabian Hambüchen, the German whose arms look suspiciously like legs.
Die heb ik dan weer niet. Is dat te downloaden of zoiets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/sport/olympics/2012/live-video/p00w38b4
Heb je wel VPN voor nodig.
Gebruik zelf de betaalde versie van HideMyAss. Die hebben ook een gratis versie, maar die kan veel minder. Weet dus niet of dat dan werkt. Of anders werkt dat van TheArt misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet. Is dat te downloaden of zoiets?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Expat Shield installeren, dan kan het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |