Dat is gewoon prachtig om te zien!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer een wijf zijn, maar ik kan daar echt een beetje emotioneel van worden als ik zie hoe die Amerikaanse coach vol bewondering en respect staat te genieten![]()
.
Ja, ja en mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is gewoon prachtig om te zien!
Die man kan gewoon z'n bewondering voor het turnen niet verbergen en op de een of andere manier merkte hij gewoon ook dat het legendarisch was wat hij zag volgens mij!Maar het tekende wel het respect van al die turners voor elkaar ja, het was een erg hoog niveau, zowel qua turnen als 'sportsmanship', mooi!
En al die buitenlandse filmpjes zijn ook mooi, inderdaad die Amerikanen ook (terecht): dit is gewoon het meest moeilijke en spectaculaire wat je gaat zien deze Spelen met turnen.![]()
Daarnaast in het grijze shirt zit de Amerikaan die 5e is geworden, die zwiept ook helemaal meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer een wijf zijn, maar ik kan daar echt een beetje emotioneel van worden als ik zie hoe die Amerikaanse coach vol bewondering en respect staat te genieten![]()
.
Mooi man, hoe die andere turners/coaches applaudiseren tijdens die oefening. Die Duitse coach die kijkt zelfs even om de Nederlandse heen, al wilde hij zeggen "Ga nou eens uit de weg, ik zit te kijken!quote:
Geweldig hè.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daarnaast in het grijze shirt zit de Amerikaan die 5e is geworden, die zwiept ook helemaal mee
http://popwatch.ew.com/2012/08/08/olympics-epke-zonderland/
Mooi die sportieve Chineesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mooi man, hoe die andere turners/coaches applaudiseren tijdens die oefening. Die Duitse coach die kijkt zelfs even om de Nederlandse heen, al wilde hij zeggen "Ga nou eens uit de weg, ik zit te kijken!"
Ik hoorde het ja, echt leuk zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Op de BBC zeggen ze dat Epke straks mogelijk in de studio komt, zou tof zijn die aandacht voor hem!
''Internet sensation...incredible routine...you MUST log on and check it online!''
Dat geflirt van die vrouw er na, heb het gevoel dat die presentator dat niet door had.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Op de BBC zeggen ze dat Epke straks mogelijk in de studio komt, zou tof zijn die aandacht voor hem!
''Internet sensation...incredible routine...you MUST log on and check it online!''
Echt mooi. Die Amerikaan links zit helemaal 'YEAH' na die derde.quote:
Volgens mij is die presentator zo gay als wat...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat geflirt van die vrouw er na, heb het gevoel dat die presentator dat niet door had.
Is dat bijzonder? Zaten wel meer blonde/lichte jongens in de finale gisteren hoor. sowieso die russen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef Felixa het volgende:
Echt leuk, zo'n Hollandse blonde jongen die de turnwereld op z'n kop zet.![]()
Ik kijk nu al uit naar het sportjaaroverzicht op tv eind december.
Let ook eens op de man met 't witte shirt linksonder in de hoek van de publiekstribune, bij ieder van die drie-op-een-rij vluchtelementen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die wilde ik ook al posten inderdaad. Check vooral die Amerikaanse coach links, in het rood.
Deze doet het helaas niet meer?quote:
Er zat maar één Rus in de finale, en Garibov is niet bepaald blond te noemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is dat bijzonder? Zaten wel meer blonde/lichte jongens in de finale gisteren hoor. sowieso die russen.
het zijn echt niet alleen maar chinesen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |