Is hier een filmpje van terug te vinden?quote:
lolquote:
Ik zie em nu pas, maar hoe gaafquote:
Dat is Mitch Fenner, de bondscoach van de Nederlandse turnmannen. Hij geeft daarnaast ook al jaren commentaar voor de BBC en dit commentaar was echt geniaal jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind die BBC commentator met zijn í]Epke, my son, you did it[/i] ook zo geweldig![]()
En die Russen (toch?) in dat filmpje rechts op een rijtje ook helemaal klappen tijdens die drievoudige dinges.
Het Wilhelmus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef iGiorni het volgende:
Dat nummer bij die huldiging komt ook mijn neus uit.
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is Mitch Fenner, de bondscoach van de Nederlandse turnmannen. Hij geeft daarnaast ook al jaren commentaar voor de BBC en dit commentaar was echt geniaal ja
Aangezien Epke de enige turner namens Nederland op de Spelen was/is, en hij zijn eigen coach heeft, hoefde Fenner niet mee. Maar volgens mij gaat hij überhaupt nooit mee naar toernooien, maar ik kan me vergissen. EK gaf hij ook gewoon commentaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet![]()
En hoorde hij daar als bondscoach van de turnmannen niet bij Epke in die zaal te staan dan? Of werkt dat niet zo?
Jammer, snel hier kijken dan (zal ook wel niet lang duren)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze doet het helaas niet meer?
Is het BBC verslag nog ergens anders beschikbaar? Heb al iets gezien over een proxyprogramma wat je moest installeren maar zoiets heb ik liever niet.
Of je maakt een torrent, daar kunnen ze niemand dwingen om het offline te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:19 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Jammer, snel hier kijken dan (zal ook wel niet lang duren)
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:13 schreef Plastic_Power het volgende:
[ afbeelding ]
http://mckaylaisnotimpressed.tumblr.com/
Hans en Lego, wat wil je nog meerquote:
Die man is echtquote:
quote:
Heb het idee dat Wammes dit wel kon waarderen eigenlijk, hij weet nu in ieder geval dat de keuze voor Zonderland terecht is geweest. Denk dat het voor hem veel pijnlijker was geweest als Zonderland was gevallen of niet eens de finale gehaald had.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of Jeffrey Wammes hier nog iets over te zeggen heeft.
Was Wammes ook niet geblesseerd uiteindelijk?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat Wammes dit wel kon waarderen eigenlijk, hij weet nu in ieder geval dat de keuze voor Zonderland terecht is geweest. Denk dat het voor hem veel pijnlijker was geweest als Zonderland was gevallen of niet eens de finale gehaald had.
(maar weet niet of Wammes zelf al gereageerd heeft)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |