Geweldig man. Ook mooi hoe de andere turners reageerden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Belgen doen alsof Epke van hun is![]()
Sportief dat ze hem het echt gunnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Belgen doen alsof Epke van hun is![]()
Het ontroert me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe voelt het om een 'gewone' meisje te zijn voor eventjes?
Ik ook. Ik dacht van fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niveau was ook hoog maar die scores leken me toch wat overdreven hoor van die 2e Chinees en die Duitser.. toen begon ik hem te knijpen met die 16.4
Ik vind de OS altijd leuk om te kijken, verder vind ik bijna alle sporten op de OS kut buiten de OS om.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik dan echt de enige die diep van binnen niks om al die sporten geeft?Overigens na jullie gezeik op de andere 'opeens' supporters is dit wel heel hypocriet
Niet erg hoor ik ben gewoon blij dat er vanavond voetbal is.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Jojo hoe zeer doet dit bij meiden?
Er heen gaan en vragen of ze er een kusje op wil
Ik ben ontroerd door deze situatie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik dan echt de enige die diep van binnen niks om al die sporten geeft?Overigens na jullie gezeik op de andere 'opeens' supporters is dit wel heel hypocriet
Niet erg hoor ik ben gewoon blij dat er vanavond voetbal is.
de paardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, waarom is paardensport olympisch. Serieus man. De paard doet alleen het werk.
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, waarom is paardensport olympisch. Serieus man. De paard doet alleen het werk.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen goud?Jezus wat slecht.. we maken er biefstuk van van dat paard!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je moet nog meer met mrstylo omgaan jij..
Kies maar weer de veilige oplossing, alleen smileys posten en geen tekst meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |