2 maal goud 50 en 100mquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
Nice. En Ranomi ook nog wat?Weinig mee gekregen in Spanje.
Costa Brava heeft van die keienstranden, net zoals veel plaatsen aan de Cote d'Azur (kwam ik ook pas achter toen ik er eenmaal was).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen zo graag naar die pauperdorpen daar langs de kust gaan. In Barcelona is ook strand, kun je veel toffer stappen en verzuip je inderdaad niet tussen de Nederlands sprekende tokkies.
Of gewoon Ibiza uiteraard.
Niks mis mee als je ff voor een paar euro zo'n rieten matje aanschaft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Costa Brava heeft van die keienstranden, net zoals veel plaatsen aan de Cote d'Azur (kwam ik ook pas achter toen ik er eenmaal was).
Gewoon stockholm o.i.d. snap niet waarom zoveel mensen naar van die pauper plaatsen gaan als Sunny beach etcquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Costa Brava heeft van die keienstranden, net zoals veel plaatsen aan de Cote d'Azur (kwam ik ook pas achter toen ik er eenmaal was).
Je vergeet er nog wat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2x Ranomi
1x Fietser
1x Zeilen
1x Turnen nu
Zilver toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je vergeet er nog wat.
4x Goud (estafette zwemmen dames 4x100)
Brons Henk Grol Judo
Brons Edith Bos Judo
Brons (?) voor Femnke Heemskerken.
4x 100 was zilver tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je vergeet er nog wat.
4x Goud (estafette zwemmen dames 4x100)
Brons Henk Grol Judo
Brons Edith Bos Judo
Brons (?) voor Femnke Heemskerken.
Eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon stockholm o.i.d. snap niet waarom zoveel mensen naar van die pauper plaatsen gaan als Sunny beach etc
Klopt brons dus Henk Grol bedoel jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef Typisch het volgende:
We hadden toch ook een top favoriet bij het Judo (zwaarste klasse dacht ik)?
Ah.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt brons dus Henk Grol bedoel je
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:28 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Ponckster twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 17:23:02Ik wil Hans van Zetten in huis. Om me aan te moedigen als ik afwas of de was ophang. Ik zou alles zó veel beter doen. reageer retweet
Goedkoper dan wat ik nu heb lukt je nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Barca is niet duurder dan loret etc.
Vertel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Goedkoper dan wat ik nu heb lukt je niet
Wel mooi vind ik. Nederland zou dat nooit terug doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Belgen doen alsof Epke van hun is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |