Ik heb er geen verstand van maar ben het met je eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:10 schreef Tarado het volgende:
deze amerikaan was niet beter (voorzover ik het kan beoordelen)
Succes vanavond.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te horen.
Goffetomme trouwens, zit beetje dat turnen te kijken terwijl ik over een kleine 3 uur in een kolkende Kuip zit.
Hoe voelt het om een 'gewone' meisje te zijn voor eventjes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik word helemaal gek
Van turnen notabene
Niveau was ook hoog maar die scores leken me toch wat overdreven hoor van die 2e Chinees en die Duitser.. toen begon ik hem te knijpen met die 16.4quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik word helemaal gek
Van turnen notabene
Één nulletje weg kapen in de laatste minuut.quote:
Als dat lukt neem ik een UI van de doelpuntmakerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Één nulletje weg kapen in de laatste minuut.Dan heb ik alleen geen hart meer over, maar maakt niet uit.
Omdat geld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen zo graag naar die pauperdorpen daar langs de kust gaan. In Barcelona is ook strand, kun je veel toffer stappen en verzuip je inderdaad niet tussen de Nederlands sprekende tokkies.
Of gewoon Ibiza uiteraard.
2x Ranomiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
Nice. En Ranomi ook nog wat?Weinig mee gekregen in Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |