Geweldig man. Ook mooi hoe de andere turners reageerden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Belgen doen alsof Epke van hun is![]()
Sportief dat ze hem het echt gunnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Belgen doen alsof Epke van hun is![]()
Het ontroert me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe voelt het om een 'gewone' meisje te zijn voor eventjes?
Ik ook. Ik dacht van fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niveau was ook hoog maar die scores leken me toch wat overdreven hoor van die 2e Chinees en die Duitser.. toen begon ik hem te knijpen met die 16.4
Ik vind de OS altijd leuk om te kijken, verder vind ik bijna alle sporten op de OS kut buiten de OS om.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik dan echt de enige die diep van binnen niks om al die sporten geeft?Overigens na jullie gezeik op de andere 'opeens' supporters is dit wel heel hypocriet
Niet erg hoor ik ben gewoon blij dat er vanavond voetbal is.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Jojo hoe zeer doet dit bij meiden?
Er heen gaan en vragen of ze er een kusje op wil
Ik ben ontroerd door deze situatie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik dan echt de enige die diep van binnen niks om al die sporten geeft?Overigens na jullie gezeik op de andere 'opeens' supporters is dit wel heel hypocriet
Niet erg hoor ik ben gewoon blij dat er vanavond voetbal is.
de paardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, waarom is paardensport olympisch. Serieus man. De paard doet alleen het werk.
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, waarom is paardensport olympisch. Serieus man. De paard doet alleen het werk.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen goud?Jezus wat slecht.. we maken er biefstuk van van dat paard!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je moet nog meer met mrstylo omgaan jij..
Kies maar weer de veilige oplossing, alleen smileys posten en geen tekst meer.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kies maar weer de veilige oplossing, alleen smileys posten en geen tekst meer.
Dat vind ik ook, als er een Nederlandse club in Europa speelt hoop ik altijd dat ze winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik gun Feyenoord serieus de CL wel. Ajax krijgt dan minder geld maar gewoon leuker met 2 Nederlandse teams
Ook PSV?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, als er een Nederlandse club in Europa speelt hoop ik altijd dat ze winnen.
quote:
Ik denk serieus dat PSV de halve finale van de EL kan bereiken. Met de goede aanvallers met snelheid vooralquote:
Vorige keer waren er wel sommige blij.quote:
Als ze aanvallende tegenstanders krijgen wel. Als PSV spel moet maken, dan wordt het moeilijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat PSV de halve finale van de EL kan bereiken. Met de goede aanvallers met snelheid vooral
Met een beetje geluk in de loting kan dat ja. PSV heeft ook al de kwart finale gehaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat PSV de halve finale van de EL kan bereiken. Met de goede aanvallers met snelheid vooral
Advocaat is niet dom en weet dat zijn aanval vol snelheid zit. Als PSV tegen een betere tegenstander speelt, weet ik zeker dat op de counter veel mogelijk isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met een beetje geluk in de loting kan dat ja. PSV heeft ook al de kwart finale gehaald.
We moeten eens de halve finale halen, ajax, feye, az wie dan ook... Die portugezen pakken maar puntenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met een beetje geluk in de loting kan dat ja. PSV heeft ook al de kwart finale gehaald.
Ik heb ook dit jaar weer vertrouwen in Gert-Jan Verbeek met zijn AZquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We moeten eens de halve finale halen, ajax, feye, az wie dan ook... Die portugezen pakken maar punten
Klopt maar dan moet je het achterin wel dicht houden.. anders sta je bij rust weer met 3-0/4-0 achterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Advocaat is niet dom en weet dat zijn aanval vol snelheid zit. Als PSV tegen een betere tegenstander speelt, weet ik zeker dat op de counter veel mogelijk is
Totaal niet, AZ gaat flop worden.. Vorig jaar zullen ze niet evenarenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook dit jaar weer vertrouwen in Gert-Jan Verbeek met zijn AZ
Een nieuwe Döner topper in de buurt is altijd handig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
We hebben sinds vrijdag een nieuwe Pizzaboer in het dorp. Vanavond voor het eerst daar Broodje Döner met patat bestellen. Kijken of het wat is.
Zanka, de verlosserquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je het achterin wel dicht houden.. anders sta je bij rust weer met 3-0/4-0 achter
Jullie mogen Ricardo van Rhijn voor rechts wel een wedstrijdje lenenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je het achterin wel dicht houden.. anders sta je bij rust weer met 3-0/4-0 achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moeten niet te veel spelers meer vertrekken, anders gaan ze het toch lastig krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook dit jaar weer vertrouwen in Gert-Jan Verbeek met zijn AZ
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie mogen Ricardo van Rhijn voor rechts wel een wedstrijdje lenen
HutchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Berghuis - Altidore - Beerensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Totaal niet, AZ gaat flop worden.. Vorig jaar zullen ze niet evenaren
Sterktequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:11 schreef Doublepain het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170400
We hebben er echt heel veel in de stad hier, maar in het dorp zelf hier nog geen één. Wonen ook maar 2500 mensen dus moet nog maar zien of het gaat lopen. Maar liggen ook kleine dorpen hier om heen dus misschien nemen ze die ook mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een nieuwe Döner topper in de buurt is altijd handig.
Sterkte de nieuwe nee gewoon nee aka swagg?quote:
Het is wel verslavend etenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben er echt heel veel in de stad hier, maar in het dorp zelf hier nog geen één. Wonen ook maar 2500 mensen dus moet nog maar zien of het gaat lopen. Maar liggen ook kleine dorpen hier om heen dus misschien nemen ze die ook mee.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben er echt heel veel in de stad hier, maar in het dorp zelf hier nog geen één. Wonen ook maar 2500 mensen dus moet nog maar zien of het gaat lopen. Maar liggen ook kleine dorpen hier om heen dus misschien nemen ze die ook mee.
Sterkte is mijn nieuwe stokpaardje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sterkte de nieuwe nee gewoon nee aka swagg?
Zeg mij wat elke keer na het uitgaan Turkse Pizza Döner Kebab met knoflooksaus en veel sambal halenquote:
Die flikkers vragen gelijk 2 euro meer na het uitgaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg mij wat elke keer na het uitgaan Turkse Pizza Döner Kebab met knoflooksaus en veel sambal halen.
Steenovenland in Steenwijk
Ligt eraan bij wie je gaat. Gewoon standaard 5,50 hier hoor maar dan krijg je echt wat voor je geld. Komen soms uit het hele land om hier Turkse Pizza te halen. Zijn rond de 7/8 Shoarma zaken maar Steenoveland is echt veruit de beste. Maar dan moet je wel voor de Turkse Pizza gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die flikkers vragen gelijk 2 euro meer na het uitgaan
5,50?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie je gaat. Gewoon standaard 5,50 hier hoor maar dan krijg je echt wat voor je geld. Komen soms uit het hele land om hier Turkse Pizza te halen. Zijn rond de 7/8 Shoarma zaken maar Steenoveland is echt veruit de beste. Maar dan moet je wel voor de Turkse Pizza gaan.
Tot een uurtje of half 5 altijd enorm druk
Ik heb wel zo'n grote magic stick maar hij is niet zwart hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:17 schreef Typisch het volgende:
Nou tuignegers ik ben richting De Kuip.Tot later.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:17 schreef Typisch het volgende:
Nou tuignegers ik ben richting De Kuip.Tot later.
Turkse pizza Is eigenlijk bij elke turk lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie je gaat. Gewoon standaard 5,50 hier hoor maar dan krijg je echt wat voor je geld. Komen soms uit het hele land om hier Turkse Pizza te halen. Zijn rond de 7/8 Shoarma zaken maar Steenoveland is echt veruit de beste. Maar dan moet je wel voor de Turkse Pizza gaan.
Tot een uurtje of half 5 altijd enorm druk
Voor een dikke Turkse Pizza. Zit je gelijk vol. Je kan ook bij andere zaken hier in de stad een hele bord met shoarma krijgen voor 3 euro maar dat haalt het niet bij een lekkere Turkse Pizza.quote:
Die prutsers heb je in de grote steden zeker welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Turkse pizza Is eigenlijk bij elke turk lekker
Je moet echt een prutser zijn om dat te verneuken
Vast een idee van Derksenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van de nieuwe VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |