Opletten op school mag ik hopen.quote:Nu is zei wel in voor een relatie met mij alleen zie ik dat absoluut niet zitten op dit moment in mijn leven, ben 19 heb wel wat beters te doen.
Iemand met een VWO diploma die het verschil tussen zij en zei niet kent?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Heb net mijn vwo afgerond.. Nu een jaartje beetje reizen , werken , feesten.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:08 schreef Thezeurminator het volgende:
TT zegt bijna alles al. Ik had vorig jaar al zon chick en dit jaar ook. Je kunt het goed met elkaar vinden ze komt vaak genoeg hier een filmpje kijken wat altijd eindigd in seksuele handelingen alleen neuken doet ze alleen in een relatie. Nu is zei wel in voor een relatie met mij alleen zie ik dat absoluut niet zitten op dit moment in mijn leven, ben 19 heb wel wat beters te doen.
Ik zou natuurlijk een weekje een relatie kunnen faken(vrouwen faken orgasmes dus waarom mannen een relatie niet?), Maar dan krijg ik weer een schuldgevoel. Omdat ik een goede aardige jongen ben.
Klacht: vrouwen/chicks die wel seksuele handelingen verrichten maar niet tot het gaatje gaan want dat doen ze alleen in een relatie
Waar gaat het heen met het onderwijs in Nederland..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Heb net mijn vwo afgerond.. Nu een jaartje beetje reizen , werken , feesten.
TS is dus niet alleen op seksueel vlak een faalhaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:15 schreef Jouwmoederisvanmij het volgende:
Terechte klacht. Ik zit in precies dezelfde situatie als jij, ts.
Edit: Ben 17 en heb dit jaar eveneens mijn vwo afgerond
Precies, die regels houden maar zelden stand.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
TS is qua uiterlijk niet sexueel aantrekkelijk genoeg voor de vrouwen om even de eigengemaakte regels te breken onder het excuus van 'wilde lust'.
Ik ben net 19 en heb er 7 jaar over gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:15 schreef Jouwmoederisvanmij het volgende:
Terechte klacht. Ik zit in precies dezelfde situatie als jij, ts.
Edit: Ben 17 en heb dit jaar eveneens mijn vwo afgerond
Die zijn niet zacht en liefquote:
Klopt maar het is niet zo dat ik elke week een leuk meisje tegenkom. Het kan wel weer een paar weken duren ben ik bangquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan moet je op zoek gaan naar andere types, niet iedere vrouw is hetzelfde, er zullen er vast genoeg zijn die er over denken als jij en niet opzoek zijn naar relatie maar wel naar geslachtsgemeenschap.
quote:
Wel pijpen en niet neuken ja dan respecteer je jezelf echt. En als je af en toe seks hebt met iemand respecteer je jezelf dan niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:28 schreef HSG het volgende:
Een vrouw die zichzelf respecteert. Ze bestaan nog.
Misschien is ze door een elftal basketbal-negers uitgewoond en heeft ze gewoon wat last van uitgerekte ingewanden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wel pijpen en niet neuken ja dan respecteer je jezelf echt. En als je af en toe seks hebt met iemand respecteer je jezelf dan niet?
Als ik het goed begrijp ben jij dus eigenlijk gewoon op zoek naar een friend with benefits?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wel pijpen en niet neuken ja dan respecteer je jezelf echt. En als je af en toe seks hebt met iemand respecteer je jezelf dan niet?
Hmm, ik kan ook wel lol maken in een relatie hoor. Ik denk zelfs meer dan wanneer je steeds een ander neukt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef Anno2012 het volgende:
Waarom willen vrouwen bijna altijd eerst een relatie voordat ze seks willen, je leeft toch maar 1x, waarom dan niet gewoon seks hebben en plezier maken. Ik vind dat de basisschool en middelbare school de meisjes van nu moet aanleren dat neuken zonder relatie gezond is.
Werkwoorden vervoegen is ook te hoog gegrepen voor een vwo'er zie ik...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Iemand met een VWO diploma die het verschil tussen zij en zei niet kent?
Whoops.... ik was even mijn sarcasmeknopje vergeten uit te zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kunnen vrouwen beter neuken,hebben ze ook nog zelf plezier ervanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Meloewa het volgende:
Wél pijpen maar niet neuken... vind ik altijd zo raar.
Altruïsme mijn kind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Meloewa het volgende:
Wél pijpen maar niet neuken... vind ik altijd zo raar.
quote:
Ik had eens een meisje waar we goede gesprekken hadden,en die me wel zag zitten,maar ik haar niet. Ze vertelde dat ze zowiezo 3 maanden een relatie wilde hebben voordat ze iets ging doen met een jongen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:48 schreef iNoir het volgende:
er zijn zelfs meiden die pas naar bed willen nadat ze getrouwd zijn. iedereen heeft zijn eigen keuze daarin, en respecteer dat, vind dat vrij logisch.je moet zeker geen relatie faken.
Soberdezeau ''geforceerd'' 3 maanden wachten voor je balt met iemandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik had eens een meisje waar we goede gesprekken hadden,en die me wel zag zitten,maar ik haar niet. Ze vertelde dat ze zowiezo 3 maanden een relatie wilde hebben voordat ze iets ging doen met een jongen.
Na een tijdje had ze een jongen ontmoet, de 2de keer dat ze afgesproken hadden ze al geneukt
tjaaaa....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik had eens een meisje waar we goede gesprekken hadden,en die me wel zag zitten,maar ik haar niet. Ze vertelde dat ze zowiezo 3 maanden een relatie wilde hebben voordat ze iets ging doen met een jongen.
Na een tijdje had ze een jongen ontmoet, de 2de keer dat ze afgesproken hadden ze al geneukt
dat is lullig voor je, maar ligt het dan niet gewoon vooral aan jezelf en is het je eigen fout en moet je de schuld niet bij vrouwen gaan leggen als je zelf zo dom bent?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:08 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar dan krijg ik weer een schuldgevoel. Omdat ik een goede aardige jongen ben.
Ben jij gewillig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef vera166 het volgende:
Pff laat dat meisje er toch voor kiezen wat zij wil, iedereen heeft z'n eigen rare principes (of niet).
Er zijn genoeg gewillige meisjeszoek er daar 1 van uit en gebruik dat meisje in je OP niet voor seks.
en als je zelf dan geen relatie wilt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik hoef geen seks met iemand die zich te goed voelt voor een relatie met mij.
Ik heb het ook vaak zo maar je ziet ook steeds vaker van dit soort vrouwen die dan na de 3de afspraak nog niet op hun rug willen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:14 schreef Capslockie het volgende:
Ik heb gemiddeld toch wel bij de 2de/3de afspraak sex. Maar die relaties duren vaak niet langer dan 3 maanden. Ben niet zo goed in dat vaste gedoe.
3 dates is snel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb het ook vaak zo maar je ziet ook steeds vaker van dit soort vrouwen die dan na de 3de afspraak nog niet op hun rug willen.
Snel? Je moet toch weten of het klikt in bed. Ik heb wel eens relaties gehad die daar volledig op misliepen.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Snel? Je moet toch weten of het klikt in bed. Ik heb wel eens relaties gehad die daar volledig op misliepen.
Klein meisje, grote.... En geloof me als het niet klikt in bed, breekt dat vroeg of laat de relatie op. Je gaat dan opzoek naar iemand die je behoefte wel kan vervullen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]waarom zou het niet klikken in bed? als het zo wel goed is. En ook al klikt het niet in bed.. denk niet dat het dan einde oefening is.
ja oké maar op de 3e date neuken is wel snel hoor. Dus dan moet je maar even afwachten of het klikt in bed of niet. Je kunt niet verwachten dat iemand de 3e date gelijk met je wil neuken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:29 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Klein meisje, grote.... En geloof me als het niet klikt in bed, breekt dat vroeg of laat de relatie op. Je gaat dan opzoek naar iemand die je behoefte wel kan vervullen.
Alle jongens bijna dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:33 schreef Saisai het volgende:
Een jongen die zo gemakkelijk met iemand naar bed gaat hoef ik sowieso niet. Ik heb het niet zo op afgelikte sletjes.
Alsof jou vriend nee had gezegd als je na de 2de date al op hem was gesprongenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:32 schreef Saisai het volgende:
Mijn vriend heeft een maand mogen wachten, ik deel met niemand het bed voordat ik zeker weet dat het hem om mij gaat ipv de seks met mij.
Daar gaat het niet om. het gaat erom dat hij bereid is te wachten zonder direct af te haken zoals jij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Alsof jou vriend nee had gezegd als je na de 2de date al op hem was gesprongen
Daar gaat het wel om. En ik heb relaties gehad en daarin heb ik wel eens langer dan een maand gewacht. Ik snap alleen het punt van wachten niet omdat ik de laatste tijd altijd duidelijk maak dat ik geen relatie wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. het gaat erom dat hij bereid is te wachten zonder direct af te haken zoals jij.
Dus dan moeten ze zich maar direct op je storten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:39 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om. En ik heb relaties gehad en daarin heb ik wel eens langer dan een maand gewacht. Ik snap alleen het punt van wachten niet omdat ik de laatste tijd altijd duidelijk maak dat ik geen relatie wil.
Herkenbaar dit ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Capslockie het volgende:
Hij wil gewoon duidelijk zijn. Ik doe hetzelfde, ik wil best samen een leuke tijd hebben met een meisje. Romantisch etentje, lekker stappen, of lazy sunday op de bank hangen. Maar ik hoef geen relatie, ik hoef haar ouders niet te zien, en ik wil gewoon gaan en staan waar ik wil zonder uitleg te geven.
Dat is de vraag die ik mezelf ook vraag maar toch heb ik blijkbaar iets anders zou het niet zo vaak lukken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Saisai het volgende:
Even voor de duidelijkheid; als vrouwen gewoon seks willen zonder enig extraatje kunnen ze op elke straathoek terecht. Wat maakt jou zo bijzonder dat ze jou daarvoor uitkiezen?
Ik denk dat je het antwoord op deze vraag zelf al hebt gegeven.
Vooral haar ouders hoef ik niet te zien. Ik wil niet weten met welke vriendin ze ruzie heeft , hoe haar broertje heet. Wil gewoon een leuke tijd samen af en toe wat leuks doen en seks. Vaak genoeg gehad dat zon relatie wel goed samen ging voor een redelijke tijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Capslockie het volgende:
Hij wil gewoon duidelijk zijn. Ik doe hetzelfde, ik wil best samen een leuke tijd hebben met een meisje. Romantisch etentje, lekker stappen, of lazy sunday op de bank hangen. Maar ik hoef geen relatie, ik hoef haar ouders niet te zien, en ik wil gewoon gaan en staan waar ik wil zonder uitleg te geven.
Nee dat is ze niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef LovingMe het volgende:
Misschien is ze nog maagd TS...dan ga je als een fatsoenlijke vrouw ook niet zomaar met een willekeurig persoon naar bed...eerst eens vertrouwen/relatie opbouwen
Ik weet t ook niet, kan van alles zijn,...misschien vindt ze je echt een leuke jongen en wil rustig aan doen....misschien dwingt ze zo een relatie af.....quote:
goede oplossing wel, of een meisje zoeken met de zelfde interesses.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef rosepetals het volgende:
Veel vrouwen willen geen seks zonder liefde, zo zitten ze nou eenmaal in elkaar.
Naar de hoeren gaan dus
Ja dan kom ik jou straks nog tegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Saisai het volgende:
Nou ja, dan zou ik je standaard wat naar beneden schroeven, lelijke chicks hebben ook een opening en wat minder keus.
Precies.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja dan kom ik jou straks nog tegen
Ik wil wel met iemand seks die er zelf ook plezier in heeft. Naar de hoeren gaan zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef rosepetals het volgende:
Veel vrouwen willen geen seks zonder liefde, zo zitten ze nou eenmaal in elkaar.
Naar de hoeren gaan dus
Ja maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik wil wel met iemand seks die er zelf ook plezier in heeft. Naar de hoeren gaan zou ik nooit doen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja dan kom ik jou straks nog tegen
Waarom? ze doen het met plezier voor je voor 5 tientjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even doorzoeken. Liever nooit meer seks dan naar de hoeren.
Oh please, ze kan van iedere man seks krijgen. Die power trick kunnen vrouwen alleen bij mannen flikken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:56 schreef Piger het volgende:
Haar elke keer opgeilen maar het daar ook bij houden. Tot aan frustratie toe. Kijk dan maar eens of ze nog steeds niet wil neuken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:56 schreef Piger het volgende:
Haar elke keer opgeilen maar het daar ook bij houden. Tot aan frustratie toe. Kijk dan maar eens of ze nog steeds niet wil neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Herkenbaar wel, daar heb je gewoon geen zin in inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Dat van dat monogaam is geen probleem. Heb alleen geen zin in een relatie alleen al om het feit dat de meeste vrouwen van 17-18-19 nog bij hun ouders wonen heel vervelend.
Rekenmaar dat er ook gasten zijn die dit spelletje tot in de perfectie beheersen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh please, ze kan van iedere man seks krijgen. Die power trick kunnen vrouwen alleen bij mannen flikken.
Ja maar dat wil ze blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh please, ze kan van iedere man seks krijgen. Die power trick kunnen vrouwen alleen bij mannen flikken.
Het gaat om het moment dat je bijv. samen op de bank zit. Als je het goed aanpakt wordt zij ook krols en doet het er niet meer toe dat ze ook van andere mannen seks kan hebben op een ander moment. Dan gaat het puur om het moment.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mannen ook wel , maar dan moeten ze eerst maar eens zorgen dat het meisje hun ook leuk vindt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou er niet koud of warm van worden. En ik denk vele vrouwen met mij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:00 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Rekenmaar dat er ook gasten zijn die dit spelletje tot in de perfectie beheersen.
Dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou er niet koud of warm van worden. En ik denk vele vrouwen met mij.
Oh en plus dat ik zou merken wat hij probeert te doen, wat ik als afknapper zou beschouwen.
Niemand heeft controle over emoties, die voel je of die voel je niet. Maar de manier waarop je ermee omgaat kan je wel zelf kiezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef Piger het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet denken dat ze controle hebben over hun emotie's.
Dat is wel onzin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef Saisai het volgende:
Kortom, je kunt het beste voor de niet al te knappe + niet al te slimme vrouwen gaan. Die zijn het goedkoopst/ gemakkelijkst.
Nee, ook slimme en knappe vrouwen. Veel vrouwen zijn gewoon gemakkelijker dan ze zeggen te zijn. Ik heb toch vaker vrouwen horen zeggen dat ze nóóit na 1 avond met een man naar bed gaan en dat het dan toch gebeurt omdat de betreffende man gewoon een goeie natuurlijke versierder is. Achteraf hoor je dan: "maar normaal ben ik niet zo".quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef Saisai het volgende:
Kortom, je kunt het beste voor de niet al te knappe + niet al te slimme vrouwen gaan. Die zijn het goedkoopst/ gemakkelijkst.
Sletten zijn er in alle soorten en maten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jij bent wèl moeilijk wil je zeggen?
Wellicht moet je niet alles letterlijk nemen wat ik zeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sletten zijn er in alle soorten en maten.
Het is niet dat alle lelijke en domme meiden sletten zijn.
Zo ken ik een meisje die op het universiteit zit en hoer is er redelijk goed uitziet.
Wellicht zitten we hier niet in ONZ. en was die opmerking gewoon serieus van je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wellicht moet je niet alles letterlijk nemen wat ik zeg.
Hele mooi meisjes leren hun zelfwaardering uit hun uiterlijk te halen en zijn juist daardoor onzeker. Die kunnen ook wel 'makkelijk' zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sletten zijn er in alle soorten en maten.
Het is niet dat alle lelijke en domme meiden sletten zijn.
Zo ken ik een meisje die op het universiteit zit en hoer is er redelijk goed uitziet.
Wereldvreemd wil niet per sé zeggen dat je domt bent dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:15 schreef Saisai het volgende:
En trouwens, als iemand uni doet wil dat zeggen dat ze goed kan leren, niet dat ze slim is. Ken genoeg meisjes die de uni doen maar totaal wereldvreemd zijn.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wereldvreemd wil niet per sé zeggen dat je domt bent dus.
Ja zou kunnen iedereen heeft wel een andere mening over seks, zo zijn er mensen bij die zeggen dat maar een keer leven dus het ervan nemen etc. en het niks boeit wat andere ervan denken etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hele mooi meisjes leren hun zelfwaardering uit hun uiterlijk te halen en zijn juist daardoor onzeker. Die kunnen ook wel 'makkelijk' zijn.
Ik denk dat je het beste voor een psycholoog praktijk kan gaan posten, wachtend tot er een leuke vrouw uitkomt die een beetje eenzaam oogt. En gewoon aanspreken.
Durf te wedden dat het werkt als je dat een beetje goed aanpakt.
Maar dan moet je er wel net tegen kunnen dat je haar idd verdrietig maakt.
Alsof er ook maar 1 vrouw op deze planeet rondloopt die spijt heeft van het feit dat ze met 40 mannen seks gehad heeft ipv de modale 7-10? Nu heb ik het niet over vrouwen die dronken waren/verkracht worden etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zou kunnen iedereen heeft wel een andere mening over seks, zo zijn er mensen bij die zeggen dat maar een keer leven dus het ervan nemen etc. en het niks boeit wat andere ervan denken etc.
Maar er zullen ook zat meisjes zijn die er op latere/zekere leeftijd spijt van hebben ja.
Tja, het is nou eenmaal zo dat vrouwen zijn ingesteld op zoek te gaan naar een serieuze relatie. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zou kunnen iedereen heeft wel een andere mening over seks, zo zijn er mensen bij die zeggen dat maar een keer leven dus het ervan nemen etc. en het niks boeit wat andere ervan denken etc.
Maar er zullen ook zat meisjes zijn die er op latere/zekere leeftijd spijt van hebben ja.
Nou stel je voor je hebt seks gehad met een man en iets later kom je erachter dat het een grote sukkel was. Dan heb je wel spijt denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 vrouw op deze planeet rondloopt die spijt heeft van het feit dat ze met 40 mannen seks gehad heeft ipv de modale 7-10? Nu heb ik het niet over vrouwen die dronken waren/verkracht worden etc.
En de naam die ze daardoor kreeg door voornamelijk mannen? Nee, elke vrouw vind het erg cool om voor slet uitgemaakt te worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 vrouw op deze planeet rondloopt die spijt heeft van het feit dat ze met 40 mannen seks gehad heeft ipv de modale 7-10? Nu heb ik het niet over vrouwen die dronken waren/verkracht worden etc.
Ja dat is waar, en dat is inderdaad wel opvallend ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Tja, het is nou eenmaal zo dat vrouwen zijn ingesteld op zoek te gaan naar een serieuze relatie. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn nee.
Maar het is wel opvallend dat de zeer promiscuese meisjes/vrouwen vaak psychische problematiek hebben.
Het zijn eerder vrouwen onderling die elkaar voor slet uitmaken. Voornamelijk jaloerse vrouwen die minder in de markt liggen roepen dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
En de naam die ze daardoor kreeg door voornamelijk mannen? Nee, elke vrouw vind het erg cool om voor slet uitgemaakt te worden.
Ja precies in mijn vriendenkring hebben we het nooit over of een vrouw een slet is of niet. Wel absurd de dubbele standaard die sommige gasten er op na houden maar dat zijn vaak laagopgeleiden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Het zijn eerder vrouwen onderling die elkaar voor slet uitmaken. Voornamelijk jaloerse vrouwen die minder in de markt liggen roepen dat.
Wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:08 schreef Thezeurminator het volgende:
TT zegt bijna alles al. Ik had vorig jaar al zon chick en dit jaar ook. Je kunt het goed met elkaar vinden ze komt vaak genoeg hier een filmpje kijken wat altijd eindigd in seksuele handelingen alleen neuken doet ze alleen in een relatie. Nu is zij wel in voor een relatie met mij alleen zie ik dat absoluut niet zitten op dit moment in mijn leven, ben 19 heb wel wat beters te doen.
Ik zou natuurlijk een weekje een relatie kunnen faken(vrouwen faken orgasmes dus waarom mannen een relatie niet?), Maar dan krijg ik weer een schuldgevoel. Omdat ik een goede aardige jongen ben.
Klacht: vrouwen/chicks die wel seksuele handelingen verrichten maar niet tot het gaatje gaan want dat doen ze alleen in een relatie
Voor liefde heb je geen vaste relatie nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef rosepetals het volgende:
Naar de hoeren gaan dus
Eerste zin 5000% waarheid. Tweede zin 9001% waarheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het woord "slet" heeft zo'n negatieve lading, ik prefereer "vrouw van de samenleving". Ze doen enkel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
En de naam die ze daardoor kreeg door voornamelijk mannen? Nee, elke vrouw vind het erg cool om voor slet uitgemaakt te worden.
Ik beken dat ik geen totale controle heb over emoties... Maar wel een beetje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Niemand heeft controle over emoties, die voel je of die voel je niet. Maar de manier waarop je ermee omgaat kan je wel zelf kiezen.
En waarom zou het vanzelfsprekend zijn dat je niks om hoeren moet geven? Zijn ook mensen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:12 schreef shenkiede het volgende:
gewoon fake joh, wat kan dat wijf jou schelen joh zijn toch hoeren
Hier spreekt een wijs man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:12 schreef shenkiede het volgende:
gewoon fake joh, wat kan dat wijf jou schelen joh zijn toch hoeren
Gewoon wat geld geven dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En waarom zou het vanzelfsprekend zijn dat je niks om hoeren moet geven? Zijn ook mensen...
Oh shitquote:
Hij bedoelt toch niet letterlijk prostituees jongenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En waarom zou het vanzelfsprekend zijn dat je niks om hoeren moet geven? Zijn ook mensen...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij bedoelt toch niet letterlijk prostituees jongen. Jij maakt zeker ook geen verschil tussen kanker als ziekte en kanker als krachtterm?
Alle vrouwen zijn hoeren en dat bedoel ik in ieder geval wel degelijk in die context.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij bedoelt toch niet letterlijk prostituees jongen. Jij maakt zeker ook geen verschil tussen kanker als ziekte en kanker als krachtterm?
Ah, in dat gevalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren en dat bedoel ik in ieder geval wel degelijk in die context.
Hou je 9gag kanker maar voor je hipsterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, in dat geval
[ afbeelding ]
Verzuurde en gefrustreerde usersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:26 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hou je 9gag kanker maar voor je hipster
Frustratie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verzuurde en gefrustreerde users
Hoeren doen dat zodat ze tegenover andere hoeren nog kunnen ontkennen dat ze hoeren zijn. Maar het blijven hoeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou niet weten waarom je jezelf een label relatie wilt laten opplakken?
Is het leuk hebben met elkaar niet voldoende?
Waarom uberhaupt willen ontkennen dat je een hoer bent dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hoeren doen dat zodat ze tegenover andere hoeren nog kunnen ontkennen dat ze hoeren zijn. Maar het blijven hoeren.
De wegen van een hoer zijn ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt willen ontkennen dat je een hoer bent dan?
Heb geen 40 mannen gehad maar ben wel het levende bewijs dat je echt wel spijt kan hebben dat je seks hebt gehad met iemand. En veel ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb geen 40 mannen gehad maar ben wel het levende bewijs dat je echt wel spijt kan hebben dat je seks hebt gehad met iemand. En veel ook.
En ik vind hierdoor ook dat als een meisje alleen in een relatie wil neuken, met welke redenen dan ook en met wat ze op seksueel gebied dan wel wil doen, je je daar bij neer moet leggen en haar niet gebruiken omdat jij je zaad wil dumpen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:35 schreef Agentperry het volgende:
Vrouwen zijn niks meer dan zaadcontainers die wachten om gevuld te worden.
Je hebt veel spijt van seks met iemand? Wat was er gebeurt? Als ik vragen mag.... Want intiem.quote:
aids waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt veel spijt van seks met iemand? Wat was er gebeurt? Als ik vragen mag.... Want intiem.
Oee dat wordt wel een jankie postquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt veel spijt van seks met iemand? Wat was er gebeurt? Als ik vragen mag.... Want intiem.
Ik ben benieuwd...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Oee dat wordt wel een jankie post
Ik zal je troosten met mijn phallus erectus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Oee dat wordt wel een jankie post
oh oke ik zou wel stil zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ik hou niet van deze spelletjes
Dat is nogal dom, vind je niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag hier in de eerste instantie een Marokkaanse vlag in.
[ afbeelding ]
wat anders wil jij wel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:57 schreef shenkiede het volgende:
de enigste reden dat mannen iets voor vrouwen zouden willen doen is seks. dus ze zijn gewoon hoeren dat weten ze zelf ook wel. dus gewoon neuken niet zeiken anders wil ik wel
Je moeder met 3 tieten op een vouwfiets.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat is nogal dom, vind je niet?
2e keer gewoon anaal met de föhn erop, zand toevoegen naar eigen invulling. Dat houdt de spanning erin.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:59 schreef shenkiede het volgende:
[..]
relatie fake met dat wijf om er 1x overheen te gaan na de 1ste x is het minder leuk trouwens
Zit je weer in je eigen wereldje?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moeder met 3 tieten op een vouwfiets.
2e keer is niet cool man mits het de zelfde avond is gewoon pakken en weggooienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:01 schreef Agentperry het volgende:
[..]
2e keer gewoon anaal met de föhn erop, zand toevoegen naar eigen invulling. Dat houdt de spanning erin.
kun je ook normaal zeggen respectloze klootzak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:59 schreef shenkiede het volgende:
[..]
relatie fake met dat wijf om er 1x overheen te gaan na de 1ste x is het minder leuk trouwens
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kun je ook normaal zeggen respectloze klootzak.
haha jij voelt je aangesprokenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
skankquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zonder föhn is de vernedering niet compleet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:02 schreef shenkiede het volgende:
[..]
2e keer is niet cool man mits het de zelfde avond is gewoon pakken en weggooien
Nouja jankie verhalen op FOK posten is niet verstandigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar wat was er gebeurd of mogen we dat niet weten wel benieuwd eigenlijk?
sletjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hou je benen dicht dan stinkt hierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zit hier hardop te lachen eerlijk gezegd
sinds wanneer hebben vrouwenhaters seks met vrouwen. Ik dacht dat die altijd gays neukte. Maar wel kut ja. Vrouwenhaters verdienen geen seksuele voldoening van vrouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nouja jankie verhalen op FOK posten is niet verstandigmaar "verliefd" geworden op een vrouwenhater (niet overdreven) en er anderhalf jaar later nog steeds zwelgen in zelfhaat omdat ik dat toen heb laten gebeuren komt het een beetje op neer. Kort samengevat dan
die gevaarlijke trick halverwege wisselen met je maat+ föhn is de complete ervaringquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:07 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Zonder föhn is de vernedering niet compleet.
dat kun je beter tegen je moeder zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:09 schreef shenkiede het volgende:
[..]
hou je benen dicht dan stinkt hier
Ik wil even mijn waardering uitspreken over die man, hij heeft je echt goed opgefokquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nouja jankie verhalen op FOK posten is niet verstandigmaar "verliefd" geworden op een vrouwenhater (niet overdreven) en er anderhalf jaar later nog steeds zwelgen in zelfhaat omdat ik dat toen heb laten gebeuren komt het een beetje op neer. Kort samengevat dan
GHB doet wonderenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:11 schreef Zolder het volgende:
Dit is een terechte klacht. Slechts eenmaal inmijn leven heb ik geneukt met iemand die ik diezelfde dag had ontmoet. Andere seksuele handelingen met chimeids die ik net kende veel vaker.
sorry kan niet ruikt naar katties dus ben jij hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat kun je beter tegen je moeder zeggen.
Hij is er zelf nog veel slechter aan toequote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:11 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik wil even mijn waardering uitspreken over die man, hij heeft je echt goed opgefok
Gaf hem voldoeningquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben vrouwenhaters seks met vrouwen. Ik dacht dat die altijd gays neukte. Maar wel kut ja. Vrouwenhaters verdienen geen seksuele voldoening van vrouwen.
Als je je niet bekommerd om een vrouw dan zoek je toch wel lekker de grenzen op van wat van der mag... Want bang om haar een klein beetje pijn te doen ben je dan niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben vrouwenhaters seks met vrouwen. Ik dacht dat die altijd gays neukte. Maar wel kut ja. Vrouwenhaters verdienen geen seksuele voldoening van vrouwen.
Vrouwen willen vernederd worden. Huilen, tegenstribbelen en STOP zijn tekenen dat je het goed doet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je je niet bekommerd om een vrouw dan zoek je toch wel lekker de grenzen op van wat van der mag... Want bang om haar een klein beetje pijn te doen ben je dan niet.
En tjah, volgens mij vinden vrouwen dat gedrag wel fijn... Een man die niet bang is je een beetje pijn te doen.
jezus wat een vervelende mannen. Niet normaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je je niet bekommerd om een vrouw dan zoek je toch wel lekker de grenzen op van wat van der mag... Want bang om haar een klein beetje pijn te doen ben je dan niet.
En tjah, volgens mij vinden vrouwen dat gedrag wel fijn... Een man die niet bang is je een beetje pijn te doen.
Kan ik me moeilijk voorstellen als mijn interpretatie van je labiele persoonlijkheid juist is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hij is er zelf nog veel slechter aan toe
Really? Als jij in bed ligt met een vent wil jij volgens mij ook dat hij jou opgeilt en je betast en alles..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jezus wat een vervelende mannen. Niet normaal.
Hoef jij je ook niet voor te kunnen stellenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Kan ik me moeilijk voorstellen als mijn interpretatie van je labiele persoonlijkheid juist is.
stoere jongen, hard geworden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:17 schreef shenkiede het volgende:
het probleem bij meisjes komt omdat meisjes zo makkelijk zijn je kan ze neuken uit huistrappen om 4u snachts en de volgende dag komen ze weer langs om zogenaamd filmpje te kijken.
Ik wil dan gewoon S-L-A-P-E-N.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Really? Als jij in bed ligt met een vent wil jij volgens mij ook dat hij jou opgeilt en je betast en alles..
Als je dat niet durft omdat je bang bent een vrouw pijn te doen oid (wegens overschot aan respect meegekregen door oudere zussen oid) dan gaat er niks gebeuren.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:21 schreef chroestjov het volgende:
Dominante mannen krijgen wat ze willen, de rest verliest.
Hoe heb jij meloewa zover gekregen jeweetwelwat te doen dan? En zelfs een stapje over te slaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:21 schreef chroestjov het volgende:
de rest plant zich voort met pittige kapselsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:21 schreef chroestjov het volgende:
Dominante mannen nemen wat ze willen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:21 schreef chroestjov het volgende:
Terechte Quote.quote:
Ik ben niet op de hoogte van stappen die zijn overgeslagen hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hoe heb jij meloewa zover gekregen jeweetwelwat te doen dan? En zelfs een stapje over te slaan
Ja, dan heeft het leven ook gelijk niet meer zoveel zin.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:24 schreef n8n het volgende:
[..]
de rest plant zich voort met pittige kapsels
Ga eraan werken, het is niet anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dominante mannen nemen wat ze willen.
Ik durf niet zo goed te nemen.
Kga wel stoppen met fappen, dan krijg ik er meer behoefte naarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:30 schreef chroestjov het volgende:
Ga eraan werken, het is niet anders.
Zoenen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Terechte Quote.
[..]
Ik ben niet op de hoogte van stappen die zijn overgeslagen hoor.
[..]
Ja, dan heeft het leven ook gelijk niet meer zoveel zin.
[..]
Ga eraan werken, het is niet anders.
Wilde verhalen, word er niet warm of koud van.quote:
Pijpen valt voor jou niet onder deze categorie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |