Als ik het goed begrijp ben jij dus eigenlijk gewoon op zoek naar een friend with benefits?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wel pijpen en niet neuken ja dan respecteer je jezelf echt. En als je af en toe seks hebt met iemand respecteer je jezelf dan niet?
Hmm, ik kan ook wel lol maken in een relatie hoor. Ik denk zelfs meer dan wanneer je steeds een ander neukt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef Anno2012 het volgende:
Waarom willen vrouwen bijna altijd eerst een relatie voordat ze seks willen, je leeft toch maar 1x, waarom dan niet gewoon seks hebben en plezier maken. Ik vind dat de basisschool en middelbare school de meisjes van nu moet aanleren dat neuken zonder relatie gezond is.
Werkwoorden vervoegen is ook te hoog gegrepen voor een vwo'er zie ik...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Iemand met een VWO diploma die het verschil tussen zij en zei niet kent?
Whoops.... ik was even mijn sarcasmeknopje vergeten uit te zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wel pijpen en niet neuken ja dan respecteer je jezelf echt. En als je af en toe seks hebt met iemand respecteer je jezelf dan niet?
Inderdaad, dan kunnen vrouwen beter neuken,hebben ze ook nog zelf plezier ervanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Meloewa het volgende:
Wél pijpen maar niet neuken... vind ik altijd zo raar.
Altruïsme mijn kind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Meloewa het volgende:
Wél pijpen maar niet neuken... vind ik altijd zo raar.
quote:
Ik had eens een meisje waar we goede gesprekken hadden,en die me wel zag zitten,maar ik haar niet. Ze vertelde dat ze zowiezo 3 maanden een relatie wilde hebben voordat ze iets ging doen met een jongen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:48 schreef iNoir het volgende:
er zijn zelfs meiden die pas naar bed willen nadat ze getrouwd zijn. iedereen heeft zijn eigen keuze daarin, en respecteer dat, vind dat vrij logisch.je moet zeker geen relatie faken.
Soberdezeau ''geforceerd'' 3 maanden wachten voor je balt met iemandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik had eens een meisje waar we goede gesprekken hadden,en die me wel zag zitten,maar ik haar niet. Ze vertelde dat ze zowiezo 3 maanden een relatie wilde hebben voordat ze iets ging doen met een jongen.
Na een tijdje had ze een jongen ontmoet, de 2de keer dat ze afgesproken hadden ze al geneukt
tjaaaa....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik had eens een meisje waar we goede gesprekken hadden,en die me wel zag zitten,maar ik haar niet. Ze vertelde dat ze zowiezo 3 maanden een relatie wilde hebben voordat ze iets ging doen met een jongen.
Na een tijdje had ze een jongen ontmoet, de 2de keer dat ze afgesproken hadden ze al geneukt
dat is lullig voor je, maar ligt het dan niet gewoon vooral aan jezelf en is het je eigen fout en moet je de schuld niet bij vrouwen gaan leggen als je zelf zo dom bent?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:08 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar dan krijg ik weer een schuldgevoel. Omdat ik een goede aardige jongen ben.
Ben jij gewillig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef vera166 het volgende:
Pff laat dat meisje er toch voor kiezen wat zij wil, iedereen heeft z'n eigen rare principes (of niet).
Er zijn genoeg gewillige meisjeszoek er daar 1 van uit en gebruik dat meisje in je OP niet voor seks.
en als je zelf dan geen relatie wilt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik hoef geen seks met iemand die zich te goed voelt voor een relatie met mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |