quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, jij bent een ontzettend triest, rancuneus, haatdragend, obsessief, treurig, achterlijk kneusje met een ziekelijke voorkeur voor het verneuken van geweldige Paul topics met allerlei niet-grappige opmerkingen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ga je vriendje pijpen, of beter nog vraag hem of hij je in dit topic komt steunen, zoals altijd gebeurt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat smerig kutwijf is dat, beetje mij tering wensen.... waar is het niveau toch weer. en dan lopen ze te klagen over mij........
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Kontkorst. het volgende:
Gtfo hommo,
Krijg de tering
Loop naar de hel.
Nu ik dit weer lees, word ik weer overvallen door een golf van medelijden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Van mij kan die de tering krijgen, hij scheld iedereen uit op FOK! en dan ook nog janken dat niemand hem mag.
Jij wilt gewoon die abo he ?
Maar toch, je kunt gewoon uit de posts halen dat de betreffende users helemaal gefrustreerd achter een toetsenbordje zitten te rammen.quote:
hihihihihihihihquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Hmm?
Wat?
Sorry ik had het over mijn gevulde koek.
Overigens gewoon terechte klacht. Iets teveel frusti's hier op het forum.. maarja hoe haal je ze ertussenuit he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hihihihihihihih
Geniet er van, zou ik zeggen
Het internet serieus nemen is inderdaad wel jammer ja. Maar het zou natuurlijk ook een act kunnen zijn, waar je nu volledig in traptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar toch, je kunt gewoon uit de posts halen dat de betreffende users helemaal gefrustreerd achter een toetsenbordje zitten te rammen.
Aaaaaw, aai over de bol tijd!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef Devil010 het volgende:
Flikker toch op met je geitenwollensokken topic.
Bij sommigen misschien. Maar de meesten altijd zo zuur. Dat kan gewoon geen act meer zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef foknerd het volgende:
[..]
Het internet serieus nemen is inderdaad wel jammer ja. Maar het zou natuurlijk ook een act kunnen zijn, waar je nu volledig in trapt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aaaaaw, aai over de bol tijd!!!
Hmm. Ik kan dat niet uit de posts halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar toch, je kunt gewoon uit de posts halen dat de betreffende users helemaal gefrustreerd achter een toetsenbordje zitten te rammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |