quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, jij bent een ontzettend triest, rancuneus, haatdragend, obsessief, treurig, achterlijk kneusje met een ziekelijke voorkeur voor het verneuken van geweldige Paul topics met allerlei niet-grappige opmerkingen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ga je vriendje pijpen, of beter nog vraag hem of hij je in dit topic komt steunen, zoals altijd gebeurt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat smerig kutwijf is dat, beetje mij tering wensen.... waar is het niveau toch weer. en dan lopen ze te klagen over mij........
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Kontkorst. het volgende:
Gtfo hommo,
Krijg de tering
Loop naar de hel.
Nu ik dit weer lees, word ik weer overvallen door een golf van medelijden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Van mij kan die de tering krijgen, hij scheld iedereen uit op FOK! en dan ook nog janken dat niemand hem mag.
Jij wilt gewoon die abo he ?
Maar toch, je kunt gewoon uit de posts halen dat de betreffende users helemaal gefrustreerd achter een toetsenbordje zitten te rammen.quote:
hihihihihihihihquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Hmm?
Wat?
Sorry ik had het over mijn gevulde koek.
Overigens gewoon terechte klacht. Iets teveel frusti's hier op het forum.. maarja hoe haal je ze ertussenuit he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hihihihihihihih
Geniet er van, zou ik zeggen
Het internet serieus nemen is inderdaad wel jammer ja. Maar het zou natuurlijk ook een act kunnen zijn, waar je nu volledig in traptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar toch, je kunt gewoon uit de posts halen dat de betreffende users helemaal gefrustreerd achter een toetsenbordje zitten te rammen.
Aaaaaw, aai over de bol tijd!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef Devil010 het volgende:
Flikker toch op met je geitenwollensokken topic.
Bij sommigen misschien. Maar de meesten altijd zo zuur. Dat kan gewoon geen act meer zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef foknerd het volgende:
[..]
Het internet serieus nemen is inderdaad wel jammer ja. Maar het zou natuurlijk ook een act kunnen zijn, waar je nu volledig in trapt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aaaaaw, aai over de bol tijd!!!
Hmm. Ik kan dat niet uit de posts halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar toch, je kunt gewoon uit de posts halen dat de betreffende users helemaal gefrustreerd achter een toetsenbordje zitten te rammen.
Mensen die įltijd vrolijk zijn vind ik echt ontzettend enge mensen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is toch veel leuker als iedereen gewoon altijd vrolijk is, net als ik?
Huh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is dat toch, dat sommigen FOK! zo serieus nemen dat ze zich daadwerkelijk ergeren aan andere users? Dat ze zo gefrustreerd raken dat hun posts doordrenkt zijn met hartgrondige en diepe frustratie?
Ik vind dat soort users gewoon zielig, ik heb oprecht medelijden met zeDat is toch geen leven, de hele dag zo verzuurd en gefrustreerd rondlopen?
Mijn klacht: users die FOK! te serieus nemen waardoor dit zelfs hun dagelijks leven gaat beļnvloeden in een verzuurde manier.
Enkele voorbeelden om de klacht te verduidelijken:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu ik dit weer lees, word ik weer overvallen door een golf van medelijden.![]()
Het is toch veel leuker als iedereen gewoon altijd vrolijk is, net als ik?Liefde overal!!
![]()
Ja maar, je hoeft niet altijd vrolijk te zijn. Maar je gaat toch ook niet altijd je frustratie op FOK! uiten omdat je een kutleven hebt of zo? Zoek dan hulp.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mensen die įltijd vrolijk zijn vind ik echt ontzettend enge mensen.
Een geitenwollensokken hippie, nog vele malen erger.quote:
Maar was het waarheid?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Meloewa het volgende:
die 2 post daar heb ik een week niet van geslapen zo hard vond ik hem
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Hoe is de-smiley eigenlijk gemeengoed geworden hiero?
Het wordt echt te pas en te onpas gebruikt en geeft elke post een cynische uitstraling.
Gelukkig doe ik er zelf verder niet aan mee.
Maar wel vrolijk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Een geitenwollensokken hippie, nog vele malen erger.
Soms is wat leedvermaak wel leuk, maar sommigen verspreiden alleen maar negativiteit. Dan is het niet meer leuk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:51 schreef Piye het volgende:
Ik vind het juist leuk als mensen elkaar flink uitschelden.
Gefeliciteerd, jouw posts bevatte drie keer 'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Hoe is de-smiley eigenlijk gemeengoed geworden hiero?
Het wordt echt te pas en te onpas gebruikt en geeft elke post een cynische uitstraling.
Gelukkig doe ik er zelf verder niet aan mee.
Afzeiksmiley.![]()
Misselijk makend vrolijk, ben je net door je vriendje in je aarsje genomen of zo?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jouw posts bevatte drie keer '' en daarmee straal je ook cynisme uit.
Alleen smorgensquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:39 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben dus helemaal geen ochtendmens!![]()
Mijn vriendin wel en ze maakt mij dus iedere morgen om 6 uur wakker met
-trappenlopen op hoge hakken
-stofzuigen
-alle ramen openzetten waardoor ik auto's hoor,
-muziek draaien,
-melodieloos fluiten,
-hard aan de telefoon praten
En nu nog mijn buurman meestal nog vroeger dan 6 uur!![]()
-grasmaaien
-zijn kuthonden los door zijn tuin laten lopen die blaffen als de ziekte.
-zijn kippen.
-En zijn homo lachje als hij bezoek heeft.
Maar van hem heb ik deze week niet veel last meer gehad, want hij is homo, jwz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |