Niemand zegt dat je ook moet reageren fatt-asquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ironie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je ook moet reageren fatt-as
Landen die ik kan zingen, dan zou het nog niet kloppen maargoed...quote:
quote:
Ga je nagels eens knippen jongenquote:
Bedankt voor te herrinneren moet nog naar een feestjequote:Op zondag 5 augustus 2012 15:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga je nagels een knippen jongen
Ja vast welquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt voor te herrinneren moet nog naar een feestje
En dan ben ik de fatass.quote:
de forever-alone afterparty?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt voor te herrinneren moet nog naar een feestje
met je moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord-
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga je nagels eens knippen jongen
Ik zeg het maar een keer, en ik ben serieus.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg het maar een keer, en ik ben serieus.
Kind, alsjeblieft, zet je zelf niet zo voor schut oke?
Hij is gewoon zichzelf, is daar wat mis mee?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg het maar een keer, en ik ben serieus.
Kind, alsjeblieft, zet je zelf niet zo voor schut oke?
Jaaa niemand moet hem, hij mag weg van FOK!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Hij is gewoon zichzelf, is daar wat mis mee?
Trouwens TS heeft een vrouwelijke kloonquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Je oordeelt te hard, van mij mag hij blijven, ik vind hem top!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Jaaa niemand mot hem, hij mag weg van FOK!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Trouwens TS heeft een vrouwelijke kloon
wat een mollige knuistjes en idd lange nagelsquote:
Van mij kan die de tering krijgen, hij scheld iedereen uit op FOK! en dan ook nog janken dat niemand hem mag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Je oordeelt te hard, van mij mag hij blijven, ik vind hem top!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wat een mollige knuistjes en idd lange nagels
Dat heb ik dan niet gemerkt, dat hij anderen uitscheld. Dat is niet tof. Maar ik ben gewoon mezelf, van niemand een kloon, gelukkig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Van mij kan die de tering krijgen, hij scheld iedereen uit op FOK! en dan ook nog janken dat niemand hem mag.
Jij wilt gewoon die abo he ?
Ja, het is onnodig om telkens een foto van zichzelf te posten in iedere topic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, het is onnodig om telkens een foto van zichzelf te posten in iedere topic.
Ja, niet alle mensen kunnen het waarderen, en als hij dan al zo zeikt in feedbacks, waarom blijft hij dan zo doen?
Ja. Want hoe hij zich gedraagt is gewoon niet zo normaal, of anders dan normale mensen met zijn capuchon fetisj.
Maar hey, ik zeg het alleen zodat hij niet meer zo op zijn kop krijgt, zodat hij hier normaal kunt posten.
ff vergoot met de iPad, wat is dat voor smurrie inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Haal die smurrie van je lip loser.
Laat me raden, je bent een belg ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet gemerkt, dat hij anderen uitscheld. Dat is niet tof. Maar ik ben gewoon mezelf, van niemand een kloon, gelukkig.
Fout geraden! Je mag nog 1 keer raden!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:09 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een belg ?
Ditquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, het is onnodig om telkens een foto van zichzelf te posten in iedere topic.
Ja, niet alle mensen kunnen het waarderen, en als hij dan al zo zeikt in feedbacks, waarom blijft hij dan zo doen?
Ja. Want hoe hij zich gedraagt is gewoon niet zo normaal, of anders dan normale mensen met zijn capuchon fetisj.
Maar hey, ik zeg het alleen zodat hij niet meer zo op zijn kop krijgt, zodat hij hier normaal kunt posten.
Nederlanderquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Fout geraden! Je mag nog 1 keer raden!
Ik denk dat je heel veel hebt gemistquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]Lief van je! Ik heb denk ik een deel gemist ofzo
TS wil dat mensen hard geneukt worden door belgen (heeft hij mij al 3x verteld) dus ik moest ook maar een keer hard geneukt worden door een belgquote:
tsss... Wie is er nou nooit door een beld hard geneukt? Jeetje mina zeg, hij is gewoon een troll. Helaas, ik vond het echt tof dat iemand zo zichzelf was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
TS wil dat mensen hard geneukt worden door belgen (heeft hij mij al 3x verteld) dus ik moest ook maar een keer hard geneukt worden door een belg
Beter maak je er dit van Capuchon_jongen is BLEGHHHH
Je snapt het nu.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
tsss... Wie is er nou nooit door een beld hard geneukt? Jeetje mina zeg, hij is gewoon een troll. Helaas, ik vond het echt tof dat iemand zo zichzelf was.
Ik ben geen belg, ik ben goed gelovig. jammer.quote:
Ik niet voorzover ik me kan herinnerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
tsss... Wie is er nou nooit door een beld hard geneukt?
Precies, zover je je niet kan herinneren. Dus de kans is er nog wel dat je het met een belg hebt gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik niet voorzover ik me kan herinneren
Ik ga het nooit van me leven met een Belg naar bed dan krijg ik het beeld van een vatsige Capuchon_jongen voor mequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Precies, zover je je niet kan herinneren. Dus de kans is er nog wel dat je het met een belg hebt gedaan.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Ik ga het nooit van me leven met een Belg naar bed dan krijg ik het beeld van een vatsige Capuchon_jongen voor me
Ik dacht meer aan dezequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
TS doet me altijd een beetje denken aan [ afbeelding ]
deze.
Jaa, die ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan deze
[ afbeelding ]
Kom danquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
Allemaal dikke mannetjes voor schut zetten. Een beetje lullig.
We zitten hier in ONZ, als je daar niet van houdt snel wegwezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
Allemaal dikke mannetjes voor schut zetten. Een beetje lullig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |