Dan moet je naar je huisarts gaan en het daar bespreken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Caro_2012 het volgende:
Met die angstaanvallen bedoel ik letterlijk dat ik baad in 't angstzweet, ik ben bang dat ik ga flauwvallen en ik krijg verschrikkelijke hartkloppingen. Mijn handen worden gevoelloos. Ik heb het al in de meest onbenullige situaties. Ik denk dat verder niemand hier begrijpt hoe erg ik ermee zit, tenzij je zelf last van paniek-/angstaanvallen hebt. Ik doe nu jaren over een studie die normaal maar 4 jaar doet, omdat ik zoveel situaties heb vermeden. Ik wil nu echt gewoon een keer klaar zijn en zijn klotelessen volgen en me gewoon kunnen concentreren op de stof, ipv me te laten afleiden door mijn emoties.
Aan deze reacties heb ik weinig. Ik weet dat jullie het zien als aanstellerij, maar ik ervaar het als een enorm probleem dus ik zou graag inhoudelijke reacties krijgen.
Heb je dat ook al eens aan je huisarts verteld? Zoja, dan snap ik niet waarom hij je alleen die medicatie voorschrijft en niet door stuurt naar een psych.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Caro_2012 het volgende:
Met die angstaanvallen bedoel ik letterlijk dat ik baad in 't angstzweet, ik ben bang dat ik ga flauwvallen en ik krijg verschrikkelijke hartkloppingen. Mijn handen worden gevoelloos. Ik heb het al in de meest onbenullige situaties. Ik denk dat verder niemand hier begrijpt hoe erg ik ermee zit, tenzij je zelf last van paniek-/angstaanvallen hebt. Ik doe nu jaren over een studie die normaal maar 4 jaar doet, omdat ik zoveel situaties heb vermeden. Ik wil nu echt gewoon een keer klaar zijn en zijn klotelessen volgen en me gewoon kunnen concentreren op de stof, ipv me te laten afleiden door mijn emoties.
Aan deze reacties heb ik weinig. Ik weet dat jullie het zien als aanstellerij, maar ik ervaar het als een enorm probleem dus ik zou graag inhoudelijke reacties krijgen.
Je hoeft ook niet naar een psycholoog hiermee, jeetje wat overdrijven mensen zeg. Je bent gewoon verliefd op je leraar, komt zo vaak voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Caro_2012 het volgende:
Ik ben 26 en ik weet dat het overdreven kinderlijk gedrag is, maar ik ben ook al bij een psycholoog en een haptonoom geweest en het heeft allemaal niks geholpen. Ik voel me ook niet volwassen en onafhankelijk, hoewel ik het echt probeer te zijn. Met die pillen kan ik beter denken en voel ik me rustiger. Ik kan ze zeer zeker wèl bestellen in het buitenland.
Nu wil je ze nemen om je studie af te kunnen maken. Straks heb je nodig omdat je de zenuwen hebt omdat je moet solliciteren. Of in je baan omdat je anders te nerveus in een vergadering zit...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Caro_2012 het volgende:
Ik ben 26 en ik weet dat het overdreven kinderlijk gedrag is, maar ik ben ook al bij een psycholoog en een haptonoom geweest en het heeft allemaal niks geholpen. Ik voel me ook niet volwassen en onafhankelijk, hoewel ik het echt probeer te zijn. Met die pillen kan ik beter denken en voel ik me rustiger. Ik kan ze zeer zeker wèl bestellen in het buitenland.
Lees je wel goed? Het gaat niet om die crush, het gaat erom dat ze het zonder illegale pillen niet kan handelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar een psycholoog hiermee, jeetje wat overdrijven mensen zeg. Je bent gewoon verliefd op je leraar, komt zo vaak voor.
Nou en?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees je wel goed? Het gaat niet om die crush, het gaat erom dat ze het zonder illegale pillen niet kan handelen.
Tja, als je denkt dat ze beter af is met die pillen, dan inderdaad 'nou en?'quote:
Voor die crush niet nee maar om van die angstaanvallen af te komen weer wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar een psycholoog hiermee, jeetje wat overdrijven mensen zeg. Je bent gewoon verliefd op je leraar, komt zo vaak voor.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor die crush niet nee maar om van die angstaanvallen af te komen weer wel.
ja, als je 13 bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik denk, weet het haast zeker, dat ze die angstaanvallen hoe TS ze beschrijft niet in haar uppie opgelost krijgtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Helemaal niet.Alsof je zelf niets op kan lossen, mensen vertrouwen en leunen altijd te veel op hulp van buitenaf.
Ik ben er helemaal voor dat ze het zelf oplost. Maar dan ook zonder die kalmeringsmiddelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Helemaal niet.Alsof je zelf niets op kan lossen, mensen vertrouwen en leunen altijd te veel op hulp van buitenaf.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef Caro_2012 het volgende:
@Mirjam Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo'n gevoelloze doos bent/hebt, ik zit helaas anders in elkaar
alles behalve gevoelloosquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef Caro_2012 het volgende:
@Mirjam Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo'n gevoelloze doos bent/hebt, ik zit helaas anders in elkaar
Say whut?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef Caro_2012 het volgende:
Weet je wat zo mooi is? Je denkt dat anderen heel erg op jou letten, maar die anderen zijn ook allemaal veel meer bezig met zichzelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef Caro_2012 het volgende:
@Lienekien Ik wil dat wel graag proberen, maar ik ben zo bang dat ik me dan continu vreemd gedraag. Ik heb zoveel faalangst en vind het heel belangrijk om niet op te vallen tussen andere mensen, het liefst blend ik helemaal weg en merkt hij me nauwelijks op. Bedankt in elk geval voor een serieus antwoord.
Ik wil trouwens mijn relatie absoluut niet verbreken
Neem acteerlessen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:19 schreef Caro_2012 het volgende:
Haha jullie zien mij niet, dat is anders dan in person, dat begrijp je toch wel? Ik ben bij mensen die ik niet ken verschrikkelijk afwachtend en verlegen, ik word er zelf misselijk van dat ik zo zwak overkom
dus dan douw je er maar een paar pillen in omdat je je relatie niet op het spel wil zetten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:19 schreef Caro_2012 het volgende:
Haha jullie zien mij niet, dat is anders dan in person, dat begrijp je toch wel? Ik ben bij mensen die ik niet ken verschrikkelijk afwachtend en verlegen, ik word er zelf misselijk van dat ik zo zwak overkom
Ik zou toch eens een psych bezoeken en in therapie gaan voor die faalangst. Hoe lang heb je dit al? Hoe zie jij het voor je dan om van die angst af te komen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef Caro_2012 het volgende:
@Lienekien Ik wil dat wel graag proberen, maar ik ben zo bang dat ik me dan continu vreemd gedraag. Ik heb zoveel faalangst en vind het heel belangrijk om niet op te vallen tussen andere mensen, het liefst blend ik helemaal weg en merkt hij me nauwelijks op. Bedankt in elk geval voor een serieus antwoord.
Ik wil trouwens mijn relatie absoluut niet verbreken
Ga terug, vertel dit ze en verzoek om een verandering in behandeling.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Caro_2012 het volgende:
Vaak zat flauw gevallen van hyperventilatie laatst nog in een volle lift. Je denkt dat je minstens een hartaanval krijgt en je leven ten einde is je adem stokt en zweet breekt je uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:12 schreef Caro_2012 het volgende:
@Nozem Heb je zelf ook angstproblemen gehad? Hoe ben je er vanaf gekomen? Ik heb twee vrienden met hetzelfde probleem, ze zeggen allebei dat therapie helpt maar ik zie ze geen enkele vooruitgang boeken en hun medicatie is zo sterk dat ze helemaal niet meer normaal kunnen functioneren. Wat voor therapie kan dan helpen? Mijn psycholoog wist nauwelijks wat van ademhalingstechnieken en verwees me naar de haptonoom, maar dat was zo'n zweverige hippie met homeopathische prut
BLijkbaar lukt dat je niet, omdat je naar medicatie grijpt op een onverantwoorde manier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef Caro_2012 het volgende:
@controlaltdelete Eigenlijk al heel erg lang, begon al toen ik in groep 5 voor het eerst een spreekbeurt moest doen. Ik denk niet dat ik er ooit van af kom. De oplossing is waarschijnlijk dat ik confrontaties juist moet opzoeken i.p.v. uit de weg te gaan. Helaas ben ik wat dat betreft een complete loser. Ik wil helemaal niet zo zijn, omdat ik het ook vreselijk vind om andere mensen te zien die zich zo gedragen. Ik geloof ook niet echt dat een psycholoog me echt zal helpen omdat ik zo weinig vertrouwen heb in andere mensen, ik moet het gewoon zonder andere mensen kunnen doen
Denk aan Darwinismequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
BLijkbaar lukt dat je niet, omdat je naar medicatie grijpt op een onverantwoorde manier.
Als je er al zolang last van hebt lijkt me dat je juist hulp nodig hebt van een psych. Bovendien is de ene psych de andere niet. Het zelf oplossen lijkt me niet haalbaar als ik het allemaal zo lees. Weet je vriend trouwens van deze angsten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef Caro_2012 het volgende:
@controlaltdelete Eigenlijk al heel erg lang, begon al toen ik in groep 5 voor het eerst een spreekbeurt moest doen. Ik denk niet dat ik er ooit van af kom. De oplossing is waarschijnlijk dat ik confrontaties juist moet opzoeken i.p.v. uit de weg te gaan. Helaas ben ik wat dat betreft een complete loser. Ik wil helemaal niet zo zijn, omdat ik het ook vreselijk vind om andere mensen te zien die zich zo gedragen. Ik geloof ook niet echt dat een psycholoog me echt zal helpen omdat ik zo weinig vertrouwen heb in andere mensen, ik moet het gewoon zonder andere mensen kunnen doen
Wat een onzin. Diazepam kan heel goed helpen en je kan het onder begeleiding nog weer afbouwen. Tijdens een paniekaanval kun je wel het gevoel hebben dat je dood gaat, ook geen pretje. Cognitieve therapie helpt lang niet altijd. Junkiegedrag? Omdat ze iets wil nemen tegen paniekaanvallen? Dan kan je elke vorm van medicatie wel junkiegedrag noemen. Ze moet het gewoon slim aanpakken en onder begeleiding van een psych doen, en niet zomaar dingen online bestellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef Nozem. het volgende:
Diazepam is verslavend.
Beter zoek je hulp voor je paniekaanvallen je gaat er namelijk niet dood aan. Aan die pillen kun je echter wel dood gaan.
Je hebt geen idee op welk hellend vlak je je begeeft dus ga onmiddellijk bellen met je huisarts en vraag om hulp. Je krijgt dan cognitieve therapie en gesprekken dit soort shit is beginnend junkiegedrag.
Van ontwijken wordt het alleen maar erger idd. Goed dat je dit zelf inziet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef Caro_2012 het volgende:
quote:Tijdens een paniekaanval kan men denken dat zij gaan flauwvallen en creëren daar dan angst voor (angst voor het flauwvallen). Dit is vrijwel altijd ongegronde angst, omdat voor flauwvallen een lage bloeddruk nodig is, terwijl bij een paniekaanval de bloeddruk omhoog gaat en flauwvallen dan bijna onmogelijk is. Uitzonderingen uiteraard daargelaten, omdat men bijvoorbeeld niet heeft ontbeten en een paniekaanval krijgt met als gevolg een flauwte.
Dan nog lossen medicamenten niets op. Je zal actief op zoek moeten gaan naar de oorsprong van je problemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Diazepam kan heel goed helpen en je kan het onder begeleiding nog weer afbouwen. Tijdens een paniekaanval kun je wel het gevoel hebben dat je dood gaat, ook geen pretje. Cognitieve therapie helpt lang niet altijd. Junkiegedrag? Omdat ze iets wil nemen tegen paniekaanvallen? Dan kan je elke vorm van medicatie wel junkiegedrag noemen. Ze moet het gewoon slim aanpakken en onder begeleiding van een psych doen, en niet zomaar dingen online bestellen.
Dat raadt ik haar ook aan, maar er zijn ook mensen die er niet van af komen en waarbij het met medicijnen prima te managen valt. Dat zal dan geen -pam zijn maar een milder medicijn wat op de langere termijn niet zo verslavend/schadelijk is. Aangezien TS aangeeft altijd al last te hebben gehad van paniekaanvallen, vroeger tijdens presentaties al, dan zal het dus misschien getriggerd worden door die crush en bijkomende stress, maar het is niet de oorzaak. Ze heeft er wellicht gewoon aanleg voor. Maar aan angst om te falen valt wel wat te doen gelukkig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:18 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Dan nog lossen medicamenten niets op. Je zal actief op zoek moeten gaan naar de oorsprong van je problemen.
Een dergelijke aanval heeft altijd een grondslag namelijk. In haar geval de angst om te falen.
Euh... ja!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Caro_2012 het volgende:
Hello allemaal,
Ik zit in een relatie van 5,5 jaar en ben dik tevreden, afgezien van het feit dat we best weinig seks hebben (1-2 keer per maand) en ik daardoor ook over andere mannen fantaseer. Nu fantaseer ik bijna elke dag over een leraar die ik eigenlijk al tijden probeer te vermijden. Na de zomer moet ik al zijn lessen helaas toch gaan volgen, anders kan ik de opleiding niet afronden. Ik krijg het al benauwd als ik bij hem in de buurt kom. Ik voel me zo puberaal en schaam me enorm voor mijn gedrag. Ik wil ook niet dat mijn vriend het aan me merkt (hij heeft ook les van hem gehad). Gisteren was ik met mijn vriend in de supermarkt en toen stonden we ineens toevallig naast die leraar. Ik kreeg bijna geen lucht meer en liep gauw ergens anders naartoe, ik kon geen woord meer over mijn lippen krijgen tegen mijn vriend. Ook ben ik erg bang dat de leraar tijdens de les mij vragen stelt over de stof en me op die manier voor schut zet voor de klas, omdat ik heel veel moeite heb met het vak.
Een paar maanden geleden kreeg ik ineens angstaanvallen in een heel andere situatie, daar kreeg ik diazepam (valium) voor. Nu zit ik te denken om een hele lading diazepam te bestellen voor de periode dat ik zijn lessen moet volgen. Ik kan er maar een paar krijgen van de huisarts maar in het buitenland kan ik ze wel bestellen. Met deze pillen blijf ik kalm en laat ik mijn emoties niet zo uit de hand lopen. Ik ben namelijk bang dat ik iets heel doms ga doen en mijn relatie verkloot. Heeft iemand hier ervaring met valium? Wat denken jullie, is het een dom idee?
Nou ja, een crush is tot daaraan toe, maar hem ook volgen en dergelijken gaat wel net weer een stapje te ver als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef lezzer het volgende:
Weet je dat iedereen in een relatie wel eens zo'n crush heeft voor een ander dan de partner?
Gaat gewoon weer over hoor
Acceptatie van dat gevoel is het eerste werk. Als je je dan realiseert dat je je vriend niet voor die leraar gaat verlaten, dan ben je al een heel eind. Dat je er zo spastisch over doet is het grootste probleem.
Gewoon lekker een beetje laten gaan, er gewoon niks mee doen, alleen beetje fantaseren.
Ebt vanzelf weer weg.
Een keertje op facebook kijken, door google trekken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, een crush is tot daaraan toe, maar hem ook volgen en dergelijken gaat wel net weer een stapje te ver als je het mij vraagt
Volgen naar zijn huis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een keertje op facebook kijken, door google trekken?
Dat zijn er wel meer die dat doen hoor.![]()
Mensen moeten daar gewoon niet zo vreselijk zwaar aan tillen.
TS is toch geen zwaar gestoord iemand ofzo?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef Caro_2012 het volgende:
@Kola Ja, op het obsessieve af.. Ik google hem en ben hem een keer gevolgd om te weten waar hij ongeveer woont, ik ben echt niet normaal bezig.. Wat moet mijn vriend van me denken?
Het is 2012. Dan moet er wel iets mis met je zijn en dan kun je beter gelijk pillen gaan slikken. Wat een onzin inderdaad...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja, dat laatste staat wat mij betreft inderdaad buiten kijf. Als TS het er zelf zo moeilijk mee heeft en graag 'beter' wil worden is dat natuurlijk haar goed recht, maar met medicijnen (buiten recept om)?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:25 schreef lezzer het volgende:
Mmmjah, op het randje.
Maar goed, om daarvoor nou aan de medicijnen te gaan.
Wat iemand 'de ware' maakt is naar mijn mening dat jij voor hem/haar kiest. 'de ware' is dan ook (eventueel) een tijdelijke status, maar op dat moment is diegene niettemin de ware.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Inderdaad. Ik ben dólgelukkig met mijn man en zou hem voor geen goud willen missen. Maar ik leer wel eens heren kennen waarvan ik denk "nou, als ik niet al getrouwd zou zijn..". Dat betekent voor mij niet direct een crush ofzo, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen; ik geloof niet in één 'ware' of zulks een onzin. Er zijn meer mensen op deze aardkloot waar je prima mee klikt en een erg fijn leven samen kunt hebben. Maargoed, hondstrouw als ik ben en nog steeds tot over m'n oren verliefd op m'n man blijft het bij erkennen dat 'je het met die andere man wellicht óók prima had uitgehouden'.
je vriend gaat je dumpen als hij er achter komt. en gelijk heeft ie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef Caro_2012 het volgende:
@Kola Ja, op het obsessieve af.. Ik google hem en ben hem een keer gevolgd om te weten waar hij ongeveer woont, ik ben echt niet normaal bezig.. Wat moet mijn vriend van me denken?
@fathank Hahaha ik denk helaas niet dat hij voor mijn charmes valt! Volgens mij beledig ik hem als ik zijn lessen niet serieus neem
TS is 26, die leraar mag haar in alle gaatjes nemen zonder dat zijn baan op het spel staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:20 schreef Veela het volgende:
Je docent zal toch niet op je avances in gaan, dat kan hem zijn baan kosten en jij bent heus niet zo belangrijk voor hem dat hij dat er voor over heeft. Als je dus iets doet, maak je alleen jezelf belachelijk.
quote:Nu zit ik te denken om een hele lading diazepam te bestellen voor de periode dat ik zijn lessen moet volgen.
je kan ook het hele topic lezen voordat je een dipshit van jezelf maakt, maar dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Dit is toch niet serieus? Toch?
Dit is dan weer een punt waar ik over zou struikelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef Caro_2012 het volgende:
minder seks is volgens mij een van de minst belangrijke dingen.. Onze relatie is verder heel stabiel dus het zou ontzettend zonde zijn.
WTF!?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:05 schreef Lyrebird het volgende:
Caro_2012, je bent een koe.
Dat is niet beledigend bedoeld, maar met je 26 jaar ben je volgens de Chinese kalender een Ox. Koeien hebben de neiging om mentaal alles te herkauwen, waardoor je blijft piekeren. Dat is desastreus voor je mentale en fysieke gesteldheid. Heb je ook problemen met je maag, met je spijsvertering?
Advies: sta luchtiger in het leven. Voor een koe is dat enorm lastig. Het helpt als je jezelf omringt met bijvoorbeeld apen: mensen die het leven als een feest zien. Apen zijn 19 en 31 jaar oud. Hoe oud is je vriend?
Sla geen maaltijd over, eet zo gezond mogelijk, ga een muziekinstrument spelen, ga dansen, beweeg veel en neem jezelf en het leven niet al te serieus.
Een accupuncturist en Koreaanse ginseng helpen ook. Tegen blozen bestaan middeltjes die prima werken.
We wachten het antwoord van de TS af.quote:
Er staat ook een redelijk algemeen verhaal wat voor 9 van de 10 mensen opgaat. Dus er zal best een kern van waarheid in kunnen zitten. Ik durf alleen te wedden dat dat dan niet komt door de astrologie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
We wachten het antwoord van de TS af.![]()
Ik durf te wedden dat ik er niet ver naast zit.
Misschien daar eens mee naar de huisarts? Misschien heeft het een oorzaak dat zijn libido zo laag is. Ik bedoel, 2 keer per maand seks hebben is echt niet veel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef Caro_2012 het volgende:
@Cue_ Dat is inderdaad een groot probleem voor me, maar we hebben daar al eindeloos over gepraat en we komen uiteindelijk op geen enkel duidelijk antwoord. Het enige dat ik zeker weet is dat ik een veel groter libido heb dan hijIk vraag me zo vaak af of hij gewoon niet meer geïnteresseerd is in mijn uiterlijk. Word er vreselijk wanhopig van, maar ben voor mezelf tot de conclusie gekomen dat het geen nut heeft om me hier zo druk om te maken, minder seks is volgens mij een van de minst belangrijke dingen.. Onze relatie is verder heel stabiel dus het zou ontzettend zonde zijn. Ik baal er gewoon van dat ik zoveel emotie heb als ik die leraar zie of aan 'm denk, wou dat ik het kon uitschakelen.
@probeer en @drijfhout, jullie mogen inderdaad eerst goed lezen voor je een oordeel velt. Ik kies helemaal niet voor dit dubbele gevoel.
We weten alleen dat hij 2 keer per maand sex met haar heeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien daar eens mee naar de huisarts? Misschien heeft het een oorzaak dat zijn libido zo laag is. Ik bedoel, 2 keer per maand seks hebben is echt niet veel.
Wat zou je advies voor een zwijn zijn? Ik pieker ook vaak trouwens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:05 schreef Lyrebird het volgende:
Caro_2012, je bent een koe.
Dat is niet beledigend bedoeld, maar met je 26 jaar ben je volgens de Chinese kalender een Ox. Koeien hebben de neiging om mentaal alles te herkauwen, waardoor je blijft piekeren. Dat is desastreus voor je mentale en fysieke gesteldheid. Heb je ook problemen met je maag, met je spijsvertering?
Advies: sta luchtiger in het leven. Voor een koe is dat enorm lastig. Het helpt als je jezelf omringt met bijvoorbeeld apen: mensen die het leven als een feest zien. Apen zijn 19 en 31 jaar oud. Hoe oud is je vriend?
Sla geen maaltijd over, eet zo gezond mogelijk, ga een muziekinstrument spelen, ga dansen, beweeg veel en neem jezelf en het leven niet al te serieus.
Een accupuncturist en Koreaanse ginseng helpen ook. Tegen blozen bestaan middeltjes die prima werken.
Ik ben niet zo bekend met de zwijnen (levensgenieters). Die zouden weinig problemen moeten hebben, als het gaat om relaties.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Wat zou je advies voor een zwijn zijn? Ik pieker ook vaak trouwens.
Nu word ik wel nieuwsgierig hoe vreselijk vunzig dat nympho gedrag van je is... Of vindt hij alles buiten jij suf op je rug al te?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:35 schreef Caro_2012 het volgende:
@Babboe-male Ik peins er niet over om deze relatie te verbrekenIk dacht al die tijd dat er een oorzaak achter zijn lage libido zat, ik denk nu een antwoord te hebben gevonden. Waarschijnlijk knapt hij af op mijn nymfo gedrag. Hij is een stuk preutser dan ik. De afgelopen maanden heb ik hem nauwelijks aangeraakt en nu hebben we ongeveer 1x per week seks. Ik vind het een flinke vooruitgang.
Als hij trouwens echt zou vreemdgaan (of zelfs gay is) zou ik nog niet flippen. Ik denk alleen niet dat hij dat doet.
Maar denk je niet dat het voor jou heel lastig wordt als jij je alsmaar vroom gaat opstellen, om het arme ding niet af te schrikken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:11 schreef Caro_2012 het volgende:
@missbehavin Nou, zo erg is het ook weer nietmaar hij wil sowieso niet kontneuken en gaat zelden bovenop... en als het aan mij ligt wil ik elke dag wel seks, maar dat zit er dus niet in
Een trio lijkt me ook wel wat (met een vrouw erbij is ook goed), maar dat lijkt hem ongemakkelijk...... Hij vindt de gedachte wel geil though
Veel minder last van. Therapie heeft voor mijn gevoel voor geen meter geholpen. Het heeft meer te maken met mijn mindset. Als ik er minder over nadenk wat er fout kan gaan en berust in de gedachte dat ik het hoe dan ook zou verneuken, gaat het allemaal veel relaxterquote:
valium is een verslavend middel, pas maar op daarmeequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Caro_2012 het volgende:
Hello allemaal,
Ik zit in een relatie van 5,5 jaar en ben dik tevreden, afgezien van het feit dat we best weinig seks hebben (1-2 keer per maand) en ik daardoor ook over andere mannen fantaseer. Nu fantaseer ik bijna elke dag over een leraar die ik eigenlijk al tijden probeer te vermijden. Na de zomer moet ik al zijn lessen helaas toch gaan volgen, anders kan ik de opleiding niet afronden. Ik krijg het al benauwd als ik bij hem in de buurt kom. Ik voel me zo puberaal en schaam me enorm voor mijn gedrag. Ik wil ook niet dat mijn vriend het aan me merkt (hij heeft ook les van hem gehad). Gisteren was ik met mijn vriend in de supermarkt en toen stonden we ineens toevallig naast die leraar. Ik kreeg bijna geen lucht meer en liep gauw ergens anders naartoe, ik kon geen woord meer over mijn lippen krijgen tegen mijn vriend. Ook ben ik erg bang dat de leraar tijdens de les mij vragen stelt over de stof en me op die manier voor schut zet voor de klas, omdat ik heel veel moeite heb met het vak.
Een paar maanden geleden kreeg ik ineens angstaanvallen in een heel andere situatie, daar kreeg ik diazepam (valium) voor. Nu zit ik te denken om een hele lading diazepam te bestellen voor de periode dat ik zijn lessen moet volgen. Ik kan er maar een paar krijgen van de huisarts maar in het buitenland kan ik ze wel bestellen. Met deze pillen blijf ik kalm en laat ik mijn emoties niet zo uit de hand lopen. Ik ben namelijk bang dat ik iets heel doms ga doen en mijn relatie verkloot. Heeft iemand hier ervaring met valium? Wat denken jullie, is het een dom idee?
Het is aardig gelukt de afgelopen maanden! Vind het wel erg moeilijk om niet te fantaseren over die leraar. Gelukkig kom ik hem niet meer vaak tegen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat het voor jou heel lastig wordt als jij je alsmaar vroom gaat opstellen, om het arme ding niet af te schrikken?
Heb het verder nauwelijks gebruikt, alleen bij presentaties. Moet verder maar leren leven met mijn rooie hoofd en gehakkelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
valium is een verslavend middel, pas maar op daarmee
Niet te veel ervan gebruiken , die pillen dat ze meestal voorschrijven zijn meestal niet eens gecontroleerd en komen pas na jaren lang soms wel eens decennia's erachter dat zulke pillen meer schadelijker is dan positieve kanten...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Caro_2012 het volgende:
[..]
Heb het verder nauwelijks gebruikt, alleen bij presentaties. Moet verder maar leren leven met mijn rooie hoofd en gehakkel
Tja, als jij er gelukkig van wordt om alleen nog maar SGP seks te hebben.. ik ben blij dat de mijne wel gewoon zijn inner freak omarmt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef Caro_2012 het volgende:
[..]
Het is aardig gelukt de afgelopen maanden! Vind het wel erg moeilijk om niet te fantaseren over die leraar. Gelukkig kom ik hem niet meer vaak tegen.
Hahaha! Nu zie ik een laken met een gat voor me. Ik ben blij zolang hij 'm er maar in schuiftquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als jij er gelukkig van wordt om alleen nog maar SGP seks te hebben.. ik ben blij dat de mijne wel gewoon zijn inner freak omarmt.
Dat is best erg eigenlijk..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef Caro_2012 het volgende:
[..]
Hahaha! Nu zie ik een laken met een gat voor me. Ik ben blij zolang hij 'm er maar in schuift
Tja nu je het zegt... Ik vind het ook jammer dat we nooit meer seks hebben op gekke plekken. Het blijft altijd bij het bed. In het begin deden we de Ikea, zwembad, sauna etc.quote:
Haha , sorry maar dat is best wel smerig bij de Ikea hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:37 schreef Caro_2012 het volgende:
[..]
Tja nu je het zegt... Ik vind het ook jammer dat we nooit meer seks hebben op gekke plekken. Het blijft altijd bij het bed. In het begin deden we de Ikea, zwembad, sauna etc.Hoe vaak heb jij seks eigenlijk? Mijn vriendinnen zeggen allemaal verschillende dingen. De een elke dag, de ander 1x per zoveel maanden (zij heeft geen zin)
Ballenbakquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Haha , sorry maar dat is best wel smerig bij de Ikea haha
Dat gaat je een keer opbreken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:11 schreef Caro_2012 het volgende:
@missbehavin Nou, zo erg is het ook weer nietmaar hij wil sowieso niet kontneuken en gaat zelden bovenop... en als het aan mij ligt wil ik elke dag wel seks, maar dat zit er dus niet in
Een trio lijkt me ook wel wat (met een vrouw erbij is ook goed), maar dat lijkt hem ongemakkelijk...... Hij vindt de gedachte wel geil though
haha wat bedoel je? ballenbak waar kinderen kunnen spelen? wow? ik hoop dat ik het mis heb :pquote:
Was het eerste waar ik aan moest denken toen IKEA hoorde!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:41 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
haha wat bedoel je? ballenbak waar kinderen kunnen spelen? wow? ik hoop dat ik het mis heb :p
wow dirty girl ehehe ,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef Caro_2012 het volgende:
Hahaha nee in zo'n inloopkastmaar dat was jaren geleden. Met dat opbreken valt het ook nog steeds mee, we zijn nu ongeveer 6 jaar samen. Op zo'n vrije dag als vandaag ga ik maar wat met mezelf spelen en porno kijken, dan hou ik het wel weer ff vol
Ik denk dan aan huishoud spullen als ik IKEA hoor hahaha of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Was het eerste waar ik aan moest denken toen IKEA hoorde!
Terwijl je een relatie hebt naar porno kijken... hmm.. Maar TS, ben je zelf wel een beetje aantrekkelijk? Lekker strak lijfie, strak kontje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef Caro_2012 het volgende:
Hahaha nee in zo'n inloopkastmaar dat was jaren geleden. Met dat opbreken valt het ook nog steeds mee, we zijn nu ongeveer 6 jaar samen. Op zo'n vrije dag als vandaag ga ik maar wat met mezelf spelen en porno kijken, dan hou ik het wel weer ff vol
Ehm, nu zie ik mijn vriend alleen in de weekends, en om het weekend is dat als mijn zoon er is (dan kan het alleen 's avonds he, en met een puber in huis heb ik dan dus zelf een beetje SGP seksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:37 schreef Caro_2012 het volgende:
[..]
Tja nu je het zegt... Ik vind het ook jammer dat we nooit meer seks hebben op gekke plekken. Het blijft altijd bij het bed. In het begin deden we de Ikea, zwembad, sauna etc.Hoe vaak heb jij seks eigenlijk? Mijn vriendinnen zeggen allemaal verschillende dingen. De een elke dag, de ander 1x per zoveel maanden (zij heeft geen zin)
Sex in de Pax, haha!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef Caro_2012 het volgende:
Wat is dat nou weer voor rare opmerking? Alsof je alleen single porno mag kijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Terwijl je een relatie hebt naar porno kijken... hmm.. Maar TS, ben je zelf wel een beetje aantrekkelijk? Lekker strak lijfie, strak kontje?
En hoe is het met jouw vriend zijn gezondheid (fysiek) gesteld?
Ja, want in een relatie is het opeens smerig he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking? Alsof je alleen single porno mag kijken
Dat is goeie seks toch altijd een beetjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, want in een relatie is het opeens smerig he.
Alles mag, maar lijkt me wel logisch dat je dat in een relatie niet doet, ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking? Alsof je alleen single porno mag kijken
Vaak wel jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is goeie seks toch altijd een beetje
Nee, ik ben butt ugly en alles hangtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Terwijl je een relatie hebt naar porno kijken... hmm.. Maar TS, ben je zelf wel een beetje aantrekkelijk? Lekker strak lijfie, strak kontje?
En hoe is het met jouw vriend zijn gezondheid (fysiek) gesteld?
Sorry maar dat vind ik een beetje onzinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Alles mag, maar lijkt me wel logisch dat je dat in een relatie niet doet, ja.
Dat laat eigenlijk al zien dat je seksueel niet genoeg voldaan bent.
Mannen willen ook gewoon vaker seks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Caro_2012 het volgende:
Ik vind het ook onzin, mannen kijken toch ook vaak zat porno binnen hun relatie?
Bijna alle mannen, alleen durven er veel het niet toe te geven omdat veel vrouwen er een drama van maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Caro_2012 het volgende:
Ik vind het ook onzin, mannen kijken toch ook vaak zat porno binnen hun relatie?
ehehehe hier eentje die niet aan masturbatie doet dus nee niet alle mannen kijken (zat) pornoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Caro_2012 het volgende:
ja hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
ehehehe hier eentje die niet aan masturbatie doet dus nee niet alle mannen kijken (zat) porno
Yep , heb geen enkel porno op me PC , echt ! haha verboden boom plukkers , dummies hahahaquote:
Zo, jij staat wel strak van de generalisatie he..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Mannen willen ook gewoon vaker seks.Bij vrouwen is het meer uitzondering dan regel.
Nee mijn vriend volgens mij ook niet (vroeger wel), maar dat maakt het toch niet vies als iemand anders het wel doet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
ehehehe hier eentje die niet aan masturbatie doet dus nee niet alle mannen kijken (zat) porno
tjah zondaars zijn verslaafd aan masturbatie en seks... ik heb daar allang afstand van genomen , is smerige boel , nastyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef Caro_2012 het volgende:
[..]
Nee mijn vriend volgens mij ook niet (vroeger wel), maar dat maakt het toch niet vies als iemand anders het wel doet?
Pfff, ik mag hopen dat je trollt..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
tjah zondaars zijn verslaafd aan masturbatie en seks... ik heb daar allang afstand van genomen , is smerige boel , nasty
Nee aaah verboden boom plukker, blijf maar het vrucht van de verboden boom plukken ahhaha dummiesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pfff, ik mag hopen dat je trollt..
Hoe dat? Ik zei dat het van mij mag, alleen meen ik te weten dat masturbatie totaal niet zo gezond is als je denkt als je het al gauw te vaak doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo, jij staat wel strak van de generalisatie he..
Verboden nog welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:02 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Nee aaah verboden boom plukker, blijf maar het vrucht van de verboden boom plukken ahhaha dummies
Yep , het is verboden , staat ook in de bijbel, alleen ben geen christen , bijbel is vervalsd geraakt gemend met waarheid en vervalsing , ben een muslim en jij weet vrij weinig van biology want op het moment dat je het eerste keer van het verboden boom plukked, dan brokkelt je lichaam langzaam af en verouderings process is in werking! a.k.a pubertijdquote:
Yep ben inderdaad gelovig, uh? het staat in hoekje relaties en psychologie , en titel was Crush op een leraar, wist ik veel dat het over seks zou gaan, plus i can handle itquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef Caro_2012 het volgende:
@Mr-A..Game
Ik ga er van uit dat je het serieus bedoelt en dat je gelovig bent... Maar waarom lees je dan eigenlijk mee in een seks-gerelateerd topic?
Och, ik ben al een stukje verder dan de pubertijd en goh, ik ben best goed geconserveerd al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Yep , het is verboden , staat ook in de bijbel , en jij weet vrij weinig van biology want op het moment dat je het eerste keer van het verboden boom plukked, dan brokkelt je lichaam langzaam af en verouderings process is in werking! a.k.a pubertijd
Yep daarom ook resurrectie , na je dood lig je in je graf te wachten tot je weer word hercreeerd door Allah , hij zal je beoordelen op jou daden of je de hemel in mag treden en voor eeuwig leven ...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, ik ben al een stukje verder dan de pubertijd en goh, ik ben best goed geconserveerd al zeg ik het zelf
Dus...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:09 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Yep daarom ook resurrectie , na je dood lig je in je graf te wachten tot je weer word hercreeerd door Allah , hij zal je beoordelen op jou daden of je de hemel in mag treden en voor eeuwig leven ...
Eeuwige leven is zwaar mogelijk , dat hebben wetenschappers ook door ,
of je word gestraffed in de eeuwige hel ,en je verbrand continue en je vlees word continue hercreerd zodat je het weer verbrand kan worden, Ook mogelijk in kwantum fysica
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:09 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Yep daarom ook resurrectie , na je dood lig je in je graf te wachten tot je weer word hercreeerd door Allah , hij zal je beoordelen op jou daden of je de hemel in mag treden en voor eeuwig leven ...
of je word gestraffed in de eeuwige hel ,en je verbrand continue en je vlees word continue hercreerd zodat je het weer verbrand kan worden, Ook mogelijk in kwantum fysica
Yep daarom ook bidden en vergevenis vragen en allah gehoorzamen , want in de hemel wouw je mag zoveel wijn drinken als je wil, je zult de heerlijkste SILK kleding dragen , en sieraden en je zult voor eeuwig levenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:08 schreef Caro_2012 het volgende:
Ach ja, zo brokkelen we allemaal langzaam af.
@missbehavin je ziet er trouwens mooi uit op de foto's
Thanks babequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:08 schreef Caro_2012 het volgende:
Ach ja, zo brokkelen we allemaal langzaam af.
Naief? hahah? ik pas het toe met kwantum fysica en biologie en noem het maar op en je noemt mij naief? ehehhequote:
Oh ik moet jou intelligent vinden omdat je de woorden biologie en kwantum fysica kunt typen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:11 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Naief? hahah? ik pas het toe met kwantum fysica en biologie en noem het maar op en je noemt mij naief? ehehhe
Dus ... wetenschappers hebben ontdekt dat een vis soort , op het moment dat het weer Aseksueel word , weer eeuwig kan leven en de stoffen weer aanmaakt om het lichaam in stand te houdenquote:
Yay, 72 wijven die niet weten wat ze ermee aan moetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:12 schreef Caro_2012 het volgende:
en niet te vergeten: er wachten 72 maagden op je! Go for it!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yay, 72 wijven die niet weten wat ze ermee aan moeten
Idiot.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:09 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Leuk joh eeuwig leven. En degene om je heen, die wel genieten van het leven, verliezen. En uiteindelijk oud en verbitterd alleen overblijven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:12 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Dus ... wetenschappers hebben ontdekt dat een vis soort , op het moment dat het weer Aseksueel word , weer eeuwig kan leven en de stoffen weer aanmaakt om het lichaam in stand te houden
zie hier eeuwige leven lol ,
Amen! Hier op aarde hebben we ook lekker fruit en fijne kleding.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Idiot.De aarde is onze hemel en hel. Je bent slechts zelf de verantwoordelijk voor hoe je dat waarneemt. Als er zoiets is als het huis van god/alllah, waarom zou hij toegang verschaffen aan iemand die niet zondigt met het idee omdat hij anders gestraft kan worden door een ticket 'eeuwige hel'? Dat maakt je niet per se een beter mens, maar slechts dat je leeft in een illusie van angst.
En wie weet hoe lelijk ze zijn, ze zijn niet voor niks maagd hemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yay, 72 wijven die niet weten wat ze ermee aan moeten
En lekker, vergeet lekker nu niet!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef Mr-A..Game het volgende:
HAHAHA dumbasses, met jullie 72 maagden agh ja , doe jullie denken ,blijf seksen , is toch gezond voor je? naieve mensen haha
hahaha jij snapt ook vrij weinig als je denkt dat dit de echte hemel is en hel hahahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Idiot.De aarde is onze hemel en hel. Je bent slechts zelf de verantwoordelijk voor hoe je dat waarneemt. Als er zoiets is als het huis van god/alllah, waarom zou hij toegang verschaffen aan iemand die niet zondigt met het idee omdat hij anders gestraft kan worden door een ticket 'eeuwige hel'? Dat maakt je niet per se een beter mens, maar slechts dat je leeft in een illusie van angst.
Zou ik maar doen ja, modjes kunnen dat niet waarderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Caro_2012 het volgende:
Hahaha ouch zal ik die post maar gauw weer verwijderen
Deze aarde is de hemel naar mijn idee vanwege zijn imperfecties. Alles is in balans (ying yang). Sommige vinden het eeuwige leven een vloek, anderen een zegen (stel je maar voor dat je een vampier zou zijn xd). Gelukkig heeft dit leven ons genoeg tijd gegeven, maar gelimiteerd, zodat we weten dat we moeten leven en genieten in het moment.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:16 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
hahaha jij snapt ook vrij weinig als je denkt dat dit de echte hemel is en hel hahaha
Je weet wel dat binnen de islam seks heel belangerijk is, en dat je als man zijnde er alles aan moet doen om je vrouw tevreden te houden in haar behoeftens? Seks is helemaal niet slecht, het gaat er om met wie je het doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, wel weer genoeg onzin indoctrinatie, het ging hier over seks. Heerlijke, vieze seks
Thanks for the laughsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Mr-A..Game het volgende:
ik ben weg bye bye verboden boom plukkers
You're preaching to the choirquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je weet wel dat binnen de islam seks heel belangerijk is, en dat je als man zijnde er alles aan moet doen om je vrouw tevreden te houden in haar behoeftens? Seks is helemaal niet slecht, het gaat er om met wie je het doet.
Valt wel mee, lijkt me alleen lullig als er islamieten ziin die denken dat seks er alleen is om kinderen mee te krijgen en er daarom niet van genieten, dus vandaar.quote:
Geloof me, de meeste van de 1e en 2e generatie genieten er ook niet van naar mijn idee. Die vrouwen lijken op een fusion van een big en een pinquin.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Valt wel mee, lijkt me alleen lullig als er islamieten ziin die denken dat seks er alleen is om kinderen mee te krijgen en er daarom niet van genieten, dus vandaar.
En jij bent? Ik geloof er namelijk weinig van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Geloof me, de meeste van de 1e en 2e generatie genieten er ook niet van naar mijn idee. Die vrouwen lijken op een fusion van een big en een pinquin.Geen wonder dat ze die schaamtelakens en kopvodden dragen.
Ik zie het maar al te vaak. islamitische oma's, vrouwtjes die een doelloos bestaan leven, met hun enigste taak het huishouden en de kinderen (uitpoepen). Hun eigen lichaam verwaarlozen ze samen met hun vrouwelijke charmes (spugen op straat bijv. als vrouw kan gewoon niet / sowieso niet) Oh, en het geloof natuurlijk..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En jij bent? Ik geloof er namelijk weinig van.
Zegt niets over hun seksleven, je zal in sommige gevallen gelijk hebben maar in andere gevallen niet. En ik ben het niet met je eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Ik zie het maar al te vaak. islamitische oma's, vrouwtjes die een doelloos bestaan leven, met hun enigste taak het huishouden en de kinderen. Hun eigen lichaam verwaarlozen ze samen met hun vrouwelijke charmes (spugen op straat bijv. als vrouw kan gewoon niet / sowieso niet) Oh, en het geloof natuurlijk..
Dat respecteer ik, maar ik heb mijn zegje tenminste gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zegt niets over hun seksleven, je zal in sommige gevallen gelijk hebben maar in andere gevallen niet. En ik ben het niet met je eens.
Hamdullahquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Dat respecteer ik, maar ik heb mijn zegje tenminste gedaan.
Je hebt ieg goede smaak.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:08 schreef Caro_2012 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |