Och, ik ben al een stukje verder dan de pubertijd en goh, ik ben best goed geconserveerd al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Yep , het is verboden , staat ook in de bijbel , en jij weet vrij weinig van biology want op het moment dat je het eerste keer van het verboden boom plukked, dan brokkelt je lichaam langzaam af en verouderings process is in werking! a.k.a pubertijd
Yep daarom ook resurrectie , na je dood lig je in je graf te wachten tot je weer word hercreeerd door Allah , hij zal je beoordelen op jou daden of je de hemel in mag treden en voor eeuwig leven ...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, ik ben al een stukje verder dan de pubertijd en goh, ik ben best goed geconserveerd al zeg ik het zelf
Dus...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:09 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Yep daarom ook resurrectie , na je dood lig je in je graf te wachten tot je weer word hercreeerd door Allah , hij zal je beoordelen op jou daden of je de hemel in mag treden en voor eeuwig leven ...
Eeuwige leven is zwaar mogelijk , dat hebben wetenschappers ook door ,
of je word gestraffed in de eeuwige hel ,en je verbrand continue en je vlees word continue hercreerd zodat je het weer verbrand kan worden, Ook mogelijk in kwantum fysica
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:09 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Yep daarom ook resurrectie , na je dood lig je in je graf te wachten tot je weer word hercreeerd door Allah , hij zal je beoordelen op jou daden of je de hemel in mag treden en voor eeuwig leven ...
of je word gestraffed in de eeuwige hel ,en je verbrand continue en je vlees word continue hercreerd zodat je het weer verbrand kan worden, Ook mogelijk in kwantum fysica
Yep daarom ook bidden en vergevenis vragen en allah gehoorzamen , want in de hemel wouw je mag zoveel wijn drinken als je wil, je zult de heerlijkste SILK kleding dragen , en sieraden en je zult voor eeuwig levenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:08 schreef Caro_2012 het volgende:
Ach ja, zo brokkelen we allemaal langzaam af.
@missbehavin je ziet er trouwens mooi uit op de foto's
Thanks babequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:08 schreef Caro_2012 het volgende:
Ach ja, zo brokkelen we allemaal langzaam af.
@missbehavin je ziet er trouwens mooi uit op de foto's
Naief? hahah? ik pas het toe met kwantum fysica en biologie en noem het maar op en je noemt mij naief? ehehhequote:
Oh ik moet jou intelligent vinden omdat je de woorden biologie en kwantum fysica kunt typen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:11 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Naief? hahah? ik pas het toe met kwantum fysica en biologie en noem het maar op en je noemt mij naief? ehehhe
Dus ... wetenschappers hebben ontdekt dat een vis soort , op het moment dat het weer Aseksueel word , weer eeuwig kan leven en de stoffen weer aanmaakt om het lichaam in stand te houdenquote:
Yay, 72 wijven die niet weten wat ze ermee aan moetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:12 schreef Caro_2012 het volgende:
en niet te vergeten: er wachten 72 maagden op je! Go for it!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yay, 72 wijven die niet weten wat ze ermee aan moeten
Idiot.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:09 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Leuk joh eeuwig leven. En degene om je heen, die wel genieten van het leven, verliezen. En uiteindelijk oud en verbitterd alleen overblijven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:12 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Dus ... wetenschappers hebben ontdekt dat een vis soort , op het moment dat het weer Aseksueel word , weer eeuwig kan leven en de stoffen weer aanmaakt om het lichaam in stand te houden
zie hier eeuwige leven lol ,
Amen! Hier op aarde hebben we ook lekker fruit en fijne kleding.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Idiot.De aarde is onze hemel en hel. Je bent slechts zelf de verantwoordelijk voor hoe je dat waarneemt. Als er zoiets is als het huis van god/alllah, waarom zou hij toegang verschaffen aan iemand die niet zondigt met het idee omdat hij anders gestraft kan worden door een ticket 'eeuwige hel'? Dat maakt je niet per se een beter mens, maar slechts dat je leeft in een illusie van angst.
En wie weet hoe lelijk ze zijn, ze zijn niet voor niks maagd hemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yay, 72 wijven die niet weten wat ze ermee aan moeten
En lekker, vergeet lekker nu niet!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef Mr-A..Game het volgende:
HAHAHA dumbasses, met jullie 72 maagden agh ja , doe jullie denken ,blijf seksen , is toch gezond voor je? naieve mensen haha
hahaha jij snapt ook vrij weinig als je denkt dat dit de echte hemel is en hel hahahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Idiot.De aarde is onze hemel en hel. Je bent slechts zelf de verantwoordelijk voor hoe je dat waarneemt. Als er zoiets is als het huis van god/alllah, waarom zou hij toegang verschaffen aan iemand die niet zondigt met het idee omdat hij anders gestraft kan worden door een ticket 'eeuwige hel'? Dat maakt je niet per se een beter mens, maar slechts dat je leeft in een illusie van angst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |