Wel een kotter in je oor?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jaren gevaren, maar geen enkele tattoo
Goed punt.quote:
Voor gister nog, maar alsnog bedankt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Gefeli trouwens, als het nog voor vandaag geldt
Jij kent haar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sowieso een taal op je lichaam tatoeëren die je niet machtig bent
Jij was toch gebanned ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
das gewoon de waarheid.. ik denk dat het IQ van een Amsterdammer hoger is dan die van een Rotterdammer en al helemaal dan die van een Hagenees
Dat jij dat denkt is niet zo gek, het is alleen bezijden de waarheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
das gewoon de waarheid.. ik denk dat het IQ van een Amsterdammer hoger is dan die van een Rotterdammer en al helemaal dan die van een Hagenees
En ik heb jaren op de vrachtwagen gereden, ik heb ook geen tattoo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jaren gevaren, maar geen enkele tattoo
Mijn vriendin en ik zitten even te kletsen hierover maar zij is echt lelijk. Ze lijkt wel 35+ net al die rimpels.quote:
Dat idee had ik inderdaad ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb echt 't vermoeden dat dat een man geweest is. No joke.
Wie heeft een afbeelding van haar linkerarm, ik heb zo'n vermoeden dat daar ook een gedrocht van een tattoo op staat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Chahna het volgende:
Een meisje uit Rotterdam met de naam Debora die haar naam in het Arabisch op het lichaam wou... dan krijg je een idee over dat meisje en blijkt de foto direct alles te bevestigen:
[ afbeelding ]
En ik vind haar ook wel zo'n aarsgewei-type.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie heeft een afbeelding van haar linkerarm, ik heb zo'n vermoeden dat daar ook een gedrocht van een tattoo op staat.
Daar twijfel ik ook geen moment aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En ik vind haar ook wel zo'n aarsgewei-type.
whahahahaha.. ik geen van 4 en heb wel tats!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben alle 4 en heb geen tattoo?
Haar buik ziet er enigszins nog goed uit, maar kijk aub niet naar haar kopquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Chahna het volgende:
Een meisje uit Rotterdam met de naam Debora die haar naam in het Arabisch op het lichaam wou... dan krijg je een idee over dat meisje en blijkt de foto direct alles te bevestigen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Chahna het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |