Wat zou jij er mee doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SCC houder onwaardig als je het mij vraagt.
Alsof ik naar het stadion ga. Al die regen is in het beton getrokken van de ArenA dat is echt dodelijk voor je botten.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik naar het stadion ga. Al die regen is in het beton getrokken van de ArenA dat is echt dodelijk voor je botten.
[..]
Alsof ik naar het stadion ga. Al die regen is in het beton getrokken van de ArenA dat is echt dodelijk voor je botten.
Forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air,, they fly so highquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil zelf nog eens een wedstrijdje van Millwall vs West ham mee pikken ofzo
[..]
Toedelsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
Ik ga ook maar eens onderweg naar de PMDS.
Toedels.
Al een uurtje wakker. Sliep rond 7 uur maar de wekker gezet om 12 uur, toch daarna even doorgeslapen tot half 3quote:
Jullie blijven steeds net niet lang genoeg wakker om de ochtendploeg even goedemorgen te wensenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al een uurtje wakker. Sliep rond 7 uur maar de wekker gezet om 12 uur, toch daarna even doorgeslapen tot half 3
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jullie blijven steeds net niet lang genoeg wakker om de ochtendploeg even goedemorgen te wensen
wat doe je dan nog zo ´s nachtsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al een uurtje wakker. Sliep rond 7 uur maar de wekker gezet om 12 uur, toch daarna even doorgeslapen tot half 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogge Rens
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Voor jou toch wel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Is er vanavond nog iets te doen jongens?
Nee, ik ga onder mijn bed liggen en slapen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Is er vanavond nog iets te doen jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |