Jaja, en dan kan ik meteen met de schilderkwast aan de slag zekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:32 schreef DJMO het volgende:
als je 40km doorrijdt kun je op de koffie komen @jk
Good morning!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:16 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!!!
ik kreeg net mijn wake-up call: "goeiuh mogguh mama dolfie!!"
40km verderop, hoor ik net..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:19 schreef Merlijn het volgende:
* meldt vanuit Amsterdam *
Is er al koffie?
Hee Egberts! Goed geslapen? Koffie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:39 schreef Egberts het volgende:
* knip *
En vooral een gezellige SC houden waar iedereen zich welkom voelt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee Egberts! Goed geslapen? Koffie?
Ola!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee Egberts! Goed geslapen? Koffie?
* Merlijn rondje koffie doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ola!
Nee / Ja
Volgens mij word ik of kortaf of typ ik lange verhalen als ik slecht geslapen heb
hoe vroeger we beginnen, misschien des te meer...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:14 schreef frederik het volgende:
De zwerversactie betrof een inzameling ten behoeve van zwervers in Rotterdam, uitdeling ging via een daklozen opvang ofzo (was het jaar voor of na dat FOK! voro FOK), later is er ook een actie voor asieldieren geweest, daar gingen dingen richting het asiel van ik meen zwolle (maar daar kan ik in verbeterd worden). Waren steeds acties aan het einde van het jaar
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:24 schreef belle1608 het volgende:
mogge nieuwe ronde koffie en thee voor jullie
je had net zo goed je shampoo mee kunnen nemen naar buiten, dan was je ook schoon geweest..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:35 schreef Ireth het volgende:
Goeiemugguh!![]()
Had me daarstraks na het douchen net zo goed niet af kunnen drogen... een rondje met Joep en ik ben wéér zeiknat!Hollands kutweer
Ziet er zo raar uit..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je had net zo goed je shampoo mee kunnen nemen naar buiten, dan was je ook schoon geweest..
Waarom ben je dan ook zo lang op gebleven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik was vanochtend om kwart over 6 nog wakker![]()
Ben kapoooooot
nee hoor, ik ga aan dit huis niks opknappen .. hoop er binnen twee jaar weer weg te zijn (aangezien het contract maar twee jaar is).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaja, en dan kan ik meteen met de schilderkwast aan de slag zeker
Nèhh.. d'r moet ook nog gewerkt worden hè, anders komt er geen brood op de plank.
En aangezien m'n brood bijna op is..
[..]
Good morning!
[..]
40km verderop, hoor ik net..
Waar?quote:
Je hoeft er gelukkig ook nagenoeg niets aan op te knappen. En dat je een kontrakt hebt voor 2 jaar wil niet zeggen dat je er dan uit moet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee hoor, ik ga aan dit huis niks opknappen .. hoop er binnen twee jaar weer weg te zijn (aangezien het contract maar twee jaar is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |