Ja, badminton. wat was dat goooooooooooooedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:37 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
En dan zenden ze elk weekend voetbal uitZoveel betere sporten gezien de afgelopen dagen...
Als ze maar winnen, in 2 of in 3, boeien tot hoe laat het duurt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Laat het aub 2 sets worden... ik wil naar bed
Eeen aantal jaar geleden had je nog allemaal zulke sporten op de zondagochtend maar dat is volgens mij ook al niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:37 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
En dan zenden ze elk weekend voetbal uitZoveel betere sporten gezien de afgelopen dagen...
Oh, is dat het probleem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft die Chinees spleetogen ofzo?
Wil zeker even opvallen ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:39 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Is gewoon een brevet van onvermogen van de scheids. Zielige trut
quote:
quote jij deze post in het basketball topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:38 schreef wdn het volgende:
--
[..]
Ja, badminton. wat was dat goooooooooooooed
Ja zo moe ben ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:39 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
quote jij deze post in het basketball topic![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
JAAAAAAAAAA[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
JAAAAAAAAAA[ afbeelding ][ afbeelding ]
We hebben er tot op heden niet echt geluk mee gehadquote:
Hij leek via het net te gaan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef DeeBee het volgende:
Werd hij nou wel aangeraakt die laatste bal?!
Spannend hoor! Morgen weer.![]()
Nou ze pikken dat van ons altijd in en we krijgen het met extra kuil terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef cap het volgende:
Duitsers hebben nauwelijks strand, moeten we winnen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ze pikken dat van ons altijd in en we krijgen het met extra kuil terug
Gewoon een kuil graven en dichtgooienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Duitsers zijn altijd vervelend.
Duitsers trainen ook allemaal op strand van Burgh Haamstede dus die zijn ook een beetje oranje..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef cap het volgende:
Duitsers hebben nauwelijks strand, moeten we winnen.
Aichaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:42 schreef Mierenneuker. het volgende:
Wie is dat geile wijf wat daar net bij de NOS presenteerde?
Als Ria het maar niet hoortquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat vrouwtje klinkt ook alsof ze zojuist wat in der mond heeft gehad
Misschien kan ze beter gaan roeienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft ze daar een uur zitten wachten om twee zinnetjes te zeggen. Beetje onnodig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kan ze beter gaan roeien
Nouja, presenteren. Autocue aflezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef cap het volgende:
Presenteert al een tijd Studio Sport en daarvoor jaren op AT5 nieuws te bewonderen met haar 2 vriendjes.
20.00 of 24.00 u...(NL tijd)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ik neem aan morgen weer om middernacht?
Hahahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Gewoon een kuil graven en dichtgooien
Geeft niets, ze heeft altijd lekker strakke topjes aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nouja, presenteren. Autocue aflezen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staan nog geen tijden bij op london2012.com.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ik neem aan morgen weer om middernacht?
Weet ik, maar aangezien ze vandaag de laatste hadden, ga ik er een beetje vanuit dat dat morgen weer zo is.quote:
Hahaha. Toch stiekem best een goeie vraag, Moest er wel om lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:44 schreef Bravebart het volgende:
Wat gebeurt als je rood krijgt, moet de ander dan in z'n eentje door
Zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet ik, maar aangezien ze vandaag de laatste hadden, ga ik er een beetje vanuit dat dat morgen weer zo is.
Maar niet door toedoen van Nederlanders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Op het strand van Normandië gingen ze er ook aan
Haha ja, ik vroeg het me opeens afquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Hahaha. Toch stiekem best een goeie vraag, Moest er wel om lachen
We dopen de Horse Guard parade morgen om tot Juno beach,quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Op het strand van Normandië gingen ze er ook aan
Strafpuntquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:44 schreef Bravebart het volgende:
Wat gebeurt als je rood krijgt, moet de ander dan in z'n eentje door
Sterke tegenstanders dus maar je kan moeilijk anders verwachten in een Olympische halve finale.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
Dit zijn de Duitsers
World Championships
1 Men 2009 Stavanger, NOR
3 Men 2011 Rome, ITA
European Championships
1 Men 2012 Scheveningen, NED
1 Men 2011 Kristiansand, NOR
4 Men 2009 Sochi, RUS
Nummerdoor/Schuil presteren dit jaar beter op de World Tour dan die Duitsers - die hebben weinig gedaan daar dit jaar.. maar dat zegt niks in een 1/2 finale OS - het wordt een echte NL-Dui morgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef DeeBee het volgende:
Duitsers zijn gewoon toppers.![]()
En favoriet als je naar de resultaten van de laatste jaren kijkt. Dit jaar zijn Nummerdor / Schuil misschien een tikje beter, maar het is gewoon erg close in dit soort wedstrijden. Wordt spannend!
Heel sterk duo, maar nu kan alles. Iedereen kan van iedereen winnen. Vaak wel thrillers tussen beide duo's.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
Dit zijn de Duitsers
World Championships
3 Men 2011 Rome, ITA
European Championships
4 Men 2009 Sochi, RUS
Ooooooh, dus wat je bij volleybal al bij geel krijgt, krijg je hier pas bij je tweede geelquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooooh, dus wat je bij volleybal al bij geel krijgt, krijg je hier pas bij je tweede geel
In H2H tegen de NL'ers 5-2 voor. Gewoon een sterk duo. Altijd spannende partijen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
Dit zijn de Duitsers
World Championships
3 Men 2011 Rome, ITA
European Championships
4 Men 2009 Sochi, RUS
Cool, thanksquote:
Dit meen je niet: het duo Geor en Gia uit Georgiaquote:Toen liet het tweetal zich in de kwartfinale verrassen door de Georgiërs Geor en Gia.
Dat waren de paarden toch al?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
YES! Ik wil niet jinxen of wat dan ook, maar we missen nog een verrassingsmedaille.
Mocht dit een medaille worden is dat niet echt een verrassing. Ze behoorden vooraf zeker tot de kanshebbers (geen favorieten).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
YES! Ik wil niet jinxen of wat dan ook, maar we missen nog een verrassingsmedaille. Misschien. Morgen eerst de HF, we zullen zien!
verschrikkelijke tijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:27 schreef Ambrosius het volgende:
Programma is bekend: WE spelen weer om 0.00.
wanneer is die? Woensdagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:37 schreef Karina het volgende:
Wat een tijd inderdaadDe finale is gelukkig iets vroeger, om 22:00 uur.
Nee niet woensdag, het is de 9e en dat is donderdag.quote:
***zooi, dat is nou de enige avond dat ik niks kan zien deze weekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet woensdag, het is de 9e en dat is donderdag.
Probleem is dat mn wekker om 5:15 gaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Ach dan maar lekker lang doorgaan, ik ben er iig bij vanavond
Niet zo negatief, dat is juist een extra stimulans: winnen van de Duiters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:07 schreef knep het volgende:
Mooi dat ze door zijn.
Maar dit is het eindstation want Duitsers.
Misschien kunnen ze een kuil graven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo negatief, dat is juist een extra stimulans: winnen van de Duiters.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef Montov het volgende:
Duitsland - Nederland. Dat moet 18-21 & 22-24 worden.
Dat waren toch echt andere Duitsers hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:03 schreef Marcoss het volgende:
Nummerdor en Schuil wonnen wel heel simpel van die Duitsers in de groepsfase
Uiteraard, maar het ging er hierboven over dat Nederland toch altijd van Duitsers verliestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat waren toch echt andere Duitsers hoor...
Oh waren we weer op die tour?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het ging er hierboven over dat Nederland toch altijd van Duitsers verliest
Mooi, ben ik net terug van Fey-Kiev, kan ik meteen het volgende succes mee pakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:27 schreef Ambrosius het volgende:
Programma is bekend: WE spelen weer om 0.00.
Ik denk dat je dan al een kater hebt opgelopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mooi, ben ik net terug van Fey-Kiev, kan ik meteen het volgende succes mee pakken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Mocht dit een medaille worden is dat niet echt een verrassing. Ze behoorden vooraf zeker tot de kanshebbers (geen favorieten).
Maar ja als je pas begint begint te kijken bij de halve finales dan kan ik me voorstellen dat het een verrassing is.
Waarom heb je het dan over een verrassingsmedaille? Als je weet dat er kansen zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel een verrassing in de zin dat een medaille onhaalbaar was (ik spreek hier over goud), maar meer in de zin dat het niet in de media uitgebreid verkondigd werd zoals Kromo, Grol of Vos. Elke spelen halen we wel een "verrassende" gouden medaille, zoals Ellen van Lange in 1992 of de waterpolodames in 2008. Ik hoop echt dat zijn hier een vervolg aan kunnen geven.
En nee, ik volg het niet vanaf de halve finale.
Heb jij wel beeld?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Guard het volgende:
Tis gedaan voor de Chinese dames vrees ik 12-9 May/Walsh
Sport 1 zend het uit, 19-19 in tweede setquote:
heeft de EBU het wel dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef Nober het volgende:
NOS stream dus afgehaakt na de kwartfinales, goede timing!
Heeft niets met de NOS te maken, die krijgen ook maar die stream van de EBU, en daar hadden ze ook gewoon volleybalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef Nober het volgende:
NOS stream dus afgehaakt na de kwartfinales, goede timing!
ligt het in dit geval dus niet aan NOSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook al niet, ook volleybal en daarna waren ze aan het wachten op basketbal.
Ze staan alltime 5-2 achter, dacht ik...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:02 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Weet iemand de statistieken van de Nederlanders tegen de Duitsers? Ligt het soort spel dat ze spelen hun een beetje?
Hmmm, niet heel erg bemoedigend. Maar goed, iedere wedstrijd staat op zichzelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze staan alltime 5-2 achter, dacht ik...
Ik heb er iig een goed gevoel overquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Hmmm, niet heel erg bemoedigend. Maar goed, iedere wedstrijd staat op zichzelf natuurlijk.
Zijn onze mannen daar sterk in? Je zou het haast zeggen, in NL is het vast regelmatig zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef TheArt het volgende:
Het regent inmiddels trouwens lekker. Zware omstandigheden dus.
ze trainen hier volgens mij vaker binnen dan buitenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn onze mannen daar sterk in? Je zou het haast zeggen, in NL is het vast regelmatig zo.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
ze trainen hier volgens mij vaker binnen dan buiten
Gelukkig wel, een all-USA final zou toch wat teveel van het goede zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Brazilie maakt de VS helemaal in joh
eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Gelukkig wel, een all-USA final zou toch wat teveel van het goede zijn.
Ik vind Brazilie nu in de tweede set toch wel slecht spelen. Mijn gevoel zegt dat Brazilië een makkelijkere tegenstander is voor Nederland.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef horned_reaper het volgende:
Welke tegenstander zouden jullie eventueel als meest gunstig inschatten voor Nederland in de finale? USA of Bra?
Welke Nederlandse dames doen dan nog mee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Brazilie nu in de tweede set toch wel slecht spelen. Mijn gevoel zegt dat Brazilië een makkelijkere tegenstander is voor Nederland.
Dat zal in Duitsland zal niet veel anders zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn onze mannen daar sterk in? Je zou het haast zeggen, in NL is het vast regelmatig zo.
5-2 achter, maar laatste duel gewonnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef jakees het volgende:
Hoe staan ze head to head tegen die duitsers?
Alison en Emanuel wonnen in 2 sets (2e set erg close) van Plavins en Smedins. Logische uitslag dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Wat hebben de mannen in de eerder gespeelde halve finale eigenlijk gedaan?
Verwacht iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alison en Emanuel wonnen in 2 sets (2e set erg close) van Plavins en Smedins. Logische uitslag dus.
Niks best wel, prachtsport met een heerlijk sfeertjequote:
hopelijk zendt es het live uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef horned_reaper het volgende:
Als NL straks weet te winnen zijn we zeker van minimaal een zilveren plak! En wie weet wel goud.
Daar horen we toch ook zenuwachtig om te worden!
Ned. 1 gewoon. ZDF ook denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hopelijk zendt es het live uit
stream is kut
Helaas; 9 aug 21.00 GMTquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is de finale?
Ik hoop morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |