SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 07-08-2012 21:07:02 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Altijd haten op mijn muziek en dan met zulke oorkanker in de OP aankomen.
Clip is gister uitgekomen.
![]()
Lekker voor je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
JB pls.Wij zullen het over muziek nooit eens zijn, mijn waerde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb toch maar pijnboompitjes gehaald, iets subtieler. Walnoten overheersen zo en dat is zonde voor de shrimps.![]()
Eet laat helaas want Mex is laat thuis.
Extra tijd voor de smaak om in te trekken wel.![]()
Kipppppppppppppppppppppppp!![]()
![]()
![]()
Oh jummiequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Phantomesse het volgende:
Heb toch maar pijnboompitjes gehaald, iets subtieler. Walnoten overheersen zo en dat is zonde voor de shrimps.![]()
[ afbeelding ]
Eet laat helaas want Mex is laat thuis.
Extra tijd voor de smaak om in te trekken wel.![]()
Kipppppppppppppppppppppppp!![]()
[ afbeelding ]Waar marineer je de kip in?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Homemade pesto en appelsap. Appelsap wordt het super mals van, moet alleen wel minimaal een uur intrekken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh jummieWaar marineer je de kip in?
![]()
![]()
Whut, appelsap? Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Wellicht binnenkort eens proberen dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Homemade pesto en appelsap. Appelsap wordt het super mals van, moet alleen wel minimaal een uur intrekken.
Woon je inmiddels al samen?
Altijd fijn, een chick die gewoon naar je luistertquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Phantomesse het volgende:
.
Die kip ziet er wel uit als een moeras, maar ik ben wel benieuwd hoe naar in appelsap gemarineerde kip smaakt.
![]()
Nee nog niet samen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, appelsap? Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Wellicht binnenkort eens proberen dan.
Woon je inmiddels al samen?
Had het een keer op tv gezien, nagemaakt en het was super lekker. Tweede keer dat ik het doe nu.De marinade ziet eruit als een moeras met kip erin en het is hiirrluk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Altijd fijn, een chick die gewoon naar je luistert.
Die kip ziet er wel uit als een moeras, maar ik ben wel benieuwd hoe naar in appelsap gemarineerde kip smaakt.
![]()
Eén van de voordelen van huisgenoten. Telkens voor elkaar kunnen koken
Mensen die zeggen dat ze 'druk' zijn met spullen pakken voor vakantie. Zoiets neemt een uur in beslag max
. Of moet je je vaccin voor dat verre oord nog zelf in een laboratorium in elkaar flansen ofzo?
![]()
Niet als je het over Jumi hebt ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die zeggen dat ze 'druk' zijn met spullen pakken voor vakantie. Zoiets neemt een uur in beslag max
.
![]()
Valt reuze meequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je het over Jumi hebt ofzo.Moet nog beginnen ook
Wat ondergoed en andere kleding, toiletartikelen en overige rommel (oplader bijv.) en tenslotte m'n peniskoker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je het over Jumi hebt ofzo.
Zo gepiept.![]()
Die Wu Tang tatquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanaf 1:13.
Deze gast is sowieso fucking grappig.
Haha, Jajong check dit dan.quote:
http://www.telegraaf.nl/f(...)yle_wereldhit__.html
Dat liedje is ook zo verslavend.
If not now, then when.![]()
Op vakantie15 dagen hirlak niets doen.
Veel plezier! Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:19 schreef Juminelle het volgende:
Op vakantie15 dagen hirlak niets doen.
![]()
Nee nee nee, skrillex is niet thu inventar af dubstep. Dat zijn meerdere artiesten, skrillex heeft het alleen bekender gemaakt bij groter publiek.
Roots van Dubstep liggen bij drum 'n bass. Artiesten als skrillex, deadmau5, nero, benny benassi, noisia hebben house, trance, dance en nog meer andere genres gecombineerd wat dubstep naar een heel ander niveau heeft getild en zo een eigen genre op zich zelf is geworden.![]()
Die commerciële shit zoals Skrillex, Obey, Gomes en whatever kan ik geeneens serieus nemen als Dubstep. Daar komen yolo hipsterkids op af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:52 schreef Ishimaru het volgende:
Nee nee nee, skrillex is niet thu inventar af dubstep. Dat zijn meerdere artiesten, skrillex heeft het alleen bekender gemaakt bij groter publiek.
Roots van Dubstep liggen bij drum 'n bass. Artiesten als skrillex, deadmau5, nero, benny benassi, noisia hebben house, trance, dance en nog meer andere genres gecombineerd wat dubstep naar een heel ander niveau heeft getild en zo een eigen genre op zich zelf is geworden.![]()
Jezus christus kerel leer sarcasme herkennen ok dankjewel doei.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:52 schreef Ishimaru het volgende:
Roots van Dubstep liggen bij drum 'n bass. Artiesten als skrillex, deadmau5, nero, benny benassi, noisia hebben house, trance, dance en nog meer andere genres gecombineerd wat dubstep naar een heel ander niveau heeft getild en zo een eigen genre op zich zelf is geworden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
You Only Live Oncequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Phantomesse het volgende:
Wat betekent dat Yolo nou eigenlijk? Ik weet ook nog steeds niet wat YMCB inhoudt.![]()
en dat andere is Young Money Cash Money Billionaires
fucking gay![]()
Ohwow.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
You Only Live Once
en dat andere is Young Money Cash Money Billionaires
fucking gay
Deze generatie.![]()
TRUEEE.quote:You Only Live Once, term die bekend is bij minderjarigen die beseffen dat er meer is dan hun zolderkamer ofzo, gare shitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Phantomesse het volgende:
Wat betekent dat Yolo nou eigenlijk? Ik weet ook nog steeds niet wat YMCB inhoudt.![]()
.
YMCMB = Young Money (Lil Wayne platenlabel) Cash Money Billionaires (Birdman's platenlabel, waar YM dus onderdeel van is). Honderden miljoenen net worth.
En over dubstep, dat is toch ook al een 'oude' stijl? Weet dat iemand ermee kwam in de 4e klas ofzo, dat is inmiddels een jaar of 8 geleden want ik was toen 15.
![]()
Dubstep is al redelijk oud ja, alleen pas laat bekend geworden voor het grote publiek. Acht jaar geleden was het nog wel toe te schrijven aan Drum 'n Base hoor, de enige dubstep die je toen had was te vinden op de draaiknop links op je keyboard. Die knop!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Laat dWc het woord YMCMB horen en hij gaat los hoorSay whutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:29 schreef Phantomesse het volgende:
Dubstep is al redelijk oud ja, alleen pas laat bekend geworden voor het grote publiek. Acht jaar geleden was het nog wel toe te schrijven aan Drum 'n Base hoor, de enige dubstep die je toen had was te vinden op de draaiknop links op je keyboard. Die knop!.
![]()
Dubstep van vroeger en wat tegenwoordig dubstep wordt genoemd is nauwelijks te vergelijken. de "brostep" van tegenwoordig focust zich veel minder op de bass maar op mid en high range frequenties. Veel van die dubsteppuristen die ook altijd zitten te kankeren op producers van tegenwoordig dat het geen "ekte" dubstep meer is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
En over dubstep, dat is toch ook al een 'oude' stijl? Weet dat iemand ermee kwam in de 4e klas ofzo, dat is inmiddels een jaar of 8 geleden want ik was toen 15.
Ik dig die brostep en electro house stiekem wel.
Vergelijk het maar.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die knop waarmee je de tonen vervormt wanneer je eraan draait.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Say whut.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Capslockie het volgende:
Hij wil gewoon duidelijk zijn. Ik doe hetzelfde, ik wil best samen een leuke tijd hebben met een meisje. Romantisch etentje, lekker stappen, of lazy sunday op de bank hangen. Maar ik hoef geen relatie, ik hoef haar ouders niet te zien, en ik wil gewoon gaan en staan waar ik wil zonder uitleg te geven.![]()
![]()
Wat ik me dan wel afvraag he, hoe krijg je dat voor elkaar als je (beiden) nog thuis woont?
Een lazy sunday bankhangen lukt dan toch niet zonder ouders te ontmoeten?
Net zoals een beetje vrijblijvend seksen. Of gaat dat dan zo heel snel als de ouders weg zijn en weer wegwezen voor ze terugkomen?![]()
Neuhoor, ik kwam ook rustig bij drummerboi over de vloer en dan 's ochtends z'n ouders aantreffen, geen probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef JackieBrown het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag he, hoe krijg je dat voor elkaar als je (beiden) nog thuis woont?
Net zoals een beetje vrijblijvend seksen. Of gaat dat dan zo heel snel als de ouders weg zijn en weer wegwezen voor ze terugkomen?![]()
![]()
Serieus, lijkt me best awkwardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuhoor, ik kwam ook rustig bij drummerboi over de vloer en dan 's ochtends z'n ouders aantreffen, geen probleem![]()
. En hij kwam ook bij jou thuis?
Maar dat is ook anders toch want jullie hadden wel wat?![]()
2 maanden geleden wel, 2 weken geleden nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Serieus, lijkt me best awkward. En hij kwam ook bij jou thuis?
Maar dat is ook anders toch want jullie hadden wel wat?Daar wist z'n moeder ook van maar dat is zo'n schat. En nee hij kwam nooit hier heb ook geen 2persoonsbed dus dat is gay
![]()
![]()
A-class chicks* met papa's die vaak overwerken of op zakenreis/vakantie zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef JackieBrown het volgende:
Net zoals een beetje vrijblijvend seksen. Of gaat dat dan zo heel snel als de ouders weg zijn en weer wegwezen voor ze terugkomen?. Blijft Oud-Zuid hè
.
*zijn ook de chicks die ik bedoelde met "zoiets zouden zij nooit doen" @ vorige discussieAmateur, dat is juist knusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
En nee hij kwam nooit hier heb ook geen 2persoonsbed dus dat is gay.
![]()
Comfortabeler dan 50m² anders.quote:
Hoezo trouwens dat sarcastische 'classy ja'? Jij neukt liever waar de ouders in huis bij zijn?![]()
![]()
deden hun toch ook toen je nog thuis woondequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij neukt liever waar de ouders in huis bij zijn?I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zou een moord doen voor 50m2, wie het kleine niet eertquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Comfortabeler dan 50m² anders.
Hoezo trouwens dat sarcastische 'classy ja'? Jij neukt liever waar de ouders in huis bij zijn?(inb4 pun).
En needat heeft niet mijn voorkeur
![]()
Waarom dan zo sarcastisch 'classy ja'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef JackieBrown het volgende:
En needat heeft niet mijn voorkeur
?
Omdat die sma's liever wachten tot hun pa van huis is, in plaats van bil te gaan wanneer die er nog is?"Vroeger" wel eens gedaan trouwens, maar dat was toch niet ideaal
. Zo kan je toch niet rustig de baarmoeder aantikken
.
![]()
Niks dwcik vroeg me gewoon echt oprecht af hoe mensen dat regelen. Bij mij zou dat gewoon echt niet gaan, kans is groot dat je ouders tegenkomt en die pikken het zeker niet dat er een jongeman aanwezig is en mijn bed deelt, waar ik verder geen relatie mee heb.
Ik zie m'n vaders hoofd al voor me![]()
![]()
HAHA, dat zeg ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zie m'n vaders hoofd al voor me.
Je woont toch op jezelf trouwens? Hoe danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
Bij mij zou dat gewoon echt niet gaan, kans is groot dat je ouders tegenkomt?
![]()
Ik verplaatste me even in de situatiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, dat zeg ik.
[..]
Je woont toch op jezelf trouwens? Hoe dan?
.
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wat ik me eigenlijk afvraag he dwc, neem jij ook ooit zo'n meisje wel mee naar jouw huis? Oke als je moeder er niet is waarschijnlijk, maar ontmoet je ma ook wel eens die meisjes?
Want ik heb ook een broertje, ik zie hem over een paar jaar al thuiskomen met meisjesvolgens mij is ze dan net zo erg/erger als m'n vader.
![]()
Jawel, maar dat vind ik eigenlijk weer zo next level meteenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef JackieBrown het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag he dwc, neem jij ook ooit zo'n meisje wel mee naar jouw huis? Oke als je moeder er niet is waarschijnlijk, maar ontmoet je ma ook wel eens die meisjes?
Want ik heb ook een broertje, ik zie hem over een paar jaar al thuiskomen met meisjesvolgens mij is ze dan net zo erg/erger als m'n vader.
. Daarom
ik die quote van Capslockie. Heeft Etha de vleeskeuring van je pa al overleefd dan? Als we toch al persoonlijk doorvragen
. En pics van je broertje (no homo)
![]()
![]()
Hehe nee hij is nog niet voor de Judge verschenenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vind ik eigenlijk weer zo next level meteen. Daarom [ afbeelding ] ik die quote van Capslockie. Heeft Etha de vleeskeuring van je pa al overleefd dan? Als we toch al persoonlijk doorvragen
. En pics van je broertje (no homo)
. Denk dat niemand daar nog echt klaar voor is, hij niet, m'n pa niet en ik sure as hell niet
Pics doe ik niet howr, straks gaat iemand erop fappen![]()
(heb ik niet hier)
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Phantomesse het volgende:
Angel-Joy, doe even niet zo kinderachtig. Een voordeel dat zij heeft is dan weer dat je haar oogkleur tenminste kunt zien zonder inspanning en je direct ziet dat ze een vrouw is ongeacht haar haarlengte en voorgevel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebruik je nou de spytool?quote:En je bewijst bovendien alleen maar mijn uitspraak hierboven nu
.
Daarnaast: Je hebt 187 notes gekregen van onze moderators. Je weet waar 187 voor staat hè?Dem boyz in blue, that's you!
![]()
Haha echt hè, het kan snel gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Sinji het volgende:
dWc, zeg wat tegen me!
Godzijdank je bent er nog.
![]()
lol @Toen zei ik "Geef dan het goede voorbeeld en post even je outfit?" oid, nu staat er:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Mylene het volgende:
Topic opgeschoond, opzouten met dat gewauwel.Iemand heeft voor het laatst dick gehad toen men de eerste stap op de maan zette ofzo?quote:![]()
Maar even over zaken die er wél toe doen:quote:30 vleeslammetjes gestolen uit wei
Onbekenden hebben tussen maandagmiddag en dinsdagmorgen ruim 30 lammetjes gestolen uit een weiland in Lopik. De dieven moeten gebruikgemaakt hebben van motorvoertuigen om alle dieren mee te nemen, meldde de politie donderdag.
De lammeren van het ras Texelaar stonden in een wei die omheind was met schapengaas. De omheining was afgesloten met een hek met een hangslot. Het hangslot is geforceerd.
De dieren werden gefokt voor het vlees en zijn op dit moment volgens de politie 125 euro per stuk waard. De politie zoekt getuigen.![]()
Oh, in dat geval heb ik liever dat je 'm niet stelt. En als je het doet geef ik toch geen antwoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc ik had een vraagje maar misschien is het een beetje brutaal.
![]()
Ik wil er iets over zeggen, maar Mylene maakt me bangquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @
[..]
Toen zei ik "Geef dan het goede voorbeeld en post even je outfit?" oid, nu staat er:
[..]
Iemand heeft voor het laatst dick gehad toen men de eerste stap op de maan zette ofzo?![]()
Oke, die 'ik lijk op een koelie taxichauffeur @ m'n fobo' was wel een grappige opmerkingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is je tarief van zuid naar west en weer terug?. Alleen zat ik shotgun op die foto en is er gelukkig 0,0% koelie in mij terug te tracen, zelfs tot vlak na de slavernij.
Bij "Mylene" op Google Image krijg ik alleen maar roodharigen, zou dat er iets mee te maken hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil er iets over zeggen, maar Mylene maakt me bang![]()
Pics or didn't happen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je pa moest eens weten wat jij allemaal uitspookt(e) JB. Hij prit je mars voor je.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Fucking bizar inderdaad, kan me ook niet voorstellen dat men elke 5 minuten spytoolt. Ook views/posts-ratio is krom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:04 schreef JackieBrown het volgende:
Anyway, hoe weten mensen altijd zo snel dat er hier over ze gepost wordt,what is this sorcery??![]()
Iedereen lurkt fernandes mee, hier posten immers de stoerste/knapste mensen van FOK!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kaasstengels nergens te vinden, ik spot brownie chocolate chip cookies, dan die maar, en vervolgens de kaasstengels in de aanbieding vinden, die ook maar erbij
Trouwens what the fuck zijn kruiden duur, ik had gehoopt dat al die potjes gewoon een euro waren maar ze vragen voor sommige dingen 2 eurodoe het dan niet in zo'n fancy potje.
Ben blij dat ik dit altijd aan jullie kwijt kan![]()
Tjongejonge, ik lurk meestal gewoon mee. Verder mod ik gewoon wat nodig is. En ja, je hebt gelijk, ik had ook het goede voorbeeld moeten geven. Jij had dat echter ook kunnen doen door een outfit van jezelf te plaatsen i.p.v. offtopic te gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fucking bizar inderdaad, kan me ook niet voorstellen dat men elke 5 minuten spytoolt. Ook views/posts-ratio is krom.![]()
Ik had altijd een foto in mijn fotoboek, maar heb ik verwijderd. Mijn leraar noemde mij vroeger altijd pindarotsje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij "Mylene" op Google Image krijg ik alleen maar roodharigen, zou dat er iets mee te maken hebben?![]()
Oké, oké, ik hou ook van jouquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Tjongejonge, ik lurk meestal gewoon mee. Verder mod ik gewoon wat nodig is. En ja, je hebt gelijk, ik had ook het goede voorbeeld moeten geven. Jij had dat echter ook kunnen doen door een outfit van jezelf te plaatsen i.p.v. offtopic te gaan..
Nu ben ik benieuwd naar hoe je eruit zietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik had altijd een foto in mijn fotoboek, maar heb ik verwijderd. Mijn leraar noemde mij vroeger altijd pindarotsje..
![]()
Is je moeder niet thuisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Even fish & chips bestellen op Thuisbezorgd, iemand moet het doen.![]()
Lol, lees deze post nu pasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Ben blij dat ik dit altijd aan jullie kwijt kan. Jawel trouwens, maar beiden geen zin om te koken
.
Toch niet uit zo'n Knorr-pakje? Ik blijf er in trappen, maar die tortilla alleen al smaakt zo raar, laat staan de kruidenmixquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga dikke tortillas maken met kaas eroverheen uit de oven en dan wat guacamole erbij. Had trouwens ook een keer de guacamole dipsaus (van Casa Fiesta geloof ik?) gekocht, niet te eten dat
!
![]()
Dit is zo nice.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga dikke tortillas maken met kaas eroverheen uit de oven en dan wat guacamole erbijOok weer eens maken van de week.
Verse guacamole hoop ik, wat dwc zegt, die kant en klare zijn echt ranzig. En.. creme fraiche ook erbij!![]()
Damn trek in.![]()
Nee zelf gedingestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, lees deze post nu pas. Jawel trouwens, maar beiden geen zin om te koken
.
[..]
Toch niet uit zo'n Knorr-pakje? Ik blijf er in trappen, maar die tortilla alleen al smaakt zo raar, laat staan de kruidenmix. Had trouwens ook een keer de guacamole dipsaus (van Casa Fiesta geloof ik?) gekocht, niet te eten dat
!
de guacamole niet helaas, want ik had niet echt tijd om meer te klussen (plus boerendorp dus avocados in de winkel is maar net geluk hebben
) In de pan leek het echt superveel dus ik had wat minder van alles erin gedaan, maar ik ben getrolld door de wok vorm, het was uiteindelijk net ietsje minder maar nog wel genoeg.
En lekker![]()
![]()
Vis en Friet, die zit daaro bij tropenmuseumquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Even fish & chips bestellen op Thuisbezorgd, iemand moet het doen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]Whut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het heeft 3 armen alles.
![]()
Die inderdaad, fucking lekker en relatief cheapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vis en Friet, die zit daaro bij tropenmuseum.
![]()
Zojuist gespot op A'dam Sloterdijk, niet door mezelf:
Personen welke zich niet fatsoenlijk kleden in het openbaar
[ Bericht 31% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 11-08-2012 20:47:57 ]![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zojuist gespot op A'dam Sloterdijk, niet door mezelf:
[ afbeelding ]
Personen welke zich niet fatsoenlijk kleden in het openbaar! Maar then again, die benen vallen wel mee qua cellulites dus vooruit. Dwc, echt, kom naar een evenement in Rotterdam
what has been seen ervaringen
![]()
![]()
Nog gefeliciteerd Sinji! Zag het via via op facebook
Nee Red Grapequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef Riloway het volgende:
[..]
Zeg me dat pineapple je favoriet is![]()
Hahaaquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:00 schreef Juminelle het volgende:
Nog gefeliciteerd Sinji! Zag het via via op facebook
Dat filmpje? Neeehh
Thanks tiger
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 13-08-2012 14:58:17 ]![]()
Nee, zo'n kale schedel is lekker om aan te zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:45 schreef Sinji het volgende:
Ziet er echt niet uit bij Amber. Skere Sylvie Meis steez.
Floyd Mayweather die trouwens pas gereleased was uit de gevangenis en van de gelegenheid gebruikt maakt om een $750k Lambo aan te schaffen. Hij doet z'n naam Money Mayweather eer aan
.
Ging d'r ook wel als een baas in, met 50 Cent aan z'n zijde.
![]()
![]()
Justin Bieber niet mee dit keer zie ik
Mayweather moet echt stoppen met het ducken van Manny trouwens. Ik snap wel dat het vanuit business oogpunt aantrekkelijk is. Maar come on son![]()
Jawelquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaa
Dat filmpje? Neeehh
Thanks tigerWas leuk!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, zo'n kale schedel is lekker om aan te zien.
full stops and exclamation marks![]()
Tevens chillend met:
Track-list:
Locrian - Triumph of Elimination
Aphex Twin - Xtal
Robyn - Call Your Girlfriend (HTDW intro & crunch rave vibes)
Dipset Trance - Super Bad pt2
Jeremih - Xs and Os (supreme cuts edit)
Jhene Aiko - Stranger
Hype Williams - untitled
Prefab Sprout - When Love Breaks Down
Mariah Carey - One Sweet Day
Chris Brown - No Bullshit
Aphex Twin - Avril 14th
Squadda B - World Domination
Holy Other - Know Where
SPVCXGHXZTPVRRP - SPACEGHOSTPUROP
USDA - The Lickfull stops and exclamation marks![]()
sup mensenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weer in Nederland
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Close. Chillen in Singapore was t
Ook weer terug.
En nu slapen!
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Echt hè, de hipsters hebben elkaar op FB en de lurkers lurken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:16 schreef Ishimaru het volgende:
Is laatste tijd wel heel rustig hier...![]()
aantal mensen op vakantie ook ofnieI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Heb je gemist man.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
Wees niet bang, jullie Jonge God is terug.![]()
![]()
Das kutquote:
Ging snotverkouden vliegtuig in, kwam fit eruit.
Lekker dan, al dat volk besmetten met je bacillenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef ThaTim het volgende:
Ging snotverkouden vliegtuig in, kwam fit eruit.
.
![]()
Oh boehoe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, de hipsters hebben elkaar op FB en de lurkers lurken.![]()
Iemand voelt zich aangesprokenquote:.
Ik hóu van WSHH![]()
. Wordt er een filmpje van bedroevende kwaliteit gepost:
Did he record this with a calculator?
nigga recorded this with the fat that fat joe lost
nigga recorded this with a neo geo
THIS SHIT LOOK LIKE 007 GOLDENEYE FOR N64
nigga recorded this with a speaker
nigga recorded this with a alarm clock
dis nigga recorded dis with a katt williams perm kit and a tire iron
dis nigga phone been homeless for 3 years
he recorded this with a recycled tampon
nigga recorded this with 2 chainz rap lyrics![]()
THIS NIGGA RECORDED THIS WITH MANNY PAQUIAO BOXING GLOVE
nigga recorded this with a wet Newport and a used napkin from Jack the box...
nigga recorded this from a homemade prison phone
nigga bought this phone from mc hammer
En dan gewoon paaagina's lang.
![]()
Nigga ok.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken.
Ik hóu van WSHH![]()
. Wordt er een filmpje van bedroevende kwaliteit gepost:
Did he record this with a calculator?
nigga recorded this with the fat that fat joe lost
nigga recorded this with a neo geo
THIS SHIT LOOK LIKE 007 GOLDENEYE FOR N64
nigga recorded this with a speaker
nigga recorded this with a alarm clock
dis nigga recorded dis with a katt williams perm kit and a tire iron
dis nigga phone been homeless for 3 years
he recorded this with a recycled tampon
nigga recorded this with 2 chainz rap lyrics![]()
THIS NIGGA RECORDED THIS WITH MANNY PAQUIAO BOXING GLOVE
nigga recorded this with a wet Newport and a used napkin from Jack the box...
nigga recorded this from a homemade prison phone
nigga bought this phone from mc hammer
En dan gewoon paaagina's lang.
![]()
nigga recorded this with rick ross police badgequote:
dis nigga recorded dis wit chad johnson football helmet
NIGGA RECORDED THIS WITH A TRANSMISSION AND A TUBE SOCK
that nigga recorded that with some wire and bubble gum wrap
nigga recorded this by turning super sayian
NIGGA RECORDED THIS WITH LIL WAYNES SKATEBOARD
nigga recorded this by rubbing sticks together
Ik ga helemaal stuk![]()
![]()
![]()
![]()
Nigga, lik me.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
nigga recorded this with rick ross police badge
dis nigga recorded dis wit chad johnson football helmet
NIGGA RECORDED THIS WITH A TRANSMISSION AND A TUBE SOCK
that nigga recorded that with some wire and bubble gum wrap
nigga recorded this by turning super sayian
NIGGA RECORDED THIS WITH LIL WAYNES SKATEBOARD
nigga recorded this by rubbing sticks together
Ik ga helemaal stuk![]()
![]()
![]()
Moet kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lekker dan, al dat volk besmetten met je bacillen.
op tv oost?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ben niet zo bekend met amsjterdamse rapquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik veel welke tv, is dat negativ.
tis erI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ja wat is danI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
HUILENquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
ik ben echt weer het vertrouwen in de mensheid verloren.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je hebt het nog niets een gespeeld en nu al jankenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Splinter Cell is dood voor mij, DOOD ZEG IK JE!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet vandaag de dag geen hoge verwachtingen stellen aan de games die uitkomen, kan je ook niet teleurgesteld worden...![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je hebt het nog niets een gespeeld en nu al jankenNeger alsjeblieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet vandaag de dag geen hoge verwachtingen stellen aan de games die uitkomen, kan je ook niet teleurgesteld worden...
Geen Michael Ironside
Weer Mark & Execute
Ik start Chaos Theory en Double Agent maar weer op.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jongens, niet huilen want binnenkort Assassin's Creed, Guild Wars 2 en NBA2K13
Zemek luxe, kowedquote:![]()
.
IK HOU VAN JE, dat spelquote:! Dat level Warehouse
! Spies versus Mercenaries
!!!
![]()
Hitman: Absolutionquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:04 schreef Juminelle het volgende:
Jongens, niet huilen want binnenkort Assassin's Creed, Guild Wars 2 en NBA2K13
Far Cry 3
Dishonored
Ik ga dit najaar nooit meer naar buiten.SPIES VS MERCENARIES IK WIL HET TERUG GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IK HOU VAN JE, dat spel! Dat level Warehouse
! Spies versus Mercenaries
!!!
![]()
![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Niets wilde studentenleven, huisfeestjes en clubs. Gewoon autisten met een controller in je hand tot de zon weer verschijnt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hitman: Absolution
Far Cry 3
Dishonored
Ik ga dit najaar nooit meer naar buiten.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
2013, die graphics maken mijn donkere speer hard.quote:En dan nog even doorgaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets wilde studentenleven, huisfeestjes en clubs. Gewoon autisten met een controller in je hand tot de zon weer verschijnt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja die ken ik, die clown werd in de kont geneukt door dr broer toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
Wie kent dat verhaal van dat oppasmeisje en die psycho clown?![]()
Die clown neukte juist der broer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ken ik, die clown werd in de kont geneukt door dr broer toch?
Deathlift or Die.![]()
Fantastisch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die clown neukte juist der broer.
[ afbeelding ]![]()
crybaby gonne cry nowquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, verveel me alleen de vinketeringDeathlift or Die.![]()
Stress manquote:Moet geld bij elkaar schrapen voor de schoolboeken en tandartspak
Zo'n geil wit pak weetjewel
En ik heb nul komma nul informatie ontvangen ook, kan niet handelen dit.
![]()
hallo je gaat hbo doen, relax ff wil jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stress manMoet geld bij elkaar schrapen voor de schoolboeken en tandartspak
alles komt goed
Deathlift or Die.![]()
kan niet het is nieuw voor me ik kan niet tegen veranderingen ik ben autist en doei interpunctie en zinsopbouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hallo je gaat hbo doen, relax ff wil jealles komt goed
![]()
gelukkig heb je dat laatste ook niet nodig op de hbotjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kan niet het is nieuw voor me ik kan niet tegen veranderingen ik ben autist en doei interpunctie en zinsopbouwDeathlift or Die.![]()
Ik checkte net trouwens m'n HvA email, had ik een mail van een docent die als aanhef L.S. gebruiktekklijer
Deathlift or Die.![]()
Oh chillquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stress manMoet geld bij elkaar schrapen voor de schoolboeken en tandartspak
. Is zo'n pak duur?
En schoolboeken nergens 2ehands te krijgen van falende mensen?![]()
Jawelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh chill. Is zo'n pak duur?
En schoolboeken nergens 2ehands te krijgen van falende mensen?Heb met m'n moeder bol.com en whatever af zitten struinen, kan 300 euro besparen met 2ehands boeken, en dat pak kost 120 en dan moet je ook nog witte schoenen en zo'n veiligheidsbril erbij hebben. Echt van die dingen die ik nu 2 weken vantevoren pas te horen krijg ipv toen ik me aanmeldde. Ik bedoel komop, niet iedereen heeft zo even 900 euro. Zeker typisch hbo/universiteit dit soort geintjes?
![]()
![]()
Ik kan je wel een veiligheidsbril sturenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JawelHeb met m'n moeder bol.com en whatever af zitten struinen, kan 300 euro besparen met 2ehands boeken, en dat pak kost 120 en dan moet je ook nog witte schoenen en zo'n veiligheidsbril erbij hebben. Echt van die dingen die ik nu 2 weken vantevoren pas te horen krijg ipv toen ik me aanmeldde. Ik bedoel komop, niet iedereen heeft zo even 900 euro. Zeker typisch hbo/universiteit dit soort geintjes?
heb er 5
.
Ik hoorde pas na mijn introductieweek dat ik voor 1000+ euro aan boeken nodig had en een labjas. Ik liep daar weg met een tas groter en zwaarder dan brugklassers op hun eerste dag.
![]()
700 eu voor de verplichte boeken van enkel het eerste blok.
Mits nieuwkoop, that is.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hahaha, waarom heb je er 5?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan je wel een veiligheidsbril sturenheb er 5
.
Ik hoorde pas na mijn introductieweek dat ik voor 1000+ euro aan boeken nodig had en een labjas. Ik liep daar weg met een tas groter en zwaarder dan brugklassers op hun eerste dag.
Maar jij weet vast ook wel een adresje waar je zulke pakken goedkoper dan 120 euro kan halen? Want volgens de site moet ik het op de introductiedag ter plekke kopen, dat is niet verplicht maar aangezien ik t geld dan toch niet heb
..
![]()
Tevens, Skrillex, Netsky, Camo & Krooked, Benga, Bassnectar en meer op Lowlands.
pls kill me.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Eentje van een bijbaan in een lab, twee omdat ik de mijne was vergeten bij practicum dus een van de school 'leende' en vergat terug te brengen (wat ook een goede strategie was voor labjassen bij onsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, waarom heb je er 5?Maar jij weet vast ook wel een adresje waar je zulke pakken goedkoper dan 120 euro kan halen? Want volgens de site moet ik het op de introductiedag ter plekke kopen, dat is niet verplicht maar aangezien ik t geld dan toch niet heb
..
). Eentje gekocht als naieve eerstejaars en een van mn vader gehad
.
Die pakken, geen idee. Zal wel anders zijn dan onze jassen, wij kochten ze bij de studievereniging met enigszins korting erop.![]()
Studentenverenigingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eentje van een bijbaan in een lab, twee omdat ik de mijne was vergeten bij practicum dus een van de school 'leende' en vergat terug te brengen (wat ook een goede strategie was voor labjassen bij ons). Eentje gekocht als naieve eerstejaars en een van mn vader gehad
.
Die pakken, geen idee. Zal wel anders zijn dan onze jassen, wij kochten ze bij de studievereniging met enigszins korting erop.! Heb een hele envelop met folders gekregen maar ik word er niet wijzer uit.
![]()
Gewoon alleen lid worden van je studieverenigingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Studentenverenigingen! Heb een hele envelop met folders gekregen maar ik word er niet wijzer uit.
Jawel, je keek.![]()
Dit ja. De rest is gedwongen leuk doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon alleen lid worden van je studievereniging![]()
![]()
Oh dacht dat het hetzelfde was, nvmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon alleen lid worden van je studievereniging![]()
![]()
Volgende afvaart, leuk, 1:30 uur wachten. Drukte en gepeupel, krijsende kinderen, 'PAPA HAAL JE EELT ERAF', 'stil nikki je vader is bezig!', 'MAAR HIJ MOET HET ER AF HALEN IEDEREEN KIJKT ER NAAR'.![]()
![]()
![]()
enige wat bij jou te squezen valt zijn je sanka'squote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
tot zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:43 schreef Panzermaus het volgende:
Let's go to the beach, beach, let's go get away.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
I'm down on my mindquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
maar maar... Je bent een neger?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver, strand was veel te heetWel heerlijk water
Deathlift or Die.![]()
Ja maar op een gegeven moment werd het windstilquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar maar... Je bent een neger?![]()
![]()
en toenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Bikinipics gaarneI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment werd het windstildeze temperaturen zijn nog aangenaam vergeleken waar ik de afgelopen 2 weken vertoefde.
Deathlift or Die.![]()
kquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]deze temperaturen zijn nog aangenaam vergeleken waar ik de afgelopen 2 weken vertoefde.
![]()
Fucking heet man, dit is echt niet lekker. Na 23u ongeveer is het pas prima
.
Chick die uit de UK terugkomt en spange shit voor je meeneemt. Vooral die witte chocolade
!
Ze is ook totaaaal geen shop-a-holic hoor![]()
.
#5starchick![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fucking heet man, dit is echt niet lekker. Na 23u ongeveer is het pas prima
.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar maar... Je bent een neger?![]()
Huh, hoe dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1 die nu nog met jas rondloopt?Juist niet, vind zulke hitte echt niet aangenaam
.
Doelde op neger > zwart > warmte vasthouden > te heet![]()
![]()
Ik heb ze afgelopen dagen gezien hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, hoe dan?Juist niet, vind zulke hitte echt niet aangenaam
.
Doelde op neger > zwart > warmte vasthouden > te heetMet dit weer gewoon een dikke jas rocken. Vooral hindoestanen(kijk mij een politiek correcte term gebruiken) doen dat valt me op
Jawel, je keek.![]()
Ikookniet, 25 graden is voor mij perfect, met 20 graden loop ik nog doodleuk met vest en 30 is alleen lekker mits er fikse wind staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, hoe dan?Juist niet, vind zulke hitte echt niet aangenaam
.
Doelde op neger > zwart > warmte vasthouden > te heet![]()
Hahaha, dan ben je niet goed snikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb ze afgelopen dagen gezien hoorMet dit weer gewoon een dikke jas rocken. Vooral hindoestanen(kijk mij een politiek correcte term gebruiken) doen dat valt me op
.
Bij 25 graden moet er ook wel wind staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ikookniet, 25 graden is voor mij perfect, met 20 graden loop ik nog doodleuk met vest en 30 is alleen lekker mits er fikse wind staat..
Ik eet vandaag rijst met kwie-kwie (met fijngemalen gekuid zoutvlees erin) en pitjel
. Sranan mang sab fa
. Zelfs de seroendeng is home made als ik dat niet al eens eerder heb gezegd
.
![]()
Gatverdamme visquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet vandaag rijst met kwie-kwie (met fijngemalen gekuid zoutvlees erin) en pitjel
. Sranan mang sab fa
.
Vis die intact op je bord ligt
![]()
![]()
smerig
![]()
Deze negerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme visVis die intact op je bord ligt
![]()
![]()
smerig
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme visVis die intact op je bord ligt
![]()
![]()
smerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]Godverdomme man doe normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:.
Niet als een baas jezelf een vis soldaat maken. Als ik een grizzlybeer was klapte ik elke ochtend zalm uit het water.
![]()
[..]
[ afbeelding ]the fuccckkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als ik vis kauw moet er never graat in zitten anders eet ik het nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Niet als een baas jezelf een vis soldaat maken. Als ik een grizzlybeer was klapte ik elke ochtend zalm uit het water.
![]()
Aansteller. Gewoon als een Grizzly die vis wegwerken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als ik vis kauw moet er never graat in zitten anders eet ik het nietThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik zal jou als een grizzly wegwerkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aansteller. Gewoon als een Grizzly die vis wegwerken.![]()
Dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aansteller. Gewoon als een Grizzly die vis wegwerken.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Het is tijd om te jagen, ik heb wel trek in een sappig hertje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het is tijd om te jagen, ik heb wel trek in een sappig hertje.![]()
![]()
Hunger Games
Zo een lekker mals zacht rosé gebakken hertje. Om te zuigen zijn die biefstukkenquote:![]()
Deathlift or Die.![]()
Snap je. Die vis is malser dan tonijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aansteller. Gewoon als een Grizzly die vis wegwerken..
![]()
Zet die klauwen in me.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zal jou als een grizzly wegwerkenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hier geef ik je groot gelijk inquote:Om met Mark & Execute te spelen is een keuze. Je kan ook ervoor kiezen om het niet te gebruiken.quote:Weer Mark & Execute
Ik start Chaos Theory en Double Agent maar weer op.
Double agent is pas om te huilen, enige slechte deel uit hele Splinter Cell reeks. Chaos Theory daarintegen is![]()
![]()
Dat ik vis vies vind heeft niks te maken met jungle overleven. Ik zou rustig een kip zn nek omdraaien en rijgen aan het spit als er niks anders voorhanden isquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef Sinji het volgende:
Je kunt de mensen die de jungle zouden overleven er zo uitpikken hier.![]()
![]()
Daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik vis vies vind heeft niks te maken met jungle overleven. Ik zou rustig een kip zn nek omdraaien en rijgen aan het spit als er niks anders voorhanden is![]()
![]()
Want kippen lopen in de junglequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik vis vies vind heeft niks te maken met jungle overleven. Ik zou rustig een kip zn nek omdraaien en rijgen aan het spit als er niks anders voorhanden isFaal
Deathlift or Die.![]()
Waar denk je dat kippen vandaan komen, uit de zee?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want kippen lopen in de jungleFaal
![]()
![]()
Uit een ei.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar denk je dat kippen vandaan komen, uit de zee?Deathlift or Die.![]()
nice, vooral die visquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, dan ben je niet goed snik.
[..]
Bij 25 graden moet er ook wel wind staan.
[ afbeelding ]
. Sranan mang sab fa
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:vaseline's ass sizequote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja Vas wat voor een ass heb jij eigk? Zo een dikke squatassoh wacht je squat niet_!!!!111, mayor flubber, klein vormloos kontje?
Deathlift or Die.![]()
Haha ja erg leuk weer, doei.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ja Vas wat voor een ass heb jij eigk? Zo een dikke squatassoh wacht je squat niet_!!!!111, mayor flubber, klein vormloos kontje?
![]()
iets anders maakt weer veel goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:02 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Die piercings_!
Die tats op d'r arm
Ze is echt verpest.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Tsk tsk, dit kind is alleen luxe gewend. Ze redt het nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik vis vies vind heeft niks te maken met jungle overleven. Ik zou rustig een kip zn nek omdraaien en rijgen aan het spit als er niks anders voorhanden is![]()
Bear Grylls
![]()
![]()
Die 2 achter d'r danquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:02 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Die piercings_!
Die tats op d'r arm
Ze is echt verpest._!
![]()
te weinig scandinavische slettinnen daar manquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dan keek je niet goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
te weinig scandinavische slettinnen daar man
Ik weet trouwens niet wat die te eten krijgen, wat een titties al die chicks.![]()
Deathlift or Die.![]()
Dan was ik er op de foute avonden denkikquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan keek je niet goed.
Ik weet trouwens niet wat die te eten krijgen, wat een titties al die chicks.![]()
.
Niet normaal he, ik wil terug.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Upstairs was hard. Goeie muziek daar. Die DJ leek op Graaf Draculaquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan was ik er op de foute avonden denkik.
Niet normaal he, ik wil terug.
![]()
![]()
Naar welk strand ging je?Deathlift or Die.![]()
Haha sickquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Upstairs was hard. Goeie muziek daar. Die DJ leek op Graaf Dracula![]()
![]()
Naar welk strand ging je?West had ook dikke muziek, en had connecties daar dus gratis drank vaak
.
Verschillend, wouden beachvolleyballen dus vaak gewoon ergens waar een leeg veld was, en anders naar 'Strand', dat strand van West, of gewoon ergens bij Baltic Beach en daar in de buurt. Jij?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Tarzan, daar gingen wij ook wel eens beachvolleyballen. Anders Filarakia (daar kenden we mensen), Jacksons etc etc. Ik had ook nog zo een fout hemd gekocht en ben daar een keer in wezen stappenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha sickWest had ook dikke muziek, en had connecties daar dus gratis drank vaak
.
Verschillend, wouden beachvolleyballen dus vaak gewoon ergens waar een leeg veld was, en anders naar 'Strand', dat strand van West, of gewoon ergens bij Baltic Beach en daar in de buurt. Jij?
Deathlift or Die.![]()
Haha nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tarzan, daar gingen wij ook wel eens beachvolleyballen. Anders Filarakia (daar kenden we mensen), Jacksons etc etc. Ik had ook nog zo een fout hemd gekocht en ben daar een keer in wezen stappen
Wij ook, laatste avondfucking fout maja de chicks diggde het wel
Ja echt he, gingen die avond naar een chick die een vriend van me had gehosseld bij de Camelot, werd daar zo goed als aangerandquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nice
Wij ook, laatste avondfucking fout maja de chicks diggde het wel
. Maar ach als ziekelijk getande brightblue-eyed adonis kan ik dat makkelijk hebben.
Deathlift or Die.![]()
Haha, baasquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja echt he, gingen die avond naar een chick die een vriend van me had gehosseld bij de Camelot, werd daar zo goed als aangerand. Maar ach als ziekelijk getande brightblue-eyed adonis kan ik dat makkelijk hebben.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eindelijk kan ik weer posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb je gemist.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
COME AT ME BRO!!
[ afbeelding ]![]()
Ik jou ook om eerlijk te zijn, ik heb zelfs over je gedroomd vasje plasje.quote:
ieuwwwquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik jou ook om eerlijk te zijn, ik heb zelfs over je gedroomd vasje plasje.
[ afbeelding ]![]()
Fuck you man, hele tijd de X indrukken, echt hatelijk. Ik deed dat ook maar het is niet leuk en het is een teken van zwakte.quote:
![]()
Vertel er dan ook ff bij dat ik Santos (4 sterren) en jij man united (5 sterren) was
En iemand laten ragequitten voelt gewoon goed, klaar
Jawel, je keek.![]()
Normaal speel ik altijd met Real maar wou Man united uitproberen vanwege die Robin transfer. Ik daag je uit en nu met Real, tevens moet je niet als een bitch spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:49 schreef jna het volgende:
Vertel er dan ook ff bij dat ik Santos (4 sterren) en jij man united (5 sterren) was
En iemand laten ragequitten voelt gewoon goed, klaar
Weer een nieuw paar Copa Mundials gekocht. Jeugdsentiment.
Deze seizoenshelft ga ik het veld retro rocken.![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
Beter ga je PS3 fixxen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef Ethanolic het volgende:
Weer een nieuw paar Copa Mundials gekocht. Jeugdsentiment.
Deze seizoenshelft ga ik het veld retro rocken.![]()
![]()
[ afbeelding ]If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: