Ik heb het ook vaak zo maar je ziet ook steeds vaker van dit soort vrouwen die dan na de 3de afspraak nog niet op hun rug willen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:14 schreef Capslockie het volgende:
Ik heb gemiddeld toch wel bij de 2de/3de afspraak sex. Maar die relaties duren vaak niet langer dan 3 maanden. Ben niet zo goed in dat vaste gedoe.
3 dates is snel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb het ook vaak zo maar je ziet ook steeds vaker van dit soort vrouwen die dan na de 3de afspraak nog niet op hun rug willen.
Snel? Je moet toch weten of het klikt in bed. Ik heb wel eens relaties gehad die daar volledig op misliepen.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Snel? Je moet toch weten of het klikt in bed. Ik heb wel eens relaties gehad die daar volledig op misliepen.
Klein meisje, grote.... En geloof me als het niet klikt in bed, breekt dat vroeg of laat de relatie op. Je gaat dan opzoek naar iemand die je behoefte wel kan vervullen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]waarom zou het niet klikken in bed? als het zo wel goed is. En ook al klikt het niet in bed.. denk niet dat het dan einde oefening is.
ja oké maar op de 3e date neuken is wel snel hoor. Dus dan moet je maar even afwachten of het klikt in bed of niet. Je kunt niet verwachten dat iemand de 3e date gelijk met je wil neuken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:29 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Klein meisje, grote.... En geloof me als het niet klikt in bed, breekt dat vroeg of laat de relatie op. Je gaat dan opzoek naar iemand die je behoefte wel kan vervullen.
Alle jongens bijna dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:33 schreef Saisai het volgende:
Een jongen die zo gemakkelijk met iemand naar bed gaat hoef ik sowieso niet. Ik heb het niet zo op afgelikte sletjes.
Alsof jou vriend nee had gezegd als je na de 2de date al op hem was gesprongenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:32 schreef Saisai het volgende:
Mijn vriend heeft een maand mogen wachten, ik deel met niemand het bed voordat ik zeker weet dat het hem om mij gaat ipv de seks met mij.
Daar gaat het niet om. het gaat erom dat hij bereid is te wachten zonder direct af te haken zoals jij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Alsof jou vriend nee had gezegd als je na de 2de date al op hem was gesprongen
Daar gaat het wel om. En ik heb relaties gehad en daarin heb ik wel eens langer dan een maand gewacht. Ik snap alleen het punt van wachten niet omdat ik de laatste tijd altijd duidelijk maak dat ik geen relatie wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. het gaat erom dat hij bereid is te wachten zonder direct af te haken zoals jij.
Dus dan moeten ze zich maar direct op je storten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:39 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om. En ik heb relaties gehad en daarin heb ik wel eens langer dan een maand gewacht. Ik snap alleen het punt van wachten niet omdat ik de laatste tijd altijd duidelijk maak dat ik geen relatie wil.
Herkenbaar dit ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Capslockie het volgende:
Hij wil gewoon duidelijk zijn. Ik doe hetzelfde, ik wil best samen een leuke tijd hebben met een meisje. Romantisch etentje, lekker stappen, of lazy sunday op de bank hangen. Maar ik hoef geen relatie, ik hoef haar ouders niet te zien, en ik wil gewoon gaan en staan waar ik wil zonder uitleg te geven.
Dat is de vraag die ik mezelf ook vraag maar toch heb ik blijkbaar iets anders zou het niet zo vaak lukken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Saisai het volgende:
Even voor de duidelijkheid; als vrouwen gewoon seks willen zonder enig extraatje kunnen ze op elke straathoek terecht. Wat maakt jou zo bijzonder dat ze jou daarvoor uitkiezen?
Ik denk dat je het antwoord op deze vraag zelf al hebt gegeven.
Vooral haar ouders hoef ik niet te zien. Ik wil niet weten met welke vriendin ze ruzie heeft , hoe haar broertje heet. Wil gewoon een leuke tijd samen af en toe wat leuks doen en seks. Vaak genoeg gehad dat zon relatie wel goed samen ging voor een redelijke tijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Capslockie het volgende:
Hij wil gewoon duidelijk zijn. Ik doe hetzelfde, ik wil best samen een leuke tijd hebben met een meisje. Romantisch etentje, lekker stappen, of lazy sunday op de bank hangen. Maar ik hoef geen relatie, ik hoef haar ouders niet te zien, en ik wil gewoon gaan en staan waar ik wil zonder uitleg te geven.
Nee dat is ze niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef LovingMe het volgende:
Misschien is ze nog maagd TS...dan ga je als een fatsoenlijke vrouw ook niet zomaar met een willekeurig persoon naar bed...eerst eens vertrouwen/relatie opbouwen
Ik weet t ook niet, kan van alles zijn,...misschien vindt ze je echt een leuke jongen en wil rustig aan doen....misschien dwingt ze zo een relatie af.....quote:
goede oplossing wel, of een meisje zoeken met de zelfde interesses.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef rosepetals het volgende:
Veel vrouwen willen geen seks zonder liefde, zo zitten ze nou eenmaal in elkaar.
Naar de hoeren gaan dus
Ja dan kom ik jou straks nog tegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Saisai het volgende:
Nou ja, dan zou ik je standaard wat naar beneden schroeven, lelijke chicks hebben ook een opening en wat minder keus.
Precies.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja dan kom ik jou straks nog tegen
Ik wil wel met iemand seks die er zelf ook plezier in heeft. Naar de hoeren gaan zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef rosepetals het volgende:
Veel vrouwen willen geen seks zonder liefde, zo zitten ze nou eenmaal in elkaar.
Naar de hoeren gaan dus
Ja maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik wil wel met iemand seks die er zelf ook plezier in heeft. Naar de hoeren gaan zou ik nooit doen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja dan kom ik jou straks nog tegen
Waarom? ze doen het met plezier voor je voor 5 tientjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even doorzoeken. Liever nooit meer seks dan naar de hoeren.
Oh please, ze kan van iedere man seks krijgen. Die power trick kunnen vrouwen alleen bij mannen flikken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:56 schreef Piger het volgende:
Haar elke keer opgeilen maar het daar ook bij houden. Tot aan frustratie toe. Kijk dan maar eens of ze nog steeds niet wil neuken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:56 schreef Piger het volgende:
Haar elke keer opgeilen maar het daar ook bij houden. Tot aan frustratie toe. Kijk dan maar eens of ze nog steeds niet wil neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Herkenbaar wel, daar heb je gewoon geen zin in inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Dat van dat monogaam is geen probleem. Heb alleen geen zin in een relatie alleen al om het feit dat de meeste vrouwen van 17-18-19 nog bij hun ouders wonen heel vervelend.
Rekenmaar dat er ook gasten zijn die dit spelletje tot in de perfectie beheersen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh please, ze kan van iedere man seks krijgen. Die power trick kunnen vrouwen alleen bij mannen flikken.
Ja maar dat wil ze blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh please, ze kan van iedere man seks krijgen. Die power trick kunnen vrouwen alleen bij mannen flikken.
Het gaat om het moment dat je bijv. samen op de bank zit. Als je het goed aanpakt wordt zij ook krols en doet het er niet meer toe dat ze ook van andere mannen seks kan hebben op een ander moment. Dan gaat het puur om het moment.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mannen ook wel , maar dan moeten ze eerst maar eens zorgen dat het meisje hun ook leuk vindt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou er niet koud of warm van worden. En ik denk vele vrouwen met mij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:00 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Rekenmaar dat er ook gasten zijn die dit spelletje tot in de perfectie beheersen.
Dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou er niet koud of warm van worden. En ik denk vele vrouwen met mij.
Oh en plus dat ik zou merken wat hij probeert te doen, wat ik als afknapper zou beschouwen.
Niemand heeft controle over emoties, die voel je of die voel je niet. Maar de manier waarop je ermee omgaat kan je wel zelf kiezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef Piger het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet denken dat ze controle hebben over hun emotie's.
Dat is wel onzin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef Saisai het volgende:
Kortom, je kunt het beste voor de niet al te knappe + niet al te slimme vrouwen gaan. Die zijn het goedkoopst/ gemakkelijkst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |