SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vsauce denkt kijkers te trekken met een plaatje dat lijkt op een lul.
Er is geen "more videos" knop meer onderaan de pagina.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lithia op 08-08-2012 16:19:03 ]-------
van bepaalde mensen welquote:
Freud komt hierbij kijken denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je daar al van schrikt. Ik vind dat beest toch vrij weinig van een lul weg hebben, dan kun je ieder beest dat een slangachtig uiterlijk heeft wel voor een lul aan gaan zien.
Of het er nou uit ziet als een lul of niet, ik neem aan dat je het geen aantrekkelijk plaatje vindt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je daar al van schrikt. Ik vind dat beest toch vrij weinig van een lul weg hebben, dan kun je ieder beest dat een slangachtig uiterlijk heeft wel voor een lul aan gaan zien.
Gewoon een wormachtig dier. Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo onaantrekkelijk aan is. Zo vies vind ik het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef spamcat het volgende:
[..]
Of het er nou uit ziet als een lul of niet, ik neem aan dat je het geen aantrekkelijk plaatje vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |