Moa, slechte kwaliteit niet nee. Maar ik werkte erop in de horeca dus dan ben je continu aan het lopen en is het niet gek dat ze stuk gaan. Zelfs mijn Ecco's houden dat niet langer dan vier maanden vol.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:54 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit schoen dan? Of doe je er heel gekke dingen mee?
Eccoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Moa, slechte kwaliteit niet nee. Maar ik werkte erop in de horeca dus dan ben je continu aan het lopen en is het niet gek dat ze stuk gaan. Zelfs mijn Ecco's houden dat niet langer dan vier maanden vol.
schoenen zijn echt nicequote:
I like the haircutquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Rokje H&M
Blouse Zara
Was vanochtend aan het twijfelen of ik een panty aan zou doen ivm het weer, maar met panty voelde het toch iets te benauwd. En toen begon het opeens keihard te regenen op het werk dus ik al aan het balen (ook geen jas bij) maar gelukkig was het droog toen ik naar de trein moest lopen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:43 schreef kedge het volgende:
[..]
Leuk!
Voordat ik door de regen moest:
[ afbeelding ]
yes!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:21 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
Wat is de horloge? Een Casio?
Welke broek is dat?quote:
De foto kun je aanpassen als je het bij tinypic doet upladenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
sorry voor de grote foto
Bovenkant vind ik leuk, onderkant minder. Maar komt o.a. doordat ik dus niet van zulke kleurren hou bij een jeans.quote:
Ik vind het een hele leuke outfit maar deze laarzen vind ik altijd weer lomp. Zelf ook zo'n soort model maar dan minder lomp van Shabbiesquote:
river island!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef Akilla het volgende:
[..]
Coole outfit nexus![]()
Waar komt dat spijkervest vandaan als ik vragen mag?
Eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Apart zijn ze leuk.
Samen, meh.
Leuk rokje, waarvan?quote:
Jawel, want rokje. En daarom ook een foto voor een vriendin gemaakt, normaal maak ik geen foto's, dus kon het ook wel hier gelijk even postten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hóeft geen foto te maken hoor. Oubollig interieur ook
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Nezhi het volgende:
Lekkere slobbertrui om lekker van de ochtend tot de late middag avond te werken. Maar de nummer 1 reden dat ik hem aandeed is omdat ik hunker naar het jaar '03, toen aubergine-gekleurde klederdracht de straten overspoelde. Iets vooroverleunend om het geheel nog iets attractiever te maken. De kleuren zijn overigens totaal niet zoals in het echt.
[ afbeelding ]
Leuk en mooie kleur truiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Nezhi het volgende:
Lekkere slobbertrui om lekker van de ochtend tot de late middag avond te werken. Maar de nummer 1 reden dat ik hem aandeed is omdat ik hunker naar het jaar '03, toen aubergine-gekleurde klederdracht de straten overspoelde. Iets vooroverleunend om het geheel nog iets attractiever te maken. De kleuren zijn overigens totaal niet zoals in het echt.
(Is overigens nu vervangen door denim overhemd.)
[ afbeelding ]
Busenitzquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Nezhi het volgende:
(Is overigens nu vervangen door denim overhemd.)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Heel leuk weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |