Vind deze outfit heel leuk en je Shabbiesquote:
Wanneer post jij eens een outfit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vind deze outfit heel leuk en je Shabbiesvooral. Heb exact dezelfde.
Vooral door de kleur heb ik ze maar genomen.
Jouw haarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef lieff5 het volgende:
Zeker heb ik twitter.Gisteren eigenlijk! Maar achhhh! Ehm, beetje slechte en betere kwaliteit qua kleur! Hoop dat het duidelijk is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neger wat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef lieff5 het volgende:
Zeker heb ik twitter.Gisteren eigenlijk! Maar achhhh! Ehm, beetje slechte en betere kwaliteit qua kleur! Hoop dat het duidelijk is.
Dat is Kim Kardashian ofzo manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lee ofzo schat ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:57 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Alweer goed. Waar is dat tshirt van baas?
Thnx, deze is ook van Scotch & Sodaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:57 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Alweer goed. Waar is dat tshirt van baas?
Bijna goed gegokt.. notquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Thnx, deze is ook van Scotch & Soda
Thnx,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het btw wel vaker van hetzelfde wat je aanhebt, Waaghals (behalve kleuren dan).
niks mis mee hoor, want wat je draagt dat staat je goed. Valt verder niks op aan te merken ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Thnx,
Klopt wel in deze periode draag ik bijna alleen maar tshirts
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef lieff5 het volgende:
Bedankt voor de complimenten. En belediging van Kim K want ze is best vollll en dat ben ik echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dat geen belediging vinden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef don-diablo het volgende:
Snelle snapshots:
Een summerized destroyer.
[ afbeelding ]
Met een pocket tee.
[ afbeelding ]
En voor de verandering weer eens een chino.
[ afbeelding ]
En deze schoenen dus.dope jacket !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat je goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
beetje saai maar ik was de hele dag thuis
Tsja, loop er liever niet op natuurlijk maar zonder Ecco's valt er niet normaal te werken bij ons daar we dagelijks gemiddeld 20 kilometer lopen. Hou geen voeten meer over zonder die krengen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ecco
Ik loop nu ook al bijna 3 jaar (niet elke dag) op m'n Adidas sneakers, en behalve dat ze niet meer zo wit zijn, zijn ze verder nog helemaal prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |