nahquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:53 schreef MrBadGuy het volgende:
GB was gewoon beter, terecht dus.
Zilver![]()
![]()
Australiëquote:
Fixxed.quote:
Britten hebben ook betere paarden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:53 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Britten met ietsje meer geluk. Dat heb je ook nodig .
Zeur niet zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Samzz het volgende:
Wat een kut TT. We hebben fucking zilver! Kan een mod dit aanpassen?
dit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Samzz het volgende:
En individueel pakken we goud!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef kilon het volgende:
We missen het geluk op deze momenten weer, maar zilver is meer dan goed.
Hij heeft wel gelijk. Goedver een prachtige zilveren plak erbij.quote:
Had goud moeten zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Samzz het volgende:
Is wel waarheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Samzz het volgende:
Niet alleen Duitsland en Frankrijk, maar op België en Zwitserland had ik op voorhand beter ingeschat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:55 schreef TLC het volgende:
Geen slecht resultaat, Duitsland en Frankrijk waren veel hoger aangeschreven en die hadden zich niet eens geplaatst voor de finale.
Ja, NL met 3 finalistenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef Yonjuuni het volgende:
Hoe zit het wat betreft de individuele wedstrijd, beginnen alle finalisten weer vanaf 0?
Over vier jaar doet gewoon een aparte fok-ploeg mee. Goud na goud gegarandeerd!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
Zilver
Maar ja het had goud kunnen zijn, als al die paar fantastische fokkers hier die altijd met druk om kunnen gaan en zo'n fantastische winnaarsmentaliteit hebben, mee zouden doen.
We lopen hier een potentieel aan medailles mis zeg
Hij is individueel tot nu zelfs foutloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef Leatherface het volgende:
Dit is gewoon een prima resultaat. Van der Vleuten is gewoon 24 in een veld van een heleboel veertigers. Die komt er echt wel.
Ik was ook wel teleurgesteld toen het op het laatste moment toch nog mis ging, de TT geeft dat goed weer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Samzz het volgende:
Houd op man, dit is al ver boven verwachting.quote:
eensquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je ook maar een beetje op niveau hebt gereden weet je dat zilver hier een verloren goude plak is
Ja en hoef je die TT toch niet voor te veranderen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Goedver een prachtige zilveren plak erbij.
Ze verdienen best goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:55 schreef alors het volgende:
Zilver
voor een team waar niemand een stuiver voor gaf
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die janken om de TT zijn net zo droevig als mensen die janken dat zilver onvoldoende is.
DAt is dressuur ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Hoe zit dat nou met wat Anky had gedaan en Adelinde ?, waar tellen die dan voor mee ?
Dus dit. Wat een jankerds hier, maar goed, het is FOK! dus wat moet ik anders verwachten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had vooraf getekend voor een medaille, maar wel jammer dat het geen goud is geworden.
4lf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef TheArt het volgende:
Ajaciednogwat, durf me dan hier te quoten i.p.v. mijn post te kopiëren naar VBL zodat ik kan zien dat je me quote. Wat ben jij een zwak figuur zeg
Geen topsport mentaliteitquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dit. Wat een jankerds hier, maar goed, het is FOK! dus wat moet ik anders verwachten.
Dat ga je toch altijd alquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4lf.
en nee, anders ga ik offtopic.
laat ze lekker man in deze goednieuwsshowquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel droevig dat ik mijn mening niet mag uitten hier door middel van een TT
Ik vind zoveel dingen droevig:quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel droevig dat ik mijn mening niet mag uitten hier door middel van een TT
Mooi idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:59 schreef henkde_j het volgende:
Wel echt een heer die Voorn![]()
Sportieve vent
Uiteraard en we hebben nog 3 prima ruiters in de individuele springwedstrijd! kansen genoeg nog!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:57 schreef marcodej het volgende:
Prima resultaat, maar je mag toch wel een beetje teleurgesteld zijn omdat je net goud mist? Die kans was er, een moeilijke, maar hij was er wel.
Hij heeft zelfs een FOK!aboquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind zoveel dingen droevig:
1. dat jij er alles aan doet om een topic te openen
2. dat jij niet tegen kritiek kunt
3. dat jij een internetabonnement hebt
Haha, wel vrij hard ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:00 schreef henkde_j het volgende:
Damn wat een kutstem
Je zit niet meer op je boot hoor
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is zoooooo'n zielig mannetje:
[..]
quote-alert?
qft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Zilver is natuurlijk een geweldige prestatie, had niemand verwacht.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je ook maar een beetje op niveau hebt gereden weet je dat zilver hier een verloren goude plak is
Zo zo, hoog niveau springruiter geweest, topzeiler, multi-talenten die Fokkers!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb toch op vrij hoog niveau gezeild maar vind dit ook wel een redelijke faal hoor.
Voor hetzelfde geld hadden ze geen medaille. Nederland was volgens mij nou niet echt bepaald een topfavoriet voor een medaille.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Zilver is natuurlijk een geweldige prestatie, had niemand verwacht.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Zo zo, hoog niveau springruiter geweest, topzeiler, multi-talenten die Fokkers!
Dus? Problemen dat ik ook nog andere dingen doe behalve fok?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft ook nog op NK-niveau gezwommen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |