SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een heerlijk vol vrouwtje is dat toch bij 24kitchen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ja, ik heb gewandeld ermee, dat ging wel iets beter, maar nog wel gekke spikes in de snelheid. En gisteren dus een andere routegenomen en toen had ik er ook last van. Heel raar dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Gebeurt het ook als je op andere plekken loopt? Al eens gewoon gewandeld in de buurt met je Garmin? Toch raar.
@TT: volgens mij ben ik de enige die er last van heeftfml.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik wil lopen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Heb je al eens rond gekeken wat voor gebouwen er staan rond het Vondelpark die de Garmin wellicht kunnen storen? Bijvoorbeeld een elektriciteitcentrale of een ander gebouw/bedrijf/object (denk aan transformatoren) wat van invloed kan zijn op het signaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewandeld ermee, dat ging wel iets beter, maar nog wel gekke spikes in de snelheid. En gisteren dus een andere routegenomen en toen had ik er ook last van. Heel raar dus
@TT: volgens mij ben ik de enige die er last van heeftfml.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat zou kunnen! Mja geen idee eigenlijk.. Maar mocht het zoiets zijn dan heb ik niks aan dat ding natuurlijk dus dan wil ik m'n geld terug.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb je al eens rond gekeken wat voor gebouwen er staan rond het Vondelpark die de Garmin wellicht kunnen storen? Bijvoorbeeld een elektriciteitcentrale of een ander gebouw/bedrijf/object (denk aan transformatoren) wat van invloed kan zijn op het signaal.Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Maar heb je ook dingen als dit?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
Actuele snelheid is sowieso bagger bij Garmin, ik kijk dan ook naar kilometertijden.
Want dat lijkt me niet te horen toch?
Ziggy played guitar
Zwemmen en dwars door huizen heen... Neuh, dat klopt niet denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar heb je ook dingen als dit?
[ afbeelding ]
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Twijfel, twijfel, twijfel... Loopgroep vanavond, of toch niet. Net een verschrikkelijke hoosbui en onweer hier, maar buienradar geeft aan dat het vanaf 19:00 droog is. Het bos is alleen wel een vreselijke modderpoel nu natuurlijk
Heel veel zin heb ik nietmaar dat trekt tijdens de training waarschijnlijk wel bij... En de rest van de week heb ik ook nauwelijks tijd om te lopen...
Maar ik ben ook wel weer vreselijk moe
Ik ben van mezelf al besluiteloos, maar dit is wel heel erg
Gewoon gaan. De ervaring leert dat je je beste runs hebt als je vantevoren eigenlijk denkt dat je geen zin hebtquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Yuki het volgende:
Twijfel, twijfel, twijfel... Loopgroep vanavond, of toch niet. Net een verschrikkelijke hoosbui en onweer hier, maar buienradar geeft aan dat het vanaf 19:00 droog is. Het bos is alleen wel een vreselijke modderpoel nu natuurlijk
Heel veel zin heb ik nietmaar dat trekt tijdens de training waarschijnlijk wel bij... En de rest van de week heb ik ook nauwelijks tijd om te lopen...
Ik ben van mezelf al besluiteloos, maar dit is wel heel ergF means you're fucked![]()
Gaan Yuki
Anders krijg je misschien spijt de rest vd week.Ziggy played guitar
@Sarabi: vlak daarvoor had ik me nog wel eens gewogen en dat was rond dat gewicht en ben niet echt meer afgevallen heb ik 't idee, dus 't is écht rond de 75met kleding aan vind ik 't ook wel redelijk prima zoals 't nu is
Nu nog tevreden zijn zonder kleding
Ik ben 2 ervaringen rijker. Op de fiets naar Anlaby, niet zo ver hier vandaan naar ervaring 1.
Ervaring 1: Humberrunner @ Anlaby
Kwam binnen en was de enige klant. De eigenaar kwam vanachteruit de winkel gelopen en vroeg wat ik wilde. Ik zei dat ik schoenen wilde en vertelde hem in welke prijsklasse. Hij had niet zoveel keus zei hij omdat hij voor dames maar tot maat 8 op voorraad had (ik heb kano's, blijkbaar). Wel twee 3 herenschoenen geprobeerd maar die waren écht te breed. Hij was niet heel erg onaardig maar ook niet superbehulpzaam of goed benaderbaar. Wat feitelijke informatie en nou ja, dat was 't eigenlijk wel. Hij kon dan wel bestellen voor me, wat maat 9. Maar uiteindelijk kwam het maar op één schoen uit. Ik had de 8 even geprobeerd en die zaten op zich prima, maar ja, veel te klein natuurlijk. Hem laten bestellen en weer weggegaan maar het zat me toch niet helemaal lekker. Ik wist 't niet. Gewoon ook omdat hij maar één paar wilde bestellen, of nou ja, wilde.. ik denk vooral dat m'n prijsbeperking hem een beetje terughield om heel erg z'n best te doen. Hij stelde zelfs niets duurders voor dat er bijvoorbeeld nét boven zat, want dat mag best vind ik. Dus nou ja. Op naar huis dan maar weer
Maar terwijl ik fietste besloot ik maar door te fietsen naar ervaring 2.
Ervaring 2: Simply Running @ Hull City CentreGeweldig. Ik heb maar één paar schoenen aan gehad daar en dat waren meteen de schoenen die ik uiteindelijk heb meegenomen (later meer). De man was heel vriendelijk. Kwam binnen en vroeg wat ik wilde. Ik vertelde hem dat ik op zoek was naar een damesschoen maat 9, en ook hier was dat weer 'n beetje moeilijk. Britse damesvoetjes zijn blijkbaar nogal poezelig. Máár meteen dook hij het hok in op zoek naar DE schoen, en kwam naar buiten met een paar Brooks Ravenna 3 (Men's):
Ik vroeg voor ik ze aan deed wat ze moesten kosten, want ik had hier eigenlijk nog geen prijsbudget genoemd, maar hij zei "Nah... 85 voor jou, ze zijn normaal 95!".. alsof hij m'n budget ook wist.
Ik deed ze aan en was verliefd.Ondertussen wat zitten praten over triathlons en dat ik het echt maar eens moest gaan proberen en dat er best wat beginnersdingen waren. En over zwemmen dat dat voor velen toch wel het knelpunt was (behalve voor mij dan
). En even een rondje gelopen en wát een heerlijke afrol hebben die schoenen. Helemaal geweldig. Hij 'had ze zelf ook'.
Daarna gezegd dat ik nog een jasje wilde. Dat durfde ik eigenlijk bij die andere gewoon niet zo te doen. Heel stom misschien, maar als ik de enige klant ben en er dus één verkoper speciaal voor jou is vind ik altijd wel dat ik 't fijn moet vinden in de winkel en dat de verkoper zín heeft om je te helpen en je iets te verkopen. Dat idee had ik bij die eerste dus niet, hier wel. En ook hier weer prima geholpen. Paar jasjes en longsleeves aangehad en uiteindelijk met een ODLO () naar huis gegaan. Roze! Die was 65 en heb ik meegekregen voor 60. Heb daar eigenlijk heel erg meer op de prijs gelet want 't moest vooral erg lekker zitten. En deze zat eigenlijk meteen heerlijk.
Nog even staan praten over lopen, zwemmen, triathlons en dergelijken. De man de hand geschud en weer in m'n zweetjasje (voor 't laatst) op de fiets gestapt:
Terugreis waarbij ik de 38km/uur heb aangetikt!
Helemaal blij!![]()
Ja doei.![]()
Ik heb dus net die hoosbui op mijn kop gehadquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Yuki het volgende:
Ik ben van mezelf al besluiteloos, maar dit is wel heel erg![]()
![]()
Zo erg niet nee, maar gps heeft een foutmarge van ongeveer 10 meter en dat kan voor een snelheidsmeting een grote marge geven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar heb je ook dingen als dit?
[ afbeelding ]
Je kan als dataveld op je horloge ook gpsafwijking kiezen. Kijk eens of dat abnormale waarden zijn.![]()
Ben al weer droog hoor, meteen maar onder de douche gestaptquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Yuki het volgende:
Yay voor MoBlo!
* Yuki gooit een handdoek naar Royco1![]()
Daar word ik nooit echt heel veel droger vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben al weer droog hoor, meteen maar onder de douche gestapt
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar word ik nooit echt heel veel droger van
Ik heb toch niet gezegd dat ik de kraan aangezet hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar word ik nooit echt heel veel droger van![]()
Misschien moet MissBliss haar Garmin aan MoBlo geven....die kan met haar schoenen gewoon over water lopen
Mooie schoenen Moblo
Je hebt ook niet gezegd dat je dat niet gedaan hebtquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik de kraan aangezet hebF means you're fucked![]()
Ja dat is wel het tempo waarin ik nu loop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou zeggen. Zoek naar een tempo waarbij je denkt "Dit kan ik echt uren volhouden en voelt prettig aan". Dat gaat dan je duurloop snelheid worden en bij intervallen kan je tempo dan verhogen.
Je hebt wat hulpmiddelen zoals schema's en/of horloges etc die je kunnen helpen om je trainingen te perfectioneren, maar in het begin kan je natuurlijk eerst aankijken
Schema's ga ik nog niet aan beginnen, komt ook niet echt uit ivm introductiedagen en -kampen die eraan komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef GotC het volgende:
Zou wel oppassen met zomaar uit het niets gaan rennenConditie+spieren kunnen het misschien wel aan, maar je pezen en gewrichten moeten dmv rustige opbouw getraind worden
.
Eerlijk gezegd ben ik daar niet zo bang voor. Heb m'n hele leven met uitzondering van afgelopen jaar gesport en eet altijd (redelijk) gezond. Oh, ik ben trouwens 19 en weeg zo'n 82kg. Heb tijdens die week fietsen trouwens ook niets gevoeld, op de gebruikelijke pijntjes en wat spierpijn na. Dat terwijl het toch redelijk pittig was, ~130 per dag gemiddeld, over de Alpen en met bagage.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Drassss het volgende:
En inderdaad wat GotC zegt. Let op de afstanden. Met een aardige tot goede basisconditie & sportervaring heb je het iets gemakkelijker en kan je al iets verder lopen, maar jezelf voorbij lopen is nog steeds mogelijk
Nu trouwens ook weer spierpijn in m'n hamstrings.En ik ben ook niet van plan om over een maand een marathon te sprinten, bij wijze van spreken. Gewoon rustig m'n conditie opbouwen en m'n lichaam weer in oude glorie herstellen.
Over die Garmin: raar dat 'ie het zo slecht doet. Hier ligt een zo'n zieke GPS 60CSX (ofzo) unit, en die geeft alles altijd heel goed aan, inclusief snelheid. GPS-nauwkeurigheid is ook enorm. Maarja, daar zit dan ook een joekel van een antenne op, die past vast niet in een horloge.Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.![]()
Dat is waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hebt ook niet gezegd dat je dat niet gedaan hebt![]()
Hmm, nog steeds pijntjes. Ik wacht nog een week af en anders toch maar eens mijn huisarts ontmoeten.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef Wiehoe het volgende:
Hmm, nog steeds pijntjes. Ik wacht nog een week af en anders toch maar eens mijn huisarts ontmoeten.? Aan het handje?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Een aanval van eigenwijsheid een aantal weken terug. Met een klein pijntje bij mijn voet doorgelopen. Tis erger geworden dus zit alweer een week stil.quote:![]()
Als je pijn aan je hand hebt, kun je toch gewoon lopen...quote:
ik word flauw van nix doen...sorryF means you're fucked![]()
Oequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Een aanval van eigenwijsheid een aantal weken terug. Met een klein pijntje bij mijn voet doorgelopen. Tis erger geworden dus zit alweer een week stil.. Beterschap!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Je zou bijna denken dat je te weinig zout hebt gegeten tijdens het kamperen, maar dat is het niet Yur![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je pijn aan je hand hebt, kun je toch gewoon lopen...
ik word flauw van nix doen...sorry
Het bier en de chips al ontlast? Zal vast de grootste boodschap van de eeuw zijn. Kneterrtrrrrrrrr prrrrrrr maag en darmen die het niet gewend zijn.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wim, het gaat ook niet erom of je gezond eet en sport, maar om de klappen die je pezen en gewrichten krijgen van 3x je lichaamsgewicht per pas. Maar, je moet het helemaal zelf weten. Genoeg mensen hier gezien die met een leuke blessure na een maand zo hardlopen zonder opbouw stil stonden.
![]()
![]()
Ik blijf thuis vanavond. Sportspullen niet droog (net gewassen) en morgen toch vroeg klaarquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
MoBlo, wat een fijne ervaring bij die tweede winkelzo moet het!
Ik zit in de trein naar huis. Zo lekker een rondje maken. Waarschijnlijk in de regen, maar dat geeft niet. Lekker hobbelen, zin in![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Genoeg wijsneuzerig gedaan!
Yuki, lekker gaan. Je voelt je vast een stuk beter erna![]()
Ik blijf nog ff thuis vd loopgroep. Misschien woensdag weer..![]()
Geeft toch niet? Je hoeft niet meteen weer volle bak?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef GotC het volgende:
Ik blijf nog ff thuis vd loopgroep. Misschien woensdag weer..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou, dat was weer bijna 7,5 kilometer. Wat een woeiwind vandaag zeg. Ik denk mede daardoor niet echt heel lekker gelopen. Ook niet naar ofzo, gewoon een verplicht nummertje gelopen.Anders ga je alvast voor beachvolleybal trainen. Luiwammes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je pijn aan je hand hebt, kun je toch gewoon lopen...
ik word flauw van nix doen...sorryZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hehe, sorry. Vertrek zo naar de atletiekverenigingquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, dat was weer bijna 7,5 kilometer. Wat een woeiwind vandaag zeg. Ik denk mede daardoor niet echt heel lekker gelopen. Ook niet naar ofzo, gewoon een verplicht nummertje gelopen.
[..]
Anders ga je alvast voor beachvolleybal trainen. Luiwammes.
Is jou ooit wel eens wat stoms nageroepen toen je aan het hardlopen was? Zo van 'ja doe maar stoer / interessant' of 'hou maar op het is toch zinloos bij jou' of iets in die trant. ?How can I make this topic about me?![]()
Ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Is jou ooit wel eens wat stoms nageroepen toen je aan het hardlopen was? Zo van 'ja doe maar stoer / interessant' of 'hou maar op het is toch zinloos bij jou' of iets in die trant. ?
Stop maar hoor, ze hebben hem al![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
En dehappyfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
En dan zeg je:quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Stop maar hoor, ze hebben hem al
"Dat kan niet! Ik bén hem!"F means you're fucked![]()
"Had je maar eerder weg moeten gaan"quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Stop maar hoor, ze hebben hem al
Ja doei.![]()
MoBlo! Roze! staat je top!
En is ook zo Gupmaar ben wat huiverig voor de loopgroep? Zal toch weer 8 a 9 km zijn
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef GotC het volgende:
Startnummer van mn wedstrijd van as zaterdag binnen*gooit in prullenbak*
![]()
Ja doei.![]()
Ik snap dat rennen een belasting voor je lichaam is. Maar ik ben nu dus niet compleet vanuit het niets gaan hardlopen: eerst een weekje heel rustig wat gelopen, daarna een week flink fietsen, toen een week niks en nu twee keer hardgelopen. Ik ben ook niet van plan om de komende tijd heel veel sneller of langer of meer te lopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:15 schreef GotC het volgende:
Wim, het gaat ook niet erom of je gezond eet en sport, maar om de klappen die je pezen en gewrichten krijgen van 3x je lichaamsgewicht per pas. Maar, je moet het helemaal zelf weten. Genoeg mensen hier gezien die met een leuke blessure na een maand zo hardlopen zonder opbouw stil stonden.
Als ik trouwens echt wat serieuzer ga sporten, heb ik ook een handige hulp aan m'n broer; die is bewegingswetenschapper in spe en roeit best aardig. Hij weet een hoop af van schema's, voeding, gewrichten en andere dingen waar je op moet letten.En dat ik niet op All Stars moet gaan hardlopen, had ik zelf ook kunnen bedenken.
Maar in ieder geval bedankt voor de reacties, GotC en Drassss!Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.![]()
Oké ga ik testenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Zo erg niet nee, maar gps heeft een foutmarge van ongeveer 10 meter en dat kan voor een snelheidsmeting een grote marge geven.
Je kan als dataveld op je horloge ook gpsafwijking kiezen. Kijk eens of dat abnormale waarden zijn.
Mooie spullen heb je gekocht Moblo!Ziggy played guitar
Thanks all! Ben er ook erg blij mee. Moest ook écht wel. Jas was dus niet meer te redden en nou ja, de schoenen. Je merkt pas hoever de demping heen is als je nieuwe hebt![]()
Ja doei.![]()
*geenheupmeerboks* ofzo!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij. Maar, 25 augustus geen heupboks hoor, mag nu wel eens over zijn
Ja doei.![]()
Vlak voor het lopen nog een enorm off-topic yay moment!
Al tijdenlang op zoek naar m'n concert oordoppen, en met lowlands in het vooruitzicht werd het steeds belangrijker om ze te vinden.
Net een half uur wezen zoeken, frustratie werd steeds erger... En ineens had ik een heldere ingeving en vond ik ze![]()
![]()
Nu op de fiets naar het stadion, anderhalf uur loopgroep
* Yuki is ineens vrolijk
Met je wijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat dacht je van *boksmetbierglazen*?
Ja doei.![]()
*gaap* zo tukkie op de bank gedaan! pfff word oud!
morgen weer training. keuze uit een snelheidstraining korte afstand of duurloop.
even kijken of mijn mams mee wil.
(stoere mams van 65 die september de 22km mont ventoux gaat hardlopen voor het goede doel)
(mijn pa pakt de racefiets voor drie rondjes mont ventoux! zulke stoere ouders!!!!)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat is serieus stoer.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Mooi jasjequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
En dehappyfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
ja daar hang ik wel tegenaan!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef Drassss het volgende:
Als mams mee wil zou ik voor de duurloop gaan WShome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mooi Moblo, staat je goed!
Ik ga me even in het zweet werken, heerlijk
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Ik kom mij voorzichtig ook weer even melden...vanavond na ruim een maandje niet gelopen te hebben (was bij les 8 van Evy) nu les 4 van Evy gedaan, viel niet tegen maar ook niet mee.
En proberen mee te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus hoi![]()
Ik zag MoBlo met nieuwe stoere schoenenhip!
* LovelyLady gaat verder uitwalmen op de bank en dan douchen![]()
Welkom mede newbie
De afgelopen week volgens mij al 8 newbie's oid? (inclusief mij uiteraard)
Die topics lopen hard zo
Wat ziet Lathouwers er toch aangenaam uit.
Hoi LovelyLady :wYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Het gaat nu nog langzaamquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:46 schreef junkiexp het volgende:
Welkom mede newbie
Die topics lopen hard zo
Welcome back LovelyLadyHoop dat het nu goed gaat!
![]()
Hihi, 'lopen hard'quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:46 schreef junkiexp het volgende:
Welkom mede newbie
Die topics lopen hard zo
Ja doei.![]()
MoBloquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
En dehappyfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hardloopschoenen
![]()
Maar na hoeveel km is het verstandig om nieuwe schoenen aan te schaffen ?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom mij voorzichtig ook weer even melden...vanavond na ruim een maandje niet gelopen te hebben (was bij les 8 van Evy) nu les 4 van Evy gedaan, viel niet tegen maar ook niet mee.
En proberen mee te lezenHeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus hoi![]()
* LovelyLady gaat verder uitwalmen op de bank en dan douchenwelkom terug
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En proberen mee te lezenHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus hoi![]()
![]()
Had niet zo veel zin om te lopen vandaag, toch gegaan. Ging niet slecht, niet goed, gewoon tussenin ofzo
Zeer binnenkort zal ik gaan verhuizen en ik weet nog steeds geen goede route. Ik ben ook echt een watje, bij elke mogelijke route denk ik: "Ja... daar wordt je vast overvallen in het donker..."
Hoe is jullie ervaring met in het donker lopen? (Rond 8 - 9 uur 's avonds in de winterperiode bijvoorbeeld). Misschien ben ik wel een enorme schijtluis...
(stemmetje in mijn hoofd: "Maar het is wel Amsterdam.. dus...")
Stats van vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/78804860
Ennne... Welkom nieuwe mensen
Ook al vind ik mezelf ook nog wel vrij nieuw enzo haha![]()
Goed dat je toch bent gegaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:53 schreef Miezziej het volgende:
Had niet zo veel zin om te lopen vandaag, toch gegaan. Ging niet slecht, niet goed, gewoon tussenin ofzo
Zeer binnenkort zal ik gaan verhuizen en ik weet nog steeds geen goede route. Ik ben ook echt een watje, bij elke mogelijke route denk ik: "Ja... daar wordt je vast overvallen in het donker..."
Hoe is jullie ervaring met in het donker lopen? (Rond 8 - 9 uur 's avonds in de winterperiode bijvoorbeeld). Misschien ben ik wel een enorme schijtluis...
(stemmetje in mijn hoofd: "Maar het is wel Amsterdam.. dus...")
Stats van vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/78804860
Ennne... Welkom nieuwe mensen
Ook al vind ik mezelf ook nog wel vrij nieuw enzo haha
Lopen in het donker? Gewoon, LED lampjes om m'n arm, geel hesje aan en in woonwijken/bewoond gebied lopenAltijd vertellen aan iemand waar je gaat lopen. Al 2 winters zo gedaan in Den Haag, nooit problemen gehad.
Al ben ik wel blij om dit jaar met de loopgroep te lopen 's avonds![]()
![]()
Ben niet bang om te lopen in het donker vanwege 'angst' voor 'mensen' ofzo, meer vanwege mijn lichte nachtblindheid en het niet kunnen inschatten van dieptes dan waardoor ik bang ben om mis te stappen of dingen over het hoofd te zien. Dus loop liever overdag, ook in de winter.Ja doei.![]()
Met lopen ook zo veel last van? Ik heb dat wel met autorijden, dan heb ik echt mijn bril nodigquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ben niet bang om te lopen in het donker vanwege 'angst' voor 'mensen' ofzo, meer vanwege mijn lichte nachtblindheid en het niet kunnen inschatten van dieptes dan waardoor ik bang ben om mis te stappen of dingen over het hoofd te zien. Dus loop liever overdag, ook in de winter.![]()
Ik liep afgelopen donderdag kut met peren, dus ik heb expres gewacht tot vandaag. En dat hielp! Er zitten een paar gekke spikes in mijn loop maar zelf vond ik het best lekker gaan
http://www.endomondo.com/workouts/lPYDYRNkOew![]()
Die buienrader klopt ook van geen kanten.
Er zou volgens dat ding een mooi regenvrije zone komen, maar ik heb nog geen persoon zonder paraplu voorbij zien lopen.How can I make this topic about me?![]()
Met autorijden zet ik idd ook altijd m'n bril opquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met lopen ook zo veel last van? Ik heb dat wel met autorijden, dan heb ik echt mijn bril nodigmaar met lopen wil ik ook gewoon geen risico nemen, zeker niet op de donkere stukken. Ik doe 't wel hoor, als 't echt niet anders kan, maar dan wel een héél bekend rondje dat goed verlicht is
Ja doei.![]()
Met lopen kan ik het wel goed zien, maar dan loop ik waarschijnlijk dus niet snel genoeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met autorijden zet ik idd ook altijd m'n bril opmaar met lopen wil ik ook gewoon geen risico nemen, zeker niet op de donkere stukken. Ik doe 't wel hoor, als 't echt niet anders kan, maar dan wel een héél bekend rondje dat goed verlicht is
![]()
Wauw! Je ziet er superleuk uit! En wat een heerlijke shopervaring zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
En dehappyfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wauwww dat is idd wel een hele stoere mamsquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:57 schreef winterstorm666 het volgende:
*gaap* zo tukkie op de bank gedaan! pfff word oud!
morgen weer training. keuze uit een snelheidstraining korte afstand of duurloop.
even kijken of mijn mams mee wil.
(stoere mams van 65 die september de 22km mont ventoux gaat hardlopen voor het goede doel)
(mijn pa pakt de racefiets voor drie rondjes mont ventoux! zulke stoere ouders!!!!)![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Die buienrader klopt ook van geen kanten.
Er zou volgens dat ding een mooi regenvrije zone komen, maar ik heb nog geen persoon zonder paraplu voorbij zien lopen.![]()
![]()
Het traplopen op het werk ging verbazingwekkend goed, de spierpijn in gedurende de dag langzaam verdwenen dus morgen ga ik les 2 rennen
Als ik het twee maanden vol heb gehouden mag ik van mijzelf eens gaan kijken voor fatsoenlijke schoenen. Nu ren ik op mijn oude gymschoenen van de middelbare, die heb ik nog net op tijd uit een doos gevist die volgende week naar de rommelmarkt gaat
Maar ik woon dus in Zuid-Limburg, in principe is Eindhoven mijn tweede huis en ik zag dat daar wel twee gespecialiseerde renwinkels liggen.
Nu hebben we in mijn woonplaats wel een sportwinkel liggen waar ze mij ook kunnen helpen volgens de (slechte) website. Zijn er nog bepaalde dingen waar ik zelf op kan letten met zulke aankopen? Of bepaalde merken?吴 曼 迪![]()
![]()
Startnummer & chip voor komende zaterdag is binnen!
Ik heb er zin in, maar ga mijn loop van vandaag en die van woensdag morgen maar eens combineren. Dus morgen maar een rustige 10 km doen en dan tot zaterdag niks meer, zodat ik daar lekker volle bak kan gaan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vanmiddag ook gelopen, wel iets later dan gepland door mijn mams die mijn hulp nodig had.
Best wel lekker gelopen, 1-1 2-2 3-3 3-3 3-3 3-3 tijdens het 2de stukje 3-3 kreeg ik last van pijn in mijn scheenbeen, toen half minuutje gelopen tot de wandelpauze. De laatste 3 min wel helemaal volgehouden.
Positieve ervaring dus weerEvy 2011 here i come!
![]()
Imo kan je het beste naar een winkel gaan waar ze een videoanalyse doen van je terwijl je hardlooptquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef megamandy het volgende:
Het traplopen op het werk ging verbazingwekkend goed, de spierpijn in gedurende de dag langzaam verdwenen dus morgen ga ik les 2 rennen
Als ik het twee maanden vol heb gehouden mag ik van mijzelf eens gaan kijken voor fatsoenlijke schoenen. Nu ren ik op mijn oude gymschoenen van de middelbare, die heb ik nog net op tijd uit een doos gevist die volgende week naar de rommelmarkt gaat
Maar ik woon dus in Zuid-Limburg, in principe is Eindhoven mijn tweede huis en ik zag dat daar wel twee gespecialiseerde renwinkels liggen.
Nu hebben we in mijn woonplaats wel een sportwinkel liggen waar ze mij ook kunnen helpen volgens de (slechte) website. Zijn er nog bepaalde dingen waar ik zelf op kan letten met zulke aankopen? Of bepaalde merken?Daarmee kunnen ze zien of je overproneert bv. Dan kom je al snel uit bij de gespecialiseerde hardloopwinkels. Ook gewoon merken loslaten
Voor de 1 is Saucony geweldig, voor de ander is Nike het beste.
![]()
Aah ok, dit stond op hun website:quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Imo kan je het beste naar een winkel gaan waar ze een videoanalyse doen van je terwijl je hardlooptDaarmee kunnen ze zien of je overproneert bv. Dan kom je al snel uit bij de gespecialiseerde hardloopwinkels. Ook gewoon merken loslaten
Voor de 1 is Saucony geweldig, voor de ander is Nike het beste.
Maar anders ga ik wel voor mijn eerste paar schoenen gewoon naar Eindhoven. Goed excuusquote:Breng uw gebruikte schoenen mee zodat wij een analyse kunnen maken van uw loopgedrag. Dan hebben wij een mogelijkheid om een blauwdruk te maken van uw voeten of met onze apparatuur uw loopgedrag te analyseren en van hieruit een advies te geven.
Verder hebben wij de mogelijkheid om op een loopcircuit van 400 meter uw runningschoenen of uw wandelschoenen uit te proberen.
Ook hebben we veel kleding en accessoires voor het rennen en wandelen in verschillende merken.
Enkele merken zijn:
Craft, New Line, Odlo, Polar, Asics, Adidas en nog veel meer.
吴 曼 迪![]()
En proberen mee te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus hoi![]()
Fijn om te horen dat het een heel stuk beter gaat!!
![]()
![]()
Zo'n blauwdruk laat alleen zien hoe je staat in stilstandquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah ok, dit stond op hun website:
[..]
Maar anders ga ik wel voor mijn eerste paar schoenen gewoon naar Eindhoven. Goed excuusMet zo'n videoanalyse kunnen ze elke beweging stap voor stap bekijken, iets wat met het blote ook nog wel gemist kan worden. Sowieso moet je gaan voor de schoenen die het lekkerste zitten en het beste bij je passen.
En goed excuus om effe erop uit te gaan![]()
![]()
![]()
Netjes hoor, welke les is dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vanmiddag ook gelopen, wel iets later dan gepland door mijn mams die mijn hulp nodig had.
Best wel lekker gelopen, 1-1 2-2 3-3 3-3 3-3 3-3 tijdens het 2de stukje 3-3 kreeg ik last van pijn in mijn scheenbeen, toen half minuutje gelopen tot de wandelpauze. De laatste 3 min wel helemaal volgehouden.
Positieve ervaring dus weerEvy 2011 here i come!
En jij gebruikt ook de 2006 versie zeker?
Ik ook, maar waarom zou je overstappen of heb ik dat gemist?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Even bezig geweest met wat oefeningen op een matje thuis maar dat is gelijk de laatste keer.
Dat vind ik echt niet leuk om te doen, dat ga ik nog geen half uur volhouden.
Ik ga op mijn rustdag dan maar thuis een beetje op de hometrainer rijden bij slecht weer en bij lekker weer een stuk fietsen!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Is juist niet de bedoeling van een rustdag dat je spieren ook rust krijgen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef junkiexp het volgende:
Even bezig geweest met wat oefeningen op een matje thuis maar dat is gelijk de laatste keer.
Dat vind ik echt niet leuk om te doen, dat ga ik nog geen half uur volhouden.
Ik ga op mijn rustdag dan maar thuis een beetje op de hometrainer rijden bij slecht weer en bij lekker weer een stuk fietsen!
吴 曼 迪![]()
Ja nu nog de 2006 versie. Vind die net iets beter want die heeft minder intervallen en een goede opbouw en je herhaalt steeds, vooral dat vind ik (ook ivm mijn angst) wel fijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Netjes hoor, welke les is dat?
En jij gebruikt ook de 2006 versie zeker?
Ik ook, maar waarom zou je overstappen of heb ik dat gemist?
Daarom ga ik woensdag al naar de 4 minuten toe!![]()
![]()
En hippere muziek!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ja nu nog de 2006 versie. Vind die net iets beter want die heeft minder intervallen en een goede opbouw en je herhaalt steeds, vooral dat vind ik (ook ivm mijn angst) wel fijn.
Daarom ga ik woensdag al naar de 4 minuten toe!
吴 曼 迪![]()
Ik ben eigenlijk niet een beginnende loper maar loop al langer steeds korte stukjes, maar neem t de laatste tijd wat serieuzer. Dus ik meld me ook hier maar eens
Ik loop meestal vijf km, als ik sochtends voor m'n werk ga iets minder. Doel is vooral afvallen en ook voor de lekker. En frequentie: ong 3x per week.
M'n schoenen zijn zwarte asics waar ik de naam niet meer van weet, waren wel prima dingen. En ik gebruik de Nike+ app. En qua blessures: m'n rechter Achilles aanhechting doet zeer bij start lopen en de dag erna. Oftewel Achilles tendonitisen nou vroeg ik me af: ervaringen met therapieën hiertegen? ik heb nu m elastische kous met hiel uitsparing en twee klittenband banden, gekocht bij Perry.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!![]()
Bedankt voor de jompels en complimenten allemaalDoet goed! Ben ook echt superblij met de aankopen. Morgen maar eens testen. Heb vanochtend al gezwommen, in totaal zo'n 19km gefietst vandaag op de racefiets en mijn Jillian-les net voor 't koken gedaan, dus dat was wel even genoeg beweging. Maar morgen ga ik ze uitproberen. Ben zó benieuwd!
![]()
Ja doei.![]()
Oh, die 1e keer lopen op nieuwe hardloopschoenenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt voor de jompels en complimenten allemaalDoet goed! Ben ook echt superblij met de aankopen. Morgen maar eens testen. Heb vanochtend al gezwommen, in totaal zo'n 19km gefietst vandaag op de racefiets en mijn Jillian-les net voor 't koken gedaan, dus dat was wel even genoeg beweging. Maar morgen ga ik ze uitproberen. Ben zó benieuwd!
![]()
*zwijmel*
![]()
Wauwwww wat ben je verschrikkelijk sportief!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
En wat is Jillian les?
![]()
Persoonlijk vond ik in Ehv Runnersworld beter dan Run2Day. Bij de eerste maakten ze een video en mocht ik op een baantje rennen in de winkel - kon je meteen heel goed zien welke schoenen wel en niet goed waren. Bij de tweede moest ik op blote voeten rennen op een loopband en daar ga je (ik althans) heel onnatuurlijk van rennen. Later keken ze wel nog als je een stukje buiten rende, dat wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef megamandy het volgende:
Nu hebben we in mijn woonplaats wel een sportwinkel liggen waar ze mij ook kunnen helpen volgens de (slechte) website. Zijn er nog bepaalde dingen waar ik zelf op kan letten met zulke aankopen? Of bepaalde merken?![]()
Ik ging jompels googlenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
en kwam hier op uit:
http://wiki.fok.nl/index.php/JompelsIsn't it ironic, don't you think
Eerst keer met mijn nieuwe schoenen vloog ik ook over het asfalt. Alsof ik bijna kon vliegenLekker gevoel was dat.
![]()
Jompelsquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ging jompels googlenen kwam hier op uit:
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
Werkeloos- en eenzaamheidsbezigheidstherapiequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Wauwwww wat ben je verschrikkelijk sportief!![]()
En wat is Jillian les?
![]()
Dit. Vandaag laatste les level 1, morgen door met level 2!
Ja doei.![]()
Ja hooorrrrr newbie meldt. Vorige week dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:46 schreef junkiexp het volgende:
Welkom mede newbie
Die topics lopen hard zo![]()
Zojuist voor de 3e keer gelopen in mijn eerste week. Dit keer voor het eerst met armband voor telefoon en met Runkeeper. Ik ging veul te hard van startmaar heb het wel gered. Mijn schema is 8 keer 2 minuten afwisselend lopen en wandelen. Tot mijn verbazing loop je dan 2.23km.
Ik had echt geen idee wat voor afstand je precies doet in het begin, maar voor mijn gevoel zou het niet zoveel kunnen zijn. Ik heb het nagemeten met afstandmeten.nl en het klopt.
Mijn pace was 7.14 per kilometer. Hoe is dat volgens jullie als beginner?We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Bedankt voor de tipsquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Sts het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik in Ehv Runnersworld beter dan Run2Day. Bij de eerste maakten ze een video en mocht ik op een baantje rennen in de winkel - kon je meteen heel goed zien welke schoenen wel en niet goed waren. Bij de tweede moest ik op blote voeten rennen op een loopband en daar ga je (ik althans) heel onnatuurlijk van rennen. Later keken ze wel nog als je een stukje buiten rende, dat wel.Boooh lekker fanatiekquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
吴 曼 迪![]()
LoLa is terug
Loopgroep: blij dat ik gegaan ben maar om nou te zeggen dat ik me beter voel...Immense last van maagpijn, op een gegeven moment flinke steken in m'n zij en dat was na het laatste rondje zo pittig, dat ik niet wist hoe ik adem moest halen
Anyhow, ik heb het WEL gedaan dus mag wel een beetje trots zijn. Ofzo
We zijn fier op jequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anyhow, ik heb het WEL gedaan dus mag wel een beetje trots zijn. Ofzo
Isn't it ironic, don't you think
Ik ben trots op je, je bent gewoon gegaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Yuki het volgende:
LoLa is terug
Loopgroep: blij dat ik gegaan ben maar om nou te zeggen dat ik me beter voel...Immense last van maagpijn, op een gegeven moment flinke steken in m'n zij en dat was na het laatste rondje zo pittig, dat ik niet wist hoe ik adem moest halen
Anyhow, ik heb het WEL gedaan dus mag wel een beetje trots zijn. Ofzo![]()
![]()
Mijn benen vooral dan toch zou je zeg?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is juist niet de bedoeling van een rustdag dat je spieren ook rust krijgen?
Ik wilde wat buikspieroefeningen e.d. doen.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Ja die heb ik ook, vind ik ook wel prettig, erg goede muziek ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ja nu nog de 2006 versie. Vind die net iets beter want die heeft minder intervallen en een goede opbouw en je herhaalt steeds, vooral dat vind ik (ook ivm mijn angst) wel fijn.
Daarom ga ik woensdag al naar de 4 minuten toe!
+1quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, je bent gewoon gegaan![]()
![]()
Dank allen![]()
Zo, en nu ben ik écht moeLekker douchen en bankhangen
OOh ja, maar ik dacht ook wat te lezen over fietsenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mijn benen vooral dan toch zou je zeg?
Ik wilde wat buikspieroefeningen e.d. doen.Maar ik heb er verder geen verstand van
吴 曼 迪![]()
Oh ja das waar, gewoon een beetje fietsen op de hometrainer, niet echt hard maar gewoon wat beweging.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
OOh ja, maar ik dacht ook wat te lezen over fietsenMaar ik heb er verder geen verstand van
Maargoed, morgen weer rennen. Ik heb er veel zin in en zou het liefste nu nog ff gaan
Hier: Knor, Knor ren maar snel terug naar je hok, vette varkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Is jou ooit wel eens wat stoms nageroepen toen je aan het hardlopen was? Zo van 'ja doe maar stoer / interessant' of 'hou maar op het is toch zinloos bij jou' of iets in die trant. ?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hier: Knor, Knor ren maar snel terug naar je hok, vette varken![]()
. Dat soort mensen...
![]()
Serieus?!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hier: Knor, Knor ren maar snel terug naar je hok, vette varkenDat vind ik wel héél erg.....
![]()
![]()
Dat snap ik nooit om twee redens,quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hier: Knor, Knor ren maar snel terug naar je hok, vette varken
1: door bijvoorbeeld te lopen laat je toch zien dat je er iets aan wilt doen
2: ik snap het gewoon niet
吴 曼 迪![]()
Slechte keuze gemaakt vandaag
Werd ongeveer van de Erasmusbrug afgeblazen en ik wilde weer eens wat anders, dus ik besloot de maastunnel op de terugweg mee te pakken, waarbij je ongeveer 50 treden naar beneden moet, een tunnel van 700 meter en dan weer 50 treden omhoog. Ik kan er een aantal treden naast zitten. Ik had het gevoel dat ik de laatste 3 km na de tunnel met twee betonblokken aan mn benen liep
En dan ook onderweg nog aan iemand de weg uit moeten leggen.
toploop![]()
![]()
Haha dat doe je nooit meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
Slechte keuze gemaakt vandaag
Werd ongeveer van de Erasmusbrug afgeblazen en ik wilde weer eens wat anders, dus ik besloot de maastunnel op de terugweg mee te pakken, waarbij je ongeveer 50 treden naar beneden moet, een tunnel van 700 meter en dan weer 50 treden omhoog. Ik kan er een aantal treden naast zitten. Ik had het gevoel dat ik de laatste 3 km na de tunnel met twee betonblokken aan mn benen liep
En dan ook onderweg nog aan iemand de weg uit moeten leggen.
toploop
ja, het is al 2 1/2 of 3 1/2 jaar geleden, het was in de winter, in de avondquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Serieus?!Dat vind ik wel héél erg.....
Daarna was ik echt stuk, heb echt giga zitten janken onder de douche.
Goed gedaan Yur!
Veel plezier met hardlopen morgen Mo, nieuwe schoenen
Rustig fietsen op de hometrainer kan geen kwaad, juist goed voor de spieren en gewrichtenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Oh meid.. *knuffff*quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ja, het is al 2 1/2 of 3 1/2 jaar geleden, het was in de winter, in de avond
Daarna was ik echt stuk, heb echt giga zitten janken onder de douche.
Goed gedaan Yur!
Veel plezier met hardlopen morgen Mo, nieuwe schoenen
Rustig fietsen op de hometrainer kan geen kwaad, juist goed voor de spieren en gewrichten
Wat een honden bestaan er op deze aardkloot..![]()
Ontzettend triest, iemand die ik passeer beoordeel ik nooit op de snelheid of postuur, dan ben je gewoon treurig. Al is het maar omdat er voor iedere loper die ik passeer er ook wel 1 aan te wijzen is die sneller loopt dan ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hier: Knor, Knor ren maar snel terug naar je hok, vette varken
Bovendien zijn hardlopers echte eindbazen en daar hoor je respect voor te hebben![]()
![]()
@Uniekhoorn: schande!
Ik had eens zo'n hangbejaarde op een fiets die riep: "dat kan harder!" toen ie voorbijfietste. Ik zei niks en keek hem gewoon heel direct aan. Hij voelde zich blijkbaar ongemakkelijk en zei toen "ik vind het allang goed dat je het doet hoor, ik doe het je niet na".
dat het harder kon, daar had ie op zich best een punt![]()
![]()
Als iemand een stomme opmerking maakt, moet je alleen maar zeggen: "Zou je ook eens moeten doen"F means you're fucked![]()
Zoo, voor de 3e keer in 2 jaar gaan hardlopen ofzo, met een baggerconditie
Ging heerlijk, stuk meer dan 5 kilometer gelopen in iets meer dan 30 minuten, maar da's met warmlopen en oefeningen. Denk dat ik 5 kilometer echt heb gelopen in ~28 minuten (weet niet of dat goed is)
Nu is mijn vraag, doen jullie nog aan rekken en strekken voor het lopen (net na de warming up) of is het in een keer BAM en weg?![]()
Wtf... @uniek en quoi. Dusver nog niks tegengekomen...█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Of schuimbekkend er achteraan, tikjes makend met je nekquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef YUR het volgende:
Als iemand een stomme opmerking maakt, moet je alleen maar zeggen: "Zou je ook eens moeten doen"![]()
![]()
Zo loop ik standaard alquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Of schuimbekkend er achteraan, tikjes makend met je nekF means you're fucked![]()
Zou het leuk vinden als jullie de tijden in dit topic plaatsen, ben zelf ook begonnen met wat rond rennen en grote sprongen maken.--![]()
Waarom?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef Kleurpotlood het volgende:
Zou het leuk vinden als jullie de tijden in dit topic plaatsen, ben zelf ook begonnen met wat rond rennen en grote sprongen maken.Het gaat om plezier, volhouden en niet om tijden.
![]()
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef Kleurpotlood het volgende:
Zou het leuk vinden als jullie de tijden in dit topic plaatsen, ben zelf ook begonnen met wat rond rennen en grote sprongen maken.![]()
Woooooow, dude!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Ging heerlijk, stuk meer dan 5 kilometer gelopen in iets meer dan 30 minuten, maar da's met warmlopen en oefeningen. Denk dat ik 5 kilometer echt heb gelopen in ~28 minuten (weet niet of dat goed is)
Nu is mijn vraag, doen jullie nog aan rekken en strekken voor het lopen (net na de warming up) of is het in een keer BAM en weg?
1) als jij 5km kan lopen, ongetraind, in 28 min, heb je géén baggerconditie. En volgens mij weet je dat zelf ook wel.
2) heb je enig idee wat voor schokbelasting je te verduren krijgt met lopen? Iedere pas die je zet = 3 keer je lichaamsgewicht aan belasting. Je pezen, spieren en gewrichten moeten daar aan wennen. Je kunt qua uithoudingsvermogen wel ver lopen, maar niet verstandig want dan sta je over een maand stil met een blessure.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Best wel een baggerconditie hoor. Ik zit wel op atletiek, maar da's maar 1 keertje per week en ik kan niet zeggen dat het daar nou heel zwaar is. Ok, dan heb ik een basisconditiequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Woooooow, dude!
1) als jij 5km kan lopen, ongetraind, in 28 min, heb je géén baggerconditie. En volgens mij weet je dat zelf ook wel.
2) heb je enig idee wat voor schokbelasting je te verduren krijgt met lopen? Iedere pas die je zet = 3 keer je lichaamsgewicht aan belasting. Je pezen, spieren en gewrichten moeten daar aan wennen. Je kunt qua uithoudingsvermogen wel ver lopen, maar niet verstandig want dan sta je over een maand stil met een blessure.En 28 minuten, ik weet het echt niet hoor, mijn broer zie laatst dat ie 'm in iets meer dan 20 minuten had gelopen, dan ben ik nog een héél stuk slomer.
2) Nee, dat weet ik eerlijk gezegd nietDus je raadt me wel aan om het rustig aan te doen, maar 2,3 keer per week te lopen dan ipv dagelijks?
![]()
Dat laatste: ga opbouwen in plaats van in één keer 5km lopen, dat vinden je spieren niet leuk. Rustdagen zijn ook belangrijk. 3, max 4 keer per week rennen is een mooi streven. Je kunt 't prima afwisselen met andere sporten ook die andere spiergroepen belasten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Best wel een baggerconditie hoor. Ik zit wel op atletiek, maar da's maar 1 keertje per week en ik kan niet zeggen dat het daar nou heel zwaar is. Ok, dan heb ik een basisconditieEn 28 minuten, ik weet het echt niet hoor, mijn broer zie laatst dat ie 'm in iets meer dan 20 minuten had gelopen, dan ben ik nog een héél stuk slomer.
2) Nee, dat weet ik eerlijk gezegd nietDus je raadt me wel aan om het rustig aan te doen, maar 2,3 keer per week te lopen dan ipv dagelijks?
Ja doei.![]()
Ik ben wel eens op mijn kont geslagen tijdens het lopenIk was zo verbaasd dat ik niet eens boos werd.
![]()
En hoe zit het met rekken & strekken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat laatste: ga opbouwen in plaats van in één keer 5km lopen, dat vinden je spieren niet leuk. Rustdagen zijn ook belangrijk. 3, max 4 keer per week rennen is een mooi streven. Je kunt 't prima afwisselen met andere sporten ook die andere spiergroepen belasten.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Sts het volgende:
Ik ben wel eens op mijn kont geslagen tijdens het lopenIk was zo verbaasd dat ik niet eens boos werd.
En je dacht niet van hots! een kledder op je smoel ?
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Sts het volgende:
Ik een keer in mijn kont geknepen op de fiets en idd....verbaaaaazing
![]()
En ook een keertje een scooter die bleef inhalen, blijven hangen, inhalen, blijven hangen, me aankijken. Jammer dat soort figuren, maarja om er nu voor thuis te blijven....![]()
De norm is dat je hier pas mag posten als je 5k binnen de 15 minuten loopt. Helaas lapt iedereen deze regel aan zijn of haar laars.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Nu is mijn vraag, doen jullie nog aan rekken en strekken voor het lopen (net na de warming up) of is het in een keer BAM en weg?![]()
MoBlo verwoordt het al zo goed, ik sluit me er volledig bij aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat laatste: ga opbouwen in plaats van in één keer 5km lopen, dat vinden je spieren niet leuk. Rustdagen zijn ook belangrijk. 3, max 4 keer per week rennen is een mooi streven. Je kunt 't prima afwisselen met andere sporten ook die andere spiergroepen belasten.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
In wat voor gat wonen julliequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik een keer in mijn kont geknepen op de fiets en idd....verbaaaaazing
![]()
En ook een keertje een scooter die bleef inhalen, blijven hangen, inhalen, blijven hangen, me aankijken. Jammer dat soort figuren, maarja om er nu voor thuis te blijven....![]()
![]()
Ja eh, het is geen fok.afrikaquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
De norm is dat je hier pas mag posten als je 5k binnen de 15 minuten loopt. Helaas lapt iedereen deze regel aan zijn of haar laars.![]()
Met zon gezichtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Of schuimbekkend er achteraan, tikjes makend met je nek
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
De norm is dat je hier pas mag posten als je 5k binnen de 15 minuten loopt. Helaas lapt iedereen deze regel aan zijn of haar laars.Ja of [insert Aldo snelheid] loopt.
![]()
Naderhand in gedachten, jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]En je dacht niet van hots! een kledder op je smoel ?
. Hij fietste...
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
De norm is dat je hier pas mag posten als je 5k binnen de 15 minuten loopt. Helaas lapt iedereen deze regel aan zijn of haar laars.
Over 4 jaar met een fok! team naar de OS
Zo makkelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Sts het volgende:
[..]
Naderhand in gedachten, ja. Hij fietste...
Jammer dat je geen paraplu had of iets dergelijks om tussen z'n spaken te smijten
![]()
Sowieso erna zou ik zeggen, ervoor is persoonlijk en afhankelijk van omstandigheden. Als ik al wat gesport heb (gezwommen of wat andere cardiodingen) dan doe ik 't niet. Als ik zo 'koud' begin dan doe ik wel even een beetje rek- en strekoefeningen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En hoe zit het met rekken & strekken?Ja doei.![]()
Ik weet wel als ze iets flikken dan zijn ze van mij, ook al op de fiets dat trek ik wel een paar honderd meter![]()
![]()
Wwaaattt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geloof me, er circuleert hier nu een 'borstenknijper' hier in de buurt, zo schijnt![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geloof me, er circuleert hier nu een 'borstenknijper' hier in de buurt, zo schijntTetten
![]()
Maar je zou bijna een taser meenemen![]()
![]()
Dit. Tijger sprong er achter aan en een stevige ground and pound mma style.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef Drassss het volgende:
Ik weet wel als ze iets flikken dan zijn ze van mij, ook al op de fiets dat trek ik wel een paar honderd meter![]()
Ieuw. Net zoals die man die hardloopsters in de kont kneep in Rijswijk. Echt, vele vrouwen hebben er last van gehad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
En dus ook bij jou redelijk in de buurtWATCH IT!
Walgelijk he?![]()
![]()
Woon jij in Delft?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geloof me, er circuleert hier nu een 'borstenknijper' hier in de buurt, zo schijnt![]()
![]()
Nouja ligt eraan wat ze flikken, maar de eerste paar meter ben ik altijd snellerquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit. Tijger sprong er achter aan en een stevige ground and pound mma style.![]()
![]()
Misschien is het wel slim om die app te downloaden, run nogwat.
Maar dan moet ik mn mobieltje constant beethouden, da's zwaar kut![]()
![]()
Endomondo!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Misschien is het wel slim om die app te downloaden, run nogwat.
Maar dan moet ik mn mobieltje constant beethouden, da's zwaar kut
En zo'n telefoonarmband![]()
![]()
Na elke hardloopsessie check ik ook even: zit alles er nog? En dan ja hoor, we hebben het weer overleefd verder fijn wonen in Delft![]()
Ik werk in Delft en hoorde van een collega het nieuwsbericht voorbijkomenquote:
Oh ja, ik heb uiteraard geen alibi, maar wel een motief![]()
![]()
Hebben we alles nog? As in..borsten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef Quoi het volgende:
Na elke hardloopsessie check ik ook even: zit alles er nog? En dan ja hoor, we hebben het weer overleefd verder fijn wonen in Delft![]()
![]()
Ik heb vanavond het grote nadeel van het niet lopen met Endomondo meegemaakt. Omdat ik nu dus niet mn telefoon hoef mee te slepen, had ik hem in mijn rugtas in het tassenrek van de kantine van de atletiekvereniging laten zitten.
En toen ik terug kwam, was ie weg... samen met het briefgeld uit mn portemonneeF means you're fucked![]()
Dat is wel verrotquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanavond het grote nadeel van het niet lopen met Endomondo meegemaakt. Omdat ik nu dus niet mn telefoon hoef mee te slepen, had ik hem in mijn rugtas in het tassenrek van de kantine van de atletiekvereniging laten zitten.
En toen ik terug kwam, was ie weg... samen met het briefgeld uit mn portemonnee![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef YUR het volgende:
En toen ik terug kwam, was ie weg... samen met het briefgeld uit mn portemonneeSneue types heb je toch ook
![]()
srsly? Wat een naaistreek... was kantine op slot? Insider?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef YUR het volgende:
En toen ik terug kwam, was ie weg... samen met het briefgeld uit mn portemonnee█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wij hadden hier een zoenende wielrenner vorig jaar of twee jaar terug. Die zoende at random langslopende vrouwen. Serieus. Google maar op zoenende wielrenner.
Aw, wat een naaistreek Yur.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb op de achtergrond altijd google latitude draaien, dus als mn telefoon niet wordt uitgezet kan ik em altijd terugvinden.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)w_niet_veilig__.htmlquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef mosselmossel het volgende:
Wij hadden hier een zoenende wielrenner vorig jaar of twee jaar terug. Die zoende at random langslopende vrouwen. Serieus. Google maar op zoenende wielrenner.
Aw, wat een naaistreek Yur.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wij dus ook. Tot die telefoon uit staat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik heb op de achtergrond altijd google latitude draaien, dus als mn telefoon niet wordt uitgezet kan ik em altijd terugvinden.![]()
Aangifte is gedaan, nummer is geblokkeerd...morgen ff checken bij mn verzekering hoe het zit. En een nieuwe foon kopen.
Hoorde dus achteraf dat hetzelfde geintje afgelopen zaterdagochtend ook al was geflikt. En een paar weken geleden, en toen hebben ze een ventje van 14 gepakt. Die schijnt vanavond weer rondgehangen te hebben, maar bewijs het maar..F means you're fucked![]()
Op dat soort momenten mis ik mijn HTC welquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik heb op de achtergrond altijd google latitude draaien, dus als mn telefoon niet wordt uitgezet kan ik em altijd terugvinden.Daar kon je op afstand alles doen via de website. Je kon dat ding nog net niet tot ontploffing brengen.
![]()
Yep, behoorlijk...maar je doet er zo weinig tegenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:32 schreef junkiexp het volgende:
Dat is wel erg kut Yur, wat een schoften.F means you're fucked![]()
In dat geval zou ik toch overwegen dat knulletje wat extrinsieke motivatie te geven in de vorm van licht fysiek geweld...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef YUR het volgende:
Aangifte is gedaan, nummer is geblokkeerd...morgen ff checken bij mn verzekering hoe het zit. En een nieuwe foon kopen.
Hoorde dus achteraf dat hetzelfde geintje afgelopen zaterdagochtend ook al was geflikt. En een paar weken geleden, en toen hebben ze een ventje van 14 gepakt. Die schijnt vanavond weer rondgehangen te hebben, maar bewijs het maar..![]()
En toen ik terug kwam, was ie weg... samen met het briefgeld uit mn portemonnee
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik had hetzelfde gedaan. Puur om het feit dat hij eerder voor hetzelfde is gepakt. Bedoel..wegrennen bij een hardloopverenigingquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
In dat geval zou ik toch overwegen dat knulletje wat extrinsieke motivatie te geven in de vorm van licht fysiek geweld...In his dreams.
![]()
Atletiek verenigingen hebben ook kogels en sperenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gedaan. Puur om het feit dat hij eerder voor hetzelfde is gepakt. Bedoel..wegrennen bij een hardloopverenigingIn his dreams.
![]()
Laten rennen totdat ie in z'n eigen kotplasje ligt te stuiptrekken en te huilen.![]()
voor de rest ben ik een rustige en aardige jongen![]()
En toen ik terug kwam, was ie weg... samen met het briefgeld uit mn portemonnee![]()
Sterkte met die verveelde nasleep.![]()
Ik ben allang blij dat ik al mn pasjes en sleutels nog hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Sterkte met die verveelde nasleep.F means you're fucked![]()
http://ironlady.punt.nl/?home=1
en dan lees je vol verbazing dit soort sites!
wat een vrouwke!
en de site van haar hardloopkleding ga ik ook eens plunderen mits het financieel weer voor de wind gaat.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:
Die 2e zie ik nog wel eens voorbij komen ja
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
mijn garmin is dood
klote zooi
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ja die OP heeft wel een vloek uitgesproken zegquote:Wat een duvelsjong.
Hooivorken, fakkels zeg ik je![]()
![]()
Daar loop ik al lang mee joh..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Er verschijnt binnenkort een Polar met ingebouwde GPS![]()
jahoor, als het maar een i is...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hehe, ben ik voor 1 keer serieus...krijg je ditquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Drassss het volgende:
Oh shit ik zat gewoon te dollen, sorry Yur
Net gelopen, Renate week 5, ik ben er bijna!!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/vIadRvjqWDE
Was vet moe toen de wekker ging dus het lopen ging ook niet echt heel lekker, kon moeilijk tempo vinden. Ben sowieso geneigd te snel te lopen bij die korte stukjes.![]()
Mooi kutquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef YUR het volgende:
En toen ik terug kwam, was ie weg... samen met het briefgeld uit mn portemonnee
Ah zo voelde spierpijnBeetje in de bovenbenen.
![]()
Ohai!
Wat een verhalen hier zeg over mensen die worden lastig gevallen. Ik heb max van die kutmarokkaantjes (jongens en meisjes) die gaan lachen, maar goed die zijn zelf zo dik dat ik alleen meewarig kan kijken en me superieur kan voelen.
![]()
Yur
Succes met het gedoe dat je met zulke dingen hebt.
Ik ben gelukkig nog nooit lastig gevallen. Omdat ik zo slank ben zie ik er enorm sportief uit, wat dus eigenlijk best tegenvalt
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik ook niet, nou heb ik nog niet een geweldige carriere als hardloopster maar ik heb wel het idee dat iedereen naar me kijkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:47 schreef MaLo het volgende:
Yur
Succes met het gedoe dat je met zulke dingen hebt.
Ik ben gelukkig nog nooit lastig gevallen. Omdat ik zo slank ben zie ik er enorm sportief uit, wat dus eigenlijk best tegenvalt
.
Maar daar heb ik schijt aan![]()
![]()
Ik heb eigenlijk alleen maar last van auto's en scooters die langzaam naast me gaan rijden en dan vanalles roepen. Maar die zijn vrij makkelijk te negeren met een blik op oneindig en oordopjes in
O ja, ik had een Garmin 210 lady's pack o.i.d. besteld bij sportxl, en aangeklikt dat ik geen fietshouders wilde - zit het er toch bij maar heb er niet voor betaaldEn ook nog een nederlandse + engelse stekker
![]()
![]()
Ik heb gelukkig nooit rare opmerkingen maar dat komt vast omdat ik altijd smorgens ren.
Dan is het tuig nog niet ontwaarkt![]()
![]()
Hoor nooit opmerkingen en dan nog zou ik het negeren.
Wel genoeg mensen die gedag zeggen en/of knikken, of iets.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Nice. Ik zou weleens over De Hef willen lopen, maar denk niet dat dat erbij hoort.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef YUR het volgende:
Donderdag opent de inschrijving voor de Bruggenloop in Rotterdam!![]()
![]()
Zo, ook weer een intervaltraininkje gehad. 3x 8 min. Ik had er totáál geen zin in gewoon. Mijn kop zat helemaal ergens anders. Ben blij dat ik alsnog gegaan ben, maar daar is ook alles mee gezegd eigenlijk.
http://nikeplus.nike.com/(...)ction_ref_map=%5B%5DIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
Die ga ik op kosten van de baas lopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef YUR het volgende:
Donderdag opent de inschrijving voor de Bruggenloop in Rotterdam!![]()
![]()
Wat een rotweer zeg! Ik hou mn hart vast voor de herfst en winter. Ga lekker die footpod kopen en in de spotschool hardlopenGa ik gelijk naar een sportschool waar ze bodybalance hebben
Nero goed dat je gegaan bent! Ik moet bijna hetzelfde lopen als jij, alleen 4x8 ipv 3.![]()
Yur, wat klote van je telefoon en geld.
En wat een nare opmerkingen lees ik hier zeg!
Ik heb gelukkig nog nooit negatieve reakties gehad tijdens het lopen, wel vaak aanmoedigingen.![]()
Relaxed is dat he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Die ga ik op kosten van de baas lopen
Dat heb ik waarschijnlijk met de Zevenheuvelenloop. En dan niet eens op kosten van mijn baas, maar op die van een partnerbedrijf van GotC d'r baas
Ruilen? Ik vind 't veel te zonnig en warm om nu te gaan lopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat een rotweer zeg! Ik hou mn hart vast voor de herfst en winter. Ga lekker die footpod kopen en in de spotschool hardlopenGa ik gelijk naar een sportschool waar ze bodybalance hebben
Nero goed dat je gegaan bent! Ik moet bijna hetzelfde lopen als jij, alleen 4x8 ipv 3.![]()
Ja doei.![]()
Dat is ook niks nee! Terwijl ik begonnen ben met hardlopen in Australie vind ik nu alles boven de 20 graden al te warm eigenlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ruilen? Ik vind 't veel te zonnig en warm om nu te gaan lopen![]()
Maar het komt hier echt met bakken naar beneden! Beetje regen is niet erg maar dit is extreem. Nou ja, moet voorlopig toch nog op de wasmachine wachten en hopelijk komt mijn pakketje met Amerikaans eten vandaag binnen
Bezorgtijd: tussen 1 en 6. Grrr. Wanneer moet ik dan boodschappen doen!! Hopelijk staan ze er om 1 dan.![]()
vanavond maar weer een rondje doen
Bikbergen, Blaricum, Huizen, Oud Valkeveen... Ff kwijlen bij de kapitale villa's, genieten op de hei. Hoofd leeg maken
Afgelopen week nog al geworsteld met het idee om oud(er) te worden. Ik ben er nog niet compatible mee
Ecosia
dat hoop ik ook ja.. Och, het is een kans van 50% toch?quote:
Saliant detail; dezelfde vraagstukken hielden me 11 jaar geleden ook al bezig...
Bang :(Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik herken het wel hoor, maargoed, wat doe je eraan?
Boh, les 1: doordeweeks maar beter op tijd gaan slapen want niet iedereen heeft vakantieoverburen krijgen nieuwe kozijnen
ze begonnen al om half 8.. ging om half 2 slapen
Ja doei.![]()
das toch niet laatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik herken het wel hoor, maargoed, wat doe je eraan?
Boh, les 1: doordeweeks maar beter op tijd gaan slapen want niet iedereen heeft vakantieoverburen krijgen nieuwe kozijnen
ze begonnen al om half 8.. ging om half 2 slapen
Ecosia
Klein stukje gelezen, ik denk dat iedereen van tijd tot tijd wel zulke angsten heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat hoop ik ook ja.. Och, het is een kans van 50% toch?
Saliant detail; dezelfde vraagstukken hielden me 11 jaar geleden ook al bezig...
Bang :(
Ik was na het verlies van m'n ouders altijd als de dood m'n 2ling zus te verliezen. Dan kon ik vanuit het niks zo'n angst voelen.
Maar toen ze daadwerkelijk overleed, ging ik natuurlijk door een hel, maar het heeft er ook voor gezorgd dat ik nu veel meer kan genieten van alle kleine dingen die op m'n pad komen.![]()
Ik moest eigenlijk ook 4x8 minuten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Rammelaartje het volgende:
Nero goed dat je gegaan bent! Ik moet bijna hetzelfde lopen als jij, alleen 4x8 ipv 3.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Als ik tennis zijn er wel loerende mannen, onze tennisvereniging ligt naast de voetbalvereniging en die kerels gaan altijd totaaaaal onopvallend gluren naar wij in onze tennisrokjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar last van auto's en scooters die langzaam naast me gaan rijden en dan vanalles roepen. Maar die zijn vrij makkelijk te negeren met een blik op oneindig en oordopjes in
O ja, ik had een Garmin 210 lady's pack o.i.d. besteld bij sportxl, en aangeklikt dat ik geen fietshouders wilde - zit het er toch bij maar heb er niet voor betaaldEn ook nog een nederlandse + engelse stekker
![]()
. Nu in de zomervakantie trouwens niet
. Vanavond weer tennissen, zin an
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
dat kan, maar je hoort er eigenlijk niemand over... Naja, ik swets uit mn nek... werk roept (nog)!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:23 schreef Shravani het volgende:
[..]
Klein stukje gelezen, ik denk dat iedereen van tijd tot tijd wel zulke angsten heeft.
Ik was na het verlies van m'n ouders altijd als de dood m'n 2ling zus te verliezen. Dan kon ik vanuit het niks zo'n angst voelen.
Maar toen ze daadwerkelijk overleed, ging ik natuurlijk door een hel, maar het heeft er ook voor gezorgd dat ik nu veel meer kan genieten van alle kleine dingen die op m'n pad komen.
*leest weer verder over deployment servers*Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik mag relatiegeschenken uitzoeken, allemaal sportieve spullen.. dat is wel aan mij besteedIk neem aan dat dit 15 minuten zijn, en niet 15 uur?quote:![]()
![]()
Hahaha ja, en is zelfs nog gecorrigeerd naar 48 seconde! Wat een tijd, echt bizar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik mag relatiegeschenken uitzoeken, allemaal sportieve spullen.. dat is wel aan mij besteed
[..]
Ik neem aan dat dit 15 minuten zijn, en niet 15 uur?![]()
Yur balen van de diefstal, hoop dat je het nog terug krijgt als ze de dader pakken.
@mosselmossel Ohja die kussende wielrenner! Die was ik al bijna vergeten!
Hier gelukkig nog nergens last van gehad, wel (aardige) aanmoedigingen, complimenten over mijn schoenen en kleding en ik merkte gisteren dat ik door een aantal mannen werd nagekeken en die probeerden me ook allemaal te groeten![]()
Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen als ik zoiets te horen kreeg, denk dat ik van verbazing niks zou zeggen en vanbinnen ontzettend verdrietig zou zijn.![]()
Ooooh heerlijk!! Ik ben zo jaloers!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Jumparound het volgende:
vanavond maar weer een rondje doen
Bikbergen, Blaricum, Huizen, Oud Valkeveen... Ff kwijlen bij de kapitale villa's, genieten op de hei. Hoofd leeg maken
Afgelopen week nog al geworsteld met het idee om oud(er) te worden. Ik ben er nog niet compatible mee![]()
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben bang om vroeg dood te gaan....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat hoop ik ook ja.. Och, het is een kans van 50% toch?
Bang :(
Maar ik snap je wel hoor, ik heb ook al mijn opa's en oma's nog en mijn ouders. Nu zei mijn vader wel laatst dat ie dacht dat ie kanker had (is ingewikkeld verhaal) en toen werd ik wel heel erg verdrietig want ja, wat als mijn vader er niet meer zou zijn? Maargoed zo lang hij leeft denk ik er maar niet te veel over na.![]()
Wat posten jullie veel![]()
Ik had zondag, in de stromende regen, een paar wat oudere dames van Arabische afkomst met hoofddoeken en die aparte jurken enzo aan die liepen mij tegemoet onder hun parapluutjes en er riep er een "sterk ! sterk ! sterk !" naar me.. dat is toch wel leuk, het is niet allemaal slecht wat er langs de weg loopt
Iemand vroeg looproutes in amsterdam..welk deel van Amsterdam? (ik ben bekend noord, oost en west)![]()
psst il as iets van bang zijn om ouder te worden..wat beschouwen jullie als ouder?
Ik ben intussen zo'n leeftijd dat je je minstens 5-10 jaar jonger voelt dan je werkelijke leeftijd..is niet eng hoor,[cliche on] je krijgt er zoveel voor terug [/cliche off]
Als je ouder bent heb je veel minder onzekerheid en je hoeft niet zoveel meer te bewijzen en je vindt veel meer je rust, kan dingen makkelijk achter je laten , relativeert makkelijker etc etc etc
en ik heb zelf kinderen dus ik hoop voorlopig heeeel oud te worden zodat ik kan zien hoe mijn kinderen worden.![]()
Ouder worden in het algemeen, daar zit geen leeftijd aan vast, dacht dat dat wel vrij duidelijk was dat het niet een 'aaach joh, ik ben ouder'-commentaar behoefde.Ja doei.![]()
ik snap er niets van nee ....ouder worden in het algemeen...iedereen wordt ouder in het algemeen en waarom is het erg om 1 dag ouder te zijn dan gisteren
![]()
![]()
Oh, had ik vandaag al ergens "kinderen " gepost? Nee? Hier dan maar even.
Zo maar 's aan de lunch en dan daarna rustig laten zakken en klaarmaken voor 'n testrondje!
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, had ik vandaag al ergens "kinderen " gepost? Nee? Hier dan maar even.
Zo maar 's aan de lunch en dan daarna rustig laten zakken en klaarmaken voor 'n testrondje!haha nee hoor, moet iedereen lekker voor zichzelf weten, maar ik ben blij met de mijne.
Loop vlieg ze op je nieuwe schoenen![]()
![]()
Nog 13 nachtjes, dan kan ik eindelijk m'n nieuwe schoenen ruilen (vanwege foutje in de zool)O en m'n Garmin ophalen
Veel plezierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar 's aan de lunch en dan daarna rustig laten zakken en klaarmaken voor 'n testrondje!![]()
![]()
Hihi, thanks. Ben nog lang niet weg hoor
Voel me trouwens net een klein kind. Elke keer als ik de trap op loop naar de wc (en dat is heel vaak met mijn theehoeveelheden) zit ik even aan m'n nieuwe jasje die daar bovenaan de trap aan de kapstok hangt. Hij voelt zo fijn![]()
![]()
Ja doei.![]()
/herkenbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi, thanks. Ben nog lang niet weg hoor
Voel me trouwens net een klein kind. Elke keer als ik de trap op loop naar de wc (en dat is heel vaak met mijn theehoeveelheden) zit ik even aan m'n nieuwe jasje die daar bovenaan de trap aan de kapstok hangt. Hij voelt zo fijn![]()
![]()
Zo had ik m'n nieuwe schoenen tentoongesteld in de huiskamer totdat ik er op kon lopen
![]()
![]()
gvd, aankoopbon kwijt...
ik hoop maar dat ze bij runnersworld coulant willen zijn
Ecosia
Heb je met pin betaald? Afschrift van je bank is ook genoegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:56 schreef Jumparound het volgende:
gvd, aankoopbon kwijt...
ik hoop maar dat ze bij runnersworld coulant willen zijn
吴 曼 迪![]()
ik heb ze net gebeld, kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je met pin betaald? Afschrift van je bank is ook genoeg![]()
Ecosia
Ja dat zijn ze verplichtquote:
Maar het is wel handig want ik pin bijvoorbeeld alles en bonnen gooi ik altijd weg
吴 曼 迪![]()
tnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze verplicht
Maar het is wel handig want ik pin bijvoorbeeld alles en bonnen gooi ik altijd weg
Ecosia
Hee das een goede om te weten.
Vanochtend twijfelde ik wegens spierpijn of ik zou gaan lopen, uiteindelijk toch gedaan omdat ik morgen en overmorgen geen tijd heb. En heb er geen spijt van! Na de 1e km waren de spieren lekker warm en heb ik helemaal geen last meer gehad. Uiteindelijk een PR gelopen, erg mooi!
http://www.endomondo.com/workouts/79073798
Volgende maand loop ik mn eerste wedstrijd: de 4EM van Emmeloord. Vandaar deze 6,4km workout.![]()
Wat is het beste om na een loop te drinken zodat je voorraad weer wordt aangevuld. En dan heb ik het niet over whey maar zoiets als isotoon.
Alvast bedankt!!![]()
Ik doe dus nu een tijdje al thuisfitness van Jillian Michaels en ik vind 't echt heel leuk. Merk naast het leuk vinden gelukkig ook echt wel verbetering in kracht en zeker ook in m'n 'strakheid'.
Nu zat ik eens te youtuben op deze saaie dag en kwam langs een 90-dagen schema (ik vind motivational-video's van échte mensen die ook écht (wat) te zwaar zijn ook altijd leuk om naar te kijkenguilty pleasure ofzo) genaamd P90X en als ik klaar ben met Jillian ga ik dat wellicht gewoon eens proberen. Dat het thuis kan vind ik echt wel heel fijn, heb er nu ook gewoon de ruimte voor en zal 't sowieso naast spinnen, rennen en zwemmen doen. Ben 't nu aan het binnenhengelen om te zien wat 't is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Hoe werkt dat? Met een dvd ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe dus nu een tijdje al thuisfitness van Jillian Michaels en ik vind 't echt heel leuk. Merk naast het leuk vinden gelukkig ook echt wel verbetering in kracht en zeker ook in m'n 'strakheid'.![]()
Na een wedstrijd mag je gerust iets drinken waar meer in zit, bv AA of Cola, net wat je lekker vindt en rustig is voor je buik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef streamnl het volgende:
Wat is het beste om na een loop te drinken zodat je voorraad weer wordt aangevuld. En dan heb ik het niet over whey maar zoiets als isotoon.
Alvast bedankt!!![]()
Koolzuurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Na een wedstrijd mag je gerust iets drinken waar meer in zit, bv AA of Cola, net wat je lekker vindt en rustig is voor je buik.![]()
Dan ga ik echt veel last van mijn buik krijgen na 2 glazen
Is AA een isotoon?
Want ik las ditte:
Ruwweg zijn er drie soorten sportdranken: hypotoon, isotoon en hypertoon. Kies met name bij lange duurinspanningen en/of warme omstandigheden voor een isotone drank. Isotone dranken bieden de beste combinatie van vocht en energie: ongeveer dezelfde concentratie deeltjes (suikers en elektrolyten) als lichaamsvocht. Daardoor wordt de drank even snel opgenomen als water. De meeste isotone sportdranken (bijv. Powerbar Energize Sportdrank en Born Drink) bevatten 6 à 8 gram suiker per 100 ml. Je kunt ze zowel voor, tijdens als na het lopen drinken![]()
Alcoholvrij witbier schijnt ideaal te zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef streamnl het volgende:
Alvast bedankt!!![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe dus nu een tijdje al thuisfitness van Jillian Michaels en ik vind 't echt heel leuk. Merk naast het leuk vinden gelukkig ook echt wel verbetering in kracht en zeker ook in m'n 'strakheid'.
Nu zat ik eens te youtuben op deze saaie dag en kwam langs een 90-dagen schema (ik vind motivational-video's van échte mensen die ook écht (wat) te zwaar zijn ook altijd leuk om naar te kijkenguilty pleasure ofzo) genaamd P90X en als ik klaar ben met Jillian ga ik dat wellicht gewoon eens proberen. Dat het thuis kan vind ik echt wel heel fijn, heb er nu ook gewoon de ruimte voor en zal 't sowieso naast spinnen, rennen en zwemmen doen. Ben 't nu aan het binnenhengelen om te zien wat 't is
.
Dat is best awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(al vind ik het Tell Sell gehalte best hoog)
Maar ga je dat dan ook met die voedingsgids doen?![]()
Yupquote:nou ja, een dwnld
Jillian 30 Day Shred is 25 minuten per dag, 6 dagen per week (nou ja, of 7) en elke week ga je een level hoger. Je doet dus 6 keer level 1, 6 keer level 2 en 6 keer level 3 en je merkt echt verbetering als je het goed doet (net als met alles). Begin van de week kon ik, bijvoorbeeld, maar 10 push ups doen in 30 seconden, gisteren deed ik er 18 in datzelfde instructiestukje en het ging ook nog eens een stuk makkelijker
Ik ga zo met level 2 beginnen.
Ja doei.![]()
Oh, nee, ik doe 't voor de oefeningen, koken/eten doe ik wel gewoon zoals ik 't zelf leuk vind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is best awesome![]()
(al vind ik het Tell Sell gehalte best hoog)
Maar ga je dat dan ook met die voedingsgids doen?Maar vind die work-outs gewoon erg gaaf en uitdagend
Ja doei.![]()
Ah okequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yupnou ja, een dwnld
Jillian 30 Day Shred is 25 minuten per dag, 6 dagen per week (nou ja, of 7) en elke week ga je een level hoger. Je doet dus 6 keer level 1, 6 keer level 2 en 6 keer level 3 en je merkt echt verbetering als je het goed doet (net als met alles). Begin van de week kon ik, bijvoorbeeld, maar 10 push ups doen in 30 seconden, gisteren deed ik er 18 in datzelfde instructiestukje en het ging ook nog eens een stuk makkelijker
Ik ga zo met level 2 beginnen.
Klinkt goed, binnenkort eens naar kijken.
![]()
Nee AA is absoluut niet isotoon maar zoals ik net al schreef maakt dat voor na de inspanning niet veel uit. Je wilt dan eigenlijk vooral lekker je koolhydraten aanvullen. Isotoon tijdens een loop is wel belangrijk vanwege de opname. Ook heb je meer kans op buikklachten als je dan hypertone drank gaat drinken. Favoriet hier is siroop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Koolzuur![]()
Dan ga ik echt veel last van mijn buik krijgen na 2 glazen
Is AA een isotoon?
Want ik las ditte:
Ruwweg zijn er drie soorten sportdranken: hypotoon, isotoon en hypertoon. Kies met name bij lange duurinspanningen en/of warme omstandigheden voor een isotone drank. Isotone dranken bieden de beste combinatie van vocht en energie: ongeveer dezelfde concentratie deeltjes (suikers en elektrolyten) als lichaamsvocht. Daardoor wordt de drank even snel opgenomen als water. De meeste isotone sportdranken (bijv. Powerbar Energize Sportdrank en Born Drink) bevatten 6 à 8 gram suiker per 100 ml. Je kunt ze zowel voor, tijdens als na het lopen drinken
Edit: er bestaat trouwens wel AA isotoonErg lekker!
![]()
Bedankt voor je info, ik zal (wanneer ik naar de winkel ga) er één kopen om te proberen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee AA is absoluut niet isotoon maar zoals ik net al schreef maakt dat voor na de inspanning niet veel uit. Je wilt dan eigenlijk vooral lekker je koolhydraten aanvullen. Isotoon tijdens een loop is wel belangrijk vanwege de opname. Ook heb je meer kans op buikklachten als je dan hypertone drank gaat drinken. Favoriet hier is siroop.
Edit: er bestaat trouwens wel AA isotoonErg lekker!
![]()
Ik zou crossfit wel eens willen proberenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik doe 't voor de oefeningen, koken/eten doe ik wel gewoon zoals ik 't zelf leuk vind.Maar vind die work-outs gewoon erg gaaf en uitdagend
Maar dit valt dus goed te combineren met hardlopen? Ben al op zoek naar iets vergelijkbaars.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: