abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115192933

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
pi_115193042
Wat een heerlijk vol vrouwtje is dat toch bij 24kitchen :9.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_115193108
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Gebeurt het ook als je op andere plekken loopt? Al eens gewoon gewandeld in de buurt met je Garmin? Toch raar :?.
Ja, ik heb gewandeld ermee, dat ging wel iets beter, maar nog wel gekke spikes in de snelheid. En gisteren dus een andere routegenomen en toen had ik er ook last van. Heel raar dus :o

@TT: volgens mij ben ik de enige die er last van heeft :') fml.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_115193566
Ik wil lopen ;(.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_115193588
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, ik heb gewandeld ermee, dat ging wel iets beter, maar nog wel gekke spikes in de snelheid. En gisteren dus een andere routegenomen en toen had ik er ook last van. Heel raar dus :o

@TT: volgens mij ben ik de enige die er last van heeft :') fml.
Heb je al eens rond gekeken wat voor gebouwen er staan rond het Vondelpark die de Garmin wellicht kunnen storen? Bijvoorbeeld een elektriciteitcentrale of een ander gebouw/bedrijf/object (denk aan transformatoren) wat van invloed kan zijn op het signaal.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115193872
Actuele snelheid is sowieso bagger bij Garmin, ik kijk dan ook naar kilometertijden.
pi_115194209
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Heb je al eens rond gekeken wat voor gebouwen er staan rond het Vondelpark die de Garmin wellicht kunnen storen? Bijvoorbeeld een elektriciteitcentrale of een ander gebouw/bedrijf/object (denk aan transformatoren) wat van invloed kan zijn op het signaal.
Dat zou kunnen! Mja geen idee eigenlijk.. Maar mocht het zoiets zijn dan heb ik niks aan dat ding natuurlijk dus dan wil ik m'n geld terug.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_115194267
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
Actuele snelheid is sowieso bagger bij Garmin, ik kijk dan ook naar kilometertijden.
Maar heb je ook dingen als dit?

Want dat lijkt me niet te horen toch? :@
Ziggy played guitar
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:38:54 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115194755
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef MissBliss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zwemmen en dwars door huizen heen... Neuh, dat klopt niet denk ik :N
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:47:15 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115195286
Twijfel, twijfel, twijfel... Loopgroep vanavond, of toch niet. Net een verschrikkelijke hoosbui en onweer hier, maar buienradar geeft aan dat het vanaf 19:00 droog is. Het bos is alleen wel een vreselijke modderpoel nu natuurlijk :')

Heel veel zin heb ik niet :@ maar dat trekt tijdens de training waarschijnlijk wel bij... En de rest van de week heb ik ook nauwelijks tijd om te lopen...
Maar ik ben ook wel weer vreselijk moe :O

Ik ben van mezelf al besluiteloos, maar dit is wel heel erg :')
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:48:21 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115195344
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Yuki het volgende:
Twijfel, twijfel, twijfel... Loopgroep vanavond, of toch niet. Net een verschrikkelijke hoosbui en onweer hier, maar buienradar geeft aan dat het vanaf 19:00 droog is. Het bos is alleen wel een vreselijke modderpoel nu natuurlijk :')

Heel veel zin heb ik niet :@ maar dat trekt tijdens de training waarschijnlijk wel bij... En de rest van de week heb ik ook nauwelijks tijd om te lopen...

Gewoon gaan. De ervaring leert dat je je beste runs hebt als je vantevoren eigenlijk denkt dat je geen zin hebt
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:48:58 #12
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_115195382
Gaan Yuki :Y
Anders krijg je misschien spijt de rest vd week.
Ziggy played guitar
pi_115195816
@Sarabi: vlak daarvoor had ik me nog wel eens gewogen en dat was rond dat gewicht en ben niet echt meer afgevallen heb ik 't idee, dus 't is écht rond de 75 ;) met kleding aan vind ik 't ook wel redelijk prima zoals 't nu is :Y Nu nog tevreden zijn zonder kleding :P

Ik ben 2 ervaringen rijker. Op de fiets naar Anlaby, niet zo ver hier vandaan naar ervaring 1.

Ervaring 1: Humberrunner @ Anlaby

Kwam binnen en was de enige klant. De eigenaar kwam vanachteruit de winkel gelopen en vroeg wat ik wilde. Ik zei dat ik schoenen wilde en vertelde hem in welke prijsklasse. Hij had niet zoveel keus zei hij omdat hij voor dames maar tot maat 8 op voorraad had (ik heb kano's, blijkbaar). Wel twee 3 herenschoenen geprobeerd maar die waren écht te breed. Hij was niet heel erg onaardig maar ook niet superbehulpzaam of goed benaderbaar. Wat feitelijke informatie en nou ja, dat was 't eigenlijk wel. Hij kon dan wel bestellen voor me, wat maat 9. Maar uiteindelijk kwam het maar op één schoen uit. Ik had de 8 even geprobeerd en die zaten op zich prima, maar ja, veel te klein natuurlijk. Hem laten bestellen en weer weggegaan maar het zat me toch niet helemaal lekker. Ik wist 't niet. Gewoon ook omdat hij maar één paar wilde bestellen, of nou ja, wilde.. ik denk vooral dat m'n prijsbeperking hem een beetje terughield om heel erg z'n best te doen. Hij stelde zelfs niets duurders voor dat er bijvoorbeeld nét boven zat, want dat mag best vind ik. Dus nou ja. Op naar huis dan maar weer -O-

Maar terwijl ik fietste besloot ik maar door te fietsen naar ervaring 2.

Ervaring 2: Simply Running @ Hull City Centre

O+ Geweldig. Ik heb maar één paar schoenen aan gehad daar en dat waren meteen de schoenen die ik uiteindelijk heb meegenomen (later meer). De man was heel vriendelijk. Kwam binnen en vroeg wat ik wilde. Ik vertelde hem dat ik op zoek was naar een damesschoen maat 9, en ook hier was dat weer 'n beetje moeilijk. Britse damesvoetjes zijn blijkbaar nogal poezelig. Máár meteen dook hij het hok in op zoek naar DE schoen, en kwam naar buiten met een paar Brooks Ravenna 3 (Men's):

Ik vroeg voor ik ze aan deed wat ze moesten kosten, want ik had hier eigenlijk nog geen prijsbudget genoemd, maar hij zei "Nah... 85 voor jou, ze zijn normaal 95!".. alsof hij m'n budget ook wist.
Ik deed ze aan en was verliefd. O+ Ondertussen wat zitten praten over triathlons en dat ik het echt maar eens moest gaan proberen en dat er best wat beginnersdingen waren. En over zwemmen dat dat voor velen toch wel het knelpunt was (behalve voor mij dan :') ). En even een rondje gelopen en wát een heerlijke afrol hebben die schoenen. Helemaal geweldig. Hij 'had ze zelf ook'.

Daarna gezegd dat ik nog een jasje wilde. Dat durfde ik eigenlijk bij die andere gewoon niet zo te doen. Heel stom misschien, maar als ik de enige klant ben en er dus één verkoper speciaal voor jou is vind ik altijd wel dat ik 't fijn moet vinden in de winkel en dat de verkoper zín heeft om je te helpen en je iets te verkopen. Dat idee had ik bij die eerste dus niet, hier wel. En ook hier weer prima geholpen. Paar jasjes en longsleeves aangehad en uiteindelijk met een ODLO ( O+ ) naar huis gegaan. Roze! Die was 65 en heb ik meegekregen voor 60. Heb daar eigenlijk heel erg meer op de prijs gelet want 't moest vooral erg lekker zitten. En deze zat eigenlijk meteen heerlijk.

Nog even staan praten over lopen, zwemmen, triathlons en dergelijken. De man de hand geschud en weer in m'n zweetjasje (voor 't laatst) op de fiets gestapt:

Terugreis waarbij ik de 38km/uur heb aangetikt!

Helemaal blij! *O* O+
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:55:18 #14
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115195826
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Yuki het volgende:

Ik heb dus net die hoosbui op mijn kop gehad :(
pi_115195883
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef MissBliss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo erg niet nee, maar gps heeft een foutmarge van ongeveer 10 meter en dat kan voor een snelheidsmeting een grote marge geven.

Je kan als dataveld op je horloge ook gpsafwijking kiezen. Kijk eens of dat abnormale waarden zijn.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:58:14 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115196007
Yay voor MoBlo! *O*

* Yuki gooit een handdoek naar Royco1 :+
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:00:20 #17
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115196105
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Yuki het volgende:
Yay voor MoBlo! *O*

* Yuki gooit een handdoek naar Royco1 :+
Ben al weer droog hoor, meteen maar onder de douche gestapt
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:01:39 #18
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115196171
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ben al weer droog hoor, meteen maar onder de douche gestapt
Daar word ik nooit echt heel veel droger van ;)
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:02:35 #19
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115196206
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef YUR het volgende:

[..]

_O-
pi_115196236
Qua kleur hebben we dezelfde schoenen Moblo :P

Mooi om te horen ^O^
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:03:54 #21
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115196264
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb toch niet gezegd dat ik de kraan aangezet heb
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:04:08 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115196274
Misschien moet MissBliss haar Garmin aan MoBlo geven....die kan met haar schoenen gewoon over water lopen :D

Mooie schoenen Moblo :Y
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:07:52 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115196471
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb toch niet gezegd dat ik de kraan aangezet heb
Je hebt ook niet gezegd dat je dat niet gedaan hebt
F means you're fucked
pi_115196479
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik zou zeggen. Zoek naar een tempo waarbij je denkt "Dit kan ik echt uren volhouden en voelt prettig aan". Dat gaat dan je duurloop snelheid worden en bij intervallen kan je tempo dan verhogen.

Je hebt wat hulpmiddelen zoals schema's en/of horloges etc die je kunnen helpen om je trainingen te perfectioneren, maar in het begin kan je natuurlijk eerst aankijken :)
Ja dat is wel het tempo waarin ik nu loop.

Schema's ga ik nog niet aan beginnen, komt ook niet echt uit ivm introductiedagen en -kampen die eraan komen.

quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef GotC het volgende:
Zou wel oppassen met zomaar uit het niets gaan rennen :) Conditie+spieren kunnen het misschien wel aan, maar je pezen en gewrichten moeten dmv rustige opbouw getraind worden ;).
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Drassss het volgende:
En inderdaad wat GotC zegt. Let op de afstanden. Met een aardige tot goede basisconditie & sportervaring heb je het iets gemakkelijker en kan je al iets verder lopen, maar jezelf voorbij lopen is nog steeds mogelijk :)
Eerlijk gezegd ben ik daar niet zo bang voor. Heb m'n hele leven met uitzondering van afgelopen jaar gesport en eet altijd (redelijk) gezond. Oh, ik ben trouwens 19 en weeg zo'n 82kg. Heb tijdens die week fietsen trouwens ook niets gevoeld, op de gebruikelijke pijntjes en wat spierpijn na. Dat terwijl het toch redelijk pittig was, ~130 per dag gemiddeld, over de Alpen en met bagage.

Nu trouwens ook weer spierpijn in m'n hamstrings. :P En ik ben ook niet van plan om over een maand een marathon te sprinten, bij wijze van spreken. Gewoon rustig m'n conditie opbouwen en m'n lichaam weer in oude glorie herstellen.

Over die Garmin: raar dat 'ie het zo slecht doet. Hier ligt een zo'n zieke GPS 60CSX (ofzo) unit, en die geeft alles altijd heel goed aan, inclusief snelheid. GPS-nauwkeurigheid is ook enorm. Maarja, daar zit dan ook een joekel van een antenne op, die past vast niet in een horloge.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:09:13 #25
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115196540
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Je hebt ook niet gezegd dat je dat niet gedaan hebt
Dat is waar
pi_115196542
Hmm, nog steeds pijntjes. Ik wacht nog een week af en anders toch maar eens mijn huisarts ontmoeten.
pi_115196639
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef Wiehoe het volgende:
Hmm, nog steeds pijntjes. Ik wacht nog een week af en anders toch maar eens mijn huisarts ontmoeten.
:o? Aan het handje?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115196701
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Een aanval van eigenwijsheid een aantal weken terug. Met een klein pijntje bij mijn voet doorgelopen. Tis erger geworden dus zit alweer een week stil.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:12:46 #29
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115196702
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Als je pijn aan je hand hebt, kun je toch gewoon lopen...

ik word flauw van nix doen...sorry
F means you're fucked
pi_115196766
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Een aanval van eigenwijsheid een aantal weken terug. Met een klein pijntje bij mijn voet doorgelopen. Tis erger geworden dus zit alweer een week stil.
Oe :o. Beterschap!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115196803
Je zou bijna denken dat je te weinig zout hebt gegeten tijdens het kamperen, maar dat is het niet Yur :D
pi_115196817
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef YUR het volgende:

[..]

_O-

Het bier en de chips al ontlast? Zal vast de grootste boodschap van de eeuw zijn. Kneterrtrrrrrrrr prrrrrrr maag en darmen die het niet gewend zijn. oO<
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:15:29 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115196822
Wim, het gaat ook niet erom of je gezond eet en sport, maar om de klappen die je pezen en gewrichten krijgen van 3x je lichaamsgewicht per pas ;). Maar, je moet het helemaal zelf weten. Genoeg mensen hier gezien die met een leuke blessure na een maand zo hardlopen zonder opbouw stil stonden. :X
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:17:36 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115196902
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef GDPP het volgende:
Ik wil lopen ;(.
Ik blijf thuis vanavond. Sportspullen niet droog (net gewassen) en morgen toch vroeg klaar :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 18:21:55 #35
155227 crew  Guppy
dus
pi_115197080
MoBlo, wat een fijne ervaring bij die tweede winkel O+ zo moet het!

Ik zit in de trein naar huis. Zo lekker een rondje maken. Waarschijnlijk in de regen, maar dat geeft niet. Lekker hobbelen, zin in!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:22:23 #36
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115197105
Genoeg wijsneuzerig gedaan!
Yuki, lekker gaan. Je voelt je vast een stuk beter erna :Y

Ik blijf nog ff thuis vd loopgroep. Misschien woensdag weer..
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 18:23:28 #37
155227 crew  Guppy
dus
pi_115197152
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef GotC het volgende:

Ik blijf nog ff thuis vd loopgroep. Misschien woensdag weer..
Geeft toch niet? Je hoeft niet meteen weer volle bak?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115197280
Nou, dat was weer bijna 7,5 kilometer. Wat een woeiwind vandaag zeg. Ik denk mede daardoor niet echt heel lekker gelopen. Ook niet naar ofzo, gewoon een verplicht nummertje gelopen.

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Anders ga je alvast voor beachvolleybal trainen. Luiwammes.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_115197285
En de *O* happyfoto's *O*

Ja doei.
pi_115197317
Lekker MoBlo!
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:26:54 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115197328
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, dat was weer bijna 7,5 kilometer. Wat een woeiwind vandaag zeg. Ik denk mede daardoor niet echt heel lekker gelopen. Ook niet naar ofzo, gewoon een verplicht nummertje gelopen.

[..]

Anders ga je alvast voor beachvolleybal trainen. Luiwammes.
Hehe, sorry. Vertrek zo naar de atletiekvereniging :P
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:26:56 #42
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115197330
Is jou ooit wel eens wat stoms nageroepen toen je aan het hardlopen was? Zo van 'ja doe maar stoer / interessant' of 'hou maar op het is toch zinloos bij jou' of iets in die trant. ?
How can I make this topic about me?
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:29:39 #43
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115197488
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Is jou ooit wel eens wat stoms nageroepen toen je aan het hardlopen was? Zo van 'ja doe maar stoer / interessant' of 'hou maar op het is toch zinloos bij jou' of iets in die trant. ?
Ja.
Stop maar hoor, ze hebben hem al
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:30:00 #44
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115197507
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
*O*
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:30:53 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115197551
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja.
En dan zeg je:
"Dat kan niet! Ik bén hem!"
F means you're fucked
pi_115197564
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja.
"Had je maar eerder weg moeten gaan"

:')
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:35:07 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115197754
MoBlo! Roze O+! staat je top!

En is ook zo Gup ;) maar ben wat huiverig voor de loopgroep? Zal toch weer 8 a 9 km zijn
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:37:32 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115197864
Startnummer van mn wedstrijd van as zaterdag binnen :') *gooit in prullenbak*
pi_115197900
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef GotC het volgende:
Startnummer van mn wedstrijd van as zaterdag binnen :') *gooit in prullenbak*
;( :*
Ja doei.
pi_115197970
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:15 schreef GotC het volgende:
Wim, het gaat ook niet erom of je gezond eet en sport, maar om de klappen die je pezen en gewrichten krijgen van 3x je lichaamsgewicht per pas ;). Maar, je moet het helemaal zelf weten. Genoeg mensen hier gezien die met een leuke blessure na een maand zo hardlopen zonder opbouw stil stonden. :X
Ik snap dat rennen een belasting voor je lichaam is. Maar ik ben nu dus niet compleet vanuit het niets gaan hardlopen: eerst een weekje heel rustig wat gelopen, daarna een week flink fietsen, toen een week niks en nu twee keer hardgelopen. Ik ben ook niet van plan om de komende tijd heel veel sneller of langer of meer te lopen.

Als ik trouwens echt wat serieuzer ga sporten, heb ik ook een handige hulp aan m'n broer; die is bewegingswetenschapper in spe en roeit best aardig. Hij weet een hoop af van schema's, voeding, gewrichten en andere dingen waar je op moet letten. :D En dat ik niet op All Stars moet gaan hardlopen, had ik zelf ook kunnen bedenken. :+

Maar in ieder geval bedankt voor de reacties, GotC en Drassss!
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_115197971
Mooi roze moblo valt lekker goed op in de regen. ^O^
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:40:02 #52
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_115197990
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

Zo erg niet nee, maar gps heeft een foutmarge van ongeveer 10 meter en dat kan voor een snelheidsmeting een grote marge geven.

Je kan als dataveld op je horloge ook gpsafwijking kiezen. Kijk eens of dat abnormale waarden zijn.
Oké ga ik testen :Y

Mooie spullen heb je gekocht Moblo!
Ziggy played guitar
pi_115198021
Thanks all! Ben er ook erg blij mee. Moest ook écht wel. Jas was dus niet meer te redden en nou ja, de schoenen. Je merkt pas hoever de demping heen is als je nieuwe hebt :') :@
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:40:57 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115198039
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

;( :*
Wij ;(. Maar, 25 augustus geen heupboks hoor, mag nu wel eens over zijn :*
pi_115198079
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Wij ;(. Maar, 25 augustus geen heupboks hoor, mag nu wel eens over zijn :*
*geenheupmeerboks* ofzo!
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:42:30 #56
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115198120
Vlak voor het lopen nog een enorm off-topic yay moment! *O*

Al tijdenlang op zoek naar m'n concert oordoppen, en met lowlands in het vooruitzicht werd het steeds belangrijker om ze te vinden.

Net een half uur wezen zoeken, frustratie werd steeds erger... En ineens had ik een heldere ingeving en vond ik ze *O* *G* *O*

Nu op de fiets naar het stadion, anderhalf uur loopgroep :s)

* Yuki is ineens vrolijk :')
pi_115198444
^O^
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:50:19 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115198499
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*geenheupmeerboks* ofzo!
Wat dacht je van *boksmetbierglazen*? :P
pi_115198555
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat dacht je van *boksmetbierglazen*? :P
Met je wijn :P
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:52:39 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115198592
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Met je wijn :P
Ik maak wel een uitzondering :7
pi_115198621
*noteert*
Ja doei.
pi_115198789
*gaap* zo tukkie op de bank gedaan! pfff word oud!
morgen weer training. keuze uit een snelheidstraining korte afstand of duurloop.
even kijken of mijn mams mee wil.
(stoere mams van 65 die september de 22km mont ventoux gaat hardlopen voor het goede doel)
(mijn pa pakt de racefiets voor drie rondjes mont ventoux! zulke stoere ouders!!!!)
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:58:20 #63
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115198827
Dat is serieus stoer. ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_115199003
Als mams mee wil zou ik voor de duurloop gaan WS :+
pi_115199304
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi jasje :Y
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_115199670
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef Drassss het volgende:
Als mams mee wil zou ik voor de duurloop gaan WS :+
ja daar hang ik wel tegenaan!
pi_115200308
Mooi Moblo, staat je goed!
Ik ga me even in het zweet werken, heerlijk O+
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_115201085
Ik kom mij voorzichtig ook weer even melden... :@ vanavond na ruim een maandje niet gelopen te hebben (was bij les 8 van Evy) nu les 4 van Evy gedaan, viel niet tegen maar ook niet mee.
En proberen mee te lezen :s)
SPOILER
Dus hoi :D :W

Ik zag MoBlo met nieuwe stoere schoenen _O_ hip!
* LovelyLady gaat verder uitwalmen op de bank en dan douchen
pi_115201202
Welkom mede newbie ;)
De afgelopen week volgens mij al 8 newbie's oid? (inclusief mij uiteraard)

Die topics lopen hard zo :')
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:47:04 #70
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115201251
Wat ziet Lathouwers er toch aangenaam uit :9.

Hoi LovelyLady :w
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:47:44 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115201281
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:46 schreef junkiexp het volgende:
Welkom mede newbie ;)

Het gaat nu nog langzaam :D

Welcome back LovelyLady :) Hoop dat het nu goed gaat!
pi_115201290
Welkom terug LL :)
pi_115201310
quote:
Welkom mede newbie ;)

Hihi, 'lopen hard' :')
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:50:29 #74
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_115201414
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
MoBlo O+ Hardloopschoenen :9~

Maar na hoeveel km is het verstandig om nieuwe schoenen aan te schaffen ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_115201444
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom mij voorzichtig ook weer even melden... :@ vanavond na ruim een maandje niet gelopen te hebben (was bij les 8 van Evy) nu les 4 van Evy gedaan, viel niet tegen maar ook niet mee.
SPOILER

Hey :W welkom terug
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:52:33 #76
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115201523
quote:
SPOILER

Hoi :W
pi_115201586
Had niet zo veel zin om te lopen vandaag, toch gegaan. Ging niet slecht, niet goed, gewoon tussenin ofzo :')

Zeer binnenkort zal ik gaan verhuizen en ik weet nog steeds geen goede route. Ik ben ook echt een watje, bij elke mogelijke route denk ik: "Ja... daar wordt je vast overvallen in het donker..."
Hoe is jullie ervaring met in het donker lopen? (Rond 8 - 9 uur 's avonds in de winterperiode bijvoorbeeld). Misschien ben ik wel een enorme schijtluis...
(stemmetje in mijn hoofd: "Maar het is wel Amsterdam.. dus..." :'))

Stats van vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/78804860

Ennne... Welkom nieuwe mensen :9
Ook al vind ik mezelf ook nog wel vrij nieuw enzo haha
pi_115201593
Thanks allemaal O+
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoi :W
Hey jij :* :W
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:56:18 #79
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115201715
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:53 schreef Miezziej het volgende:
Had niet zo veel zin om te lopen vandaag, toch gegaan. Ging niet slecht, niet goed, gewoon tussenin ofzo :')

Zeer binnenkort zal ik gaan verhuizen en ik weet nog steeds geen goede route. Ik ben ook echt een watje, bij elke mogelijke route denk ik: "Ja... daar wordt je vast overvallen in het donker..."
Hoe is jullie ervaring met in het donker lopen? (Rond 8 - 9 uur 's avonds in de winterperiode bijvoorbeeld). Misschien ben ik wel een enorme schijtluis...
(stemmetje in mijn hoofd: "Maar het is wel Amsterdam.. dus..." :'))

Stats van vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/78804860

Ennne... Welkom nieuwe mensen :9
Ook al vind ik mezelf ook nog wel vrij nieuw enzo haha
Goed dat je toch bent gegaan :Y

Lopen in het donker? Gewoon, LED lampjes om m'n arm, geel hesje aan en in woonwijken/bewoond gebied lopen :) Altijd vertellen aan iemand waar je gaat lopen. Al 2 winters zo gedaan in Den Haag, nooit problemen gehad.

Al ben ik wel blij om dit jaar met de loopgroep te lopen 's avonds O+
pi_115202298
Ben niet bang om te lopen in het donker vanwege 'angst' voor 'mensen' ofzo, meer vanwege mijn lichte nachtblindheid en het niet kunnen inschatten van dieptes dan waardoor ik bang ben om mis te stappen of dingen over het hoofd te zien. Dus loop liever overdag, ook in de winter.
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:08:24 #81
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115202391
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ben niet bang om te lopen in het donker vanwege 'angst' voor 'mensen' ofzo, meer vanwege mijn lichte nachtblindheid en het niet kunnen inschatten van dieptes dan waardoor ik bang ben om mis te stappen of dingen over het hoofd te zien. Dus loop liever overdag, ook in de winter.
Met lopen ook zo veel last van? Ik heb dat wel met autorijden, dan heb ik echt mijn bril nodig
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:09:21 #82
4507 Kwamo
Het is mij
pi_115202434
Ik liep afgelopen donderdag kut met peren, dus ik heb expres gewacht tot vandaag. En dat hielp! Er zitten een paar gekke spikes in mijn loop maar zelf vond ik het best lekker gaan :)

http://www.endomondo.com/workouts/lPYDYRNkOew
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:09:53 #83
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115202457
Die buienrader klopt ook van geen kanten.
Er zou volgens dat ding een mooi regenvrije zone komen, maar ik heb nog geen persoon zonder paraplu voorbij zien lopen.
How can I make this topic about me?
pi_115202525
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Met lopen ook zo veel last van? Ik heb dat wel met autorijden, dan heb ik echt mijn bril nodig
Met autorijden zet ik idd ook altijd m'n bril op :Y maar met lopen wil ik ook gewoon geen risico nemen, zeker niet op de donkere stukken. Ik doe 't wel hoor, als 't echt niet anders kan, maar dan wel een héél bekend rondje dat goed verlicht is :)
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:12:41 #85
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115202576
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Met autorijden zet ik idd ook altijd m'n bril op :Y maar met lopen wil ik ook gewoon geen risico nemen, zeker niet op de donkere stukken. Ik doe 't wel hoor, als 't echt niet anders kan, maar dan wel een héél bekend rondje dat goed verlicht is :)
Met lopen kan ik het wel goed zien, maar dan loop ik waarschijnlijk dus niet snel genoeg.
pi_115202634
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw! Je ziet er superleuk uit! En wat een heerlijke shopervaring zeg O+
pi_115202746
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:57 schreef winterstorm666 het volgende:
*gaap* zo tukkie op de bank gedaan! pfff word oud!
morgen weer training. keuze uit een snelheidstraining korte afstand of duurloop.
even kijken of mijn mams mee wil.
(stoere mams van 65 die september de 22km mont ventoux gaat hardlopen voor het goede doel)
(mijn pa pakt de racefiets voor drie rondjes mont ventoux! zulke stoere ouders!!!!)
Wauwww dat is idd wel een hele stoere mams *O* O+
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:16:11 #88
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115202776
quote:
13s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Die buienrader klopt ook van geen kanten.
Er zou volgens dat ding een mooi regenvrije zone komen, maar ik heb nog geen persoon zonder paraplu voorbij zien lopen.

maandag 6 augustus 2012 @ 20:16:33 #89
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115202803
Het traplopen op het werk ging verbazingwekkend goed, de spierpijn in gedurende de dag langzaam verdwenen dus morgen ga ik les 2 rennen :)

Als ik het twee maanden vol heb gehouden mag ik van mijzelf eens gaan kijken voor fatsoenlijke schoenen. Nu ren ik op mijn oude gymschoenen van de middelbare, die heb ik nog net op tijd uit een doos gevist die volgende week naar de rommelmarkt gaat :')

Maar ik woon dus in Zuid-Limburg, in principe is Eindhoven mijn tweede huis en ik zag dat daar wel twee gespecialiseerde renwinkels liggen.
Nu hebben we in mijn woonplaats wel een sportwinkel liggen waar ze mij ook kunnen helpen volgens de (slechte) website. Zijn er nog bepaalde dingen waar ik zelf op kan letten met zulke aankopen? Of bepaalde merken?
吴 曼 迪
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:18:07 #90
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_115202900
*O* Startnummer & chip voor komende zaterdag is binnen! :D
Ik heb er zin in, maar ga mijn loop van vandaag en die van woensdag morgen maar eens combineren. Dus morgen maar een rustige 10 km doen en dan tot zaterdag niks meer, zodat ik daar lekker volle bak kan gaan ^O^
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_115202968
Vanmiddag ook gelopen, wel iets later dan gepland door mijn mams die mijn hulp nodig had.
Best wel lekker gelopen, 1-1 2-2 3-3 3-3 3-3 3-3 tijdens het 2de stukje 3-3 kreeg ik last van pijn in mijn scheenbeen, toen half minuutje gelopen tot de wandelpauze. De laatste 3 min wel helemaal volgehouden.
Positieve ervaring dus weer *O* Evy 2011 here i come!
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:19:56 #92
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115203031
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef megamandy het volgende:
Het traplopen op het werk ging verbazingwekkend goed, de spierpijn in gedurende de dag langzaam verdwenen dus morgen ga ik les 2 rennen :)

Als ik het twee maanden vol heb gehouden mag ik van mijzelf eens gaan kijken voor fatsoenlijke schoenen. Nu ren ik op mijn oude gymschoenen van de middelbare, die heb ik nog net op tijd uit een doos gevist die volgende week naar de rommelmarkt gaat :')

Maar ik woon dus in Zuid-Limburg, in principe is Eindhoven mijn tweede huis en ik zag dat daar wel twee gespecialiseerde renwinkels liggen.
Nu hebben we in mijn woonplaats wel een sportwinkel liggen waar ze mij ook kunnen helpen volgens de (slechte) website. Zijn er nog bepaalde dingen waar ik zelf op kan letten met zulke aankopen? Of bepaalde merken?
Imo kan je het beste naar een winkel gaan waar ze een videoanalyse doen van je terwijl je hardloopt :) Daarmee kunnen ze zien of je overproneert bv. Dan kom je al snel uit bij de gespecialiseerde hardloopwinkels. Ook gewoon merken loslaten ;) Voor de 1 is Saucony geweldig, voor de ander is Nike het beste.
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:21:18 #93
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115203119
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef GotC het volgende:

[..]

Imo kan je het beste naar een winkel gaan waar ze een videoanalyse doen van je terwijl je hardloopt :) Daarmee kunnen ze zien of je overproneert bv. Dan kom je al snel uit bij de gespecialiseerde hardloopwinkels. Ook gewoon merken loslaten ;) Voor de 1 is Saucony geweldig, voor de ander is Nike het beste.
Aah ok, dit stond op hun website:
quote:
Breng uw gebruikte schoenen mee zodat wij een analyse kunnen maken van uw loopgedrag. Dan hebben wij een mogelijkheid om een blauwdruk te maken van uw voeten of met onze apparatuur uw loopgedrag te analyseren en van hieruit een advies te geven.
Verder hebben wij de mogelijkheid om op een loopcircuit van 400 meter uw runningschoenen of uw wandelschoenen uit te proberen.
Ook hebben we veel kleding en accessoires voor het rennen en wandelen in verschillende merken.
Enkele merken zijn:
Craft, New Line, Odlo, Polar, Asics, Adidas en nog veel meer.
Maar anders ga ik wel voor mijn eerste paar schoenen gewoon naar Eindhoven. Goed excuus :D
吴 曼 迪
pi_115203161
quote:
SPOILER

*O*

Fijn om te horen dat het een heel stuk beter gaat!!
^O^
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:23:03 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115203215
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef megamandy het volgende:

[..]

Aah ok, dit stond op hun website:

[..]

Maar anders ga ik wel voor mijn eerste paar schoenen gewoon naar Eindhoven. Goed excuus :D
Zo'n blauwdruk laat alleen zien hoe je staat in stilstand ;) Met zo'n videoanalyse kunnen ze elke beweging stap voor stap bekijken, iets wat met het blote ook nog wel gemist kan worden. Sowieso moet je gaan voor de schoenen die het lekkerste zitten en het beste bij je passen.

En goed excuus om effe erop uit te gaan *O* :9
pi_115203337
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vanmiddag ook gelopen, wel iets later dan gepland door mijn mams die mijn hulp nodig had.
Best wel lekker gelopen, 1-1 2-2 3-3 3-3 3-3 3-3 tijdens het 2de stukje 3-3 kreeg ik last van pijn in mijn scheenbeen, toen half minuutje gelopen tot de wandelpauze. De laatste 3 min wel helemaal volgehouden.
Positieve ervaring dus weer *O* Evy 2011 here i come!
Netjes hoor, welke les is dat?
En jij gebruikt ook de 2006 versie zeker?

Ik ook, maar waarom zou je overstappen of heb ik dat gemist?
pi_115203405
Even bezig geweest met wat oefeningen op een matje thuis maar dat is gelijk de laatste keer.
Dat vind ik echt niet leuk om te doen, dat ga ik nog geen half uur volhouden.

Ik ga op mijn rustdag dan maar thuis een beetje op de hometrainer rijden bij slecht weer en bij lekker weer een stuk fietsen!
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:30:45 #98
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115203688
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef junkiexp het volgende:
Even bezig geweest met wat oefeningen op een matje thuis maar dat is gelijk de laatste keer.
Dat vind ik echt niet leuk om te doen, dat ga ik nog geen half uur volhouden.

Ik ga op mijn rustdag dan maar thuis een beetje op de hometrainer rijden bij slecht weer en bij lekker weer een stuk fietsen!
Is juist niet de bedoeling van een rustdag dat je spieren ook rust krijgen? :@
吴 曼 迪
pi_115203732
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:24 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Netjes hoor, welke les is dat?
En jij gebruikt ook de 2006 versie zeker?

Ik ook, maar waarom zou je overstappen of heb ik dat gemist?
Ja nu nog de 2006 versie. Vind die net iets beter want die heeft minder intervallen en een goede opbouw en je herhaalt steeds, vooral dat vind ik (ook ivm mijn angst) wel fijn.
Daarom ga ik woensdag al naar de 4 minuten toe! :s)
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:37:22 #100
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115204044
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Ja nu nog de 2006 versie. Vind die net iets beter want die heeft minder intervallen en een goede opbouw en je herhaalt steeds, vooral dat vind ik (ook ivm mijn angst) wel fijn.
En hippere muziek! *O*
吴 曼 迪
pi_115204589
Ik ben eigenlijk niet een beginnende loper maar loop al langer steeds korte stukjes, maar neem t de laatste tijd wat serieuzer. Dus ik meld me ook hier maar eens :)
Ik loop meestal vijf km, als ik sochtends voor m'n werk ga iets minder. Doel is vooral afvallen en ook voor de lekker. En frequentie: ong 3x per week.
M'n schoenen zijn zwarte asics waar ik de naam niet meer van weet, waren wel prima dingen. En ik gebruik de Nike+ app. En qua blessures: m'n rechter Achilles aanhechting doet zeer bij start lopen en de dag erna. Oftewel Achilles tendonitis :) en nou vroeg ik me af: ervaringen met therapieën hiertegen? ik heb nu m elastische kous met hiel uitsparing en twee klittenband banden, gekocht bij Perry.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_115204675
Bedankt voor de jompels en complimenten allemaal O+ Doet goed! Ben ook echt superblij met de aankopen. Morgen maar eens testen. Heb vanochtend al gezwommen, in totaal zo'n 19km gefietst vandaag op de racefiets en mijn Jillian-les net voor 't koken gedaan, dus dat was wel even genoeg beweging. Maar morgen ga ik ze uitproberen. Ben zó benieuwd! :D *O*
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:50:08 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115204732
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt voor de jompels en complimenten allemaal O+ Doet goed! Ben ook echt superblij met de aankopen. Morgen maar eens testen. Heb vanochtend al gezwommen, in totaal zo'n 19km gefietst vandaag op de racefiets en mijn Jillian-les net voor 't koken gedaan, dus dat was wel even genoeg beweging. Maar morgen ga ik ze uitproberen. Ben zó benieuwd! :D *O*
Oh, die 1e keer lopen op nieuwe hardloopschoenen O+ *zwijmel*
pi_115204735
quote:
Wauwwww wat ben je verschrikkelijk sportief! :o _O_ En wat is Jillian les?
pi_115204766
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef megamandy het volgende:

Persoonlijk vond ik in Ehv Runnersworld beter dan Run2Day. Bij de eerste maakten ze een video en mocht ik op een baantje rennen in de winkel - kon je meteen heel goed zien welke schoenen wel en niet goed waren. Bij de tweede moest ik op blote voeten rennen op een loopband en daar ga je (ik althans) heel onnatuurlijk van rennen. Later keken ze wel nog als je een stukje buiten rende, dat wel.
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:51:34 #106
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_115204815
quote:
Ik ging jompels googlen :') en kwam hier op uit:

http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
pi_115204869
Eerst keer met mijn nieuwe schoenen vloog ik ook over het asfalt. Alsof ik bijna kon vliegen :D Lekker gevoel was dat.
pi_115204922
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik ging jompels googlen :') en kwam hier op uit:

http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
Jompels *O*
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Wauwwww wat ben je verschrikkelijk sportief! :o _O_ En wat is Jillian les?
Werkeloos- en eenzaamheidsbezigheidstherapie ;) :P

Dit. Vandaag laatste les level 1, morgen door met level 2! :)
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:54:55 #109
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115205014
quote:
Welkom mede newbie ;)

Ja hooorrrrr newbie meldt. Vorige week dan. :P

Zojuist voor de 3e keer gelopen in mijn eerste week. Dit keer voor het eerst met armband voor telefoon en met Runkeeper. Ik ging veul te hard van start :D maar heb het wel gered. Mijn schema is 8 keer 2 minuten afwisselend lopen en wandelen. Tot mijn verbazing loop je dan 2.23km. :o Ik had echt geen idee wat voor afstand je precies doet in het begin, maar voor mijn gevoel zou het niet zoveel kunnen zijn. Ik heb het nagemeten met afstandmeten.nl en het klopt.

Mijn pace was 7.14 per kilometer. Hoe is dat volgens jullie als beginner?
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:56:34 #110
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115205121
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Sts het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik in Ehv Runnersworld beter dan Run2Day. Bij de eerste maakten ze een video en mocht ik op een baantje rennen in de winkel - kon je meteen heel goed zien welke schoenen wel en niet goed waren. Bij de tweede moest ik op blote voeten rennen op een loopband en daar ga je (ik althans) heel onnatuurlijk van rennen. Later keken ze wel nog als je een stukje buiten rende, dat wel.
Bedankt voor de tips :D
quote:
Boooh lekker fanatiek O+
吴 曼 迪
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:56:47 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115205137
LoLa is terug *O*

Loopgroep: blij dat ik gegaan ben maar om nou te zeggen dat ik me beter voel... :') Immense last van maagpijn, op een gegeven moment flinke steken in m'n zij en dat was na het laatste rondje zo pittig, dat ik niet wist hoe ik adem moest halen :')

Anyhow, ik heb het WEL gedaan dus mag wel een beetje trots zijn. Ofzo :)
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:01:42 #112
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_115205433
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

We zijn fier op je *O*
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:01:44 #113
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115205436
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Yuki het volgende:
LoLa is terug *O*

Loopgroep: blij dat ik gegaan ben maar om nou te zeggen dat ik me beter voel... :') Immense last van maagpijn, op een gegeven moment flinke steken in m'n zij en dat was na het laatste rondje zo pittig, dat ik niet wist hoe ik adem moest halen :')

Ik ben trots op je, je bent gewoon gegaan :*
pi_115205450
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:

[..]

Is juist niet de bedoeling van een rustdag dat je spieren ook rust krijgen? :@
Mijn benen vooral dan toch zou je zeg?
Ik wilde wat buikspieroefeningen e.d. doen.
pi_115205488
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook, vind ik ook wel prettig, erg goede muziek ook :)
pi_115205502
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben trots op je, je bent gewoon gegaan :*
+1 *O*
pi_115205531
LoLa, welkom terug !

Yuki, goed dat je gegaan bent.
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:06:12 #118
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115205753
Dank allen O+ :@

Zo, en nu ben ik écht moe :+ Lekker douchen en bankhangen O+
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:06:45 #119
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115205790
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Mijn benen vooral dan toch zou je zeg?
Ik wilde wat buikspieroefeningen e.d. doen.
OOh ja, maar ik dacht ook wat te lezen over fietsen :P Maar ik heb er verder geen verstand van :')
吴 曼 迪
pi_115205973
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef megamandy het volgende:

[..]

OOh ja, maar ik dacht ook wat te lezen over fietsen :P Maar ik heb er verder geen verstand van :')
Oh ja das waar, gewoon een beetje fietsen op de hometrainer, niet echt hard maar gewoon wat beweging.

Maargoed, morgen weer rennen. Ik heb er veel zin in en zou het liefste nu nog ff gaan :P
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:12:41 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115206160
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier: Knor, Knor ren maar snel terug naar je hok, vette varken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:13:45 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115206238
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:r :(. Dat soort mensen...
pi_115206246
quote:

[..]

Serieus?! :o Dat vind ik wel héél erg..... :X
pi_115206458
:'( :'( :'( ow walgelijk!
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:24:12 #125
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115206920
quote:

[..]

Dat snap ik nooit om twee redens,
1: door bijvoorbeeld te lopen laat je toch zien dat je er iets aan wilt doen
2: ik snap het gewoon niet :')
吴 曼 迪
pi_115207148
Slechte keuze gemaakt vandaag :')

Werd ongeveer van de Erasmusbrug afgeblazen en ik wilde weer eens wat anders, dus ik besloot de maastunnel op de terugweg mee te pakken, waarbij je ongeveer 50 treden naar beneden moet, een tunnel van 700 meter en dan weer 50 treden omhoog. Ik kan er een aantal treden naast zitten. Ik had het gevoel dat ik de laatste 3 km na de tunnel met twee betonblokken aan mn benen liep :')
En dan ook onderweg nog aan iemand de weg uit moeten leggen.

toploop :')
pi_115207215
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
Slechte keuze gemaakt vandaag :')

Werd ongeveer van de Erasmusbrug afgeblazen en ik wilde weer eens wat anders, dus ik besloot de maastunnel op de terugweg mee te pakken, waarbij je ongeveer 50 treden naar beneden moet, een tunnel van 700 meter en dan weer 50 treden omhoog. Ik kan er een aantal treden naast zitten. Ik had het gevoel dat ik de laatste 3 km na de tunnel met twee betonblokken aan mn benen liep :')
En dan ook onderweg nog aan iemand de weg uit moeten leggen.

toploop :')
Haha dat doe je nooit meer :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:29:04 #128
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115207236
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Serieus?! :o Dat vind ik wel héél erg..... :X
ja, het is al 2 1/2 of 3 1/2 jaar geleden, het was in de winter, in de avond
Daarna was ik echt stuk, heb echt giga zitten janken onder de douche.

Goed gedaan Yur!

Veel plezier met hardlopen morgen Mo, nieuwe schoenen O+

Rustig fietsen op de hometrainer kan geen kwaad, juist goed voor de spieren en gewrichten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115207317
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Haha dat doe je nooit meer :D
ach ja, op zich ging het wel aardig en trappen zijn wel goed voor je conditie :)
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:30:50 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115207350
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ja, het is al 2 1/2 of 3 1/2 jaar geleden, het was in de winter, in de avond
Daarna was ik echt stuk, heb echt giga zitten janken onder de douche.

Goed gedaan Yur!

Veel plezier met hardlopen morgen Mo, nieuwe schoenen O+

Rustig fietsen op de hometrainer kan geen kwaad, juist goed voor de spieren en gewrichten
Oh meid.. *knuffff* :*
Wat een honden bestaan er op deze aardkloot..
pi_115207528
Ik had wel een epische eindsprint, laatste 200 meter in 39 seconden :D
pi_115207756
quote:

[..]

Ontzettend triest, iemand die ik passeer beoordeel ik nooit op de snelheid of postuur, dan ben je gewoon treurig. Al is het maar omdat er voor iedere loper die ik passeer er ook wel 1 aan te wijzen is die sneller loopt dan ik.

Bovendien zijn hardlopers echte eindbazen en daar hoor je respect voor te hebben :7
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:50:17 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115208490
@Uniekhoorn: schande!

Ik had eens zo'n hangbejaarde op een fiets die riep: "dat kan harder!" toen ie voorbijfietste. Ik zei niks en keek hem gewoon heel direct aan. Hij voelde zich blijkbaar ongemakkelijk en zei toen "ik vind het allang goed dat je het doet hoor, ik doe het je niet na".

dat het harder kon, daar had ie op zich best een punt :P
pi_115209456
Allemaal gemene lelijke mensen langs de weg :{w

Afgunst, jaloezie dat is het gewoon! Bah :r
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:04:31 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115209555
Als iemand een stomme opmerking maakt, moet je alleen maar zeggen: "Zou je ook eens moeten doen"
F means you're fucked
pi_115209610
Zoo, voor de 3e keer in 2 jaar gaan hardlopen ofzo, met een baggerconditie :P
Ging heerlijk, stuk meer dan 5 kilometer gelopen in iets meer dan 30 minuten, maar da's met warmlopen en oefeningen. Denk dat ik 5 kilometer echt heb gelopen in ~28 minuten (weet niet of dat goed is :? )

Nu is mijn vraag, doen jullie nog aan rekken en strekken voor het lopen (net na de warming up) of is het in een keer BAM en weg?
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:05:20 #138
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115209614
Wtf... @uniek en quoi. Dusver nog niks tegengekomen...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115209804
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef YUR het volgende:
Als iemand een stomme opmerking maakt, moet je alleen maar zeggen: "Zou je ook eens moeten doen"
Of schuimbekkend er achteraan, tikjes makend met je nek 8)7
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:08:35 #140
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115209845
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Zo loop ik standaard al
F means you're fucked
pi_115209934
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Zo loop ik standaard al
_O-
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:10:38 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115210002
*ziet TT*

:o _!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_115210049
Zou het leuk vinden als jullie de tijden in dit topic plaatsen, ben zelf ook begonnen met wat rond rennen en grote sprongen maken.
--
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:11:23 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115210061
* GotC aait Garmin
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:11:52 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115210112
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef Kleurpotlood het volgende:
Zou het leuk vinden als jullie de tijden in dit topic plaatsen, ben zelf ook begonnen met wat rond rennen en grote sprongen maken.
Waarom? :{ Het gaat om plezier, volhouden en niet om tijden.
pi_115210118
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef Kleurpotlood het volgende:
Nee.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:12:36 #147
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115210176
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Ging heerlijk, stuk meer dan 5 kilometer gelopen in iets meer dan 30 minuten, maar da's met warmlopen en oefeningen. Denk dat ik 5 kilometer echt heb gelopen in ~28 minuten (weet niet of dat goed is :? )

Nu is mijn vraag, doen jullie nog aan rekken en strekken voor het lopen (net na de warming up) of is het in een keer BAM en weg?
Woooooow, dude!
1) als jij 5km kan lopen, ongetraind, in 28 min, heb je géén baggerconditie. En volgens mij weet je dat zelf ook wel.
2) heb je enig idee wat voor schokbelasting je te verduren krijgt met lopen? Iedere pas die je zet = 3 keer je lichaamsgewicht aan belasting. Je pezen, spieren en gewrichten moeten daar aan wennen. Je kunt qua uithoudingsvermogen wel ver lopen, maar niet verstandig want dan sta je over een maand stil met een blessure.
pi_115210435
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Woooooow, dude!
1) als jij 5km kan lopen, ongetraind, in 28 min, heb je géén baggerconditie. En volgens mij weet je dat zelf ook wel.
2) heb je enig idee wat voor schokbelasting je te verduren krijgt met lopen? Iedere pas die je zet = 3 keer je lichaamsgewicht aan belasting. Je pezen, spieren en gewrichten moeten daar aan wennen. Je kunt qua uithoudingsvermogen wel ver lopen, maar niet verstandig want dan sta je over een maand stil met een blessure.
Best wel een baggerconditie hoor. Ik zit wel op atletiek, maar da's maar 1 keertje per week en ik kan niet zeggen dat het daar nou heel zwaar is. Ok, dan heb ik een basisconditie :P En 28 minuten, ik weet het echt niet hoor, mijn broer zie laatst dat ie 'm in iets meer dan 20 minuten had gelopen, dan ben ik nog een héél stuk slomer.

2) Nee, dat weet ik eerlijk gezegd niet :@ Dus je raadt me wel aan om het rustig aan te doen, maar 2,3 keer per week te lopen dan ipv dagelijks?
pi_115210516
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Best wel een baggerconditie hoor. Ik zit wel op atletiek, maar da's maar 1 keertje per week en ik kan niet zeggen dat het daar nou heel zwaar is. Ok, dan heb ik een basisconditie :P En 28 minuten, ik weet het echt niet hoor, mijn broer zie laatst dat ie 'm in iets meer dan 20 minuten had gelopen, dan ben ik nog een héél stuk slomer.

2) Nee, dat weet ik eerlijk gezegd niet :@ Dus je raadt me wel aan om het rustig aan te doen, maar 2,3 keer per week te lopen dan ipv dagelijks?
Dat laatste: ga opbouwen in plaats van in één keer 5km lopen, dat vinden je spieren niet leuk. Rustdagen zijn ook belangrijk. 3, max 4 keer per week rennen is een mooi streven. Je kunt 't prima afwisselen met andere sporten ook die andere spiergroepen belasten.
Ja doei.
pi_115210547
Ik ben wel eens op mijn kont geslagen tijdens het lopen :') Ik was zo verbaasd dat ik niet eens boos werd.
pi_115210618
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat laatste: ga opbouwen in plaats van in één keer 5km lopen, dat vinden je spieren niet leuk. Rustdagen zijn ook belangrijk. 3, max 4 keer per week rennen is een mooi streven. Je kunt 't prima afwisselen met andere sporten ook die andere spiergroepen belasten.
En hoe zit het met rekken & strekken?
pi_115210626
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Sts het volgende:
Ik ben wel eens op mijn kont geslagen tijdens het lopen :') Ik was zo verbaasd dat ik niet eens boos werd.
8)7 En je dacht niet van hots! een kledder op je smoel ?
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:19:11 #153
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115210671
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Sts het volgende:
:( Ik een keer in mijn kont geknepen op de fiets en idd....verbaaaaazing :D

En ook een keertje een scooter die bleef inhalen, blijven hangen, inhalen, blijven hangen, me aankijken. Jammer dat soort figuren, maarja om er nu voor thuis te blijven....
pi_115210673
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:

De norm is dat je hier pas mag posten als je 5k binnen de 15 minuten loopt. Helaas lapt iedereen deze regel aan zijn of haar laars.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:19:23 #155
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115210684
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

MoBlo verwoordt het al zo goed, ik sluit me er volledig bij aan.
pi_115210693
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

:( Ik een keer in mijn kont geknepen op de fiets en idd....verbaaaaazing :D

En ook een keertje een scooter die bleef inhalen, blijven hangen, inhalen, blijven hangen, me aankijken. Jammer dat soort figuren, maarja om er nu voor thuis te blijven....
In wat voor gat wonen jullie 8)7
pi_115210726
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

De norm is dat je hier pas mag posten als je 5k binnen de 15 minuten loopt. Helaas lapt iedereen deze regel aan zijn of haar laars.
Ja eh, het is geen fok.afrika
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:20:04 #158
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115210727
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Met zon gezicht _O-

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115210732
quote:

[..]

:+ Ja of [insert Aldo snelheid] loopt.
pi_115210734
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

8)7 En je dacht niet van hots! een kledder op je smoel ?
Naderhand in gedachten, ja :'). Hij fietste...
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:20:40 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115210767
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

In wat voor gat wonen jullie 8)7
Geloof me, er circuleert hier nu een 'borstenknijper' hier in de buurt, zo schijnt :?
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:20:44 #162
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115210774
quote:

[..]

_O-

Over 4 jaar met een fok! team naar de OS :7
pi_115210788
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Sts het volgende:

[..]

Naderhand in gedachten, ja :'). Hij fietste...
Zo makkelijk :+ Jammer dat je geen paraplu had of iets dergelijks om tussen z'n spaken te smijten
pi_115210792
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

En hoe zit het met rekken & strekken?
Sowieso erna zou ik zeggen, ervoor is persoonlijk en afhankelijk van omstandigheden. Als ik al wat gesport heb (gezwommen of wat andere cardiodingen) dan doe ik 't niet. Als ik zo 'koud' begin dan doe ik wel even een beetje rek- en strekoefeningen.
Ja doei.
pi_115210808
Ik weet wel als ze iets flikken dan zijn ze van mij, ook al op de fiets dat trek ik wel een paar honderd meter ;)
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:21:15 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115210819
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Geloof me, er circuleert hier nu een 'borstenknijper' hier in de buurt, zo schijnt :?
Wwaaattt? :o
pi_115210851
quote:

[..]

:+ Tetten :+

Maar je zou bijna een taser meenemen :o
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:21:56 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115210872
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Wwaaattt? :o
En dus ook bij jou redelijk in de buurt }) WATCH IT!

Walgelijk he?
pi_115210888
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_115210923
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef Drassss het volgende:
Ik weet wel als ze iets flikken dan zijn ze van mij, ook al op de fiets dat trek ik wel een paar honderd meter ;)
Dit. Tijger sprong er achter aan en een stevige ground and pound mma style.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:22:37 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115210943
Borsten :9
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:22:46 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115210958
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

En dus ook bij jou redelijk in de buurt }) WATCH IT!

Walgelijk he?
Ieuw. Net zoals die man die hardloopsters in de kont kneep in Rijswijk. Echt, vele vrouwen hebben er last van gehad. :r
pi_115211000
quote:

[..]

Woon jij in Delft? _O-
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:23:36 #174
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115211019
Aha ben toch meer een borsten man :+.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115211024
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Dit. Tijger sprong er achter aan en een stevige ground and pound mma style.
Nouja ligt eraan wat ze flikken, maar de eerste paar meter ben ik altijd sneller :P
pi_115211027
Misschien is het wel slim om die app te downloaden, run nogwat.
Maar dan moet ik mn mobieltje constant beethouden, da's zwaar kut :(
pi_115211031
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

Woon jij in Delft? _O-
Ladies and Gentleman, we got him.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:24:13 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115211064
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Misschien is het wel slim om die app te downloaden, run nogwat.
Maar dan moet ik mn mobieltje constant beethouden, da's zwaar kut :(
Endomondo! :7
En zo'n telefoonarmband :Y
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:24:15 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115211066
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

Woon jij in Delft? _O-
:Y

jij bent het?
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:25:07 #180
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115211144
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

jij bent het?
Het is mij :7
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:25:44 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115211206
Na elke hardloopsessie check ik ook even: zit alles er nog? En dan ja hoor, we hebben het weer overleefd verder fijn wonen in Delft
pi_115211207
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

jij bent het?
Ik werk in Delft en hoorde van een collega het nieuwsbericht voorbijkomen :+

Oh ja, ik heb uiteraard geen alibi, maar wel een motief :7
pi_115211211
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef GotC het volgende:

[..]

Het is mij :7
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:26:27 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115211273
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef Quoi het volgende:
Na elke hardloopsessie check ik ook even: zit alles er nog? En dan ja hoor, we hebben het weer overleefd verder fijn wonen in Delft
Hebben we alles nog? As in..borsten? :+
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:27:02 #185
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115211318
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Hebben we alles nog? As in..borsten? :+
Borsten, billen, check.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:27:48 #186
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115211375
Ik heb vanavond het grote nadeel van het niet lopen met Endomondo meegemaakt. Omdat ik nu dus niet mn telefoon hoef mee te slepen, had ik hem in mijn rugtas in het tassenrek van de kantine van de atletiekvereniging laten zitten.

En toen ik terug kwam, was ie weg... samen met het briefgeld uit mn portemonnee
F means you're fucked
pi_115211442
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanavond het grote nadeel van het niet lopen met Endomondo meegemaakt. Omdat ik nu dus niet mn telefoon hoef mee te slepen, had ik hem in mijn rugtas in het tassenrek van de kantine van de atletiekvereniging laten zitten.

Dat is wel verrot :{
pi_115211451
quote:

-O- Sneue types heb je toch ook
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:29:13 #189
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115211490
quote:

srsly? Wat een naaistreek... was kantine op slot? Insider?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115211516
Wij hadden hier een zoenende wielrenner vorig jaar of twee jaar terug. Die zoende at random langslopende vrouwen. Serieus. Google maar op zoenende wielrenner.

Aw, wat een naaistreek Yur.
pi_115211559
Klote YUR, sowieso aangifte doen!
pi_115211579
Ik heb op de achtergrond altijd google latitude draaien, dus als mn telefoon niet wordt uitgezet kan ik em altijd terugvinden.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:30:27 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115211613
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Klote YUR, sowieso aangifte doen!
'Wat is het merk en de kleur van het gestolen geld?'

Ja, echt.
pi_115211629
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef mosselmossel het volgende:
Wij hadden hier een zoenende wielrenner vorig jaar of twee jaar terug. Die zoende at random langslopende vrouwen. Serieus. Google maar op zoenende wielrenner.

Aw, wat een naaistreek Yur.
http://www.telegraaf.nl/b(...)w_niet_veilig__.html

:o :'( _O- _O-
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:30:41 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115211634
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik heb op de achtergrond altijd google latitude draaien, dus als mn telefoon niet wordt uitgezet kan ik em altijd terugvinden.
Ja, wij dus ook. Tot die telefoon uit staat.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:31:25 #196
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115211691
Aangifte is gedaan, nummer is geblokkeerd...morgen ff checken bij mn verzekering hoe het zit. En een nieuwe foon kopen.
Hoorde dus achteraf dat hetzelfde geintje afgelopen zaterdagochtend ook al was geflikt. En een paar weken geleden, en toen hebben ze een ventje van 14 gepakt. Die schijnt vanavond weer rondgehangen te hebben, maar bewijs het maar..
F means you're fucked
pi_115211700
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef Don_Vanelli het volgende:
Op dat soort momenten mis ik mijn HTC wel :+ Daar kon je op afstand alles doen via de website. Je kon dat ding nog net niet tot ontploffing brengen.
pi_115211743
Dat is wel erg kut Yur, wat een schoften.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:32:52 #199
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115211803
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:32 schreef junkiexp het volgende:
Dat is wel erg kut Yur, wat een schoften.
Yep, behoorlijk...maar je doet er zo weinig tegen
F means you're fucked
pi_115211847
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef YUR het volgende:
Aangifte is gedaan, nummer is geblokkeerd...morgen ff checken bij mn verzekering hoe het zit. En een nieuwe foon kopen.
Hoorde dus achteraf dat hetzelfde geintje afgelopen zaterdagochtend ook al was geflikt. En een paar weken geleden, en toen hebben ze een ventje van 14 gepakt. Die schijnt vanavond weer rondgehangen te hebben, maar bewijs het maar..
In dat geval zou ik toch overwegen dat knulletje wat extrinsieke motivatie te geven in de vorm van licht fysiek geweld...
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:34:08 #201
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115211902
quote:

-O-
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:34:21 #202
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115211920
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

In dat geval zou ik toch overwegen dat knulletje wat extrinsieke motivatie te geven in de vorm van licht fysiek geweld...
Ik had hetzelfde gedaan. Puur om het feit dat hij eerder voor hetzelfde is gepakt. Bedoel..wegrennen bij een hardloopvereniging :9 In his dreams.
pi_115212193
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde gedaan. Puur om het feit dat hij eerder voor hetzelfde is gepakt. Bedoel..wegrennen bij een hardloopvereniging :9 In his dreams.
Atletiek verenigingen hebben ook kogels en speren :9

Laten rennen totdat ie in z'n eigen kotplasje ligt te stuiptrekken en te huilen. ~O>

voor de rest ben ik een rustige en aardige jongen
pi_115212558
quote:

:o
Sterkte met die verveelde nasleep.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:44:59 #205
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115212609
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef streamnl het volgende:

[..]

:o
Sterkte met die verveelde nasleep.
Ik ben allang blij dat ik al mn pasjes en sleutels nog heb
F means you're fucked
pi_115212880
ow wat klote Yur!
waardeloos!
pi_115213233
coole reclame!
pi_115213419
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef winterstorm666 het volgende:
coole reclame!
Kan hem helaas in het engels niet vinden :N
pi_115214019
http://ironlady.punt.nl/?home=1

en dan lees je vol verbazing dit soort sites!
wat een vrouwke!
en de site van haar hardloopkleding ga ik ook eens plunderen mits het financieel weer voor de wind gaat.
pi_115216301
pi_115217382
Ik moest hardop lachen :@
pi_115217518
De fokkers op een hardloopwedstrijd. 8)7
pi_115217904
goede topic titel hahaha!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:08:16 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115218972
quote:
_O-

Die 2e zie ik nog wel eens voorbij komen ja :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:09:14 #217
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115219043
mijn garmin is dood :{
klote zooi :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:09:57 #218
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115219089
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef Jumparound het volgende:
mijn garmin is dood :{
klote zooi :{
F means you're fucked
pi_115219095
De TT begint een killer te worden ;(
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:13:30 #220
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115219314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Drassss het volgende:
Er verschijnt binnenkort een Polar met ingebouwde GPS
F means you're fucked
pi_115219467
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Drassss het volgende:
Ja die OP heeft wel een vloek uitgesproken zeg :Y Wat een duvelsjong.

Hooivorken, fakkels zeg ik je :+
pi_115219504
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Er verschijnt binnenkort een Polar met ingebouwde GPS
Daar loop ik al lang mee joh..
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:16:57 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115219542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Daar loop ik al lang mee joh..
Zonder extra pod enzo?
F means you're fucked
pi_115219604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Zonder extra pod enzo?
Sensor in je rechter teen.
pi_115219685
Ik had vandaag meer zout moeten eten ;(
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:19:20 #226
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115219705
F means you're fucked
pi_115219781
mag ik een klinker kopen?
Ja doei.
pi_115219826
Oh shit ik zat gewoon te dollen, sorry Yur :D
pi_115219852
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef motorbloempje het volgende:
Asfalt loopt echt lekkerder..
pi_115219856
quote:
Ik heb alleen de U nog in de aanbieding.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:21:40 #231
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115219857
quote:
jahoor, als het maar een i is...
Ecosia
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:21:41 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115219859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Drassss het volgende:
Oh shit ik zat gewoon te dollen, sorry Yur :D
Hehe, ben ik voor 1 keer serieus...krijg je dit :P
F means you're fucked
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 07:56:13 #233
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_115226540
Net gelopen, Renate week 5, ik ben er bijna!! :D

http://www.endomondo.com/workouts/vIadRvjqWDE

Was vet moe toen de wekker ging dus het lopen ging ook niet echt heel lekker, kon moeilijk tempo vinden. Ben sowieso geneigd te snel te lopen bij die korte stukjes.
pi_115227828
quote:

Mooi kut -O-

Ah zo voelde spierpijn :D Beetje in de bovenbenen.
pi_115227899
Ohai!

Wat een verhalen hier zeg over mensen die worden lastig gevallen :o. Ik heb max van die kutmarokkaantjes (jongens en meisjes) die gaan lachen, maar goed die zijn zelf zo dik dat ik alleen meewarig kan kijken en me superieur kan voelen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:47:15 #236
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115228082
Yur :o

Succes met het gedoe dat je met zulke dingen hebt :{.

Ik ben gelukkig nog nooit lastig gevallen :P. Omdat ik zo slank ben zie ik er enorm sportief uit, wat dus eigenlijk best tegenvalt :P.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_115228157
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:47 schreef MaLo het volgende:
Yur :o

Succes met het gedoe dat je met zulke dingen hebt :{.

Ik ben gelukkig nog nooit lastig gevallen :P. Omdat ik zo slank ben zie ik er enorm sportief uit, wat dus eigenlijk best tegenvalt :P.
Ik ook niet, nou heb ik nog niet een geweldige carriere als hardloopster maar ik heb wel het idee dat iedereen naar me kijkt.
Maar daar heb ik schijt aan :D
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:26:47 #238
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115228951
Ik heb eigenlijk alleen maar last van auto's en scooters die langzaam naast me gaan rijden en dan vanalles roepen. Maar die zijn vrij makkelijk te negeren met een blik op oneindig en oordopjes in :P

O ja, ik had een Garmin 210 lady's pack o.i.d. besteld bij sportxl, en aangeklikt dat ik geen fietshouders wilde - zit het er toch bij maar heb er niet voor betaald :o En ook nog een nederlandse + engelse stekker _O_
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:27:09 #239
199256 kwiwi
de enige echte.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:28:52 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_115228999
Ik heb gelukkig nooit rare opmerkingen maar dat komt vast omdat ik altijd smorgens ren.
Dan is het tuig nog niet ontwaarkt :P
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:33:58 #241
258885 Solique
I Kill You !
pi_115229120
Hoor nooit opmerkingen en dan nog zou ik het negeren.
Wel genoeg mensen die gedag zeggen en/of knikken, of iets. :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:42:26 #242
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115229385
Donderdag opent de inschrijving voor de Bruggenloop in Rotterdam!
F means you're fucked
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:48:07 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115229544
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef YUR het volgende:
Nice. Ik zou weleens over De Hef willen lopen, maar denk niet dat dat erbij hoort..... :{
pi_115229673
Mogge :z Het is lekker weer :( godver. Ze hadden bewolking en regen beloofd! :(
Ja doei.
pi_115229737
Zo, ook weer een intervaltraininkje gehad. 3x 8 min. Ik had er totáál geen zin in gewoon. Mijn kop zat helemaal ergens anders. Ben blij dat ik alsnog gegaan ben, maar daar is ook alles mee gezegd eigenlijk.
http://nikeplus.nike.com/(...)ction_ref_map=%5B%5D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115230022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef YUR het volgende:
Die ga ik op kosten van de baas lopen :+
pi_115230184
Wat een rotweer zeg! Ik hou mn hart vast voor de herfst en winter. Ga lekker die footpod kopen en in de spotschool hardlopen :D Ga ik gelijk naar een sportschool waar ze bodybalance hebben O+

Nero goed dat je gegaan bent! Ik moet bijna hetzelfde lopen als jij, alleen 4x8 ipv 3.
pi_115230196
Yur, wat klote van je telefoon en geld.

En wat een nare opmerkingen lees ik hier zeg!
Ik heb gelukkig nog nooit negatieve reakties gehad tijdens het lopen, wel vaak aanmoedigingen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:07:50 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115230199
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

Die ga ik op kosten van de baas lopen :+
Relaxed is dat he?

Dat heb ik waarschijnlijk met de Zevenheuvelenloop. En dan niet eens op kosten van mijn baas, maar op die van een partnerbedrijf van GotC d'r baas :P
F means you're fucked
pi_115230209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat een rotweer zeg! Ik hou mn hart vast voor de herfst en winter. Ga lekker die footpod kopen en in de spotschool hardlopen :D Ga ik gelijk naar een sportschool waar ze bodybalance hebben O+

Nero goed dat je gegaan bent! Ik moet bijna hetzelfde lopen als jij, alleen 4x8 ipv 3.
Ruilen? Ik vind 't veel te zonnig en warm om nu te gaan lopen :@ :')
Ja doei.
pi_115230308
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ruilen? Ik vind 't veel te zonnig en warm om nu te gaan lopen :@ :')
Dat is ook niks nee! Terwijl ik begonnen ben met hardlopen in Australie vind ik nu alles boven de 20 graden al te warm eigenlijk ;) Maar het komt hier echt met bakken naar beneden! Beetje regen is niet erg maar dit is extreem. Nou ja, moet voorlopig toch nog op de wasmachine wachten en hopelijk komt mijn pakketje met Amerikaans eten vandaag binnen :D

Bezorgtijd: tussen 1 en 6. Grrr. Wanneer moet ik dan boodschappen doen!! Hopelijk staan ze er om 1 dan.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:14:45 #252
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115230427
vanavond maar weer een rondje doen :)
Bikbergen, Blaricum, Huizen, Oud Valkeveen... Ff kwijlen bij de kapitale villa's, genieten op de hei. Hoofd leeg maken :)
Afgelopen week nog al geworsteld met het idee om oud(er) te worden. Ik ben er nog niet compatible mee :)
Ecosia
pi_115230455
Mag hopen dat je oud wordt! :P :*
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:18:16 #254
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115230546
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mag hopen dat je oud wordt! :P :*
dat hoop ik ook ja.. Och, het is een kans van 50% toch?

Saliant detail; dezelfde vraagstukken hielden me 11 jaar geleden ook al bezig...
Bang :(
Ecosia
pi_115230642
Ik herken het wel hoor, maargoed, wat doe je eraan? ;)

Boh, les 1: doordeweeks maar beter op tijd gaan slapen want niet iedereen heeft vakantie :') overburen krijgen nieuwe kozijnen :X ze begonnen al om half 8.. ging om half 2 slapen :')
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:21:55 #256
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115230676
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik herken het wel hoor, maargoed, wat doe je eraan? ;)

Boh, les 1: doordeweeks maar beter op tijd gaan slapen want niet iedereen heeft vakantie :') overburen krijgen nieuwe kozijnen :X ze begonnen al om half 8.. ging om half 2 slapen :')
das toch niet laat :X
Ecosia
pi_115230713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:18 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Saliant detail; dezelfde vraagstukken hielden me 11 jaar geleden ook al bezig...
Klein stukje gelezen, ik denk dat iedereen van tijd tot tijd wel zulke angsten heeft.
Ik was na het verlies van m'n ouders altijd als de dood m'n 2ling zus te verliezen. Dan kon ik vanuit het niks zo'n angst voelen.
Maar toen ze daadwerkelijk overleed, ging ik natuurlijk door een hel, maar het heeft er ook voor gezorgd dat ik nu veel meer kan genieten van alle kleine dingen die op m'n pad komen.
pi_115230735
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:21 schreef Jumparound het volgende:

[..]

das toch niet laat :X
Mijn lichaam vindt 6 uur slaap niet genoeg.
Ja doei.
pi_115230914
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Rammelaartje het volgende:

Ik moest eigenlijk ook 4x8 minuten. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:29:15 #260
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115230917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar last van auto's en scooters die langzaam naast me gaan rijden en dan vanalles roepen. Maar die zijn vrij makkelijk te negeren met een blik op oneindig en oordopjes in :P

O ja, ik had een Garmin 210 lady's pack o.i.d. besteld bij sportxl, en aangeklikt dat ik geen fietshouders wilde - zit het er toch bij maar heb er niet voor betaald :o En ook nog een nederlandse + engelse stekker _O_
Als ik tennis zijn er wel loerende mannen, onze tennisvereniging ligt naast de voetbalvereniging en die kerels gaan altijd totaaaaal onopvallend gluren naar wij in onze tennisrokjes :P. Nu in de zomervakantie trouwens niet :P. Vanavond weer tennissen, zin an :).
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:31:00 #261
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115231004
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:23 schreef Shravani het volgende:

[..]

Klein stukje gelezen, ik denk dat iedereen van tijd tot tijd wel zulke angsten heeft.
Ik was na het verlies van m'n ouders altijd als de dood m'n 2ling zus te verliezen. Dan kon ik vanuit het niks zo'n angst voelen.
Maar toen ze daadwerkelijk overleed, ging ik natuurlijk door een hel, maar het heeft er ook voor gezorgd dat ik nu veel meer kan genieten van alle kleine dingen die op m'n pad komen.
dat kan, maar je hoort er eigenlijk niemand over... Naja, ik swets uit mn nek... werk roept (nog)!
*leest weer verder over deployment servers*
Ecosia
pi_115232506
14:58:50 pfffff!!!
pi_115233085
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:11 schreef Rammelaartje het volgende:
Nieuw pr op de 5k?
pi_115233121
14 uur, 58 minuten en 50 seconden?
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:27:24 #265
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115233126
Ik mag relatiegeschenken uitzoeken, allemaal sportieve spullen.. dat is wel aan mij besteed :D
quote:
Ik neem aan dat dit 15 minuten zijn, en niet 15 uur? :P
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:29:17 #266
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115233188
quote:
:D.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115233401
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik mag relatiegeschenken uitzoeken, allemaal sportieve spullen.. dat is wel aan mij besteed :D

[..]

Ik neem aan dat dit 15 minuten zijn, en niet 15 uur? :P
Hahaha ja, en is zelfs nog gecorrigeerd naar 48 seconde! Wat een tijd, echt bizar!
pi_115233777
Yur balen van de diefstal, hoop dat je het nog terug krijgt als ze de dader pakken.

@mosselmossel Ohja die kussende wielrenner! Die was ik al bijna vergeten!

Hier gelukkig nog nergens last van gehad, wel (aardige) aanmoedigingen, complimenten over mijn schoenen en kleding en ik merkte gisteren dat ik door een aantal mannen werd nagekeken en die probeerden me ook allemaal te groeten :D

Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen als ik zoiets te horen kreeg, denk dat ik van verbazing niks zou zeggen en vanbinnen ontzettend verdrietig zou zijn.
pi_115233810
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Jumparound het volgende:
vanavond maar weer een rondje doen :)
Bikbergen, Blaricum, Huizen, Oud Valkeveen... Ff kwijlen bij de kapitale villa's, genieten op de hei. Hoofd leeg maken :)
Afgelopen week nog al geworsteld met het idee om oud(er) te worden. Ik ben er nog niet compatible mee :)
Ooooh heerlijk!! Ik ben zo jaloers!!!
pi_115233948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:18 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben bang om vroeg dood te gaan....
Maar ik snap je wel hoor, ik heb ook al mijn opa's en oma's nog en mijn ouders. Nu zei mijn vader wel laatst dat ie dacht dat ie kanker had (is ingewikkeld verhaal) en toen werd ik wel heel erg verdrietig want ja, wat als mijn vader er niet meer zou zijn? Maargoed zo lang hij leeft denk ik er maar niet te veel over na.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:09:49 #271
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115234800
Wat posten jullie veel :o

Ik had zondag, in de stromende regen, een paar wat oudere dames van Arabische afkomst met hoofddoeken en die aparte jurken enzo aan die liepen mij tegemoet onder hun parapluutjes en er riep er een "sterk ! sterk ! sterk !" naar me.. dat is toch wel leuk, het is niet allemaal slecht wat er langs de weg loopt :)

Iemand vroeg looproutes in amsterdam..welk deel van Amsterdam? (ik ben bekend noord, oost en west)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:13:30 #272
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115234990
psst il as iets van bang zijn om ouder te worden..wat beschouwen jullie als ouder?
Ik ben intussen zo'n leeftijd dat je je minstens 5-10 jaar jonger voelt dan je werkelijke leeftijd..is niet eng hoor,[cliche on] je krijgt er zoveel voor terug [/cliche off]

Als je ouder bent heb je veel minder onzekerheid en je hoeft niet zoveel meer te bewijzen en je vindt veel meer je rust, kan dingen makkelijk achter je laten , relativeert makkelijker etc etc etc

en ik heb zelf kinderen dus ik hoop voorlopig heeeel oud te worden zodat ik kan zien hoe mijn kinderen worden.
pi_115235306
Ouder worden in het algemeen, daar zit geen leeftijd aan vast, dacht dat dat wel vrij duidelijk was dat het niet een 'aaach joh, ik ben ouder'-commentaar behoefde.
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:23:35 #274
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115235449
ik snap er niets van nee ....ouder worden in het algemeen... :? iedereen wordt ouder in het algemeen en waarom is het erg om 1 dag ouder te zijn dan gisteren :?
pi_115236035
Oh, had ik vandaag al ergens " :r kinderen " gepost? Nee? Hier dan maar even.

Zo maar 's aan de lunch en dan daarna rustig laten zakken en klaarmaken voor 'n testrondje! *O*
Ja doei.
pi_115236218
Ik hoor steeds dat Brownie voorop ligt :')
pi_115237076
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, had ik vandaag al ergens " :r kinderen " gepost? Nee? Hier dan maar even.

Zo maar 's aan de lunch en dan daarna rustig laten zakken en klaarmaken voor 'n testrondje! *O*
o|O haha nee hoor, moet iedereen lekker voor zichzelf weten, maar ik ben blij met de mijne.
Loop vlieg ze op je nieuwe schoenen :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:35:40 #278
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115238842
Nog 13 nachtjes, dan kan ik eindelijk m'n nieuwe schoenen ruilen (vanwege foutje in de zool) *O* O en m'n Garmin ophalen *O*

quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:

Veel plezier *O*
pi_115238938
Hihi, thanks. Ben nog lang niet weg hoor :+

Voel me trouwens net een klein kind. Elke keer als ik de trap op loop naar de wc (en dat is heel vaak met mijn theehoeveelheden) zit ik even aan m'n nieuwe jasje die daar bovenaan de trap aan de kapstok hangt. Hij voelt zo fijn O+ :') :@
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:40:09 #280
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115239016
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi, thanks. Ben nog lang niet weg hoor :+

Voel me trouwens net een klein kind. Elke keer als ik de trap op loop naar de wc (en dat is heel vaak met mijn theehoeveelheden) zit ik even aan m'n nieuwe jasje die daar bovenaan de trap aan de kapstok hangt. Hij voelt zo fijn O+ :') :@
/herkenbaar :') Zo had ik m'n nieuwe schoenen tentoongesteld in de huiskamer totdat ik er op kon lopen :@
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:56:51 #281
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115239612
gvd, aankoopbon kwijt... ;(
ik hoop maar dat ze bij runnersworld coulant willen zijn ;(
Ecosia
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:57:48 #282
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115239646
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:56 schreef Jumparound het volgende:
gvd, aankoopbon kwijt... ;(
ik hoop maar dat ze bij runnersworld coulant willen zijn ;(
Heb je met pin betaald? Afschrift van je bank is ook genoeg ;)
吴 曼 迪
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:02:00 #283
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115239792
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:

[..]

Heb je met pin betaald? Afschrift van je bank is ook genoeg ;)
ik heb ze net gebeld, klopt :) :)

*O*
Ecosia
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:03:31 #284
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115239846
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:02 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik heb ze net gebeld, klopt :) :)

*O*
Ja dat zijn ze verplicht ;)
Maar het is wel handig want ik pin bijvoorbeeld alles en bonnen gooi ik altijd weg :')
吴 曼 迪
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:08:26 #285
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115240046
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja dat zijn ze verplicht ;)
Maar het is wel handig want ik pin bijvoorbeeld alles en bonnen gooi ik altijd weg :')
tnx :)
Ecosia
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:09:07 #286
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115240067
Hee das een goede om te weten. :)
pi_115240636
Vanochtend twijfelde ik wegens spierpijn of ik zou gaan lopen, uiteindelijk toch gedaan omdat ik morgen en overmorgen geen tijd heb. En heb er geen spijt van! Na de 1e km waren de spieren lekker warm en heb ik helemaal geen last meer gehad. Uiteindelijk een PR gelopen, erg mooi!

http://www.endomondo.com/workouts/79073798

Volgende maand loop ik mn eerste wedstrijd: de 4EM van Emmeloord. Vandaar deze 6,4km workout.
pi_115240647
Wat is het beste om na een loop te drinken zodat je voorraad weer wordt aangevuld. En dan heb ik het niet over whey maar zoiets als isotoon.

Alvast bedankt!!
pi_115240711
Ik doe dus nu een tijdje al thuisfitness van Jillian Michaels en ik vind 't echt heel leuk. Merk naast het leuk vinden gelukkig ook echt wel verbetering in kracht en zeker ook in m'n 'strakheid'.

Nu zat ik eens te youtuben op deze saaie dag en kwam langs een 90-dagen schema (ik vind motivational-video's van échte mensen die ook écht (wat) te zwaar zijn ook altijd leuk om naar te kijken :@ guilty pleasure ofzo) genaamd P90X en als ik klaar ben met Jillian ga ik dat wellicht gewoon eens proberen. Dat het thuis kan vind ik echt wel heel fijn, heb er nu ook gewoon de ruimte voor en zal 't sowieso naast spinnen, rennen en zwemmen doen. Ben 't nu aan het binnenhengelen om te zien wat 't is :@.

SPOILER
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:27:31 #290
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115240806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe dus nu een tijdje al thuisfitness van Jillian Michaels en ik vind 't echt heel leuk. Merk naast het leuk vinden gelukkig ook echt wel verbetering in kracht en zeker ook in m'n 'strakheid'.
Hoe werkt dat? Met een dvd ofzo?
pi_115240896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef streamnl het volgende:
Wat is het beste om na een loop te drinken zodat je voorraad weer wordt aangevuld. En dan heb ik het niet over whey maar zoiets als isotoon.

Alvast bedankt!!
Na een wedstrijd mag je gerust iets drinken waar meer in zit, bv AA of Cola, net wat je lekker vindt en rustig is voor je buik.
pi_115241145
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Na een wedstrijd mag je gerust iets drinken waar meer in zit, bv AA of Cola, net wat je lekker vindt en rustig is voor je buik.
Koolzuur :N
Dan ga ik echt veel last van mijn buik krijgen na 2 glazen ;)
Is AA een isotoon?
Want ik las ditte:
Ruwweg zijn er drie soorten sportdranken: hypotoon, isotoon en hypertoon. Kies met name bij lange duurinspanningen en/of warme omstandigheden voor een isotone drank. Isotone dranken bieden de beste combinatie van vocht en energie: ongeveer dezelfde concentratie deeltjes (suikers en elektrolyten) als lichaamsvocht. Daardoor wordt de drank even snel opgenomen als water. De meeste isotone sportdranken (bijv. Powerbar Energize Sportdrank en Born Drink) bevatten 6 à 8 gram suiker per 100 ml. Je kunt ze zowel voor, tijdens als na het lopen drinken
pi_115241164
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef streamnl het volgende:

Alvast bedankt!!
Alcoholvrij witbier schijnt ideaal te zijn.
pi_115241305
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef motorbloempje het volgende:

Nu zat ik eens te youtuben op deze saaie dag en kwam langs een 90-dagen schema (ik vind motivational-video's van échte mensen die ook écht (wat) te zwaar zijn ook altijd leuk om naar te kijken :@ guilty pleasure ofzo) genaamd P90X en als ik klaar ben met Jillian ga ik dat wellicht gewoon eens proberen. Dat het thuis kan vind ik echt wel heel fijn, heb er nu ook gewoon de ruimte voor en zal 't sowieso naast spinnen, rennen en zwemmen doen. Ben 't nu aan het binnenhengelen om te zien wat 't is :@.

SPOILER
Dat is best awesome :o :D (al vind ik het Tell Sell gehalte best hoog)

Maar ga je dat dan ook met die voedingsgids doen?
pi_115241341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? Met een dvd ofzo?
Yup :) nou ja, een dwnld :+ Jillian 30 Day Shred is 25 minuten per dag, 6 dagen per week (nou ja, of 7) en elke week ga je een level hoger. Je doet dus 6 keer level 1, 6 keer level 2 en 6 keer level 3 en je merkt echt verbetering als je het goed doet (net als met alles). Begin van de week kon ik, bijvoorbeeld, maar 10 push ups doen in 30 seconden, gisteren deed ik er 18 in datzelfde instructiestukje en het ging ook nog eens een stuk makkelijker ;) Ik ga zo met level 2 beginnen.
Ja doei.
pi_115241368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Dat is best awesome :o :D (al vind ik het Tell Sell gehalte best hoog)

Maar ga je dat dan ook met die voedingsgids doen?
Oh, nee, ik doe 't voor de oefeningen, koken/eten doe ik wel gewoon zoals ik 't zelf leuk vind. :+ Maar vind die work-outs gewoon erg gaaf en uitdagend :P
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:42:36 #297
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115241403
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup :) nou ja, een dwnld :+ Jillian 30 Day Shred is 25 minuten per dag, 6 dagen per week (nou ja, of 7) en elke week ga je een level hoger. Je doet dus 6 keer level 1, 6 keer level 2 en 6 keer level 3 en je merkt echt verbetering als je het goed doet (net als met alles). Begin van de week kon ik, bijvoorbeeld, maar 10 push ups doen in 30 seconden, gisteren deed ik er 18 in datzelfde instructiestukje en het ging ook nog eens een stuk makkelijker ;) Ik ga zo met level 2 beginnen.
Ah oke :) Klinkt goed, binnenkort eens naar kijken.
pi_115241572
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:35 schreef streamnl het volgende:

[..]

Koolzuur :N
Dan ga ik echt veel last van mijn buik krijgen na 2 glazen ;)
Is AA een isotoon?
Want ik las ditte:
Ruwweg zijn er drie soorten sportdranken: hypotoon, isotoon en hypertoon. Kies met name bij lange duurinspanningen en/of warme omstandigheden voor een isotone drank. Isotone dranken bieden de beste combinatie van vocht en energie: ongeveer dezelfde concentratie deeltjes (suikers en elektrolyten) als lichaamsvocht. Daardoor wordt de drank even snel opgenomen als water. De meeste isotone sportdranken (bijv. Powerbar Energize Sportdrank en Born Drink) bevatten 6 à 8 gram suiker per 100 ml. Je kunt ze zowel voor, tijdens als na het lopen drinken
Nee AA is absoluut niet isotoon maar zoals ik net al schreef maakt dat voor na de inspanning niet veel uit. Je wilt dan eigenlijk vooral lekker je koolhydraten aanvullen. Isotoon tijdens een loop is wel belangrijk vanwege de opname. Ook heb je meer kans op buikklachten als je dan hypertone drank gaat drinken. Favoriet hier is siroop.

Edit: er bestaat trouwens wel AA isotoon ;) Erg lekker!
pi_115242145
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Nee AA is absoluut niet isotoon maar zoals ik net al schreef maakt dat voor na de inspanning niet veel uit. Je wilt dan eigenlijk vooral lekker je koolhydraten aanvullen. Isotoon tijdens een loop is wel belangrijk vanwege de opname. Ook heb je meer kans op buikklachten als je dan hypertone drank gaat drinken. Favoriet hier is siroop.

Edit: er bestaat trouwens wel AA isotoon ;) Erg lekker!
Bedankt voor je info, ik zal (wanneer ik naar de winkel ga) er één kopen om te proberen.
pi_115242919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, nee, ik doe 't voor de oefeningen, koken/eten doe ik wel gewoon zoals ik 't zelf leuk vind. :+ Maar vind die work-outs gewoon erg gaaf en uitdagend :P
Ik zou crossfit wel eens willen proberen :7 Maar dit valt dus goed te combineren met hardlopen? Ben al op zoek naar iets vergelijkbaars.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:19:11 #301
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115243039
Holy shit wat een crash week gehad! Lees ongezond eten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')