SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:40 schreef Kleurpotlood het volgende:
Hoogspringen-1,32cm
Verspringen-1,18cm
Dat kan beterquote:
Best knap, krijg je dan geen krampen in je balletjes?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef WarmZaad het volgende:
mijn record fappen achter elkaar is 5
het meest op een dag is 9
zolang mogelijk niet fappen sins ik ermee begon is 10 dagen
op welke van de 3 recorden reageer je dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Best knap, krijg je dan geen krampen in je balletjes?
De eerste twee eigenlijk, naar 2x achter elkaar doet het al pijn bij mij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
op welke van de 3 recorden reageer je dan?
in de puberjaren had ik er van die enorm geile dagen bij zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
De eerste twee eigenlijk, naar 2x achter elkaar doet het al pijn bij mij.
Mijn record staat op 9quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
op welke van de 3 recorden reageer je dan?
Dringend meedoen aan atletiek. Nederland heeft dan meteen vier extra gouden medailles + vier wereldrecordsquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
100 meter rennen - 1 sec
500 meter rennen - 2 sec
Hoog springen - 9 meter
Ver springen - 20 meter
Ts is een kabouterquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:40 schreef Kleurpotlood het volgende:
Gezien ik het helemaal zat ben met die olympische spelen, besloot ik vandaag i.p.v. die sporten te bekijken, gewoon een aantal hier op straat te doen.
Met een bezemsteel ben ik hele grote sprongen gaan maken, daarna ben ik keihard gaan rennen op het grasveldje, waarna ik nog een paar keer best ver gesprongen heb.
Hier mijn resultaten:
100meter rennen-32sec
500meter rennen-6minuten
Hoogspringen-1,32cm
Verspringen-1,18cm
Wat zijn uw resultaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |