Het zijn net mensen iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Tuurlijk worden ze verliefd, zijn ook gewoon mensen.
Maar seks hoort gewoon bij een relatie, ook als je een vrouw bent.
Dus snap jouw punt niet ts.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik zie soms een prostituee, alle vrouwen zijn hoeren.
Oke bedankt iedereen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja en er is al meerdere keren antwoord gegeven
...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Oke bedankt iedereen.
Zat gewoon te bedenken wat voor tactiek ik moet hebben. Zal ik gewoon eerlijk zijn en het vertellen? Maarja dan maakt hij waarsch misbruik van mijn goedheid, dus misschien moet ik sluwer zijn?
volgens mij kan je straks je username veranderen in creampie88quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Oke bedankt iedereen.
Zat gewoon te bedenken wat voor tactiek ik moet hebben. Zal ik gewoon eerlijk zijn en het vertellen? Maarja dan maakt hij waarsch misbruik van mijn goedheid, dus misschien moet ik sluwer zijn?
Weet je wat je moet doen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Oke bedankt iedereen.
Hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgens mij kan je straks je username veranderen in creampie88
En dit ja.quote:
Dat begrijp ik ook nooit helemaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Vanwaar die 'angst' voor seks?
Dat is een heel natuurlijk onderdeel van een relatie
quote:
Niet per se angst maar ik vroeg me af of die jongen uberhaupt in staat is gevoelens te hebben dan alleen geil zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dit ja.
[..]
Dat begrijp ik ook nooit helemaal.
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef cherrypie88 het volgende:
Niet per se angst maar ik vroeg me af of die jongen uberhaupt in staat is gevoelens te hebben dan alleen geil zijn?
We zijn inderdaad robots met maar 1 emotie?...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Niet per se angst maar ik vroeg me af of die jongen uberhaupt in staat is gevoelens te hebben dan alleen geil zijn?
Ja ze kunnen alleen maar geil zijn, wat een hoeren hea.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
..? Ja het is gewoon echt een vraag, dit is toch een r&p forum?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik hoop voor die gast dat hij geen gevoelens voor jou heeft, want je bent niet helemaal goed in je hoofd.
Neuken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ze kunnen alleen maar geil zijn, wat een hoeren hea.
Wat is jouw achtergrond? Waar ben je opgegroeid, ben je naar school geweest? Ben je ooit in contact gekomen met mannen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
..? Ja het is gewoon echt een vraag, dit is toch een r&p forum?
Waarschijnlijk alleen met de 'foute' brada.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Bastoenie het volgende:
TS niet eerder een relatie gehad? Tering zeg
Zo erg is dat toch ook weer niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Bastoenie het volgende:
TS niet eerder een relatie gehad? Tering zeg
Ik kan niet in zijn hoofd kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Dus alle relaties en huwelijken op de wereld zijn eigenlijk één grote leugen volgens jou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Tenzij je onder de 14 bent ben je achterlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
..? Ja het is gewoon echt een vraag, dit is toch een r&p forum?
Nou kerels kunnen echt wel verliefd worden en een vrouw zich speciaal laten voelen. Hoewel dat wel zal verschillen per kerel.. maar alleen de vraag an sich al..quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch ook weer niet?
Het verschil tussen 'mits' en 'tenzij' is groot hoor..quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Mits je onder de 14 bent ben je achterlijk.
Ze is ouder dan 14, dus ze is niet achterlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Mits je onder de 14 bent ben je achterlijk.
Nee, zelfs als oma sterft zitten ze met een stijve pik in de kerkbankjes te geilen op elke tiet die ze zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef cherrypie88 het volgende:
Ja ik zie hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het verschil tussen 'mits' en 'tenzij' is groot hoor..
Ben mild autistisch denk ik. Verleden in pleeggezinnen. Ben wel naar school geweest. Geen contact met mannen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is jouw achtergrond? Waar ben je opgegroeid, ben je naar school geweest? Ben je ooit in contact gekomen met mannen?
Troostseksquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, zelfs als oma sterft zitten ze met een stijve pik in de kerkbankjes te geilen op elke tiet die ze zien.
Ik neuk alleen meisjes waar ik verliefd op ben hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed.
Niet verliefd op me worden dan
Oh wacht dat kan niet!!!!!!!!!
Dat verklaart wel wat. Een klein geheimpje: het zijn soms net mensen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef cherrypie88 het volgende:
Ben mild autistisch denk ik. Verleden in pleeggezinnen. Ben wel naar school geweest. Geen contact met mannen.
Hoe kan je geen contact met mannen gehad hebben als je wel naar school ging?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ben mild autistisch denk ik. Verleden in pleeggezinnen. Ben wel naar school geweest. Geen contact met mannen.
hahah jij neukt dus niet! hahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik neuk alleen meisjes waar ik verliefd op ben hoor
Dat kan toch niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neuk alleen meisjes waar ik verliefd op ben hoor
nee.gewoon neequote:
meisjesschool? Of Jongens met opzet ontweken oidquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kan je geen contact met mannen gehad hebben als je wel naar school ging?
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hahah jij neukt dus niet! hahaha
Ja nouja alleen klasgenoten maar die hadden het altijd alleen over wijven neuken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kan je geen contact met mannen gehad hebben als je wel naar school ging?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hahah jij neukt dus niet! hahaha
LBO zwakstroom?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ja nouja alleen klasgenoten maar die hadden het altijd alleen over wijven neuken.
Vmbo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ja nouja alleen klasgenoten maar die hadden het altijd alleen over wijven neuken.
MBO ijzerhandelquote:
Dat doen pubertjes nu eenmaal. Maar 's nachts in hun bedje huilen ze om die ene puist.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef cherrypie88 het volgende:
Hoax. Gymnasium heeft geen zwakstroomafdeling.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
En hoeveel van die verhalen zouden er op waarheid gebaseerd zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Dit!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En hoeveel van die verhalen zouden er op waarheid gebaseerd zijn?
Typisch pubergedrag
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
Als dit serieus een post is gemaakt door een echt bestaand individueel en het diens oprechte mening is danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ben ik ook een beetje verbaasd over. Dit is of een troll of TS is gewoon achterlijk. In elk geval, reden om er weinig aandacht aan te besteden.quote:
Allemaal natuurlijk!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
En hoeveel van die verhalen zouden er op waarheid gebaseerd zijn?
Typisch pubergedrag
En tijdens het huilen gaan ze bedenken of ze het nu met links of rechts gaan doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doen pubertjes nu eenmaal. Maar 's nachts in hun bedje huilen ze om die ene puist.
Kom op nou zeg. Hoe infantiel kun je wel niet zijnquote:
Door zulke vragen te stellen zoals ze doet beantwoord ze inderdaad haar eigen vraagquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef Salatrel het volgende:
TS is van het type leuk voor een avondje maar zou dr niet aan mijn ouders voorstellen
Ik zou nog niet eens willen dat TS mijn adres zou weten. En ik zou een valse naam opgeven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef Salatrel het volgende:
TS is van het type leuk van een avondje maar zou dr niet aan mijn ouders voorstellen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:01 schreef cherrypie88 het volgende:
Door wat ervaringen die ik zelf heb gehad
Heb je nou ervaring met mannen of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ja, uit die ervaringen haal ik het idee dat mannen mssn die gevoelens niet kunnen hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Heb je nou ervaring met mannen of niet?
Wat voor ervaringen zijn dat? Ben je verkracht?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ja, uit die ervaringen haal ik het idee dat mannen mssn die gevoelens niet kunnen hebben.
Raar... Want geiligheid zegt niks over in staat zijn om verliefd te zijn eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ja, uit die ervaringen haal ik het idee dat mannen mssn die gevoelens niet kunnen hebben.
Veel leesplezier: De kunst van het loslaten van je ex #211 - Natte zonnestralenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Dan heb je dus uit non-ervaringen het verkeerde idee gedistileerd. Niet meer doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef cherrypie88 het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou nog niet eens willen dat TS mijn adres zou weten. En ik zou een valse naam opgeven.
Wat voor bizarre waanideeën heb jij over mannen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef cherrypie88 het volgende:
Ja spijt me echt als ik mensen beledig maar het is best een serieuze vraag.
Heb zelf nooit familie gehad of vader of oom ofzo dus ik weet het niet.
Kan me opzich best voorstellen dat mannen dat niet hebben omdat het biologisch gezien niet zo noodzakelijk is.
Dus je hebt geen enkel mannelijk lid in je familie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef cherrypie88 het volgende:
Nogmaals: je hebt een verkeerd beeld. Kun je wel door blijven gaan met 'kan me voorstellen dat ...'quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef cherrypie88 het volgende:
Kan me opzich best voorstellen dat mannen dat niet hebben omdat het biologisch gezien niet zo noodzakelijk is.
Dit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor bizarre waanideeën heb jij over mannen?Het is echt schokkend!
Is het voor een vrouw biologisch gezien wel noodzakelijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef cherrypie88 het volgende:
Dit.. En vrouw hoeft zich ook alleen maar te laten volblaffen. of ze nou verliefd is op die kerel of niet boeit wss niks.. Dat kind komt er zo ook wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het voor een vrouw biologisch gezien wel noodzakelijk?
misschien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ik moest giechelen om 'mannelijk lid'quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:31 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dus je hebt geen enkel mannelijk lid in je familie?
Vrouwen ook om het jouwequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest giechelen om 'mannelijk lid'
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde bijna erbij vragen of ze wel een mannelijke lid ooit in haar heeft gehadquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ghehe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja tijdje met jongen uitgeweest. Hij heeft toen een keer iets in mijn drankje gedaan en daar ben ik toen heel ziek van geworden, moest nog naar de eerste hulp.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:36 schreef MrMonkeyman het volgende:
Nee maar ff serieus TS.
Heb je eigenlijk ooit een relatie met een jongen of man gehad? Hoeft niet per se seksueel te zijn, kan ook gewoon een jongen zijn geweest van de basisschool, een neef of wie dan ook.
Misschien iets normalere jongens uitzoeken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ja tijdje met jongen uitgeweest. Hij heeft toen een keer iets in mijn drankje gedaan en daar ben ik toen heel ziek van geworden, moest nog naar de eerste hulp.
Dat is je enige ervaring met mannen? Op relatiegebied?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ja tijdje met jongen uitgeweest. Hij heeft toen een keer iets in mijn drankje gedaan en daar ben ik toen heel ziek van geworden, moest nog naar de eerste hulp.
Dan snap ik inderdaad dat je daardoor een beetje een aparte blik hebt gekregen op mannen. Maar voor de rest? Je zei net dat je geen vader of oom hebt, hoe komt het dat je geen vader hebt? Is die overleden, gescheiden, weggelopen of?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Hij wilde geen contact meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan snap ik inderdaad dat je daardoor een beetje een aparte blik hebt gekregen op mannen. Maar voor de rest? Je zei net dat je geen vader of oom hebt, hoe komt het dat je geen vader hebt? Is die overleden, gescheiden, weggelopen of?
Hoe lang geleden is dat geweest?quote:
Nu wordt het al wat logischer. Je vader heeft je verlaten, bedrogen op je eerste date? Hoe staat het verder met mannen in je leven?quote:
Wacht ff ... Hij gooit iets in jouw drankje, jij belandt daardoor in het ziekenhuis en dan zie je hem niet meer omdat hij geen contact meer wil?quote:
Dan wordt het weer een herhaald verhaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en laat je vooral niet verleiden om met iemand van hier af te spreken.
Best leuke mensen op fok hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Posts lezen, daar is bij jou nooit in geïnvesteerd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht ff ... Hij gooit iets in jouw drankje, jij belandt daardoor in het ziekenhuis en dan zie je hem niet meer omdat hij geen contact meer wil?
Eigenwaarde, daar is bij jou nooit in geïnvesteerd?
yep, en ook bakken creepsquote:
Eeeuh, TS is niet wezen daten met haar vader, dat was een jongen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht ff ... Hij gooit iets in jouw drankje, jij belandt daardoor in het ziekenhuis en dan zie je hem niet meer omdat hij geen contact meer wil?
quote:Op
maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef Copycat het volgende:
Edit ...
Kaboem! Daar viel mijn kwartje. Je vader is weggelopen. Snel lezen is niet altijd goed.
Mijn vader wilde geen contact meer sinds ik kleiner was, niet meer gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus omdat jij de verkeerde jongen(s) date denk je dat alle jongens zo zijn? Heb je niet een paar 'goede' jongens in de friendzone gegooid?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ik zou het rustig aan doen en het ook gewoon eerlijk met hem bespreken waarom. Als hij daar rekening mee houdtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:50 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Mijn vader wilde geen contact meer sinds ik kleiner was, niet meer gezien.
Dat van dat drankje was een jongen waar ik een paar keer mee heb gedate.
Ik heb wel genoeg eigenwaarde, daarom twijfel ik heel erg of ik iets met die nieuwe jongen zou moeten beginnen.
Je hebt nooit familie gehad..? ben je op de aarde gekwakt ofzo..? uitgescheten door een zieke meeuw..? of..?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef cherrypie88 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:04 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik wil overigens nog heel even dit kwijt:
Mannen hebben door de eeuwen heen echt ontiegelijk veel manieren uitgevonden om de schoonheid van een vrouw te verwoorden of uit te beelden. Denk aan Shakespeare's Shall I compare thee to a Summer's day, Petrarca over Laura, Samson en Delila, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Cyrano de Bergerac, Freud, Carl Jung, etc etc.
Honderden beelden, teksten, liedjes, films etc zijn er door mannen geschreven over vrouwen en hun schoonheid. Als je ziet wat er allemaal wel niet is gebruikt om deze schoonheid te vergelijken, uit te beelden, te verheerlijken... En ook wat er allemaal niet als schoonheid is beschouwd in deze werken.
Mannen oppervlakkig noemen geeft alleen maar aan hoe oppervlakkig je zelf wel niet bent.
Niet zo denken. Als ik nou zou moeten denken dat elk meisje als mijn ex zou zijn dan zou ik ook niet meer aan daten beginnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef cherrypie88 het volgende:
Ik twijfel gewoon of ik het deze keer maar moet proberen.
Ik ken alleen maar ellende in mijn leven en vraag me serieus af of het hebben van een vriendje nou een leuke levenservaring is, of dat ik het beter maar zo moet laten.
Als je alleen maar gebruikt wordt kan je beter alleen zijn.
Dan moet je verliefd worden op een goede jongen en niet op die knappe dealer van de hoek van de straat,quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef cherrypie88 het volgende:
Ik ken alleen maar ellende in mijn leven en vraag me serieus af of het hebben van een vriendje nou een leuke levenservaring is, of dat ik het beter maar zo moet laten.
Als dat de reden is om een vriendje te hebben, kun je het beter maar zo laten...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef cherrypie88 het volgende:
Hoe denk jij dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef MrMonkeyman het volgende:
Overigens hebben mannen meer uit liefde voor een vrouw gedaan dan andersom.
Van een ouder topic:
[..]
[..]
Niet zo denken. Als ik nou zou moeten denken dat elk meisje als mijn ex zou zijn dan zou ik ook niet meer aan daten beginnen.
Zorg dan dat je niet gebruikt wordtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef cherrypie88 het volgende:
Je hoopt iemand te vinden die hetzelfde voor je voelt als jij voor hem/haar, en die net zo veel voor je over heeft als jij voor diegene. En als je het vindt is het heerlijk en hemelsquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan?
Waarom date je dan toch steeds weer?
Wat hoop je te vinden?
Ik wil het niet VOOR 'de ervaring' maar weten of de ervaring opzichzelf leuk is om mee te maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als dat de reden is om een vriendje te hebben, kun je het beter maar zo laten...
Je klaagt dat mannen niet verliefd kunnen worden en dan wil je nu een vriendje voor de levenservaring....![]()
WIE GEBRUIKT WIE HIER NOU..?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ik wil het niet VOOR 'de ervaring' maar weten of de ervaring opzichzelf leuk is om mee te maken.
Dan kan ik gelukkig sterven.
Ja...!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Ik wil het niet VOOR 'de ervaring' maar weten of de ervaring opzichzelf leuk is om mee te maken.
Dan kan ik gelukkig sterven.
SSSSSSSSSSTquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Het aantal singles groeit jaarlijks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendje is uiteraard een leuke levenservaring in een groot deel van de gevallen, anders zou iedereen vrijgezel zijn![]()
Ik denk dat ik moeilijk de rest kan beoordelen op de actie van één persoon. Ik denk dat niet alle dames zoals haar zijn omdat ik ook niet ben zoals alle andere jongens en vice versa.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan?
Waarom date je dan toch steeds weer?
Wat hoop je te vinden?
Ja, maar die mensen zoeken wel weer iemand andersquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Het aantal singles groeit jaarlijks.
Scheidingspercentages van 50%.
Mensen blijven minder bij dezelfde persoon. Wat dus ook betekent dat mensen veel meer daten dan vroeger.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
En vaker smoorverliefd zijn..quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen blijven minder bij dezelfde persoon. Wat dus ook betekent dat mensen veel meer daten dan vroeger.
Dat zijn geen conclusies die je kunt trekken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen blijven minder bij dezelfde persoon. Wat dus ook betekent dat mensen veel meer daten dan vroeger.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen zoeken wel weer iemand anders.
Naar mijn gevoel eisen mensen soms ook te veel en/of geven ze te snel op als het even moeilijk gaat, maar ik merk dat dat niet alleen het geval is bij relaties. Er heerst sowieso al een cultuur van de makkelijke en snelle consumptie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen kiezen eerder voor zichzelf. Wat natuurlijk ook te maken heeft met het groeiende atheïsme in Nederland.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[..]
Naar mijn gevoel eisen mensen soms ook te veel en/of geven ze te snel op als het even moeilijk gaat, maar ik merk dat dat niet alleen het geval is bij relaties. Er heerst sowieso al een cultuur van de makkelijke en snelle consumptie.
Wat wil je nou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen kiezen eerder voor zichzelf. Wat natuurlijk ook te maken heeft met het groeiende atheïsme in Nederland.
Daar word je sowieso niet vrolijk van... Snelle consumptie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[..]
Naar mijn gevoel eisen mensen soms ook te veel en/of geven ze te snel op als het even moeilijk gaat, maar ik merk dat dat niet alleen het geval is bij relaties. Er heerst sowieso al een cultuur van de makkelijke en snelle consumptie.
Aan de andere kant zijn die doodgebloede relaties ook niet echt je van het. Bij elkaar blijven omdat het zo hoort... of voor de kinderen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[..]
Jahoor, waar kom je vandaan? Staphorst?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er een probleem is. Wil je er over praten?
Verrekte dicht er bij welquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jahoor, waar kom je vandaan? Staphorst?
Daar hoef ik niet over te praten... ik denk dat jij dat juist moet..quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er een probleem is. Wil je er over praten?
Dat sowieso, maar krijg soms wel het gevoel dat mensen stuk sneller geneigd zijn om een relatie dood te verklaren. Dit heeft dan voornamelijk te maken met hoge eisen heb ik het gevoel. Omdat het een sprookjeshuwelijk etc moet zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn die doodgebloede relaties ook niet echt je van het. Bij elkaar blijven omdat het zo hoort... of voor de kinderen...
het is wel dat het soms doorslaat, maar vind het wel logisch dat mensen tegenwoordig eerder nokken met iets dat allang dood is.
Ik snap oprecht niet waar je nou om lacht. Leg eens uit manquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet over te praten... ik denk dat jij dat juist moet..
Atheisme en voor jezelf kiezen heeft geen flikker met elkaar te maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verrekte dicht er bij welMaar dat is het punt niet.
Jazeker wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Atheisme en voor jezelf kiezen heeft geen flikker met elkaar te maken.
Dan ben je ook een materialistische hoer ook hoor.. Trouw je nou met het persoon of om de huwelijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar krijg soms wel het gevoel dat mensen stuk sneller geneigd zijn om een relatie dood te verklaren. Dit heeft dan voornamelijk te maken met hoge eisen heb ik het gevoel. Omdat het een sprookjeshuwelijk etc moet zijn.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok man... Leuk dat je dat denkt.. Ik zou hulp zoeken.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen kiezen eerder voor zichzelf. Wat natuurlijk ook te maken heeft met het groeiende atheïsme in Nederland.
Kijk eens naar de username, dat zegt al genoegquote:
oke laatste offtopic reactie van mij:quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef MrMonkeyman het volgende:
Mensen onderschatten inderdaad voordelen van geloof, dit terwijl ik zelf ook helemaal niet gelovig ben. Het is dan ook meer het gevoel van saamhorigheid en rituelen uitvoeren etc.
Maar boel ontspoort merk ik.
Ah het christendom keurt iets af... Dus daarom doen we het? Logisch... logisch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:21 schreef Tchock het volgende:
Om even te verduidelijken: ik had het over het feit dat mensen eerder geneigd zijn om voor zichzelf en hun geluk te kiezen, boven het huwelijk of de kinderen, omdat het Christendom dat afkeurt. Dus zijn er meer scheidingen dan 20, 30 jaar geleden, toen veel meer mensen gelovig waren.
En nee, ik ben zelf niet gelovig
Jep. Omdat we ons minder van het christendom aantrekken dan een tijd geleden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah het christendom keurt iets af... Dus daarom doen we het? Logisch... logisch.
Ja, inderdaad. Kijk maar naar Stalin en Mao... Er is altijd excuus voor conflict. Hoe banaal de reden ook kan zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lazer op met alle geloof en er is in 1 keer vrede..
En worden er dus ook minder misstanden door datzelfde christendom gepleegdquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:21 schreef Tchock het volgende:
Om even te verduidelijken: ik had het over het feit dat mensen eerder geneigd zijn om voor zichzelf en hun geluk te kiezen, boven het huwelijk of de kinderen, omdat het Christendom dat afkeurt. Dus zijn er meer scheidingen dan 20, 30 jaar geleden, toen veel meer mensen gelovig waren.
En nee, ik ben zelf niet gelovig
Als je je daadwerkelijk minder van iets zou aantrekken, zou je je er niet door laten lijden..quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Omdat we ons minder van het christendom aantrekken dan een tijd geleden.
Precies.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En worden er dus ook minder misstanden door datzelfde christendom gepleegd
Mensen hebben de oogkleppen afgezet en kunnen weer de wijde wereld inkijken..
Ik reageer wel niet meer op je, misselijke trollquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je je daadwerkelijk minder van iets zou aantrekken, zou je je er niet door laten lijden..
In het geval dat je dus om het christendom te starren iets anders gaat doen, trek je je dus wel iets aan van het christendom.
Je verwoord jezelf niet kloppend... Volg anders een cursus nederlands.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef Tchock het volgende:
Ik reageer wel niet meer op je, misselijke trollTS, hier is je topic terug
Dat is ook al niet bij iedereen zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef cherrypie88 het volgende:
Wel cool dat dit topic ook een discussie opzet...
Ben zelf atheist.
Ik denk dat het sterke individualisme wel voor dit soort situaties zorgt.
Ik ben bijv ook gewoon aan de kant gezet.
'Tegenwoordig' moet alles ook maar kunnen. Er hangt zon sfeer dat je niet openminded bent als je ergens een beetje kritiek op hebt.
Ja goh iedereen wordt mss wel eens aan de kant gezet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef cherrypie88 het volgende:
Door mijn ouders.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja goh iedereen wordt mss weleens aan de kant gezet.
Ik ben na 7 jaar aan de kant gezet. Maar verliefd ben ik zeker wel geweest, en zij ook.
Door de relatie die je nooit hebt gehad?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef cherrypie88 het volgende:
Wel cool dat dit topic ook een discussie opzet...
Ben zelf atheist.
Ik denk dat het sterke individualisme wel voor dit soort situaties zorgt.
'Tegenwoordig' moet alles ook maar kunnen. Er hangt zon sfeer dat je niet openminded bent als je ergens een beetje kritiek op hebt.
Ga eens in therapie ofzoquote:
Vind het wel sneu dat je alleen het r&p forum op gaat om lullige comments te geven, zoek een leven tombolaquote:
Hij zegt het niet vriendelijk, maar het is geen onaardig idee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Vind het wel sneu dat je alleen het r&p forum op gaat om lullige comments te geven, zoek een leven tombola
Als jij therapie zoektquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Vind het wel sneu dat je alleen het r&p forum op gaat om lullige comments te geven, zoek een leven tombola
Vraag me wel af wat het zou opleveren. Zie zon blubberige vent voor me die een beetje meepraat, dan is fok iig nog gratis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zegt het niet vriendelijk, maar het is geen onaardig idee.
Je komt in ieder geval wat over jezelf te weten en krijgt tips hoe jij je eigenwaarde wat kan opkrikken. je marktwaarde ook btw.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat het zou opleveren. Zie zon blubberige vent voor me die een beetje meepraat, dan is fok iig nog gratis.
Dan ben je duidelijk nog nooit bij zoiets geweest. En toch een hele sterke negatieve mening. Hé, dat is eigenlijk net als wat je over mannen denktquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat het zou opleveren. Zie zon blubberige vent voor me die een beetje meepraat, dan is fok iig nog gratis.
Klopt, maar dat blubberige ventje gaat je dan ook niet om de 5 tellen vragen om even zijn catalogus Russische importbruidjes in te zien, danwel eens een bestelling te plaatsen op JustEat.nlquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen gewoon mooier zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Manne schijnen zelfs sneller (of was het vaker?) verliefd te worden dan vrouwen.
Sneller jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Manne schijnen zelfs sneller (of was het vaker?) verliefd te worden dan vrouwen.
Niet deze jongen iig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Met deze stelling aanemende:quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen gewoon mooier zijn
Eensch, er zijn meer mooie vrouwen dan mannen vind ik persoonlijk. Of dat lijkt zo door make-up.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen gewoon mooier zijn
Homo's zijn naar mijn idee wel vaker van de open relaties en dergelijke. Maar dat baseer ik nergens op, geen harde cijfers, meer een algemene indruk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Met deze stelling aanemende:
Zouden lesbo's net zo snel verliefd worden als mannen?
Terwijl homo's net als vrouwen minder snel verliefd worden
mwah ik denk sowieso dat het verschil tússen vrouwen opzich groter is dan bij mannen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eensch, er zijn meer mooie vrouwen dan mannen vind ik persoonlijk. Of dat lijkt zo door make-up.
ik ben géén hijquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zegt het niet vriendelijk, maar het is geen onaardig idee.
moet jij zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Het is een leugen Fera. Soms maken mensen zulke ernstige trauma's mee dat ze in een comateuze toestand een denkbeeldig bestaan voor zichzelf opbouwen. Soms proberen mensen dan van buitenaf in contact te komen met die persoon om die weer bij te krijgen. Word wakker Fera. Word wakker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
Als TS gelijk heeft is mijn leven n leugen. Kom op meid, denk je dat nou echt? Wat een grijs leven zul je hebben zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Het is een leugen Fera. Soms maken mensen zulke ernstige trauma's mee dat ze in een comateuze toestand een denkbeeldig bestaan voor zichzelf opbouwen. Soms proberen mensen dan van buitenaf in contact te komen met die persoon om die weer bij te krijgen. Wordt wakker Fera. Wordt wakker.Gebiedende wijs kan niet met dt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb je wel gelijk.
Ik heb altijd gelijk, zelfs als ik dat niet heb.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gebiedende wijs kan niet met dt.
Verder heb je wel gelijk.
Sarcasme mag ik hopen?.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nee ik denk niet dat ze dat kunnen
Nee ik meen het. Is hier eerder in het topic al uitgelegdquote:
En vrouwen stellen zich aan met de zwangerschap. Pijn bij zwangerschap is ook een fabeltje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee ik meen het. Is hier eerder in het topic al uitgelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ik garandeer je dat ik het levende bewijs ben dat het wel kan. En nu?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nee ik denk niet dat ze dat kunnen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En vrouwen stellen zich aan met de zwangerschap. Pijn bij zwangerschap is ook een fabeltje.Waar heb jij het nou weer ever? het gata over verliefdheid en jij hebt het over zwangerschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OUD <<En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Je moet je eigen negatieve ervaringen met mannen niet projecteren op de algehele mannelijke bevolking.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee ik meen het. Is hier eerder in het topic al uitgelegd
Jij komt met een domme opmerking, ik denk ik doe er eentje terug.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer ever? het gata over verliefdheid en jij hebt het over zwangerschap.
OUD <<
nou dan zijn we samen lekker domquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Jij komt met een domme opmerking, ik denk ik doe er eentje terug.
het staat zelfs op wikipedia dat dat niet kanquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet je eigen negatieve ervaringen met mannen niet projecteren op de algehele mannelijke bevolking.
tachtig keer, telt u mee?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
het staat zelfs op wikipedia dat dat niet kan
Quote wikipedia even voor me, wil je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee niet tachtig keer, heb het 1 keertje gelezenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ach, wat maakt het uit; in principe is verliefdheid uiteindelijk ook niets meer dan een chemisch proces wat zich voornamelijk in de hersenen van de persoon plaatsvindt
[..]
tachtig keer
Dan heeft een of andere mannenhaatster dat erop gezet. Er is niet veel voor nodig om het te ontkrachten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mannen hebben sowieso meer uit liefde gedaan dan vrouwen, als we dan toch de geschiedenisboeken, literatuur, kunst e.d. erbij gaan halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heeft een of andere mannenhaatster dat erop gezet. Er is niet veel voor nodig om het te ontkrachten.
Nee, als een vrouw toen een man ging verleiden werd ze onthoofd omdat ze onkuis was. Dus lekker argument.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mannen hebben sowieso meer uit liefde gedaan dan vrouwen, als we dan toch de geschiedenisboeken, literatuur, kunst e.d. erbij gaan halen
Ik ken iig geen vrouwelijke Petrarca
Jij ook tachtig keerquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, als een vrouw toen een man ging verleiden werd ze onthoofd omdat ze onkuis was. Dus lekker argument.
Haha.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, als een vrouw toen een man ging verleiden werd ze onthoofd omdat ze onkuis was. Dus lekker argument.
Spreekwoordelijk natuurlijk. Het was tot ver in de 20e eeuw in elk geval not-done.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jij ook tachtig keer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof de geschiedenis van de literatuur, poëzie of kunst an sich alleen plaatsvond in de 14e eeuw.
Man, het eerste Nederlandse gedicht was een verboden liefdesverklaring, tussen twee mannen
Inderdaad. wat een onzin weerquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet eerst even:quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad. wat een onzin weer
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Quote wikipedia even voor me, wil je?
het stond niet op een nederlandse pagina, maar een franse paginaquote:
Ik kan prima Frans, geen enkel probleem.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
het stond niet op een nederlandse pagina, maar een franse pagina
ze zijn niet verliefd op haar, maar op haar uiterlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Tevens ken ik genoeg jongens die jaren lang verliefd zijn geweest op dat ene onbereikbare, populaire meisje.
Waarom denk je dat? En hoe verklaar je jongens in een lange relatie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ze zijn niet verliefd op haar, maar op haar uiterlijk
verslaving aan het uiterlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? En hoe verklaar je jongens in een lange relatie?
Nee. Nooit. Niet dat ik mijn vriendin niet heel erg lichamelijk aantrekkelijk vind, maar als ze niet zo interessant, vriendelijk en humoristisch zou zijn kon ik nooit op haar vallen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
verslaving aan het uiterlijk.
kan jij verliefd worden op alleen uiterlijk? ja toch?
Dan ben je toch alsnog verliefd? Ongeacht waarop, je bent ergens op verliefd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze dus wél verliefd worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dan heb jij een nieuwe definitie verzonnen. Misschien bedoel je 'houden van'?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
en dat zie ik niet als verliefd zijn
Ik wel, hoef je geen man voor te zijn. Al kan je nooit alleen iemands uiterlijk meenemen in je beoordeling. Iemands uiterlijk reflecteert vaak ook veel innerlijke eigenschappen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik kan niet verliefd worden op een knappe jongen die ik elke ochtend langs mijn raam voorbij zie lopen bijvoorbeeld. of op een foto van een celeb op internet ofzo. puur omdat die persoon 'knap' is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wel, hoef je geen man voor te zijn. Al kan je nooit alleen iemands uiterlijk meenemen in je beoordeling. Iemands uiterlijk reflecteert vaak ook veel innerlijke eigenschappen.
ik zie dat niet als verliefd, meer een soort sterke lichamelijke aantrekkingskrachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan ben je toch alsnog verliefd? Ongeacht waarop, je bent ergens op verliefd.
Dat doen trolls nou eenmaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef Tchock het volgende:
Waarom negeert klapklap al mijn posts die daadwerkelijk hout snijden
even wachten, ik ben het artikel aan het zoeken op webofsciencequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef Tchock het volgende:
Waarom negeert klapklap al mijn posts die daadwerkelijk hout snijden
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
even wachten, ik ben het artikel aan het zoeken op webofscience
Kan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je punt is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik kan niet verliefd worden op een knappe jongen die ik elke ochtend langs mijn raam voorbij zie lopen bijvoorbeeld. of op een foto van een celeb op internet ofzo. puur omdat die persoon 'knap' is.
ik kan me wel heel erg aangetrokken voelen tot die persoon en denken 'oef, wat een lekker ding/mooie man'.
eeh, ja, dat klopt. twee dingen tegelijk doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]En tussendoor wel op andere dingen reageren.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
eeh, ja, dat klopt. twee dingen tegelijk doen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Nooit. Niet dat ik mijn vriendin niet heel erg lichamelijk aantrekkelijk vind, maar als ze niet zo interessant, vriendelijk en humoristisch zou zijn kon ik nooit op haar vallen.
Maar ik ben een man en wat je daar zei geldt ook voor mij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zie tt. Mijn antwoord: Nee.
Ik zeg toch niet dat ze in therapie moet om van haar eventuele autisme af te komen (ze zegt in dit topic volgens mij alleen dat ze zelf DENKT dat ze dat heeft), maar ze zou in therapie moeten om haar wereldbeeld te veranderen imhoquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Wandtegeltje het volgende:
In een ander topic geeft Cherrypie88 al aan dat ze mild autisme heeft. Haar denkwereld zit dus anders in elkaar dan bij 'normale' mensen. Dat heeft ze in dit topic ook al aangegeven. Therapie helpt niet om van autisme af te komen. Zeggen dat ze abnormaal of gestoord is ook niet.
Een andere benadering van de vraagstelling wel.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Je vraagt om advies, dat krijg je, en dan blijf je er tegenin gaan...
Gek dat je dan niet gelukkig wordt in een relatie
blijf lekker alleen, beter voor iedereen lijkt me
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zorg dan dat je niet gebruikt wordt
Als je nu al denkt dat je ongelukkig van die jongen wordt gewoon niet doen.
Het hebben van een vriendje is uiteraard een leuke levenservaring in een groot deel van de gevallen, anders zou iedereen vrijgezel zijn![]()
Voor iemand die Gymnasium heeft gedaan kun je niet echt logisch nadenken zeg
quote:
[quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hier ben ik ook een beetje verbaasd over. Dit is of een troll of TS is gewoon achterlijk. In elk geval, reden om er weinig aandacht aan te besteden.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Tchock het volgende:
Wat een leuk topic. TS, je bent echt niet goed in je hoofd.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Tenzij je onder de 14 bent ben je achterlijk.
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik hoop voor die gast dat hij geen gevoelens voor jou heeft, want je bent niet helemaal goed in je hoofd.
Ja, dikke prima, maar iemand die zegt dat ze 'denk ik mild autisme' heeft ga ik niet lief tegen doen. Zeker niet als ze zulke debiele topics opent. Ik ken mensen die autistisch zijn, en dit is niet een normale denkwijze voor wie dan ook.quote:
Dan verschillen we daarover van meningquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dikke prima, maar iemand die zegt dat ze 'denk ik mild autisme' heeft ga ik niet lief tegen doen. Zeker niet als ze zulke debiele topics opent. Ik ken mensen die autistisch zijn, en dit is niet een normale denkwijze voor wie dan ook.
Ach so. Je bent zo'n wereldvreemd typje dat te beschermend is opgegroeid.quote:
Ik denk ook dat ik autisme heb, en nu?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 06:20 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarover van mening
Je doet net alsof civilisatie altijd patriarchaal is geweestquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk natuurlijk. Het was tot ver in de 20e eeuw in elk geval not-done.
Dan ben jij degene die dom is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zie tt. Mijn antwoord: Nee.
TS is miauwtistisch. Dus die stelt wel vaker rare vragen: mild autisme en seksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:04 schreef Godshand het volgende:
Er gaat iets niet goed in dit land, als deze vraag gesteld moet worden
Gelukkig laten hier medemannen horen dat het wel kan
Jij noemt namen als Petrarca, Shakespeare, Eternal Sunset...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Je doet net alsof civilisatie altijd patriarchaal is geweest
Er is meer dan het Westen.
Dat is misschien ook het probleem aangezien er maar weinig vrouwen zijn die ik in dezelfde adem kan opnoemen. Hooguit Virginia Woolf en Zelda Fitzgerald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij noemt namen als Petrarca, Shakespeare, Eternal Sunset...Ik niet.
Er is ook geen steekhoudend argument.Voor mensen met een 'normale' ontwikkeling is het nogal obvious dat mannen gevoelens hebben en ook een emotionele beleving hebben (het zij wat verschillend).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:
Toch grappig dat het topic bijna vol is en er nog geen enkel steekhoudend argument vóór de TT is genoemd.
10/10 new best trollquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het moeten gaan uitvechten inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef tombolafan het volgende:
Oh nice ipv dat TS hier reageert gaat ze in mn fobo zeuren om smileys
TS ik vind je nu nog ongeloofwaardiger dan eerst. Have fun de rest van je leven
Maar als je dat zegt ben je opeens weer een eikel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wij willen alleen maar klaarkomen, de lul afvegen en dan verliefd worden op de volgende.
Neukte er nooit een wijf minder om.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als je dat zegt ben je opeens weer een eikel.
Eikelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als je dat zegt ben je opeens weer een eikel.
Hehe, je hebt het wel door.quote:
Oeh, 'ouch'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |