Het zijn net mensen iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Tuurlijk worden ze verliefd, zijn ook gewoon mensen.
Maar seks hoort gewoon bij een relatie, ook als je een vrouw bent.
Dus snap jouw punt niet ts.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik zie soms een prostituee, alle vrouwen zijn hoeren.
Oke bedankt iedereen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja en er is al meerdere keren antwoord gegeven
...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Oke bedankt iedereen.
Zat gewoon te bedenken wat voor tactiek ik moet hebben. Zal ik gewoon eerlijk zijn en het vertellen? Maarja dan maakt hij waarsch misbruik van mijn goedheid, dus misschien moet ik sluwer zijn?
volgens mij kan je straks je username veranderen in creampie88quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Oke bedankt iedereen.
Zat gewoon te bedenken wat voor tactiek ik moet hebben. Zal ik gewoon eerlijk zijn en het vertellen? Maarja dan maakt hij waarsch misbruik van mijn goedheid, dus misschien moet ik sluwer zijn?
Weet je wat je moet doen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef cherrypie88 het volgende:
[..]
Oke bedankt iedereen.
Hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgens mij kan je straks je username veranderen in creampie88
En dit ja.quote:
Dat begrijp ik ook nooit helemaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Vanwaar die 'angst' voor seks?
Dat is een heel natuurlijk onderdeel van een relatie
quote:
Niet per se angst maar ik vroeg me af of die jongen uberhaupt in staat is gevoelens te hebben dan alleen geil zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dit ja.
[..]
Dat begrijp ik ook nooit helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |