quote:Laat eerst die van jou maar zien
Op maandag 12 augustus 2002 17:13 schreef EminemRulezz het volgende:
Jullie Top 5 Van Michael Jackson???
- Don't Stop 'Til You Get Enough
- Beat It
- Thriller
- Smooth Criminal
- Leave Me Alone (koele clip)
bonus:
- 'I'll Bet You' van de Jackson 5.
die zie ik nergens in jullie lijstjes staan? :S
das toch zekerz het beste nummer van Micheal?
Volgorde kan met een uur anders zijn, deze nummers zijn het wel denk ik.
jammer dat you rock my world er net niet in kon.. vond dat nl echt wel een goed nummer!
Random:
Smooth Criminal
Billy Jean
Thriller
Don't stop till you get enough
Scream
Jammer dat You Are Not Alone niet met een B begint.
Tja en verder vind ik bijna elk nummer goed van Michael Jackson , maar dit is wel mijn top 5
1. Billie Jean
2. The Way You Make Me Feel
3. Thriller
4. Beat It
5. Smooth Criminal
Top 5 MJ Albums
1. Thriller
2. Bad
3. HIStory
4. Off The Wall
5. Invincible
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 17:16 schreef Zander het volgende:
In Random Order:- Don't Stop 'Til You Get Enough
- Beat It
- Thriller
- Smooth Criminal
- Bad
Ikzelf weet echt niet waarom ik hem het mooiste vind, daarom vraag ik het aan anderen...
quote:Dat basloopje... simpel maar zo doeltreffend... loopt gewoon het hele nummer door... geeft het gewoon iets extra's.
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:46 schreef sassa_s het volgende:
Ik vraag me toch af waarom mensen Billie Jean op nr. 1 zet, ik zie nu al 12 mensen met Billie Jean op 1 (inclusief ik) maar wat is er nou zo mooi aan dat nummer waarom hij op nr. 1 staat?Ikzelf weet echt niet waarom ik hem het mooiste vind, daarom vraag ik het aan anderen...
quote:Ja ik heb hem ff aangezet en inderdaad dat is wel geweldig in het nummer, ik krijg ook best kippenvel (ja dat krijg ik van goeie liedjes, ben vast niet de enige) als ik het refrein hoor.
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:49 schreef ranja het volgende:[..]
Dat basloopje... simpel maar zo doeltreffend... loopt gewoon het hele nummer door... geeft het gewoon iets extra's.
En ik vind de tekst ook goed, maar dat van Billie Jean is volgens mij waargebeurt (Michael Jackson zingt heel vaak over zijn eigen leven, als je goed naar de tekst luistert hoor je het)
quote:Ik meen me inderdaad te herinneren dat het nummer geschreven is nadat Michael aangeklaagd werd door een fan die beweerde een kind van hem te hebben.
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:03 schreef sassa_s het volgende:
En ik vind de tekst ook goed, maar dat van Billie Jean is volgens mij waargebeurt (Michael Jackson zingt heel vaak over zijn eigen leven, als je goed naar de tekst luistert hoor je het)
Billie Jean stond niet in mijn Top 5, maar vind ik ook erg aardig, evenals 'Wannabe startin' something'.
(Ja, ik ben van de Dangerous-generatie. )
En er zijn nog genoeg erg goede meer.
quote:Die bass is gewoon geweldig en die achtergronddeuntjes die telkens opduiken zijn cool (moet je bewust eens op letten)... dat gecombineerd met het lekkere tempo en al de geluidjes die Michael maakt zoals "Tssk tssk tssk!", "Whooooo!" en "Hee hee hee!" (je begrijpt wel wat ik bedoel
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:46 schreef sassa_s het volgende:
Ik vraag me toch af waarom mensen Billie Jean op nr. 1 zet, ik zie nu al 12 mensen met Billie Jean op 1 (inclusief ik) maar wat is er nou zo mooi aan dat nummer waarom hij op nr. 1 staat?Ikzelf weet echt niet waarom ik hem het mooiste vind, daarom vraag ik het aan anderen...
Daarbij was dit liedje de echte doorbraak van Michael en wat nog van hem zou komen van het album Thriller en was de clip van Billie Jean de eerste clip van een zwarte die op MTV werd uitgezonden. En de eerste keer dat Michael live de moonwalk deed was op dit liedje tijdens het Motown 25 optreden.
quote:Jazeker dat ik begrijp wat je bedoelt!!!! Das nou ook het kenmerk van hem, zo maakt hij ook zijn liedjes. Stranger in Moskou is bv ook zo gemaakt het begin stukje door dat "Tsssk Tssssk" en weet ik veel wat voor geluidjes hij allemaal maakt (niet in tekst uit te drukken
Op dinsdag 13 augustus 2002 19:41 schreef Knaller het volgende:[..]
Die bass is gewoon geweldig en die achtergronddeuntjes die telkens opduiken zijn cool (moet je bewust eens op letten)... dat gecombineerd met het lekkere tempo en al de geluidjes die Michael maakt zoals "Tssk tssk tssk!", "Whooooo!" en "Hee hee hee!" (je begrijpt wel wat ik bedoel
).
En de gaafste video 'Jam', de uitgebreide versie waar je niet alleen Michael Jordan ziet dunken en Michael Jackson ziet basketballen, maar waar Jordan ook danslessen krijgt...
1. Billie Jean
2. Stranger In Moscow
3. Black Or White
4. Smooth Criminal
5. Who Is It
Eigenlijk zijn het er veel meer! (dit zijn even de eerste coole die me te binnen schieten)
1 SMOOTH CRIMINAL ( door dit nr wel fan van em geworden, nog steeds een hele coole clip en live ook niet mis)
2 GIVE IN TO ME ( Tja, michael en Slash, wat wil je nog meer?)
3 MAN IN THE MIRROR ( gewoon heel mooi nr)
4 BEAT IT (michael en eddie van halen, de drums en solo zijn echt heel stoer)
5 BILLIE JEAN (heerlijk 70's nummer waarin michael live echt al zijn moves doet in de 10 minuten die het (uitgerekte) nummer duurt!)
dat was em alweer!
1. Billie Jean
2. Man in the Mirror
3. Break of Dawn
4. Earth Song
5. You rock my World
En stiekem wil ik What more can I give (een nummer in samenwerking met artiesten als Justin, Mariah, Celene Dion, Shakira etc etc ter nagedachtenis aan de 9-11 ramp, helaas niet uitgebracht door de toenmalige ruzie die mj had met Sony) ook nog een speciale vermelding geven, prachtnummer!
quote:Hoe kom jij er dan aan ?
Op donderdag 14 augustus 2003 15:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
5 maar?1. Billie Jean
2. Man in the Mirror
3. Break of Dawn
4. Earth Song
5. You rock my WorldEn stiekem wil ik What more can I give (een nummer in samenwerking met artiesten als Justin, Mariah, Celene Dion, Shakira etc etc ter nagedachtenis aan de 9-11 ramp, helaas niet uitgebracht door de toenmalige ruzie die mj had met Sony) ook nog een speciale vermelding geven, prachtnummer!
mail me maar sitethief a t msn c o m
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:15 schreef Sitethief het volgende:
Hoe kom jij er dan aan ?mail me maar sitethief a t msn c o m
quote:Gedaan!
Op donderdag 14 augustus 2003 15:18 schreef Retuobak het volgende:
als je dan toch bezig bent, msg mij ook maar ff (zie profiel)
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 18:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
[..]Gedaan!
1. She's Out Of My Life
2. Liberian Girl
3. Billie Jean
4. I Just Can't Stop Loving You
5. Leave Me Alone
1. You are not alone
2. Billie Jean
3. Scream
4. Smoot Criminal
5. Break of Dawn
1. Billie Jean
2. Beat it
3. Thriller
4. Smooth Criminal
5. Ghosts
- Stranger in Moscow
- Billie Jean
- Black or White
- Beat It
- Heal the World
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 02:08 schreef Acathla het volgende:
Onwillekeurige volgorde
ben toch wel een 'bad'-figuur merk ik
Maar als ik eerlijk ben vind ik gewoon echt elk nummer van hem super (met uitzondering van een paar nummers op 'Invincible')
1) Give in to me.
2) Childhood.
3) History.
4) Dirty Diana.
5) Blood on the Dancefloor.
En Will you be there, Is it scary, Keep the fait, Another part of me etc etc etc.
Btw vind ik Captain Eo dé beste film, met als toppertje we are here to change the world.
quote:Wie/wat is dat ook al weer captain Eo, die nama komt me echjt zo bekend voor maar ik krijg er ff geen beeldje bij!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:25 schreef Rebbedebje het volgende:Btw vind ik Captain Eo dé beste film, met als toppertje we are here to change the world.
quote:Captain EO was een film die speciaal voor Disneyland werd gemaakt en daar ook een hele tijd heeft gedraait. In Disneyland Parijs is hij pas twee jaar uit de roulatie, terwijl de film al uit de jaren 80 stamt.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
Wie/wat is dat ook al weer captain Eo, die nama komt me echjt zo bekend voor maar ik krijg er ff geen beeldje bij!
Ik wete nog wel dta we daar zaten in euro-disney met die brilletjes op en dat dat aapje naar je toe kwam, toen ik naar achter keek zag ik echt iedereen dta beestje proberen aan te raken!!! Heel vet!!!
Top 5:
1. Don't stop 'till you get enough
2. Wanna be startin' somethin'
3. Rock with you
4. Billy Jean
5. Give in to me / Come together (Beatles cover), beiden met veel gitaren, dus cool.
willekeurige volgorde:
*Will you be there (ongeloofelijk dat niemand die er niet bijheeft )
*In the closet
*Beat it
*Man in the Mirror
*The way you make me feel
maar eigenlijk doe ik hier zo'n 10 andere nummer te kort mee
quote:Ik was hem vergeten
Op zondag 18 januari 2004 20:26 schreef PLAE@ het volgende:
*Will you be there (ongeloofelijk dat niemand die er niet bijheeft)
Ik vind hem de beste popartiest alles tijden, alleen jammer van dat pedo- gedoe..
quote:Even off-topic: Redenen waarom de zaak tegen MJ gebaseerd is op een grote leugen
Op dinsdag 20 januari 2004 20:19 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
1Ik vind hem de beste popartiest alles tijden, alleen jammer van dat pedo- gedoe..
*thriller
*blame it on the boogie
*don't stop till ya get enough
*she's out of my life
*speechless
quote:hmm
Op dinsdag 20 januari 2004 22:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:Even off-topic: Redenen waarom de zaak tegen MJ gebaseerd is op een grote leugen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:40 schreef Zanderrr het volgende:
Met McCartney heeft 'ie "The Girl Is Mine" en "Say Say Say" opgenomen.
Gaaf en zo aktueel.quote:Op maandag 12 augustus 2002 17:16 schreef Zander het volgende:
In Random Order:
- Don't Stop 'Til You Get Enough
- Beat It
- Thriller
- Smooth Criminal
bonus:
- 'I'll Bet You' van de Jackson 5.
Die hebben denk ik best veel mensen vergeten ja, vooral de lange versie met zo'n soort koor aan het begin is erg mooi (7:40 minuten)quote:Op zondag 18 januari 2004 20:26 schreef PLAE@ het volgende:
*Will you be there (ongeloofelijk dat niemand die er niet bijheeft)
ghehequote:
1 2 3 4 5 | Smooth Criminal You Rock My world Black & white I Just Can't Stop Loving You Beat It |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |