quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:15 schreef Sitethief het volgende:
Hoe kom jij er dan aan ?mail me maar sitethief a t msn c o m
quote:Gedaan!
Op donderdag 14 augustus 2003 15:18 schreef Retuobak het volgende:
als je dan toch bezig bent, msg mij ook maar ff (zie profiel)
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 18:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
[..]Gedaan!
1. She's Out Of My Life
2. Liberian Girl
3. Billie Jean
4. I Just Can't Stop Loving You
5. Leave Me Alone
1. You are not alone
2. Billie Jean
3. Scream
4. Smoot Criminal
5. Break of Dawn
1. Billie Jean
2. Beat it
3. Thriller
4. Smooth Criminal
5. Ghosts
- Stranger in Moscow
- Billie Jean
- Black or White
- Beat It
- Heal the World
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 02:08 schreef Acathla het volgende:
Onwillekeurige volgorde
ben toch wel een 'bad'-figuur merk ik
Maar als ik eerlijk ben vind ik gewoon echt elk nummer van hem super (met uitzondering van een paar nummers op 'Invincible')
1) Give in to me.
2) Childhood.
3) History.
4) Dirty Diana.
5) Blood on the Dancefloor.
En Will you be there, Is it scary, Keep the fait, Another part of me etc etc etc.
Btw vind ik Captain Eo dé beste film, met als toppertje we are here to change the world.
quote:Wie/wat is dat ook al weer captain Eo, die nama komt me echjt zo bekend voor maar ik krijg er ff geen beeldje bij!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:25 schreef Rebbedebje het volgende:Btw vind ik Captain Eo dé beste film, met als toppertje we are here to change the world.
quote:Captain EO was een film die speciaal voor Disneyland werd gemaakt en daar ook een hele tijd heeft gedraait. In Disneyland Parijs is hij pas twee jaar uit de roulatie, terwijl de film al uit de jaren 80 stamt.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
Wie/wat is dat ook al weer captain Eo, die nama komt me echjt zo bekend voor maar ik krijg er ff geen beeldje bij!
Ik wete nog wel dta we daar zaten in euro-disney met die brilletjes op en dat dat aapje naar je toe kwam, toen ik naar achter keek zag ik echt iedereen dta beestje proberen aan te raken!!! Heel vet!!!
Top 5:
1. Don't stop 'till you get enough
2. Wanna be startin' somethin'
3. Rock with you
4. Billy Jean
5. Give in to me / Come together (Beatles cover), beiden met veel gitaren, dus cool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |