SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Kijk, dat is nou wel grappig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De kat vloog hier tegen het plafond.
En maar denken dat vakanties knakmomentvrij horen te zijnquote:
Doet de airco het wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:09 schreef paintmeester het volgende:
[..]
En maar denken dat vakanties knakmomentvrij horen te zijn
Toen wij Spanje binnenreden waren we er al bijna, dus niet in de file gestaan in Spanje zelf. Wel in Frankrijk en Duitsland de halve wegquote:
Aja die wil ik ook gaan zien. Lekker droge humor met een verneukte teddybeerquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:14 schreef Schild het volgende:
Sam gister die film 'Ted' gezien... omg dat ze z'n film maken.
Haha, nicequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:14 schreef Schild het volgende:
Sam gister die film 'Ted' gezien... omg dat ze z'n film maken.
Klinkt als een avondje vermaakquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:18 schreef Schild het volgende:
Is echt alleen maar flauwe humor, bier, drugs, seks en lekkere wijven.
Hondz leik de reyn bitchez!quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wil net even de hond uitlaten, wat een regen ineens
Fijn dat je het even meldequote:
No problemquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Fijn dat je het even meldebui komt nu over Leiden en had nog wat hemden buiten hangen
inb4 editquote:
dacht dat je geen torrent links mocht posten, kan het fout hebben hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wat dit mag toch gewoon? Niks illegaals aan een link posten toch?
Als google het mag mag ik het toch ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef m.k het volgende:
[..]
dacht dat je geen torrent links mocht posten, kan het fout hebben hoor
FOK regels hequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als google het mag mag ik het toch ook
Gelukkig nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ge hebt er zeker zoeen:
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef m.k het volgende:
[..]
dacht dat je geen torrent links mocht posten, kan het fout hebben hoor
Aan het lezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:34 schreef m.k het volgende:
interessant:
http://www.reddit.com/r/I(...)ith_vietnam_service/
Nee, als google het mag betekend dat niet dat jij het mag. Er zit namelijk ook nog een verschil tussen hoe google de resultaten voorschotelt en hoe jij diezelfde resultaten voorschoteltquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als google het mag mag ik het toch ook
Je sollicitatie ziet er positief uit?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks ff naar het gemeentehuis voor aanvraag VoG
Altijd, ik heb geen bloed aan m'n handenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Je sollicitatie ziet er positief uit?
Nooit glas in je hand gehad?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd, ik heb geen bloed aan m'n handen
Idd, PostNL, kwamen ze laatst pas meequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Nooit glas in je hand gehad?
Overigens, waarvoor dan VOG? TNT?
Mooi beroep hoor, op de treinenspringers na dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef Erasmo het volgende:
ER de treinmasjinist, wie had dat ooit gedacht
Dat is voor mij ook een bepalende reden om het niet te doen, voor de rest lijkt het me wel een mooi beroep ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi beroep hoor, op de treinenspringers na dan.
Tja, gelukkig gebeurd het niet té vaak.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een bepalende reden om het niet te doen, voor de rest lijkt het me wel een mooi beroep ja.
Genoeg vacatures bij de NSquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, gelukkig gebeurd het niet té vaak.
Maar ik hoop echt dat ik een kans maak. Lijkt me een pracht baan.
Daarom solliciteerde ik ook op de functie als machinist.quote:
Dat is dan inderdaad prachtig op tijd. Verbazingwekkend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, PostNL, kwamen ze laatst pas mee
En ik werk er "pas" 19 maandenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad prachtig op tijd. Verbazingwekkend.
Het is maar wat je "niet te vaak" noemt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, gelukkig gebeurd het niet té vaak.
Maar ik hoop echt dat ik een kans maak. Lijkt me een pracht baan.
ER de conducteur, mondjes klamboe, kaartjes........ Tonen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom solliciteerde ik ook op de functie als machinist.
Geen conducteur, lijkt me niet goed voor me
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:27 schreef paintmeester het volgende:
[..]
ER de conducteur, mondjes klamboe, kaartjes........ Tonen!
En vergeet je zelf aangschafte ploertendoder nietquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:32 schreef Esses het volgende:
[..]
En vergeet je zelf aangschafte ploertendoder niet
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:27 schreef paintmeester het volgende:
[..]
ER de conducteur, mondjes klamboe, kaartjes........ Tonen!
Ik zou er toe in staat kunnen zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef m.k het volgende:
[..]Dat zou ik willen zien. ik zou er zelfs een kaartje voor kopen
quote:
Whahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef m.k het volgende:
[..]![]()
"A guy I worked with said that when the apes would huck rocks at them they'd throw a grenade with the pin in back at them. About half an hour later, and long after he had walked off, they'd figure it out and blow themselves up."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Onze mapper van Festung Europa heeft een testmap gemaakt om alle assets op te testen.
Ben benieuwd of jullie kunnen raden welk oefenterrein dit isIk gok bergen-hohne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Lange baan + tank. Niet zo lastig. Verder is het eeerlijk waar niet te herkennen.quote:
Tja, een foto zou net zo onduidelijk zijn geweest. Hij heeft het terrein gewoon 1 op 1 nagebootst.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Lange baan + tank. Niet zo lastig. Verder is het eeerlijk waar niet te herkennen.
Wat keuren ze tegenwoordig niet meer in A'dam?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef BredeBradda het volgende:
Wat een naaiers bij die SMA, voor basis betaal je 110 euro maar dan zonder hartfilmpje ECG in rust, terwijl dat verplicht is voor de opleiding. Moet ik 30 euro extra betalen voor wat bloedonderzoek en zoon filmpje
Weet ik niet eigenlijk. Voor zover ik kan zien heeft ie 3 banen gemapt (met stukken bos die de banen scheiden). Een stukje asfalt met zandweggetjes die het veld inlopen een aardige afstand. Dit was de middelste dacht ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef Esses het volgende:
Mwoah sammie, bij foto 2 zeg ik nog... ja. Bij foto 1... mnee. Dan herriner ik het me anders. Welke baan is het?
Ja maar er zijn daar heel wat banenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Voor zover ik kan zien heeft ie 3 banen gemapt (met stukken bos die de banen scheiden). Een stukje asfalt met zandweggetjes die het veld inlopen een aardige afstand. Dit was de middelste dacht ik.
Sorry Cobra, ik ben weer veel te kort door de bocht gevlogen en poste weer voor ik nagedacht had. Mijn excuses.quote:
Haha jep.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Haha wat een bazenfilm was Ted. Geile teddybeer.
Volgens mij 1 van de banen iets voorbij Langemannshof als je vanaf Bergen komt, daar gok ik op.quote:
Mwoah, zou kunnen. Maar ergens twijfel ik. Ik denk dat je deze bedoelde? https://maps.google.nl/ma(...)hsen,+Duitsland&z=15quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij 1 van de banen iets voorbij Langemannshof als je vanaf Bergen komt, daar gok ik op.
Anders Puma ff afwachten, die zat als cavalerist vaker in dat gebied.
Ja prachtig. Denk je eerste dat het een mongol teddy is gewordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Schild het volgende:
[..]
Haha jep.![]()
Op het einde ook wel geinig als hij zegt dat de vulling er verkeerd inzit...
Nee, verder noord. Baan 20 of 21 volgens mij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Mwoah, zou kunnen. Maar ergens twijfel ik. Ik denk dat je deze bedoelde? https://maps.google.nl/ma(...)hsen,+Duitsland&z=15
Mweh, die hebben niet zulke rechte banen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, verder noord. Baan 20 of 21 volgens mij.
Mjah, kan van alles zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Mweh, die hebben niet zulke rechte banen...Kom ik echt al daar bij dorfmark.
Maar de beste baan blijft baan 41.quote:
Speciaal voor het aanvullen van peuken die je tijdens de oefening al opgerookthebtquote:
Google het maar.quote:
Niks, bieren!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, ik zie het. Nederlandse troepen.
Shit happens, zand er over.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry Cobra, ik ben weer veel te kort door de bocht gevlogen en poste weer voor ik nagedacht had. Mijn excuses.
Als ik het zo zie server overbelast.quote:
Schijnbaar ja, ook de hostingprovider is onbereikbaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Als ik het zo zie server overbelast.
Lange laad tijd, DNS doet het wel... overbelast. DDOS? Teveel klanten op een server? Memory lek?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar ja, ook de hostingprovider is onbereikbaar.
Hij doet het weer, zucht........quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Lange laad tijd, DNS doet het wel... overbelast. DDOS? Teveel klanten op een server? Memory lek?
Naar aanleiding van je vorige post. Server deed het weer, was dat vast reden waarom hij weer werkte Pquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Lange laad tijd, DNS doet het wel... overbelast. DDOS? Teveel klanten op een server? Memory lek?
het was een half uur weg. Hebben ze dan gelukkig snel opgelost.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je vorige post. Server deed het weer, was dat vast reden waarom hij weer werkte P
Hij doet het anders niet hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het was een half uur weg. Hebben ze dan gelukkig snel opgelost.
gelukkig maar, zat me al druk te maken hierzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij doet het anders niet hoor.
Edit: Nu wel
Dat is idd zuur jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Godverdomme. Een of andere klootmongool die het nodig vond om mijn linkerbuitenspiegel eraf te meppen. Zet hem dus ook nooit meer in die kutwijk neer.
Of je pakt superlijm en plakt hem er gewoon weer op (Y)quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Eens kijken of er op marktplaats wat onderdelen staan.
Grote barst in de spiegel. En de ophanging van het electrisch ding waarmee de spiegels kantelen is uit de behuizing gebroken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Of je pakt superlijm en plakt hem er gewoon weer op (Y)
Ducttape FTW!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Of je pakt superlijm en plakt hem er gewoon weer op (Y)
Spiegel is jammer idd. Elctrische besturing.. boeie. Je stelt hem toch maar een keer in.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Grote barst in de spiegel. En de ophanging van het electrisch ding waarmee de spiegels kantelen is uit de behuizing gebroken.
Ah kom op zeg. Zie die berichten... Bizarre schrijfstijl. Waarheid is spontaan minder belangrijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:05 schreef paintmeester het volgende:
Men kan niet overal het niveau van DEF evenaren.
Is Djeez weer terug dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ah kom op zeg. Zie die berichten... Bizarre schrijfstijl. Waarheid is spontaan minder belangrijk.
Nee... een eigenaar.quote:
Ik ben bloedserieus, zelfs R&P is van hoger niveau dan de FP.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ah kom op zeg. Zie die berichten... Bizarre schrijfstijl. Waarheid is spontaan minder belangrijk.
Het schapen verhaal?quote:
Niet alleen het schapenverhaal. Alles van zijn hand eigenlijk.quote:
Probleem is dat de besturing nog wel werkt, alleen dat de ophangpunten van het kastje in de spiegelbehuizing zijn afgebroken/doorgescheurt. Dus moet het hele binnenwerk vervangen worden, incl bekabeling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Spiegel is jammer idd. Elctrische besturing.. boeie. Je stelt hem toch maar een keer in.
Zit nu idd vast met ducttapequote:
Hij zit er toch op?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zit nu idd vast met ducttape. Probleem is alleen dat je niet zonder goede linkerbuitenspiegel mag rijden. Maar zal toch naar mn ouders moeten rijden komend weekend.
Mag dat gewoon?quote:
Om heel eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee. Maar ik zou er persoonlijk geen probleem van maken als je er goed zicht door hebt.quote:
Ja dat laatste dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee. Maar ik zou er persoonlijk geen probleem van maken als je er goed zicht door hebt.
Maar dat is wat ik zou doen hequote:
Neu dat zal wel meevallen. De behuizing en ophanging zijn nog wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waarschijnlijk wordt die spiegel ook naar binnen gedrukt als je 120 rijdt
Secondetape!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Heb je hem vastgezet met tape?
Hoiquote:
Wat een gezwaaiquote:
You, made, me, smile.quote:
MIETJE!quote:
Vind ik ook wel een goed plan ja.quote:
Ik slaap de laatste tijd meer dan normaal, is een goed tekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goed plan ja.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Onzin. Vanavond weer olympisch basketbal kijken.
Want normaal sliep je te weinig? Dan is het iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd meer dan normaal, is een goed teken
NFLquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]2e helft van de NFL game van gisteravond afkijken vind ik veel leuker
Ik slaap de laatste tijd gewoon echt veel. Hoe het komt, ik weet het niet. Neemt niet weg dat ik toxch steeds moe ben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want normaal sliep je te weinig? Dan is het idd
Tijd voor een shot B12.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd gewoon echt veel. Hoe het komt, ik weet het niet. Neemt niet weg dat ik toxch steeds moe ben.
Voorspelbare reaktie van jequote:
Gelukkigquote:
vitamietjesquote:
My ass.quote:
Dan meer paardenvlees en lever eten. Zijn rijk aan vitamientjes Bquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
My ass.
Geen troep in m'n lichaam, geef mij maar bier!!
Paardenbiefstuk/worst/rookvlees.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan meer paardenvlees en lever eten. Zijn rijk aan vitamientjes B
Vanavond nog gegetenquote:
20eu voor je biefstukje dusquote:
Dat is wat overdreven.quote:
Nou...quote:
Dat is 2,5x meer dan mijn slager voor een flinke biefstuk rekent.quote:
En hoeveel gram is dat dan? Zit hier geen ekte ekte slager meer (naja 2 slechte dan)quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is 2,5x meer dan mijn slager voor een flinke biefstuk rekent.
In Soest: ¤5 voor een kilo paardenbiefstuk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is 2,5x meer dan mijn slager voor een flinke biefstuk rekent.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Soest: ¤5 voor een kilo paardenbiefstuk.
Moest de verpakking uit de vuilnisemmer halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En hoeveel gram is dat dan? Zit hier geen ekte ekte slager meer (naja 2 slechte dan)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Soest: ¤5 voor een kilo paardenbiefstuk.
quote:
Ja.quote:
Bier ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan meer paardenvlees en lever eten. Zijn rijk aan vitamientjes B
quote:Wat zit er in een glas bier:
194 gram water
8 gram ethanol of te wel alcohol
6 gram koolhydraten
0,021 mg vitamine B1 dat ook wel thiamine wordt genoemd. Iemand met een tekort aan B1 is moe, snel geïrriteerd en rusteloos
0,093 mcg vitamine B6 dat ook wel pyridoxine wordt genoemd. Helpt het lichaam van het opnemen van eiwitten en herstel van spieren.
1,613 mg vitamine B3 deze vitamine zorgt er voor dat het gehalte cholesterol in het bloed daalt. Mensen met hooikoorts kunnen er ook profijt van hebben, want het schijnt te helpen bij het tegengaan van deze aandoening
0,206 mg vitamine B5 of pantotheenzuur vermindert stress. Ook helpt het vermoeidheid verhelpen en verlaagt het eveneens het cholesterol in het bloed
21 mcg vitamine B11 of te wel foliumzuur. Is belangrijk voor de stofwisseling en helpt bij de vorming van rode bloedlichamen. Ook helpt het de lever goed te werken.
0,07 mcg vitamine B12. Deze vitamine zorgt voor de aanmaak van beenmerg en rode bloedlichamen.
89 mg Kalium. Helpt bij het voorkomen van beroertes en maakt de spierfunctie beter. Ook zorgt het ervoor dat calcium wordt uitgespoeld door het uit te plassen.
21 mg magnesium. Zorgt voor stevige botten
0,10 mg ijzer. Zorgt ervoor dat de zuurstof goed door de bloedcellen kan stromen. Ook belangrijk voor het leveren van langdurige lichamelijk inspanning
4,3 mcg seleen. Antioxidant dat er voor zorgt dat vrije radicalen minder kans krijgen om schade aan het lichaam aan te richten
0,07 mg zink. Voor gezonde huid, haar en nagels. Tevens goed voor de weerstand
18 mg calcium. Deze stof is nodig voor sterke botten. Kan ook hoge bloeddruk voorkomen. Beschermt tegen dikke darm kanker
Samequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Water loopt me in de mond na al dat gelul over biefstuk
Bier met depot, ja. Daarom moesten vroeger zogende vrouwen aan het oud bruinquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik zie al een dampende, gepeperde 300gr entrecote met een beetje portsaus voor me liggen.
Pauper. Gewoon ontbijt is ook goed hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik sta morgenochtend om 8 uur bij de slager kan ik u vertellen
Eenschquote:
Wat gaat u halen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik sta morgenochtend om 8 uur bij de slager kan ik u vertellen
Pfffquote:
Nee, gevoel voor mode en smaak (Y)quote:
Neuh, niet echt.quote:
Dat is nog te jong.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien kun je dit wel waarderen, toch meer uit jouw tijd:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef Esses het volgende:
Dames, heren, koekenperen. Jongelui uit bos en van buiten. Ik zeg u allen dat ik ga slapen. Ik groet u om te gaan stoeien met klaas vaak. Ik ga stoeien met de boze dromen. En misschien, heel misschien wel met de enge collega's van de Grote Vriendelijke Reus.
Trusten!
quote:
Toch wel paardenbiefstuk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Biefstuk, veel biefstuk.
Haal ik morgenquote:
quote:
Vetpan aanzettenquote:
Hè, hoe is het in de West?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Inderdaad, maar duurt nog 3 kwartier tot de eetzaal open gaat...
Ja straksquote:
Ik vermaak me hier prima, doordeweeks hard werken, maar in het weekend nog harder ontspannenquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier prima, doordeweeks hard werken, maar in het weekend nog harder ontspannen
Vandaag de 2e week van het acclimatisatie programma begonnen. Volgende week een korte oefening van 3 dagen om daar weer aan te wennen en dan de week erop de eerste echte oefening.
Kan niet al teveel foto's posten, aangezien er ook andere collega's opstaan. Maar voor wie mij op facebook heeft, daar kun je ze zienHelaas voeg ik daar niet zomaar iedereen toe, dus ik zal eens even kijken of ik er een heb waar ik alleen op sta
Boh, niet verkeerdquote:
quote:
Deze is gisteren gemaakt, op mijn vrije zondag dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Boh, niet verkeerd't is dat 't werk is, maar anders zou het een aardige vakantie zijn.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Deze is gisteren gemaakt, op mijn vrije zondag dusEn als je alle weekenden bij elkaar optelt heb je ook een aardige vakantie
Naar de Happy Hour geweest?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Deze is gisteren gemaakt, op mijn vrije zondag dusEn als je alle weekenden bij elkaar optelt heb je ook een aardige vakantie
Afgehaakt op het onsamenhangende verhaal van de TS. Rest van het topic niet eens gelezen. TS heeft blijkbaar niet gehoord van de Gemeentelijke schuldhulpverlening.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik zit behoorlijk in de schulden. Wat nu!? Alle ideeen zijn welkom!
Echt he
Soiso: Grieks importwijf die in twee jaar tijd geen cent binnen haaldquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Afgehaakt op het onsamenhangende verhaal van de TS. Rest van het topic niet eens gelezen. TS heeft blijkbaar niet gehoord van de Gemeentelijke schuldhulpverlening.
Ben je bezopen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Soiso: Grieks importwijf die in twee jaar tijd geen cent binnen haald
2 mobiele telefoon abo's van 45 per maandquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Afgehaakt op het onsamenhangende verhaal van de TS. Rest van het topic niet eens gelezen. TS heeft blijkbaar niet gehoord van de Gemeentelijke schuldhulpverlening.
Toch verder doorgelezenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
2 mobiele telefoon abo's van 45 per maand
Ja ook hypotheek. Getrouwd in gemeenschap van goederen en huis staat op naam van hun beiden, terwijl de vrouw bijna nooit werktquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch verder doorgelezen
VVE 65 euro, dus koopwoning, met een inkomen van 1500 euro per maand
Ben pas op pagina 2quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ook hypotheek. Getrouwd in gemeenschap van goederen en huis staat op naam van hun beiden, terwijl de vrouw bijna nooit werkt
Vind Martje beetje een klootzak na die actie met Manon Flier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Willem Alexander net op audiëntie bij Mart Smeets
Ja maar ze zat er wel een beetje bij als een bang vogeltje. Je kan best een beetje tegengas geven. Deed Willem Alexander net ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vind Martje beetje een klootzak na die actie met Manon Flier.
Nja denk dan ook wel dat Mart het nog net wel doorheeft dat hij WA niet zomaar de grond in kan lullen zoals hij bij Flier deed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja maar ze zat er wel een beetje bij als een bang vogeltje. Je kan best een beetje tegengas geven. Deed Willem Alexander net ook
Volgieten met breezers en dan mee naar huis nemen om koffie te drinken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Meisje heeft net uit met vriendje en ik ken 'r al wat langer en vind 'r leuk.
Ik wilde voorstellen donderdag wat in Nijmegen te gaan doen. Help me eens. Ik denk niet iets dat meteen teveel pusht, maar nog een beetje neutraal.
Je stelt het niet voor, je zegt het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Meisje heeft net uit met vriendje en ik ken 'r al wat langer en vind 'r leuk.
Ik wilde voorstellen donderdag wat in Nijmegen te gaan doen. Help me eens. Ik denk niet iets dat meteen teveel pusht, maar nog een beetje neutraal.
De Heiligland stichting lijkt mij géén goed ideequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Meisje heeft net uit met vriendje (zo'n 2 weken ofzo) en ik ken 'r al wat langer en vind 'r leuk.
Ik wilde voorstellen donderdag wat in Nijmegen te gaan doen. Help me eens. Ik denk niet iets dat meteen teveel pusht, maar nog een beetje neutraal aangezien ze waarschijnlijk nog een beetje verdrietig is
Kan makkelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch verder doorgelezen
VVE 65 euro, dus koopwoning, met een inkomen van 1500 euro per maand
De heiliglandstichtingquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Heiligland stichting lijkt mij géén goed idee
Gewoon de kroeg in duiken
Weet ik veel, ik kan mij nog herinneren dat ik als kind door mijn ouders naar een van die twee werd meegesleurd. Vonnik niets aan en het regende ook nog die dagquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De heiliglandstichting
Bijbels Openlucht Museum
Ik wou nog zeggen, 'tot zo'quote:
Stappen en vanaf moment 1 duidelijk maken dat je dr als meer ziet dan gewoon een vriendin.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Meisje heeft net uit met vriendje (zo'n 2 weken ofzo) en ik ken 'r al wat langer en vind 'r leuk.
Ik wilde voorstellen donderdag wat in Nijmegen te gaan doen. Help me eens. Ik denk niet iets dat meteen teveel pusht, maar nog een beetje neutraal aangezien ze waarschijnlijk nog een beetje verdrietig is
Ervaring?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Stappen en vanaf moment 1 duidelijk maken dat je dr als meer ziet dan gewoon een vriendin.
Anders onherroepelijk een gevalletje friendzone.
Hahaquote:
Dus van: ''zullen we iets gaan drinken in de stad donderdag?'' denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Stappen en vanaf moment 1 duidelijk maken dat je dr als meer ziet dan gewoon een vriendin.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik nee zou zeggenquote:
Ik leg donderdag alles uit!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is dat zo tegenwoordig? (ik krijg al grijze haren en zo
)
hele gang al ondergezeken zeker?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hehe de hond per ongeluk opgesloten op de gang
Ik dacht al wat hoor ik telkens voor een gepiep ofzo
Durft ze nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hele gang al ondergezeken zeker?
NFLquote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gewoon vanuit bed blijven lurken he, die Esses
und?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb de moed bij elkaar geschraapt en het gevraagd..
SAMSON? BENDE GIJ DA?quote:
Die is toch dood?quote:
Ohja, was nog een hele rel over toch?quote:
is die nieuwe?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ohja, was nog een hele rel over toch?
Chipstip: : Lays Aiolli
Ja. Goedemorgen heyquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zul je lekker van gaan ruiken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Chipstip: : Lays Aiolli
GODDVVEEERRRRLEKKKEEEERRRRRRRquote:
Wilde net zeggen ja. Ah joh dat is toch zo'n party sport dus kan makkelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Er word gewoon nog ge beachvolleybalt
Dat welquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wilde net zeggen ja. Ah joh dat is toch zo'n party sport dus kan makkelijk.
Goed rust nemen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat wel
Maar snap niet hoe die gasten nu gefocust kunnen zijn.
Met zoete parfumquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Dacht wel dat hij zo'n vent zou zijn om het per brief te vragenZilver letters op blauw perkament.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |