SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Kijk, dat is nou wel grappig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De kat vloog hier tegen het plafond.
En maar denken dat vakanties knakmomentvrij horen te zijnquote:
Doet de airco het wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:09 schreef paintmeester het volgende:
[..]
En maar denken dat vakanties knakmomentvrij horen te zijn
Toen wij Spanje binnenreden waren we er al bijna, dus niet in de file gestaan in Spanje zelf. Wel in Frankrijk en Duitsland de halve wegquote:
Aja die wil ik ook gaan zien. Lekker droge humor met een verneukte teddybeerquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:14 schreef Schild het volgende:
Sam gister die film 'Ted' gezien... omg dat ze z'n film maken.
Haha, nicequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:14 schreef Schild het volgende:
Sam gister die film 'Ted' gezien... omg dat ze z'n film maken.
Klinkt als een avondje vermaakquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:18 schreef Schild het volgende:
Is echt alleen maar flauwe humor, bier, drugs, seks en lekkere wijven.
Hondz leik de reyn bitchez!quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wil net even de hond uitlaten, wat een regen ineens
Fijn dat je het even meldequote:
No problemquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Fijn dat je het even meldebui komt nu over Leiden en had nog wat hemden buiten hangen
inb4 editquote:
dacht dat je geen torrent links mocht posten, kan het fout hebben hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wat dit mag toch gewoon? Niks illegaals aan een link posten toch?
Als google het mag mag ik het toch ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef m.k het volgende:
[..]
dacht dat je geen torrent links mocht posten, kan het fout hebben hoor
FOK regels hequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als google het mag mag ik het toch ook
Gelukkig nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ge hebt er zeker zoeen:
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef m.k het volgende:
[..]
dacht dat je geen torrent links mocht posten, kan het fout hebben hoor
Aan het lezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:34 schreef m.k het volgende:
interessant:
http://www.reddit.com/r/I(...)ith_vietnam_service/
Nee, als google het mag betekend dat niet dat jij het mag. Er zit namelijk ook nog een verschil tussen hoe google de resultaten voorschotelt en hoe jij diezelfde resultaten voorschoteltquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als google het mag mag ik het toch ook
Je sollicitatie ziet er positief uit?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks ff naar het gemeentehuis voor aanvraag VoG
Altijd, ik heb geen bloed aan m'n handenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Je sollicitatie ziet er positief uit?
Nooit glas in je hand gehad?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd, ik heb geen bloed aan m'n handen
Idd, PostNL, kwamen ze laatst pas meequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Nooit glas in je hand gehad?
Overigens, waarvoor dan VOG? TNT?
Mooi beroep hoor, op de treinenspringers na dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef Erasmo het volgende:
ER de treinmasjinist, wie had dat ooit gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |