Zou een stunt zijn zeg, overwinning van Australiëquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef Steven184 het volgende:
En nu wachten op Australie-Argentinie./
Kan me vergissen maar volgens mij ook halve finale op vorige EK.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef borisz het volgende:
Eerste keer dat The Black Sticks de semis halen van een groot kampioenschap(OS/WK).
Knap dat Nieuw-Zeeland op het EK meedoetquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kan me vergissen maar volgens mij ook halve finale op vorige EK.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Knap dat Nieuw-Zeeland op het EK meedoet
Ze hebben gelijk gekregen bij de video. Dus ze houden een mogelijkheid tot een nieuwe video aanvraag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:22 schreef Guard het volgende:
Wat betekent upheld nu?
Ik zou verwachten dat dat betekend dat de beslissing op het veld staat, maar dat lijkt dus niet zo te zijn
Oh dat heeft dus niets met de beslissing op het veld te maken, maar alleen met de mogelijkheid tot aanvragen van een referal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk gekregen bij de video. Dus ze houden een mogelijkheid tot een nieuwe video aanvraag.
Ja, ze handhaven de videoquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dat heeft dus niets met de beslissing op het veld te maken, maar alleen met de mogelijkheid tot aanvragen van een referal.
Thanks...
NOS.nlquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is dit ergens op tv te zien of kijkt iedereen via NOS.nl?
Stimmt!quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Als Nederland nu minstens een punt pakt tegen GB, dan moeten ze tegen Nieuw Zeeland.
Argentinie en Australie spelen nog tegen elkaar. In alle mogelijke uitslagen zakt NZ naar plek 2.
Of heb ik het mis?
Laatste wedstrijd van vandaag 22.15quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:51 schreef marcodej het volgende:
Hoe laat is Australie - Argentinie? Laat die Aussies die Argentijnsen er maar direct uitwippen.
Tot nu toe is het nog een zaadpotquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef Guard het volgende:
Eens kijken of CHN kan winnen, zodat Nederland haar sportieve plicht kan doen en de Britten uitschakelen
Maakt niet uit. Om 17.00 moet je scherp zijn, want Eddy.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef Guard het volgende:
Heb ik moeten missen, die laatste seconden...
Oei, dat gooit mijn namiddag/avond schema redelijk in de war.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Om 17.00 moet je scherp zijn, want Eddy.
Ik ga tenminste er wel vanuit dat Sporza live gaat?
Korea - Belgie... ik zie mogelijkheden en Eddy ziet die keer 2 dus ik zou je schema toch wat omgooien hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Oei, dat gooit mijn namiddag/avond schema redelijk in de war.
Wilde zelf even gaan sporten, en dan even iets anders kijken dan OS, en dan vanavond beachvolley en hockey.
Maar Eddy is natuurlijk wel top
En zo te zien op de website van sporza gaan ze wel hockey uitzenden
hmm ja als dit 0-0 blijft boeit die wedstrijd van Nederland vs GB ook helemaal niets. Gaat dan om plek 1 in de poule weliswaar, maar je kan toch niet uitkienen tegen wie je speelt aangezien de beslissing in de andere poule later valt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Korea - Belgie... ik zie mogelijkheden en Eddy ziet die keer 2 dus ik zou je schema toch wat omgooien hoor
True alhoewel ik denk dat NZ gewoon 2e gaat worden. Dan zou ik toch gewoon voor de winst gaan als ik Nederland was. Al is het maar om vertrouwen te kweken voor de halve finalequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:42 schreef Guard het volgende:
[..]
hmm ja als dit 0-0 blijft boeit die wedstrijd van Nederland vs GB ook helemaal niets. Gaat dan om plek 1 in de poule weliswaar, maar je kan toch niet uitkienen tegen wie je speelt aangezien de beslissing in de andere poule later valt.
België speelde eigenlijk best goed. Kregen een kans of 10 in de eerste helft...maar benutten homaar. Eddy was daardoor compleet over de zeikquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef hafcfan het volgende:
Hoe was Eddy gister tijdens belgie dan? En hoe speelden de Nederlandse mannen? Heb het niet kunnen zien had een feestje van een cameraad.
Amenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Guard het volgende:
Eddy presteerde volgens verwachting, binnen drie minuten had ie al gezegd dat WE (Belgie dus) van Nederland hadden moeten winnen.
Verder vindt ie het maar verrekte lastig om Australie en Nieuw Zeeland uit elkaar te houden, weet ie niet wat het gebaar voor een bully is (en heeft eigenhandig besloten dat dat het signaal is dat de scheids het niet meer weet, ondanks herhaalde correcties van zijn co-commentator).
Daarnaast had Belgie gisteren met een verschil van minstens 4 doelpunten moeten winnen, en dan hadden ze nog alle kans op een tweede plek in de poule
Hahaha, wat een prachtig verhaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Guard het volgende:
Eddy presteerde volgens verwachting, binnen drie minuten had ie al gezegd dat WE (Belgie dus) van Nederland hadden moeten winnen.
Verder vindt ie het maar verrekte lastig om Australie en Nieuw Zeeland uit elkaar te houden, weet ie niet wat het gebaar voor een bully is (en heeft eigenhandig besloten dat dat het signaal is dat de scheids het niet meer weet, ondanks herhaalde correcties van zijn co-commentator).
Daarnaast had Belgie gisteren met een verschil van minstens 4 doelpunten moeten winnen, en dan hadden ze nog alle kans op een tweede plek in de poule
Dan zal ik, als ik die Belgen was toch eens oefenen op afwerken. Gebeurt ze te vaak dat ze beter zijn en niet winnen. Oke mooi dat Nederland zo goed was!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
België speelde eigenlijk best goed. Kregen een kans of 10 in de eerste helft...maar benutten homaar. Eddy was daardoor compleet over de zeikDe 1-0 hielp Eddy weer om het gerechtigheid te noemen, maar de 1-1 sloeg als een BOM! Einde van de 2e helft kon Belgie ook zomaar verliezen.....
Heerlijke wedstrijd was het dus.
Nederland balde heel erg goed!
Volgens Eddy was het gewoon pech.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan zal ik, als ik die Belgen was toch eens oefenen op afwerken. Gebeurt ze te vaak dat ze beter zijn en niet winnen. Oke mooi dat Nederland zo goed was!
Precies. In Nederland was de complete aanval nu echt brandhout geweest en stonden de kranten vol. Eddy maakt er gewoon pech van en viert het enige doelpunt alsof ze Olympisch kampioen aan het worden zijn. Geniaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha ja die Eddy zal nooit boos op de Belgen worden
Haha ja en hij blijft herhalen dat Belgie eigenlijk de beste in de poule is en met een beetje geluk 1ste had moeten staan, omdat ze elke wedstijd de beter waren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Precies. In Nederland was de complete aanval nu echt brandhout geweest en stonden de kranten vol. Eddy maakt er gewoon pech van en viert het enige doelpunt alsof ze Olympisch kampioen aan het worden zijn. Geniaal
waarom hebben die Belgen eigenlijk voor al hun teams een bijnaam ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Guard het volgende:
Ah en daar is Eddy, en meteen de claim dat de Red Panthers hadden moeten winnen van Japan en China
Omdat ze anders niet meer snappen wat wat is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:34 schreef TLC het volgende:
[..]
waarom hebben die Belgen eigenlijk voor al hun teams een bijnaam ?
En dan ook nog maar half uitzenden, eerst sprint op de baan volledig afwerken. Ook wel logisch, de dames slaan nog geen deuk in een pakje boterquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:31 schreef sausagin het volgende:
Waarom zenden ze dat nu uit op sporza , zinloze wedstrijd.
Beetje NOS taferelen dit, gisteren nabeschouwen ipv voor live sport te kiezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Drassss het volgende:
Ze gaan de 2e helft niet eens live uitzenden?
Hoezo...quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Het is echt beschamend die commentator, snap niet dat de Belgen hem laten zitten
Omdat hij nog steeds het spelletje niet snaptquote:
Tja Belgie loopt 1 op 5quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Guard het volgende:
Wel tegen de US voor plek 11, en die hebben de deur achterin goed open staan, misschien toch die ene winstpartij..
Nee joh, Eddy is er toch ook bij voor plek 11/12?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:43 schreef TheArt het volgende:
Nog maar 1x Eddy te horen tijdens het hockey
Flitsen gaan ze uitzenden met het Atletiek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:10 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ned 1 gaat toch ook wel uitzenden. Lijkt me absurd als ze dat niet doen.
Was je mokkeltjes aan het spotten ja?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, zat even te kijken bij hockey teams en kwam deze foto tegen bij vrouwenelftal China:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Was je mokkeltjes aan het spotten ja?
Doelsaldo...quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaat voor in pouleverband van Hockey
Doelsaldo of Onderling resultaat?
Nee sport 24en bbc3 wel.quote:
volgens mij is sowieso winst genoeg voor GBquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké. Dus als GB wint met 3 goals verschil is GB als eerste door.
geen digitale TV? ziggo en UPC hebben hem vrijgegeven deze maandquote:
En leuk om die engelsen te horen in hun pogingen om Nederlandse namen uit te sprekenquote:
niet op deze plekquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:02 schreef franklop het volgende:
[..]
geen digitale TV? ziggo en UPC hebben hem vrijgegeven deze maand
Oh ja 6 v 8 my bad...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij is sowieso winst genoeg voor GB
Wie zouden het zijn? Kleintje pils, of de blauhuster?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoempapamuziek, mooi toch. Voelen de Nederlanders zich thuis.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoempapamuziek, mooi toch. Voelen de Nederlanders zich thuis.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef franklop het volgende:
Moest Sven Kramer van Naomi voor de sfeer zorgen ofzo?
Echt ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:06 schreef Guard het volgende:
Kutpubliek, beginnen al te gillen als de Britten over hun eigen 23 m balbezit hebben
Snappen geen reet van hockey inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:06 schreef Guard het volgende:
Kutpubliek, beginnen al te gillen als de Britten over hun eigen 23 m balbezit hebben
Zometeen worden ze wel wat stillerquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:06 schreef Guard het volgende:
Maar ook een paar Shermans.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef franklop het volgende:
lopen bij de Britten ook wel wat leuke dingen tussen trouwens
Ik heb al de hele spelen het idee dat het achtergrond geluid (lees publiek) harder staat op de bbc dan elders... om nog meer te bendarukken wat een goeie spelen ze toenaan het organiseren zijn...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geluid is wel stukken beter dan bij de NOS
Twee tip-in kansjes voor Lammers, voor de rest nog weinig spannends gezienquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef ZwarteMaan het volgende:
Gaarne commentaar ... heb het hier niet (ondanks 19 kanelen OS - best knap)
Lekker scharen met Carlien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
Als Maartje vandaag niet scoort dan mag het dorp niet meer in - die heeft teveel sex in het dorp volgens de geruchten
Dan gaat ze verder buiten het dorpquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
Als Maartje vandaag niet scoort dan mag het dorp niet meer in - die heeft teveel sex in het dorp volgens de geruchten
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
JALALLALAAAA HERAAAAAACLES ALMELO
Hoor ze gaan
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wie is de "man" in de Maartje/ Carlien relatie?
maartje dus,quote:
wordt wel een x'tje tijd dat ze ze gaat maken ..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef franklop het volgende:
[..]
maartje dus,
ze gaat nu dr eerste maken
pieken naar de finalequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Dos37 het volgende:
Die corner moet vanaf wedstrijd één al beter, en hij is nog niet goed.
Hij was nu gewoon slecht aangegeven. Daar kon ze niks mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef hafcfan het volgende:
Pfff die sc zijn het hele tournooi al bar slecht. Maartje moet wat minder neuken en wat meer trainen op die sc.
Moet die bal wel wat beter aangegeven worden, anders krijgt ze niet eens kans om te pushen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef hafcfan het volgende:
Pfff die sc zijn het hele tournooi al bar slecht. Maartje moet wat minder neuken en wat meer trainen op die sc.
is ook heel makkelijk te oefenen.. zo'n SC is gewoon tig x oefenen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij was nu gewoon slecht aangegeven. Daar kon ze niks mee.
Ja in dit geval, maar als je al ziet hoeveel er verprutst zijn. In een wedstrijd al zo'n 10 stuks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moet die bal wel wat beter aangegeven worden, anders krijgt ze niet eens kans om te pushen.
Alsof ze dat niet doen. Het komt er gewoon niet uit. Als het straks maar doen als het er echt toe doet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
is ook heel makkelijk te oefenen.. zo'n SC is gewoon tig x oefenen...
Je zou verwachten dat ze dat toch al een keer of honderd hebben gedaan de afgelopen weken. Nou ja een keertje verkeerd magquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
is ook heel makkelijk te oefenen.. zo'n SC is gewoon tig x oefenen...
Als een sc niet loopt in de poulfase gaat dat echt niet ineens goed tijdens de finale. Zo makkelijk is het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet doen. Het komt er gewoon niet uit. Als het straks maar doen als het er echt toe doet.
al 5 wedstrijden niks en dan in 1/2 finale opeens wel - we winnen overigens wel van NZ hoor want het veldspel is beter dan de SCquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet doen. Het komt er gewoon niet uit. Als het straks maar doen als het er echt toe doet.
De BBC 3 stream van eurovisionsports is prima hier. Ook leuk met brits commentaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef henkde_j het volgende:
Jullie ook zo'n slechte kwaliteit op de stream? Nee ik heb het niet over het spel.
De andere landen weten ook wel hoe ze er op moeten reageren denk ik ondertussen... dat maakt het ook lastigquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moet die bal wel wat beter aangegeven worden, anders krijgt ze niet eens kans om te pushen.
Je hebt best kans dat als er eentje in gaat, die SC opeens weer gaat lopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als een sc niet loopt in de poulfase gaat dat echt niet ineens goed tijdens de finale. Zo makkelijk is het niet.
Paumen banken ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt best kans dat als er eentje in gaat, die SC opeens weer gaat lopen.
rofl, jij post tussendoor ook nog ff wielernieuws op de ppquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net voorbij komen op twitter, dus kon het net zo goed plaatsenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:24 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
rofl, jij post tussendoor ook nog ff wielernieuws op de ppduizendpoot
Wat is het nieuws?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net voorbij komen op twitter, dus kon het net zo goed plaatsen
Maartje moet gewoon een x iemand vol in het gezicht/lichaam raken - houden ze er vanzelf mee op -maar nee hoor..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Drassss het volgende:
Och je hebt een aantal factoren die precies moeten kloppen. Aangeef/stop en de slag/push en vervolgens moet je geen kamikaze-Jappen/Chinezen tegen je hebben.
En dan vrije slag tegen natuurlijk...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Maartje moet gewoon een x iemand vol in het gezicht/lichaam raken - houden ze er vanzelf mee op -maar nee hoor..
Mwoa, als ze iemand doodslaat zal dat niet goed voor d'r zelfvertrouwen werkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Maartje moet gewoon een x iemand vol in het gezicht/lichaam raken - houden ze er vanzelf mee op -maar nee hoor..
Mdusquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
En dan de livestream ook nog eens niet op ordequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef Ame_thyst het volgende:
echt een afgang van de nos, dit niet live uitzenden
Nou ja klimgeit, meer voor de heuvels.quote:
Ze zenden liever voor de tiende keer Bolt uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Omdat dit zo boeiende/belangrijke wedstrijd is? Liever Atletiek, daar gaat het tenminste ergens om.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |