Zou een stunt zijn zeg, overwinning van Australiëquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef Steven184 het volgende:
En nu wachten op Australie-Argentinie./
Kan me vergissen maar volgens mij ook halve finale op vorige EK.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef borisz het volgende:
Eerste keer dat The Black Sticks de semis halen van een groot kampioenschap(OS/WK).
Knap dat Nieuw-Zeeland op het EK meedoetquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kan me vergissen maar volgens mij ook halve finale op vorige EK.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Knap dat Nieuw-Zeeland op het EK meedoet
Ze hebben gelijk gekregen bij de video. Dus ze houden een mogelijkheid tot een nieuwe video aanvraag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:22 schreef Guard het volgende:
Wat betekent upheld nu?
Ik zou verwachten dat dat betekend dat de beslissing op het veld staat, maar dat lijkt dus niet zo te zijn
Oh dat heeft dus niets met de beslissing op het veld te maken, maar alleen met de mogelijkheid tot aanvragen van een referal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk gekregen bij de video. Dus ze houden een mogelijkheid tot een nieuwe video aanvraag.
Ja, ze handhaven de videoquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dat heeft dus niets met de beslissing op het veld te maken, maar alleen met de mogelijkheid tot aanvragen van een referal.
Thanks...
NOS.nlquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is dit ergens op tv te zien of kijkt iedereen via NOS.nl?
Stimmt!quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Als Nederland nu minstens een punt pakt tegen GB, dan moeten ze tegen Nieuw Zeeland.
Argentinie en Australie spelen nog tegen elkaar. In alle mogelijke uitslagen zakt NZ naar plek 2.
Of heb ik het mis?
Laatste wedstrijd van vandaag 22.15quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:51 schreef marcodej het volgende:
Hoe laat is Australie - Argentinie? Laat die Aussies die Argentijnsen er maar direct uitwippen.
Tot nu toe is het nog een zaadpotquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef Guard het volgende:
Eens kijken of CHN kan winnen, zodat Nederland haar sportieve plicht kan doen en de Britten uitschakelen
Maakt niet uit. Om 17.00 moet je scherp zijn, want Eddy.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef Guard het volgende:
Heb ik moeten missen, die laatste seconden...
Oei, dat gooit mijn namiddag/avond schema redelijk in de war.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Om 17.00 moet je scherp zijn, want Eddy.
Ik ga tenminste er wel vanuit dat Sporza live gaat?
Korea - Belgie... ik zie mogelijkheden en Eddy ziet die keer 2 dus ik zou je schema toch wat omgooien hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Oei, dat gooit mijn namiddag/avond schema redelijk in de war.
Wilde zelf even gaan sporten, en dan even iets anders kijken dan OS, en dan vanavond beachvolley en hockey.
Maar Eddy is natuurlijk wel top
En zo te zien op de website van sporza gaan ze wel hockey uitzenden
hmm ja als dit 0-0 blijft boeit die wedstrijd van Nederland vs GB ook helemaal niets. Gaat dan om plek 1 in de poule weliswaar, maar je kan toch niet uitkienen tegen wie je speelt aangezien de beslissing in de andere poule later valt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Korea - Belgie... ik zie mogelijkheden en Eddy ziet die keer 2 dus ik zou je schema toch wat omgooien hoor
True alhoewel ik denk dat NZ gewoon 2e gaat worden. Dan zou ik toch gewoon voor de winst gaan als ik Nederland was. Al is het maar om vertrouwen te kweken voor de halve finalequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:42 schreef Guard het volgende:
[..]
hmm ja als dit 0-0 blijft boeit die wedstrijd van Nederland vs GB ook helemaal niets. Gaat dan om plek 1 in de poule weliswaar, maar je kan toch niet uitkienen tegen wie je speelt aangezien de beslissing in de andere poule later valt.
België speelde eigenlijk best goed. Kregen een kans of 10 in de eerste helft...maar benutten homaar. Eddy was daardoor compleet over de zeikquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef hafcfan het volgende:
Hoe was Eddy gister tijdens belgie dan? En hoe speelden de Nederlandse mannen? Heb het niet kunnen zien had een feestje van een cameraad.
Amenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Guard het volgende:
Eddy presteerde volgens verwachting, binnen drie minuten had ie al gezegd dat WE (Belgie dus) van Nederland hadden moeten winnen.
Verder vindt ie het maar verrekte lastig om Australie en Nieuw Zeeland uit elkaar te houden, weet ie niet wat het gebaar voor een bully is (en heeft eigenhandig besloten dat dat het signaal is dat de scheids het niet meer weet, ondanks herhaalde correcties van zijn co-commentator).
Daarnaast had Belgie gisteren met een verschil van minstens 4 doelpunten moeten winnen, en dan hadden ze nog alle kans op een tweede plek in de poule
Hahaha, wat een prachtig verhaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Guard het volgende:
Eddy presteerde volgens verwachting, binnen drie minuten had ie al gezegd dat WE (Belgie dus) van Nederland hadden moeten winnen.
Verder vindt ie het maar verrekte lastig om Australie en Nieuw Zeeland uit elkaar te houden, weet ie niet wat het gebaar voor een bully is (en heeft eigenhandig besloten dat dat het signaal is dat de scheids het niet meer weet, ondanks herhaalde correcties van zijn co-commentator).
Daarnaast had Belgie gisteren met een verschil van minstens 4 doelpunten moeten winnen, en dan hadden ze nog alle kans op een tweede plek in de poule
Dan zal ik, als ik die Belgen was toch eens oefenen op afwerken. Gebeurt ze te vaak dat ze beter zijn en niet winnen. Oke mooi dat Nederland zo goed was!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
België speelde eigenlijk best goed. Kregen een kans of 10 in de eerste helft...maar benutten homaar. Eddy was daardoor compleet over de zeikDe 1-0 hielp Eddy weer om het gerechtigheid te noemen, maar de 1-1 sloeg als een BOM! Einde van de 2e helft kon Belgie ook zomaar verliezen.....
Heerlijke wedstrijd was het dus.
Nederland balde heel erg goed!
Volgens Eddy was het gewoon pech.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan zal ik, als ik die Belgen was toch eens oefenen op afwerken. Gebeurt ze te vaak dat ze beter zijn en niet winnen. Oke mooi dat Nederland zo goed was!
Precies. In Nederland was de complete aanval nu echt brandhout geweest en stonden de kranten vol. Eddy maakt er gewoon pech van en viert het enige doelpunt alsof ze Olympisch kampioen aan het worden zijn. Geniaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha ja die Eddy zal nooit boos op de Belgen worden
Haha ja en hij blijft herhalen dat Belgie eigenlijk de beste in de poule is en met een beetje geluk 1ste had moeten staan, omdat ze elke wedstijd de beter waren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Precies. In Nederland was de complete aanval nu echt brandhout geweest en stonden de kranten vol. Eddy maakt er gewoon pech van en viert het enige doelpunt alsof ze Olympisch kampioen aan het worden zijn. Geniaal
waarom hebben die Belgen eigenlijk voor al hun teams een bijnaam ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Guard het volgende:
Ah en daar is Eddy, en meteen de claim dat de Red Panthers hadden moeten winnen van Japan en China
Omdat ze anders niet meer snappen wat wat is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:34 schreef TLC het volgende:
[..]
waarom hebben die Belgen eigenlijk voor al hun teams een bijnaam ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |