quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef TheArt het volgende:
Helemaal niet bij stilgestaan, maar inderdaad pas zijn 6e en 7e 100 meter van dit seizoenEn dan even 9.91 en 9.94 lopen
Kan hij zeker. Hij heeft de 5e seizoenstijd van het hele veld staan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dit dus. En ik hoorde de commentator zeggen dat Martina in deze vorm een medaille kan winnen op de 200 meter. (of ik heb het verkeerd verstaan...
En Bolt geen WR, slecht hoor!![]()
twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:00:42Een dronken gast voor mij gooit een flesje op de baan!! IK HEB HEM GESLAGEN.... Ongelofelijk!! #boos #respectloos reageer retweet
Ja, weer die van Sporza.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen zo bij de NOS de reactie te zien van Martina
Dat kunnen ze allemaal zeggen. Misschien moet ze eerst "ongelooflijk" goed spellenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef marcodej het volgende:
http://twitter.com/edithbosch/statuses/232219603592413184
Dennis van der Geestquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Cor van der Geest was het:twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:00:42Een dronken gast voor mij gooit een flesje op de baan!! IK HEB HEM GESLAGEN.... Ongelofelijk!! #boos #respectloos reageer retweet
Ippon!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Cor van der Geest was het:twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:00:42Een dronken gast voor mij gooit een flesje op de baan!! IK HEB HEM GESLAGEN.... Ongelofelijk!! #boos #respectloos reageer retweet
Ok, cool! Ik volg atletiek niet zo, dus fijn om te weten dat ie kansen heeft op die afstand.quote:Kan hij zeker. Hij heeft de 5e seizoenstijd van het hele veld staan.
Hij hing straks hoog in het netquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef alors het volgende:
Dat werpen... hoe weten ze nou wanneer ze dat ding los moeten laten? En knalt ie nooit vol in die netten?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
twitter:London2012 twitterde op zondag 05-08-2012 om 22:52:20Ladies & gents - welcome to the first ever men's 100m Final Twitter commentary! They're off!...and it's over! Usain Bolt wins! #London2012 reageer retweet
Doet niet heel lang pijn iig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
je zou maar zon kogel op je kop krijgen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
twitter:London2012 twitterde op zondag 05-08-2012 om 22:52:20Ladies & gents - welcome to the first ever men's 100m Final Twitter commentary! They're off!...and it's over! Usain Bolt wins! #London2012 reageer retweet
gr grtwitter:nickensimon twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:00:19Usain Bolt wil sprinten in een woonwijk. Mag dat? N reageer retweet
Ik weet wel een kandidaat, hij is nu op mijn beeldscherm...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
je zou maar zon kogel op je kop krijgen
Plus die honderden miljoenen voor de buis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef Lindstrøm. het volgende:
Haha die kan gewoon 80.000 man een uur vermaken wat een baas
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef Evertjan het volgende:
gr grtwitter:nickensimon twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:00:19Usain Bolt wil sprinten in een woonwijk. Mag dat? N reageer retweet
Ik moest lachen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef Evertjan het volgende:
Vind ik net zo geniaal als roeien; wie het snelst achteruit kan varen wint.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Toch blijft het wel geniaal: nog geen 10 seconden sport, een uur voorbeschouwen en een half uur nabeschouwen.
Gewoon het gejatte interview van Sporza weerquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef groenen het volgende:
NOS heeft nog geen interview met Martina.
Het viel mij ookal op dat die vrouw steeds naar hem keek jaquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Toch blijft het wel geniaal: nog geen 10 seconden sport, een uur voorbeschouwen en een half uur nabeschouwen.
Er waren ook paar andere meisjes die het deden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het viel mij ookal op dat die vrouw steeds naar hem keek ja
Morgenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef Proletariaat het volgende:
Krijgen we geen medailleuitreiking?
Ik zie de NOS nog wel gewoon de eredivisie gaan uitzenden komend weekend, ten koste van de Spelen.quote:
Kan allebei.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze allemaal zeggen. Misschien moet ze eerst "ongelooflijk" goed spellen.
Ik had het ook gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er waren ook paar andere meisjes die het deden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
twitter:rgroenewold twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:08:19@edithbosch inderdaad RESPECTLOOS!! We zien je in Rio terug in de ring? ;-) #boksen reageer retweet
DUUUUUH! Meer kijkcijfersquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie de NOS nog wel gewoon de eredivisie gaan uitzenden komend weekend, ten koste van de Spelen.
O ja. Ik neem aan dat ze dan Nederland 2 inzetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie de NOS nog wel gewoon de eredivisie gaan uitzenden komend weekend, ten koste van de Spelen.
Iedere keer dat ik me kwaad maak over de NOS, denk ik aan NBC en word ik weer helemaal zen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef mrstylo het volgende:
NBC (America) zond 100 meter niet uit.
Ze gaan het pas in primetime doen.![]()
Das pas over 4 uur ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef mrstylo het volgende:
Ze zonden paardensport uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik me kwaad maak over de NOS, denk ik aan NBC en word ik weer helemaal zen.
Wat een dictatoriale toestanden daar.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels is er een profielfoto bekend gemaakt van de dronken man die een flesje op de baan gooide
[ afbeelding ]
Ik neem aan, dat ze daar meerdere sportzenders hebben, die het uitzenden (ESPN?)quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik me kwaad maak over de NOS, denk ik aan NBC en word ik weer helemaal zen.
Wat een dictatoriale toestanden daar.
Boksen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]twitter:rgroenewold twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:08:19@edithbosch inderdaad RESPECTLOOS!! We zien je in Rio terug in de ring? ;-) #boksen reageer retweet
Matig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels is er een profielfoto bekend gemaakt van de dronken man die een flesje op de baan gooide
[ afbeelding ]
Nop. Zij hebben rechten voor 1.3 miljard gekocht. Denk je echt dat ze belangrijkste nummer aan andere geven?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik neem aan, dat ze daar meerdere sportzenders hebben, die het uitzenden (ESPN?)
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Dan betaal je zoveel geld, en dan heb je VERREWEG de slechte coverage van de OS ter wereld. In Noord-Korea kan je het zo'n beetje nog beter volgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nop. Zij hebben rechten voor 1.3 miljard gekocht. Denk je echt dat ze belangrijkste nummer aan andere geven?
Dan is het toch te debiel voor woorden, dat ze het niet EN live uitzenden EN nog een keer herhalen op prime-time. Iedere Amerikaan heeft het nu al kunnen zien via een andere zender of een stream.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nop. Zij hebben rechten voor 1.3 miljard gekocht. Denk je echt dat ze belangrijkste nummer aan andere geven?
Moet nog een reclame tussen gemonteerd wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
Lach je uit.
https://twitter.com/#!/search/realtime/NBC
In Beijing ook telkens snelle reactietijden, behalve in de finale. Dat kostte hem destijds een medaille. Maar die eerste passen blijven nog steeds zo zwak als ze waren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:53 schreef TheArt het volgende:
Churandy de beste starttijd van iedereenZou hij eindelijk die start onder de knie hebben? Zou echt top zijn voor die 200.
Carter en Frater zullen nu wel lopen (allebei sub 10 staan dit seizoen), Bailey-Cole is ook nog mee. Eventueel kan Weir (doet de 200m) een bocht lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Jamaicanen wel een probleem met de estafette als Powell geblesseerd is... of hebben ze nog genoeg reserves mee?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Beijing ook telkens snelle reactietijden, behalve in de finale. Dat kostte hem destijds een medaille. Maar die eerste passen blijven nog steeds zo zwak als ze waren.
En je bijna-naamgenoot brons.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:24 schreef DeeBee het volgende:
Wow, avondje atletiek gemist, maar wat een wedstrijden en topics zo te lezen...
100 meter gelukkig kunnen vinden op de NOS-site zonder de winnaar al in een spoiler te hebben gelezen, en wow, ik moet zeggen dat Bolt het toch wel helemaal waarmaakte!
Start was niet zo goed als in Berlijn en dat 'kost' hem het WR, maar die laatste 40 meter, mijn god...![]()
Verder echt bizarre tijden van Churandy, dat had ik nooit verwacht zeg!![]()
En ow ja, Ohuruogu zilver en nog bijna de titel, jezus...![]()
![]()
Binnenkort een nieuwsbericht: NOS en NBC sluiten overeenkomst voor samenwerking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
Lach je uit.
https://twitter.com/#!/search/realtime/NBC
Hoe lang eigenlijk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Plus die honderden miljoenen voor de buis.
Verder hulde voor Martina, lang geleden, dat een Nederlander in de finale 100m heeft gestaan
Erika Terpstra?quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:11 schreef Metaan het volgende:
Behalve Churandy was er nog een BAAS in het atletiekstadion tijdens de WK finale.
Een dikke man met een bril en oranje hoed die zo slim gepositioneerd stond dat ie voor een kleine miljard kijkers elke keer dat een atleet werd voorgesteld op de tvbeelden heel opvallend en indringend met onze nationale driekleur stond te wapperen!
Een Holland promo van heb ik jou daar.
> deze verdient vrijkaartjes!!
Strikt genomen vier jaar geleden. Martina was toen namelijk Nederlander, al kwam hij niet voor Nederland uit.quote:
Hij praat in zijn dagelijks leven ongeveer evenveel Nederlands als wij hier Duits praten. En in zijn jeugd was dat waarschijnlijk nog minder. Zijn Engels is mede gezien zijn trainingslocatie (Florida) veel beter maar ook dat is nog vrij houterig. Alleen in het Papiaments praat hij echt ontspannen en vloeiend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou Martina, qua moedertaal uitsluitend Papiamento spreken eigenlijk?
Tsja, het kogelstoten was niet al te bestquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef Szura het volgende:
Dadelijk eens zien of Smith nu wel wat kan
Denk het niet, ook constant bezig met niet weten waar het aan ligt als het mis gaat om na een belangrijke wedstrijd zijn beste seizoensprestatie neer te zetten. Begint een choker te worden inmiddels.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef Szura het volgende:
Dadelijk eens zien of Smith nu wel wat kan
Waarschijnlijk versta je er niet veel van maar voor het idee hier een interview in het Papiaments met hem (en Mariano, ook Curaçaoenaar)quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou Martina, qua moedertaal uitsluitend Papiamento spreken eigenlijk?
wtf wat een idiootquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:19 schreef alors het volgende:
Ik keek zonet even BBC3, was de herhaling en ik zag iemand met lang zwart haar in het wit achter staan en voor haar stond een man in een rood shirt dit de hele tijd heen en weer liep en niet stil bleef staan. Ik dacht dat dat wel eens Edith en die idioot zouden kunnen zijn, maarja blijft moeilijk te zien...
edit: oh nevermind, dat zijn ze niet want hier is bewegend beeld van de actie.
[ afbeelding ]
Ik betwijfel eigenlijk of hij nog véél sneller kan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef kl1172 het volgende:
Ik denk dat Martina in de toekomst het Europees record in zich heeft. Topprestatie gisteren!
Hoe oud is Martina eigenlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik betwijfel eigenlijk of hij nog véél sneller kan.
Ik dacht 27/28.quote:
Dan kan het nog volgens mij nog. Linford Christie liep ook niet de ene na de andere sub. 9.9 hoor, maar wel een keertje 9.87 en toen was ie ook al +30 dacht ik. De juiste setting, een jaartje blessurevrij trainen en dan volgend WK wie weet.quote:
Inderdaad erg matige tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef TheArt het volgende:
Berings 2e dus in 13,46. In die serie was zelfs Sharona Bakker dik doorgegaan
Alles rond haar titel zal wel de nodige energie hebben gekost, niet de ideale voorbereiding.quote:
Haar besttijd was 12.28 dacht ik, dit is voor haar niet supersnel, misschien valt ze het 24 jaar oude wereldrecord wel aan deze spelen.quote:
in het net.. dus afwachtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:36 schreef TheArt het volgende:
Cadee nu 5e. Het moet dus echt nog iets verder in die laatste poging.
Raakte gewoon een horde lijkt mequote:
Ook denk ik, leek toch ook flink te hinken, maar goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raakte gewoon een horde lijkt me
Tja, een horde raken is voor je been natuurlijk ook geen feest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook denk ik, leek toch ook flink te hinken, maar goed.
3 neem ik aan. 3x7=21 en 24-21=3.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:54 schreef PieterBas het volgende:
Hoeveel tijdssnelste gaan er door, anders heeft Lewandowski toch echt een probleem
Drie. Dus die is klaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:54 schreef PieterBas het volgende:
Hoeveel tijdssnelste gaan er door, anders heeft Lewandowski toch echt een probleem
Was wel een "zekerheidje" voor de finalequote:
Hij maakt een kansje nu er niemand extra meer over zijn afstand is gegaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef FredWielergek het volgende:
Groep a is klaar, cadee is 6e voorlopig. zal hij het halen? zal er om spannen..
Ik kan me niet voorstellen dat Kanter het niet gaat halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij maakt een kansje nu er niemand extra meer over zijn afstand is gegaan.
In Groep B zijn Harting, Rome en Okoye toch wel zekere gekwalificeerden. Voor de rest is veel onzeker.
Dit seizoen nog niet echt overtuigend, maar het lijkt me ook sterk idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Kanter het niet gaat halen.
Klopt, zeker geen slechte loting. En gezien de lopers daar, zie ik geen kans dat het echt een hele snelle serie wordt, dus hij moet het echt van de plaatsing hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Lathouwers heeft wel redelijk geluk gehad met de loting volgens mij, heeft in deze heat de meeste kans denk ik..
Dat was lastig geworden hoorquote:
Hoeveel tijdsnelsten? Dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef DeeBee het volgende:
Borzakovskiy 3e verliezer momenteel, maar als ze gewoon in een serie doorvlammen dan vliegt hij er nog wel uit vrees ik voor hem...
Drie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoeveel tijdsnelsten? Dat heb ik even gemist.
3 slechts.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoeveel tijdsnelsten? Dat heb ik even gemist.
Denk dat ie gewoon moest starten volgens de regels aangezien hij ingeschreven was, maar niet geblesseerd was o.i.d.quote:
Maar Ennis was toch ook ingeschreven bijvoorbeeld?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon moest starten volgens de regels aangezien hij ingeschreven was, maar niet geblesseerd was o.i.d.
Klopt, heb je gelijk in. Geen idee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Ennis was toch ook ingeschreven bijvoorbeeld?
Zal in dat land vast wel iemand te vinden zijn die dat een beetje kan jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen die Chinezen tegenwoordig ook al kogelstoten?
Zag hem gisteren in de halve finale nog ondersteund door een official de baan verlaten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon moest starten volgens de regels aangezien hij ingeschreven was, maar niet geblesseerd was o.i.d.
Dit is de laatste heatquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Lathouwers die plek overneemt en dat ze in de laatste heat langzaam gaan ;P
Idd, beetje hopen op een niet al te sterke SF.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:43 schreef abdalfawaz het volgende:
10de tijd nu, finale zou kunnen. Zijn SB zit op 1,44
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef TheArt het volgende:
Blijft toch jammer dat Kuijken zich niet heeft weten te plaatsen
Logisch. In het begin gaat het had.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:58 schreef DeeBee het volgende:
Die Cubaan met zilveren ondertanden...
Cadee zakt aardig snel zo...
Okoye, Rome en Kanter moeten nog, al heeft Kanter nog maar 1 poging. Voor Cadee ziet het er heel slecht uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat wordt penibel voor beide Nederlanders hoor.
sorryquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kanter niet hoor. Die heeft 59,72 in zijn 2e poging.
Smith heeft pas 1 poging gehad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cadee 10, voor Smith ziet het er slecht uit
Gewoon even 65mquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cadee 10, voor Smith ziet het er slecht uit
met hakken over de sloot is ze doorquote:
Ja, absoluut.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon even 65mKan Smith dat?
Maar zelfs dan heb je natuurlijk geen kans op medaille. Met een finale mag hij al tevreden zijn.quote:
Eerst maar eens de finale halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar zelfs dan heb je natuurlijk geen kans op medaille. Met een finale mag hij al tevreden zijn.
Geen van beide kan ook nog steeds. Het is trouwens Smith.quote:
Oh, ik dacht al 2.quote:
Die zouden het normaal dik moeten kunnen halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef FredWielergek het volgende:
Oei, Okoye en Rome onder druk, beide hebben het nog niet gehaald, met nog 1 poging te gaan
Wat zouden ze zeggen op fok.eth?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef DeeBee het volgende:
Kipyegon en Dibaba even helemaal weggelopen op de 1500 meter, damn.
Smith verbetert zichzelf niet.
Gebrehailemariamlassiesele.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat zouden ze zeggen op fok.eth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |