Morgenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef Proletariaat het volgende:
Krijgen we geen medailleuitreiking?
Ik zie de NOS nog wel gewoon de eredivisie gaan uitzenden komend weekend, ten koste van de Spelen.quote:
Kan allebei.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze allemaal zeggen. Misschien moet ze eerst "ongelooflijk" goed spellen.
Ik had het ook gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er waren ook paar andere meisjes die het deden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Cor van der Geest was het:twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:00:42Een dronken gast voor mij gooit een flesje op de baan!! IK HEB HEM GESLAGEN.... Ongelofelijk!! #boos #respectloos reageer retweet
twitter:rgroenewold twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:08:19@edithbosch inderdaad RESPECTLOOS!! We zien je in Rio terug in de ring? ;-) #boksen reageer retweet
DUUUUUH! Meer kijkcijfersquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie de NOS nog wel gewoon de eredivisie gaan uitzenden komend weekend, ten koste van de Spelen.
O ja. Ik neem aan dat ze dan Nederland 2 inzetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie de NOS nog wel gewoon de eredivisie gaan uitzenden komend weekend, ten koste van de Spelen.
Iedere keer dat ik me kwaad maak over de NOS, denk ik aan NBC en word ik weer helemaal zen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef mrstylo het volgende:
NBC (America) zond 100 meter niet uit.
Ze gaan het pas in primetime doen.![]()
Das pas over 4 uur ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef mrstylo het volgende:
NBC (America) zond 100 meter niet uit.
Ze gaan het pas in primetime doen.![]()
Ze zonden paardensport uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik me kwaad maak over de NOS, denk ik aan NBC en word ik weer helemaal zen.
Wat een dictatoriale toestanden daar.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels is er een profielfoto bekend gemaakt van de dronken man die een flesje op de baan gooide
[ afbeelding ]
Ik neem aan, dat ze daar meerdere sportzenders hebben, die het uitzenden (ESPN?)quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik me kwaad maak over de NOS, denk ik aan NBC en word ik weer helemaal zen.
Wat een dictatoriale toestanden daar.
Boksen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]twitter:rgroenewold twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:08:19@edithbosch inderdaad RESPECTLOOS!! We zien je in Rio terug in de ring? ;-) #boksen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |