Hij maakt een kansje nu er niemand extra meer over zijn afstand is gegaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef FredWielergek het volgende:
Groep a is klaar, cadee is 6e voorlopig. zal hij het halen? zal er om spannen..
Ik kan me niet voorstellen dat Kanter het niet gaat halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij maakt een kansje nu er niemand extra meer over zijn afstand is gegaan.
In Groep B zijn Harting, Rome en Okoye toch wel zekere gekwalificeerden. Voor de rest is veel onzeker.
Dit seizoen nog niet echt overtuigend, maar het lijkt me ook sterk idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Kanter het niet gaat halen.
Klopt, zeker geen slechte loting. En gezien de lopers daar, zie ik geen kans dat het echt een hele snelle serie wordt, dus hij moet het echt van de plaatsing hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Lathouwers heeft wel redelijk geluk gehad met de loting volgens mij, heeft in deze heat de meeste kans denk ik..
Dat was lastig geworden hoorquote:
Hoeveel tijdsnelsten? Dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef DeeBee het volgende:
Borzakovskiy 3e verliezer momenteel, maar als ze gewoon in een serie doorvlammen dan vliegt hij er nog wel uit vrees ik voor hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |