Erika Terpstra?quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:11 schreef Metaan het volgende:
Behalve Churandy was er nog een BAAS in het atletiekstadion tijdens de WK finale.
Een dikke man met een bril en oranje hoed die zo slim gepositioneerd stond dat ie voor een kleine miljard kijkers elke keer dat een atleet werd voorgesteld op de tvbeelden heel opvallend en indringend met onze nationale driekleur stond te wapperen!
Een Holland promo van heb ik jou daar.
> deze verdient vrijkaartjes!!
Strikt genomen vier jaar geleden. Martina was toen namelijk Nederlander, al kwam hij niet voor Nederland uit.quote:
Hij praat in zijn dagelijks leven ongeveer evenveel Nederlands als wij hier Duits praten. En in zijn jeugd was dat waarschijnlijk nog minder. Zijn Engels is mede gezien zijn trainingslocatie (Florida) veel beter maar ook dat is nog vrij houterig. Alleen in het Papiaments praat hij echt ontspannen en vloeiend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou Martina, qua moedertaal uitsluitend Papiamento spreken eigenlijk?
Tsja, het kogelstoten was niet al te bestquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef Szura het volgende:
Dadelijk eens zien of Smith nu wel wat kan
Denk het niet, ook constant bezig met niet weten waar het aan ligt als het mis gaat om na een belangrijke wedstrijd zijn beste seizoensprestatie neer te zetten. Begint een choker te worden inmiddels.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef Szura het volgende:
Dadelijk eens zien of Smith nu wel wat kan
Waarschijnlijk versta je er niet veel van maar voor het idee hier een interview in het Papiaments met hem (en Mariano, ook Curaçaoenaar)quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou Martina, qua moedertaal uitsluitend Papiamento spreken eigenlijk?
wtf wat een idiootquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:19 schreef alors het volgende:
Ik keek zonet even BBC3, was de herhaling en ik zag iemand met lang zwart haar in het wit achter staan en voor haar stond een man in een rood shirt dit de hele tijd heen en weer liep en niet stil bleef staan. Ik dacht dat dat wel eens Edith en die idioot zouden kunnen zijn, maarja blijft moeilijk te zien...
edit: oh nevermind, dat zijn ze niet want hier is bewegend beeld van de actie.
[ afbeelding ]
Ik betwijfel eigenlijk of hij nog véél sneller kan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef kl1172 het volgende:
Ik denk dat Martina in de toekomst het Europees record in zich heeft. Topprestatie gisteren!
Hoe oud is Martina eigenlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik betwijfel eigenlijk of hij nog véél sneller kan.
Ik dacht 27/28.quote:
Dan kan het nog volgens mij nog. Linford Christie liep ook niet de ene na de andere sub. 9.9 hoor, maar wel een keertje 9.87 en toen was ie ook al +30 dacht ik. De juiste setting, een jaartje blessurevrij trainen en dan volgend WK wie weet.quote:
Inderdaad erg matige tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef TheArt het volgende:
Berings 2e dus in 13,46. In die serie was zelfs Sharona Bakker dik doorgegaan
Alles rond haar titel zal wel de nodige energie hebben gekost, niet de ideale voorbereiding.quote:
Haar besttijd was 12.28 dacht ik, dit is voor haar niet supersnel, misschien valt ze het 24 jaar oude wereldrecord wel aan deze spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |