SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nix.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Morgen- het volgende:
Ik heb een vraag over de huisregels: wat als de op een na laatste poster flodder450 heet?
Wat is er?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DitDe dag begon goed maar moet nu met spoed naar Alkmaar
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DitDe dag begon goed maar moet nu met spoed naar Alkmaar
![]()
007 - skyfallquote:
quote:
Iemand heeft zelfmoord gepleegd en mamma is overstuurquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Iemand heeft zelfmoord gepleegd en mamma is overstuurik denk dat ik vanavond maar daar slaap en dan morgen erheen gaan, woensdag zal wel begravenis zijn.
wowquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Iemand heeft zelfmoord gepleegd en mamma is overstuurik denk dat ik vanavond maar daar slaap en dan morgen erheen gaan, woensdag zal wel begrafenis zijn.
Ja echt zo klote, hij heeft het al keer eerder geprobeerd en toen in inrichting gezeten om weer op te knappen. Toen hij eruit was heeft hij weer een nieuwe baan gevonden die hij leuk vond en leek het goed te gaan, ook hebben ze samen kindje gekregen die nu half jaartje oud is. Toen hij in inrichting zat heeft ze nog tijd bij mij en mijn moeder gewoond, mijn moeder was voor haar soort van tweede moeder omdat haar ouders haar en haar broer al verlaten hadden en schoonouders ook waardeloos zijn.quote:
Jemig wat een verhaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja echt zo klote, hij heeft het al keer eerder geprobeerd en toen in inrichting gezeten om weer op te knappen. Toen hij eruit was heeft hij weer een nieuwe baan gevonden die hij leuk vond en leek het goed te gaan, ook hebben ze samen kindje gekregen die nu half jaartje oud is. Toen hij in inrichting zat heeft ze nog tijd bij mij en mijn moeder gewoond, mijn moeder was voor haar soort van tweede moeder omdat haar ouders haar en haar broer al verlaten hadden en schoonouders ook waardeloos zijn.
Het is gewoon zo erg, het is zo'n lieve meid en ze was zo gelukkig dat ze nu eindelijk een leuk gezinnetje had, net nieuw huis gekocht enzo, en die kleine dan.
![]()
Sterktequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja echt zo klote, hij heeft het al keer eerder geprobeerd en toen in inrichting gezeten om weer op te knappen. Toen hij eruit was heeft hij weer een nieuwe baan gevonden die hij leuk vond en leek het goed te gaan, ook hebben ze samen kindje gekregen die nu half jaartje oud is. Toen hij in inrichting zat heeft ze nog tijd bij mij en mijn moeder gewoond, mijn moeder was voor haar soort van tweede moeder omdat haar ouders haar en haar broer al verlaten hadden en schoonouders ook waardeloos zijn.
Het is gewoon zo erg, het is zo'n lieve meid en ze was zo gelukkig dat ze nu eindelijk een leuk gezinnetje had, net nieuw huis gekocht enzo, en die kleine dan.
![]()
sterkte wijffiequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ligt wel lekker dicht bij elkaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn stemwijzer.nl voorstel na het invullen van de (toch wel hele transparante) vragenlijst
1. PVV
2. SP
3. PVDD
4. PVDA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het zijn allemaal partijenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ligt wel lekker dicht bij elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: doe de stomwijzer, hoef je niet zo na te denken!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn stemwijzer.nl voorstel na het invullen van de (toch wel hele transparante) vragenlijst
1. PVV
2. SP
3. PVDD
4. PVDA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:
Geweldigquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tip: doe de stomwijzer, hoef je niet zo na te denken!
Edit: oh, die is nog uit 2010... Nouja, relevant zat!
Vasttapen op bedquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef SummerBreeze het volgende:
Naar nieuws shar.
Ik heb al de hele dag niets kunnen doen, want `last` van een plakbaby. Ze wil alleen maar op schoot zitten, op mijn buik liggen of tussen mijn knieën staan.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef SummerBreeze het volgende:
Naar nieuws shar.
Ik heb al de hele dag niets kunnen doen, want `last` van een plakbaby. Ze wil alleen maar op schoot zitten, op mijn buik liggen of tussen mijn knieën staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen probleem hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en sorry voor al mijn drama en gezeik, moet t ff kwijt, sla te koken hier
Geeft niet, lucht voor jou wel op om het kwijt te kunnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en sorry voor al mijn drama en gezeik, moet t ff kwijt, sla te koken hier
Kan. Sla in soep etc.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Yaaaaay mijn verloofde jarigGefeliciteerd Poitmans
![]()
Werk bevalt prima. Druk, maar prima te doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:28 schreef Poit het volgende:
Fallen!! Dude!!
Long time no see!
Bevalt het nog op uwer werk?
En thnx
Lol!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Pheno het volgende:
Congratz. Bolt is niet legendarisch, dus die TT mag oprotten.
Ah, goed om te horen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Werk bevalt prima. Druk, maar prima te doen.
Voor de rest druk met mams in/uit ziekenhuis, dus dat is iets minder. Maar lijkt nu de goede kant op te gaan.
En zomerkamp gehad met scouting. Dus ik was eventjes druk.
Soms lurk ik hier nog wel hoor.
Thanks dear, maar mijn inloopkast is genoeg, zoveel schoenen heb ik ook weer niet dat ik nog een rek erbij moetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
Shar, bij Groupon nu een schoenenrek voor 26 euro!
ik ging er stiekem vanuit dat er inmiddels een kolonie bij was gekomenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks dear, maar mijn inloopkast is genoeg, zoveel schoenen heb ik ook weer niet dat ik nog een rek erbij moet
Nee joh, ik geef liever paar honderd euro uit aan 1 paar mooie schoenen dan tig paar hakken kopen van 20 euro wat slecht voor voeten is en snel uit elkaar valt, dus ik koop niet zo vaak schoenenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ging er stiekem vanuit dat er inmiddels een kolonie bij was gekomen
Hoe is het er verder mee?
Gewoon omdat het kan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ga denk ik gek doen, ik ga wellicht misschien desalniettemin stemmen op de Piratenpartij!
Kleine kruipt inmiddels sneller dan d'r eigen schaduwquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, ik geef liever paar honderd euro uit aan 1 paar mooie schoenen dan tig paar hakken kopen van 20 euro wat slecht voor voeten is en snel uit elkaar valt, dus ik koop niet zo vaak schoenen
er zijn wel wat nieuwe bij, dat wel![]()
Ja vandaag wel goedWel heel erg moe door t gedoe gister en slecht geslapen, en lichaam geeft het vandaag beetje op
Maar met mij zelf wel okay
En daar? Hoe is het met de kleine?![]()
WHYquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ga denk ik gek doen, ik ga wellicht misschien desalniettemin stemmen op de Piratenpartij!
Om de hele politiek wat meer na te laten denken over internet, burgerrechten, auteursrecht en openheid!quote:
one issue partij dus (zoals vrijwel alles tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Om de hele politiek wat meer na te laten denken over internet, burgerrechten, auteursrecht en openheid!
Dan kun je ook PVV stemmenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Om de hele politiek wat meer na te laten denken over internet, burgerrechten, auteursrecht en openheid!
Yep, maar ze zijn er ook wel eerlijk in, ze hebben gewoon geen mening op andere gebieden en onthouden zich daar dan ook van stemmen (althans, dat is het plan. Wie weet staat de lijst straks vol met megalomane klootzakken, maar dat is voor in de toekomst)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
one issue partij dus (zoals vrijwel alles tegenwoordig)
PVV heeft nog andere standpunten die mij wat minder aansprekenquote:
Piratenpartij ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
PVV heeft nog andere standpunten die mij wat minder aanspreken
Niet zo zeuren, dan heb je gewoon een gratis badje.quote:
ik wil ook een badjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, dan heb je gewoon een gratis badje.
Lolwatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:45 schreef SummerBreeze het volgende:
Blegh, ik heb dorst, maar alles wat ik eet of drink komt er even snel weer uit. Straks maar even waterijsje proberen.
DUUUUDE!!quote:
Jazeeeeker, met jou ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:21 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUUUDE!!
Da's potdomme een tijd geleden!!
Alles goed met je kerel?
Voel me een beetje krakkemikkig met m'n leeftijd maar verder alles primaquote:
Haha gewoon zuipen tot je je weer jong voelt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Voel me een beetje krakkemikkig met m'n leeftijd maar verder alles prima
Maar what have you been up to? Nog aan de studie?
Ai, moet je helaas mededelen dat ik toch wat minder drink dan een tijdje geledenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Haha gewoon zuipen tot je je weer jong voelt!
Ben vorige maand afgestudeerd en probeer nu met m'n eigen bedrijf te overleven
Thanksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ai, moet je helaas mededelen dat ik toch wat minder drink dan een tijdje geleden
Maar een eigen bedrijf! tof man! Heb je wat materiaal online staan? Doe eens spammen
Oh, en Gratz natuurlijk met afstuderen!
Veeeeeetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef Poit het volgende:
http://edv-huber.com/index.php/problemloesungen/12-pitendo
[ afbeelding ]
Raspberry Pi in een SNES gamecartridge
Hoi Ed!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan. Sla in soep etc.
Het is niet ongewoon om sla te koken, het is alleen niet zo lekker als je het mij vraagt.
En hoi AQuila360.![]()
JE PORTFOLIO IS FUCKING SEXYquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Thanks
Ik ben nu een nieuwe site aan het maken maar hier is wel wat spam:
http://www.fontanelfinals.nl/young-talents/lennart-breel/
http://www.crookedhamster.com
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JE PORTFOLIO IS FUCKING SEXY
Ik wil een keer met je samenwerken, egaal waar aan
Dunno, ik doe games, apps, rich media, sites, zonne vuurbal jonge kut allez!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]![]()
![]()
Lijkt me tof! Maar wat is 'egaal waar aan' ?
Een tijdje terug hebben we eens geDMed ja. Ik ben nu volledig voor mezelf bezig, maar kijk wel rond voor vacatures voor t geval ik zelf niet genoeg geld binnen kan halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dunno, ik doe games, apps, rich media, sites, zonne vuurbal jonge kut allez!
Maar volgens mij hebben we al eens op skype gezeten of via de DM ofzo. Ben je voor jezelf bezig nu of werk je ergens? Misschien eens een kopje koffie drinken ( koffie).
die is toch oud & versleten inmiddels?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:28 schreef SpankmasterC het volgende:
BREAKING NEWS!!!
http://www.nu.nl/achterkl(...)eindigt-relatie.html
LET THE GAMES BEGIN!!!
Agent Scullfucky?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die is toch oud & versleten inmiddels?
yeh, ik dacht dat Emma Stone, Olivia Munn en Felicia Day tegenwoordig de nerd-crushes waren...quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:53 schreef Poit het volgende:
Ik ken alleen Emma Stone. En dat is genoeg
SCULLY ÜBER ALLES!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yeh, ik dacht dat Emma Stone, Olivia Munn en Felicia Day tegenwoordig de nerd-crushes waren...
Geile ogen, leuke tetten maar ik krijg het warmer van Emma.. Kan er niets aan doen.quote:
Misschien een typografy-platformer waar je allerlei dingen moet typen om je poppetje verder te laten komen, en dan ala dat kinectic typografy?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een tijdje terug hebben we eens geDMed ja. Ik ben nu volledig voor mezelf bezig, maar kijk wel rond voor vacatures voor t geval ik zelf niet genoeg geld binnen kan halen.
Vooral games lijkt me geweldig om te doen, maar ik vind alles wel tofLaatste tijd vooral met branding en typografie bezig geweest.
Niks mis met koffie, maar bier is natuurlijk beterMaar je woont helemaal in 't zuiden dus?
@reintji Heyooooo
Kunnen we er geld in stoppenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien een typografy-platformer waar je allerlei dingen moet typen om je poppetje verder te laten komen, en dan ala dat kinectic typografy?
Dat is best een vet idee al zeg ik het zelf
En ja zit in EindhovenKunnen wel een keer iets afspreken ergens? Utrecht ofzo?
Gooi me anders even op de gezichtsboek
Like I said!! Als jullie meeten wil ik mee bier drinken!! Ik ben een inspiratiebron voor het creative proces!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien een typografy-platformer waar je allerlei dingen moet typen om je poppetje verder te laten komen, en dan ala dat kinectic typografy?
Dat is best een vet idee al zeg ik het zelf
En ja zit in EindhovenKunnen wel een keer iets afspreken ergens? Utrecht ofzo?
Gooi me anders even op de gezichtsboek
Fixedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Like I said!! Als jullie meeten wil ik mee bier drinken!! Ik ben Mijn lichaam is een inspiratiebron voor het creative proces!!
Stond Poit model voor Kratos?quote:
quote:
DONEquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Like I said!! Als jullie meeten wil ik mee bier drinken!! Ik ben een inspiratiebron voor het creative proces!!
Aight!!quote:
> Winkelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Hongeeeeeeeeeeerrr, en geen eten in huis
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight!!
Pilzen met Lenny en Fruit!![]()
Twee ekte bazen!
Nog even volhouden danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
winkel lukt nu ff niet, ga straks wel even
En Kirbyquote:
Poit zuigt niet zo hard!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh die heb ik hier ook nog, goed idee
I wish!quote:
Me2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens Shar, dit weekend Tetris 3DS in ze house!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Reintji het volgende:
Hey Poit,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay! Gaan we online? Want Poitmans speelt nooit met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens Shar, dit weekend Tetris 3DS in ze house!![]()
Ik speel gewoon liever echt met je dan online!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yay! Gaan we online? Want Poitmans speelt nooit met mij
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Reintji het volgende:
Hey Poit,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mag iemand anders voor me uitzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar de solli
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik speel gewoon liever echt met je dan online!Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Zondag!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja poit wanneer gaan we nou eens trouwen!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Primaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh, eh, dan zal ik ff snel een jurk fixen!Doe ik m'n pak aan!
Gratz kerel!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
AMIGAWD OFFERTE GOEDGEKEURD![]()
![]()
BIER VOOR IEDEREEN
![]()
JA SNEL!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
EN BIER VOORAL BIER
wanneer gaan we bieren met len dan? (voor mij ranja uiteraard
Jij hebt trouwens beter nieuws dan ik.. Had een bod gedaan op een huis maar ze gaan er niet op in. Heb dus nog geen nieuwe casa om een feestje in te geven..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yay! Gaan we online? Want Poitmans speelt nooit met mij![]()
Gratz Fruit!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
AMIGAWD OFFERTE GOEDGEKEURD![]()
![]()
BIER VOOR IEDEREEN
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef Poit het volgende:
[..]
JA SNEL!!
Jij hebt trouwens beter nieuws dan ik.. Had een bod gedaan op een huis maar ze gaan er niet op in. Heb dus nog geen nieuwe casa om een feestje in te geven..![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet sip, als we toch getrouwd zijn kan poitmans net zo goed hier komen wonen zondag![]()
![]()
met je kapotte vloer en raam zeker?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet sip, als we toch getrouwd zijn kan poitmans net zo goed hier komen wonen zondagAre you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
Ik kan d'r warm houden als er teveel toch door d'r raam komtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
met je kapotte vloer en raam zeker?
raam en vloer zijn gemaakt, ik ben nog wel kapotquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
met je kapotte vloer en raam zeker?![]()
![]()
Gelukkig ben ik best handig!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
raam en vloer zijn gemaakt, ik ben nog wel kapot
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Ik wil graag bieren enzo, maar ik heb de komende tijd al te weinig geld voor een treinkaartje dus 't moet misschien eventjes wachten
Maar gefeliciteerd met de offerte SFWaar precies voor?
![]()
Poit! Poit! Poit! Mijn Raspberry Pi is binnenKrijg de geheugenkaartjes alleen pas morgen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Dit na die peperquote:
Wat is het Tain?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
「週刊少年ジャンプ」で連載された、鳥山明の大ヒットコミック「ドラゴンボール」の劇場版最新作。原作者の鳥山が脚本段階から制作に関わった、完全新作アニメとなる。quote:
配給:東映
公式サイト:http://www.dragonball2013.com/
(C)バードスタジオ/集英社 (C)「2013ドラゴンボールZ」製作委員会 「2013 ドラゴンボールZ」製作委員会
Oftewel nieuwe Dragonball Z film van Akira Toriyama
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
OH MIE GOD!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:02 schreef Tain het volgende:
[..]
「週刊少年ジャンプ」で連載された、鳥山明の大ヒットコミック「ドラゴンボール」の劇場版最新作。原作者の鳥山が脚本段階から制作に関わった、完全新作アニメとなる。
公式サイト:
バードスタジオ/集英社 「2013ドラゴンボールZ」製作委員会 「2013 ドラゴンボールZ」製作委員会
公式サイト:
バードスタジオ/集英社「2013ドラゴンボールZ」製作委員会 「2013 ドラゴンボールZ」製作委員会
公式サイト:)バードスタジオ/集英社 (C)「2013ドラゴンボールZ」製作委員会 「2013 ドラゴンボールZ」製作委員会
公式サイト:)バードスタジオ/集英社 「2013ドラゴンボールZ」製作委員会 「2013 ドラゴンボールZ」製作委員会
公式サイト:)バードスタジオ/集英社 「2013ドラゴンボールZ」製作委員会 「2013 ドラゴンボールZ」製作委員会
公式サイト:
公式サイト
Oftewel nieuwe Dragonball Z film van Akira ToriyamaShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Mogguh
Dat zeggen zeOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Gebaseerd op de trailer vermoed ik dat er een vijand de aarde komt vernietigen, Goku probeert hem te stoppen, maar faalt snoeihard en sterft. De rest van de gang rapen de Dragonballs bij elkaar en leiden de vijand genoeg af om tijd te rekken. Ondertussen gaat Goku in training om een nieuwe techniek te leren.quote:
Als de gang alle Dragonballs bij elkaar heeft, halen ze Goku weer terug naar de aarde, en gebruikt hij z'n nieuwe techniek om de vijand z'n aarsch te schoppen. En daarna gaan ze lekker eten bij Master Roshi.Are you brave enough to fear?
je vergeet dat hij twintig afleveringen doet om die techniek uit te voerenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gebaseerd op de trailer vermoed ik dat er een vijand de aarde komt vernietigen, Goku probeert hem te stoppen, maar faalt snoeihard en sterft. De rest van de gang rapen de Dragonballs bij elkaar en leiden de vijand genoeg af om tijd te rekken. Ondertussen gaat Goku in training om een nieuwe techniek te leren.
Als de gang alle Dragonballs bij elkaar heeft, halen ze Goku weer terug naar de aarde, en gebruikt hij z'n nieuwe techniek om de vijand z'n aarsch te schoppen. En daarna gaan ze lekker eten bij Master Roshi.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
het is een filmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet dat hij twintig afleveringen doet om die techniek uit te voeren
Are you brave enough to fear?
Ik zie alleen een forbidden youtube en je tekstquote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Are you brave enough to fear?
Poit!
Je droom kan uitkomen!
Je kunt uitgaan met Emma Stone!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Poit!
Je droom kan uitkomen!
Je kunt uitgaan met Emma Stone!ZEG kun je met dit soort nieuws niet ff wachten tot na zondag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Sharana_LV kan het weer shaken![]()
Vrees niet lieverd, ik kies toch altijd voor jou! Zelfs al is de keuze tussen jou en Emmaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG kun je met dit soort nieuws niet ff wachten tot na zondag?
* Sharana_LV kan het weer shaken
![]()
dan moet je ook dragonball z kai kijken, dan heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet dat hij twintig afleveringen doet om die techniek uit te voeren
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Daar kom ik godver net vandaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Wie gaat er mee op een queeste?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan moet je ook dragonball z kai kijken, dan heb je daar geen last van.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Raspberry Pi doet het goedAlleen Raspbmc installeren duurt een beetje lang
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
een HD uitgave van dragonball Z , maar dan zonder filler. ( en uncut en opnieuw ingesproken met de originele texten zoals het hoort, zijn sommige stukken ook gelijk minder cheesy. )quote:
in 98 eps is de cell saga al afgelopen ipv 176.
de buu saga is niet meegenomen want die is niet door meneer toriyama gemaakt.
en hoort er officieel niet bij net als dragonball GT.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef Tain het volgende:
Raspberry Pi doet het goedAlleen Raspbmc installeren duurt een beetje lang
Ik wil em zoooooo graag!!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Oke dat klinkt heel goed!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een HD uitgave van dragonball Z , maar dan zonder filler. ( en uncut en opnieuw ingesproken met de originele texten zoals het hoort, zijn sommige stukken ook gelijk minder cheesy. )
in 98 eps is de cell saga al afgelopen ipv 176.
de buu saga is niet meegenomen want die is niet door meneer toriyama gemaakt.
en hoort er officieel niet bij net als dragonball GT.
En die is ook al helemaal af en te bekijken? Heb paar jaar terug deel DBZ nog eens gekeken maar mocht wat wat korter ja!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Dragon Ball Z Kai Complete BDRip [720p Dual-Audio]quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dat klinkt heel goed!
En die is ook al helemaal af en te bekijken? Heb paar jaar terug deel DBZ nog eens gekeken maar mocht wat wat korter ja!
zijn zat torrentjes vanOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
Haaa omdat je weet dat ik Quality lever!quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
En welke shit is er tussen uit?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dragon Ball Z Kai Complete BDRip [720p Dual-Audio]
zijn zat torrentjes van
Die Garlic JR shit? dat was ook zo loos als een aap op wielen.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:![]()
Geluk dat mijn geluid zacht stond
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
Geluk dat mijn geluid zacht stond![]()
Ik ging ff op bank liggen want rug deed pijn en ik had mijn benen tegen de rugleuning van e bank aangezet in zo'n driehoekje, en nou is mijn kat milo een benen tentje aan het makenmaar of zijn kop of zijn kont steken steeds uit dus dan gaat hij er weer uit en weer opnieuw in, en maar proppen
![]()
ik lig lekker te kijken hoe hij aan het prutsen is en foto's te maken
![]()
![]()
die is er ook uit gehaald, dat was ooit als film bedoeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En welke shit is er tussen uit?
Die Garlic JR shit? dat was ook zo loos als een aap op wielen.
maar het gene wat er voornamelijk uit is is de tijd rekkende zooi in elke aflevering
waardoor goku 5 afleveringen nodig had om zijn spirit bomb klaar te maken.
dit gebeurt nu gewoon in 1 aflevering.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
Mogguh
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ging ff op bank liggen want rug deed pijn en ik had mijn benen tegen de rugleuning van e bank aangezet in zo'n driehoekje, en nou is mijn kat milo een benen tentje aan het makenmaar of zijn kop of zijn kont steken steeds uit dus dan gaat hij er weer uit en weer opnieuw in, en maar proppen
![]()
ik lig lekker te kijken hoe hij aan het prutsen is en foto's te maken
pics
Sharquote:![]()
Thanks
zo kijken op werk
Hier 8 uur geslapen maar nog steeds verrotquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook op 't werk, 5 uur slaap is te weinig voor mij
Heb echt geen energie en fut de laatste weken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier 8 uur geslapen maar nog steeds verrot
Heb echt geen energie en fut de laatste weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier 8 uur geslapen maar nog steeds verrot
Heb echt geen energie en fut de laatste weken.![]()
![]()
Dat zekerquote:
Vanavond terrasje en bios
Oh das wel relaxed tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zeker
Vanavond terrasje en bios
Ik ga na het werk door naar Alkmaar want de begravenis is zaterdag al om 11 uur. Daarna zet mamma mij thuis af en ga ik zo hard bijslapen![]()
![]()
Zeker relaxed, helaas wel alleen maar gaat goed komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh das wel relaxed toch
Ik ga na het werk door naar Alkmaar want de begravenis is zaterdag al om 11 uur. Daarna zet mamma mij thuis af en ga ik zo hard bijslapen
Oeh, geen leuke reden
Dit weekend FIFA 13 schrijven, Sims 3 Bovennatuurlijk, een hardwaredingske, en dan maandag werken. En ergens nog gamescom wat inlezen qua games die ik ga doenRustig, mwoa
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]You saw the trailert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Vuige hater!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:06 schreef Reintji het volgende:
Mogguh,
Shar! Tetris 3DS laat nog even op zich wachtenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:06 schreef Reintji het volgende:
Mogguh,
Shar! Tetris 3DS laat nog even op zich wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHY!![]()
quote:Vici, Veni
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
buuurpOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Nee, in tegendeel! Tetris minded since 1992!quote:
PS. Heb u toegevoegd op de 3DSDeal ging niet door...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHY!![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel! Tetris minded since 1992!
PS. Heb u toegevoegd op de 3DS
[..]
Deal ging niet door...
Eerst wordt ik tetris-gedumped door poit, nou door jou![]()
![]()
Ik zal het ding eens opstarten. Die gaat toch weer mee naar Keulen op iig Duitsland en Nederland qua kaarten compleet te krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel! Tetris minded since 1992!
PS. Heb u toegevoegd op de 3DSAmerika, Canada en Japan almost done
Nee nee! Ik roggel het!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eerst wordt ik tetris-gedumped door poit, nou door jou![]()
Doe het niet Rein!!quote:
Ze weet niet van ophouden, je zal geen tijd meer hebben voor iets anders, vrouw, kinderen, jezelf! Alles gaat eraan wanneer je in d'r val loopt!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
We hebben het 2 keer gespeeld ...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe het niet Rein!!
Ze weet niet van ophouden, je zal geen tijd meer hebben voor iets anders, vrouw, kinderen, jezelf! Alles gaat eraan wanneer je in d'r val loopt!!![]()
![]()
I got out just in time.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We hebben het 2 keer gespeeld ...
al hebben we het zeker vaker gedaanOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
2 keerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
I got out just in time.
al hebben we het zeker vaker gedaanmax 3!
![]()
Maar wel lang!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Man van de korte ademquote:
Ik vind het echt jammer dat Tetris DS niet makkelijk online te doen is.. Die blijft echt zoveel leuker om te doenquote:![]()
Tetris 3DS is echt een aanfluiting..
![]()
Ja de oude was leuker maar dat kan niet duuuuuuuuuus niet miepen en gewoon de nieuwe spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat Tetris DS niet makkelijk online te doen is.. Die blijft echt zoveel leuker om te doen![]()
Tetris 3DS is echt een aanfluiting..![]()
![]()
Kut Nintendo.. Heb zo'n fucking usb wifi stick gekocht destijds maar dat pauperapparaat werkt niet op een 64 bit OS.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja de oude was leuker maar dat kan niet duuuuuuuuuus niet miepen en gewoon de nieuwe spelen![]()
![]()
YES I CAN!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe het niet Rein!!
Ze weet niet van ophouden, je zal geen tijd meer hebben voor iets anders, vrouw, kinderen, jezelf! Alles gaat eraan wanneer je in d'r val loopt!!
Ps. Poit, wat is je vriendjescode dan?![]()
Die heb ik ook snel weer geruild bij de MM voor een router. Die gekke DS met zijn WEP beveiliging ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Kut Nintendo.. Heb zo'n fucking usb wifi stick gekocht destijds maar dat pauperapparaat werkt niet op een 64 bit OS.![]()
![]()
![]()
Ik heb niet zo'n zin om m'n netwerk van WEP beveiliging te voorzien.. Kan je net zo goed geen beveiliging op dat ding zettenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Die heb ik ook snel weer geruild bij de MM voor een router. Die gekke DS met zijn WEP beveiliging ook
Ik zou het werkelijkwaar niet weten. Herinner me er morgen even aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:01 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ps. Poit, wat is je vriendjescode dan?
Nee, de DSlite heeft WEP, de 3DS WPAquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om m'n netwerk van WEP beveiliging te voorzien.. Kan je net zo goed geen beveiliging op dat ding zetten![]()
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:24 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, de DSlite heeft WEP, de 3DS WPA
3DS is geen probleem, DS ga ik m'n shizzl niet voor omzetten.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Lunchpauze + rondje lopen![]()
Nintendo DS =
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
net terugquote:
Hier ook terug
Het zonnetje heeft m'n laatste motivatie van de week opgeslurptquote:
Die was ik gister al kwijt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Het zonnetje heeft m'n laatste motivatie van de week opgeslurpt
Met dit weer moet je aan het strand liggen met een Corona
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Dat had ik al niet toen ik mijn bed uit kwamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Het zonnetje heeft m'n laatste motivatie van de week opgeslurpt
Daarom ook maar wat groter rondje gelopen, toch weinig te doen.
Gelijk kaartje voor bios gereserveerd dus heb sowieso een goede plek.
Welke film ga je heen Solly?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Total Recallquote:
(weet dat reviews tegenvallend zijn, maar heb toch abbo en even zin in avondje uit)| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Dat wordt een zekerheid in de biosquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef Morgen- het volgende:
Expendables 2 trailer zag er gaaf uit
Je moet ook met je knuistjes van een topfilm als Total Recall afblijven..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Total Recall
(weet dat reviews tegenvallend zijn, maar heb toch abbo en even zin in avondje uit)
En ook jammer dat ze het verhaal niet helemaal trouw blijven.. Ah well.. Ik download em wel een keer ofzoOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Eigenlijk hadden ze er inderdaad van af moeten blijven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet ook met je knuistjes van een topfilm als Total Recall afblijven..
En ook jammer dat ze het verhaal niet helemaal trouw blijven.. Ah well.. Ik download em wel een keer ofzo![]()
De oude versie blijft gewoon briljant.
Zowel de oude als nieuwe zijn niet helemaal het verhaal (uit boek) trouw gebleven, al is het in deze versie wat ik heb begrepen nog losser.
Maar ach, had zin om een film te gaan zien en deze draait het meest gunstige.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ik wist niet dat het een boekverfilming was. Dat maakt het toch wel wat anders..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze er inderdaad van af moeten blijven.![]()
De oude versie blijft gewoon briljant.
Zowel de oude als nieuwe zijn niet helemaal het verhaal (uit boek) trouw gebleven, al is het in deze versie wat ik heb begrepen nog losser.
Maar ach, had zin om een film te gaan zien en deze draait het meest gunstige.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Zie net dat het niet echt een boek maar meer een kort verhaal is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een boekverfilming was. Dat maakt het toch wel wat anders..
Waar beide films op gebaseerd zijn:
http://en.wikipedia.org/wiki/We_Can_Remember_It_for_You_Wholesale| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Is niet per se beter, het boek is wel leuk, tof idee, zeker voor z'n tijd, maar niet echt een geweldig verhaal ofzo. Om er echt een film van te maken moet je zoberzo erg veel bij verzinnen en wat dat betreft is de oorspronkelijke al gewoon af, deze remake voegt erg weinig toe imoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:35 schreef wc-eend het volgende:
Deze film van Total Recall staat dichterbij het boek dan de oude heb ik begrepen...Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
dat wordt em dus niet woensdag eendjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is niet per se beter, het boek is wel leuk, tof idee, zeker voor z'n tijd, maar niet echt een geweldig verhaal ofzo. Om er echt een film van te maken moet je zoberzo erg veel bij verzinnen en wat dat betreft is de oorspronkelijke al gewoon af, deze remake voegt erg weinig toe imo![]()
![]()
Deze remake krijgt ook veel mindere reacties daarom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is niet per se beter, het boek is wel leuk, tof idee, zeker voor z'n tijd, maar niet echt een geweldig verhaal ofzo. Om er echt een film van te maken moet je zoberzo erg veel bij verzinnen en wat dat betreft is de oorspronkelijke al gewoon af, deze remake voegt erg weinig toe imo
Oude wordt geroemd door velen| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:
De oude was ook echt fucking awesome!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Deze remake krijgt ook veel mindere reacties daarom.
Oude wordt geroemd door velenquote:quote:
De oude is dat zeker, deze week nog gezien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef Poit het volgende:
[..]
De oude was ook echt fucking awesome!
[..]
[..]
Ben blij dat ik net geen slok koffie nam
Ik snap hem nietquote:Dan moeten we ff kijken wat er nog meer draaitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat wordt em dus niet woensdag eendje![]()
![]()
de olympische spelen eendjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:01 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
[..]
Dan moeten we ff kijken wat er nog meer draait
en anders gewoon gamen en wolkentoetjes!![]()
FARTOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: