Ik heb dezelfde ervaring, zaterdagochtend is benendag voor mij en ook dit doe ik zonder eten in mn maag en zit nu weer zo goed als op mn oude niveau qua deadlift na een blessurequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Ik ben puur uit nieuwsgierigheid begonnen met IF na sinds 2009 iedere dag 6 maaltijden te hebben gegeten.
Mijn ervaring is precies omgekeerd aan die van jou. Zonder eten gaat me (iets te) makkelijk af. Trainen na 16 uur vasten? Geen probleem. Ik heb zelfs nog wat extra isolatiewerk gedaan, wat ik anders niet snel doe na een goede SS-sessie. Daarna toch maar naar huis gegaan om m'n post-workout meal op tijd te eten.
Het is nu nog te vroeg om van (visuele) veranderingen te spreken, maar zodra die er zijn zal ik er hier foto's van posten als mensen daar behoefte aan hebben.
ja, het klinkt logischer idd. dat je je spine volledig recht hebt, maar toch mag je onderrug iets hol staan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou nee. Als je zwaar lift en je ruggegraat staat hol dan kan je je voorstellen dat de druk op je ruggegraat een flinke blessure kan opleveren. Ik had er ergens een filmpje van maar kan het niet vinden.
Bij een DL trek je je rug op het laatste moment enigszins hol, dat is iets anders dan een OHP met een holle rug doen, rambo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, het klinkt logischer idd. dat je je spine volledig recht hebt, maar toch mag je onderrug iets hol staan.
Echt het onderste stukje, vlak boven je kont heb ik het over.
Athans zo heb ik altijd een deadlift geleerd en ook wel vaker gezien bij yt kanalen die ik toch wel redelijk hoog heb staan.
Maar goed, veel mensen kunnen hun onderrrug niet eens hol doen.
Doe het al 2,5jr met inmiddels 190kg, en nog niets gebeurt.
Ho, ik stop nu anders wordt Beamo weer boos. iet met Rambo mode...![]()
Nee bij m'n DL als ik begin heb ik hem ook al iets hol staan. Als ik beneden ben dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij een DL trek je je rug op het laatste moment enigszins hol, dat is iets anders dan een OHP met een holle rug doen, rambo.
Okee, maar dan nog staat de spanning niet recht naar beneden, tot je rechtop staat. Bij de OHP sta je al rechtop, dus dan is een holle rug slechter omdat de druk recht naar beneden op een holle spine komt te staan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee bij m'n DL als ik begin heb ik hem ook al iets hol staan. Als ik beneden ben dus.
M'n schouders naar achter, en schouderbladen een beetje naar elkaar toe, borstjes voor uit, en dan krijg ik vanzelf een beetje een holling in m'n rug.
Volgens mij kan dat helemaal geen kwaad.
Ditquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef kidkash19 het volgende:
sowieso schema hoppen.... Kies gewoon de oude vertrouwde manier, de rest is allemaal opsmuk.
Compounds
Heavy Weights
Goed eten
Goed rusten
Ja precies.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, maar dan nog staat de spanning niet recht naar beneden, tot je rechtop staat. Bij de OHP sta je al rechtop, dus dan is een holle rug slechter omdat de druk recht naar beneden op een holle spine komt te staan.
Dat.quote:
Gewoon doorgaan met deadliftenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef obsama het volgende:
Kut zeg, eindelijk het sporten weer opgepakt word ik ziek. 38 koorts en veel overgeven; zo wordt het natuurlijk nooit wat...
wtf die laatste gast dan lol.quote:
Ik ga het morgen weer oppakken en ik ga het carb loading ook maar eens bekijken. Thx.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
3.5 week zit je dichtbij een omslagpunt, hierna word het makkelijker. Als je die crave naar fast food hebt zou ik zeker Carb Back Loading eens onderzoeken van John Kiefer
ho stop! Geloof dat de pomp wel iets zegt, namelijk een grotere bloedtoevoer dan normaliter, waardoor er na je pw maaltijd meer goodies naar je muscles gaan. Misschien dus niet helemaal alleen show en gevoel dus, en voor mensen met onderontwikkelde spieren (relatief tov andere groepen) een handige tool. (maar misschien wist je dit ook wel, en indd, het zegt helemaal niet alles.)quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef kidkash19 het volgende:
Want die pomp is zo belangrijk en zegt alles natuurlijk.....
Komt eigenlijk hier op neerquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ga het morgen weer oppakken en ik ga het carb loading ook maar eens bekijken. Thx.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef SunTzu het volgende:
Net terug uit de gym conclusie: van full body naar 3 split zuigt.
Niet echt een idee waarom; ben wel helemaal kapot getraind maar voel geen pomp.
Ik moet op zoek naar een ander schema.
Arnold schema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz schema:Waarom niet gewoon 5/3/1 van wendler. De enige beperking die ik mij hierzelf mee opleg is die van ub vs lb. Daarnaast dien je (dus) assistance te doen voor je hoofdoefening, maar of die erg compound-achtig of meer isolatie gericht is, is aan jou zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet meer, of gewoon nog 2 maanden full body.
[ Bericht 0% gewijzigd door mister_popcorn op 06-08-2012 15:30:46 (typo) ]hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
5/3/1 is inderdaad awesome!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 5/3/1 van wendler. De enige beperking die ik mij hierzelf mee opleg is die van ub vs lb. Daarnaast dien je (dus) assistance te doen voor je hoofdoefening, maar of die erg compound-achtig of meer isolatie gericht is, is aan jou zelf.
Heb je veel KT-spullen thuis staan? En woon je op een (woon)boerderij met een weiland erbij of zo, omdat je het laatst ook al over thuis met een prowler slepen had.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ongeveer 4x p week onder begeleiding doe ik het in een olympic weightlifting gym en daarnaast doe ik veel thuis
Beide impressive, IMHO.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:23 schreef 1517 het volgende:
[..]
Snatch 73, Clean & jerk 113 @ 77 bodyweight
erg groot verschil i know
Dit is een "probleem" van afvallen in het algemeen. Veel dikke mensen zien er nog redelijk jong uit omdat ze weinig rimpels hebben, wat weer komt omdat de huid continu onder spanning blijft staan door het steeds dikker worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In de Cut wordt je lichter en krijg je vaak een ingevallen gezicht.
Voor leken om ons heen ziet dat er uit als "wat zie je er slecht uit", en omdat het afvallen/cut vaak in 16 weken gebeurd vinden mensen je snel skinny worden.
Zelf heb je wellicht geen goed beeld hoe je vordering verloopt, zeker als je laag in de suikers zit, je hebt honger, voelt je niet altijd lekker in je vel en werken je hersenen niet altijd optimaal waardoor 1 opmerking al verkeerd kan valllen.
Je hebt dan iemand anders nodig die voor je bepaald of de cut volgens plan verloopt.
Iemand met ervaring, dat kan ook iemand online zijn.
Ik lees de laatste tijd ook wel weer dat het allemaal wel meevalt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er was toch iets met soja en oestrogeen?
Met 11 man 25 euro p.p. lappen en een powerrack van powercage.nl laten bezorgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Neraice het volgende:
Klein vraagje: Zit nog een tijdje vast aan een sportschool zonder squat rack. Is er een manier om alsnog te kunnens squatten/soortgelijke oefening?
Of als die instructeur gewoon die barbell in m'n nek legt?
Die fikt goed idd., vooral als je wat spanning op je triceps laat staan (dus niet helemaal terug naar beneden gaan).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die close grip BP is lekker voor de triceps inderdaad maar toen ik onderstaande oefening voor het eerst deed voelde ik mijn triceps pas echt goed hard worden, een dikke aanrader!
[ afbeelding ]
Gewoon even met en zonder barbell op de weegschaal gaan staan; het verschil is het gewicht van de barbell.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Neraice het volgende:
Lege bar is bij ons geen 20kg, die weegt heel weinig.
EZ bar gebruiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:28 schreef star_gazer het volgende:
Ik vandaag eens dumbbell curlen; ik doe altijd BB, maar krijg last van een pees in mijn onderarm.
Een andere bron van kwik in vis is de vervuiling in de zee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:29 schreef 1517 het volgende:
[..]
Er zit geen kwik in blik. Komt door de tonijn die onttrekt al het kwik uit het blik bij verhitting tot 230 graden
Dit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Creatine en beta alanine zijn goed onderzocht en bewezen te werken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ook, van de 6000 members van Fit4Free Amstelveen, ben ik de enige die Squat.
Ben ook de enige met een compleet fysiek, een fysiek waar "ze*" elke training vragen, complimenten en vooral verlangende blikken van krijg.
Mensen willen graag met mij praten, voelen ze zich ook belangrijk, en dan vraag ik naar hun squat...ja daar komen de traantjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed dat je dat doet. Voor de rest: F4F staat gelijk aan paupervolk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1) het verkloot je natuurlijke hoge testo waardes
2) je groeit niet uit, tot je natuurlijke lengte
3) 1800 EURO kan je beter in je zak houden
4) je kriigt idd bacne, hoger libido, je ballen verschrompelen, je wordt kaal
de meiden lachen je uit om je kleine ballen, of hartklachen
5) ik kon een vriend gaan opzoeken op de intensive care na zijn AAS avontuur, hartaanvallentje
we noemen hem nu "hartklep"
he hartklep, mot je een pilsje?
of je bent een slap wijf omdat je de "easy way" kiest?Ik ben geen ervaringsdeskundige maar:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef drumstickNL het volgende:
Er is niks "easy" aan die "easy" way; je moet nog steeds hard trainen en je moet jezelf heel wat extra regels opleggen wil je je cycle goed volbrengen. En nog eens extra spul nemen voor je lever / bijwerkingen die je sowieso gaat krijgen.
Daarnaast is het spuiten ook niet zo makkelijk, ik zou het nooit doen iig.
- Er zijn veel verschillende AAS met verschillende uitwerking
- Elk lichaam is anders, reageert anders, heeft natural andere bloedwaarden etc.
- AAS gebruiken is maatwerk! Zorg dat je weet waarmee je bezig bent. Het overgrote deel van de AAS gebruikers doet maar wat.
- Veel AAS gebruikers hebben de basis (goed eten/trainen/slapen) niet op orde waardoor het effect verre van optimaal is.quote:![]()
1. Vanuit mijn/Snakey's perspectief is ze zeker niet oud ;-)quote:
2. Liever een fitte/sterke vrouw van 34 dan een slappe/futloze van 24, IMHO.http://forum.dutchbodybui(...)ads-tips-etc-145541/quote:Iemand nog een goede CD of nummers als pre-workout voor de Gym zo?
Let me know, download ik hem nog ff snel.Vorm lijkt mij goed.quote:Heb je die pootjes gezien...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die dude achter je moet z'n rug wat rechter houden.Dat is voor iedereen met een IQ > 100 een raadsel.quote:Jamie Oliver is best een held (voor de mensen onder de 40) / eindbaas (voor de mensen onder de 40) voor mij. Hij heeft veel mensen (vooral de Britten) weer laten zien wat normaal eten en normaal koken is. Hetzelfde geldt voor schoolmaaltijden in zowel de UK als de US.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hier was laatst iets gepost over Jamie Olivers Food Revolution. Ik zit nu bij seizoen twee, maar het is gewoon ongelofelijk hoe een bord die Amerikanen voor hun kop hebben. Lokale overheid wat friet en pizza bestempeld als groente en niets willen weten van gezond eten op scholen etc. Ze proberen hem ook op elke mogelijke manier te dwarsbomen.
Overigens wordt iedereen wel dik als ze alleen maar McD eten en dan met name zwaar boven onderhoud en geen fysieke beweging. Er is ook een counterdocu van een of andere BB-er die ripped blijft op McD. Maargoed hij at op / onder onderhoud en bewoog daarnaast ook veel. Ben even de naam kwijt van die docu.
The men who made us fat (ook in dit topic gepost) laat ongeveer zien hoe onder andere het massale overgewicht in de USA/UK is gekomen (voedselgewijs) en nog interessanter de marketing en politiek erachter.
Om even een quote aan te halen van Jamie Oliver:
"If a food label looks like gibberish and science stuff it probably is bad for you. If it looks like the ingredients belong in your grandmothers cabinet is probably is good for you" en daarnaast natuurlijk gewoon gezond boerenverstand
M.b.t. Supersize me: er is ook een documentaire Supersize She. Slechts een klein stukje van gezien (niet echt mijn ding). Check dat verkeersbord in Venice Beach!Muscletotaal.nl / XXLnutrition.nlquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Neraice het volgende:
Waar kopen jullie je whey en welke smaak is lekker?Diep triest idd. Ik heb dus kinderen en dit is dus een reden waarom wij zelf wat kruiden en groenten verbouwen (zo´n m2 tuin). Niet dat ze het opeten, maar ze krijgen het in ieder geval voorgeschoteld en weten waar het vandaan komt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Watermeloen is echt
/wheydagboek
[..]
Frietjes zijn groente, kinderen die niet eens weten wat een tomaat is.
[ afbeelding ]
(ben ik trouwens de enige met kinderen hier?)Afwisselen! Om de 6-8 weken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:49 schreef star_gazer het volgende:
How many reps to build muscle
Zucht, ik weet het niet meer hoor. Is het nou 5x5, 3x8 of 4x12?
Ik doe voorlopig lekker 5x5Pics + filmpje wil wel helpen om advies te krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef Warsaw het volgende:
Mijn broertje krijgt het niet voor elkaar om de stang bij de Overhead Press in de juiste positie te krijgen. Je moet je ellebogen bij deze oefening naar voren drukken, zodat ze voor de stang staan, alleen lukt hem dit niet.. Een flexibiliteitsissue? Of komt het omdat hij pas net traint ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef SunTzu het volgende:
Stelletje sukkels bij mijn gym, de helft van de sportschool betaald extra voor deze bullshit
Circle of Milon. http://www.miloncirkel.com/
3x per week 20 minuten een rondje op die apparaten.
Geen 1 vrouw die met gewichten traint, faith in humanity lost.
Overal vrouwen en kerels die na een jaar alleen maar dikker zijn geworden.![]()
Ik word verdrietig van het feit dat ik dit nooit ga aanschouwen in de gym:Dit dus. Diep triest. Mensen, vooral vrouwen, willen gewoon niet moe worden en geen dingen doen die buiten de beperkte acceptatiegraad van de omgeving valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En m.b.t. die pics:![]()
Voor die tweede heb ik ook nog wel wat ander werkgereedschap in de aanbieding.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:48 schreef mtchel112 het volgende:
Fuaark die 5de foto is hott, chicks die squatten of lunges doen (l)Precies. De vraag is: hoe zorgen we ervoor dat meer meisjes/vrouwen dat gaan doen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Chicks die squatten, iets wat veel geiler is bestaat niet. En ook het resultaat mag er zijn.
--
Even over mijzelf:
- ben focking druk momenteel.
- dit topic loopt vast op mijn Galaxy SII met Android 4.0.3: hebben meer mensen hier last van?![]()
Werkt goed bij mij op dit moment, zelfde telefoon en ook Android 4.0.3. Heb wel eerder paar keer gehad dat de pagina wit bleef en niet laadde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:49 schreef CarbonC het volgende:
Even over mijzelf:
- ben focking druk momenteel.
- dit topic loopt vast op mijn Galaxy SII met Android 4.0.3: hebben meer mensen hier last van?![]()
Ik heb het inderdaad ook vaak dat het topic vast loopt, volgens mij komt het door dat ASCII-ding in de OP.![]()
Heb een pull/squatrack + 200kg, kettlebells en ringen woon helaas op 6 hoog.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je veel KT-spullen thuis staan? En woon je op een (woon)boerderij met een weiland erbij of zo, omdat je het laatst ook al over thuis met een prowler slepen had.
(NB: het lijkt mij wel relaxed om zo te wonen).
Volgens mij heb ik het nooit over prowler slepen gehad. Sleepwerk doe ik wel, maar dat doe ik met een band waar ik een oog in heb geboord en een houten plank heb in gelegd zodat ik er plates of kettlebells in kan doenA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Zit er aan te denken om mijn ruige sportschool in te ruilen voor F4F, i.v.m. verhuizing.
Nu weet ik dat er paupers zitten, maar dat is toch alleen maar chill? Aangezien de squatrack dan vaak vrij zal zijn etc. (curlbrahs gewoon wegschoppen). Bovendien kan ik dan in heel Nederland trainen (toch?) en dat is behoorlijk handig voor mij. Prijs is ook ideaal.
Dus, doen of niet? Enige nadeel is een minder motiverende omgeving, maar mijn eigen motivatie is sterk.This isn't even my final form.![]()
Ik zou je trouwens zelfs aanraden om af en toe niet te IFen, gooit je lichaam weer wat in de warquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:37 schreef 16meter het volgende:
Ok, misschien toch maar doorzetteng en op zulke zaterdagen normaal eten.
Is 3,5 week trouwens wel genoeg om je echt aan te kunnen passen?. Had trouwens tot jou nog nooit gehoord van een dude die er mee wil kappen, bijna iedereen die er mee begint vindt het heel chill.
![]()
Veel F4Fs hebben vaak niet eens een sportrek. Die het wel hebben, hebben er vaak maar 1. Moet vaak 10-20 minuten wachten voordat ik m kan gebruiken ongeacht de tijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef Levolution het volgende:
Zit er aan te denken om mijn ruige sportschool in te ruilen voor F4F, i.v.m. verhuizing.
Nu weet ik dat er paupers zitten, maar dat is toch alleen maar chill? Aangezien de squatrack dan vaak vrij zal zijn etc. (curlbrahs gewoon wegschoppen). Bovendien kan ik dan in heel Nederland trainen (toch?) en dat is behoorlijk handig voor mij. Prijs is ook ideaal.
Dus, doen of niet? Enige nadeel is een minder motiverende omgeving, maar mijn eigen motivatie is sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |