abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:19:51 #51
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115179932
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef Warsaw het volgende:
Mijn broertje krijgt het niet voor elkaar om de stang bij de Overhead Press in de juiste positie te krijgen. Je moet je ellebogen bij deze oefening naar voren drukken, zodat ze voor de stang staan, alleen lukt hem dit niet.. Een flexibiliteitsissue? Of komt het omdat hij pas net traint ofzo?
Als het flexibiliteit is kan hij dat verbeteren met "shoulder dislocators". Kun je een stok zo wijt pakken als je wilt, en steeds wat smaller gaan om wat flexibler te worden.

quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Rip heeft daar goeie filmpjes voor.
Kwestie van blijven oefenen met een lege bar.
Dit is wel leerzaam. })

Zoals die het hier uitlegt, (dus met je handen veel dichterbij elkaar dan dat ik de oefening ken) zou dus veel meer de focus op je schouders leggen niet?
Vanmiddag ff een kans geven, want ik zou hem dan veel en veel te wijt pakken altijd. De steek als bij een dumble press pak ik eigenlijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 06-08-2012 12:27:27 ]
pi_115180234
Gestopt met IF. Toch niet mijn kopje thee.

Na 3,5 week nog bijna dagelijks een dikke crave naar fastfood tijdens de laatste uurtjes vasten en vaak chagrijnig.

Wel werkt het uitstekend om wat droger te worden, "FAT IS MELTING OFF!!!1", maar het kostte mij gewoon te veel moeite om vol te houden. Ga deze zomer ook vaak naar festivals, en een dagje knallen zonder voedsel in je mik is gewoon waardeloos.

Nu verder met een traditionele cut. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door 16meter op 06-08-2012 12:37:21 ]
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:30:26 #53
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115180322
Ik ben alweer begonnen met de bulk. Denk rond april begonnen met cutten. Nu dus weer vol aan het eten. Wanneer beginnen jullie dan?
pi_115180337
Denk nu aan eind oktober.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:36:53 #55
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115180536
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef 16meter het volgende:

Na 3,5 week nog bijna dagelijks een dikke crave naar fastfood tijdens de laatste uurtjes vasten en vaak chagrijnig.

Wel werkt het uitstekend om wat droger te worden, "FAT IS MELTING OFF!!!1", maar het kostte mij gewoon te veel moeite om vol te houden. Ga deze zomer ook vaak naar festival, en een dagje knallen zonder voedsel in je mik is gewoon waardeloos.

Dan doe je dat toch gewoon een dagje niet? Doe ik ook als ik naar festivals ga. De rest is puur mentaal

Ik zeg je, onderzoek Carb Back Loading eens
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115180558
Ok, misschien toch maar doorzetteng en op zulke zaterdagen normaal eten.

Is 3,5 week trouwens wel genoeg om je echt aan te kunnen passen?
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:39:41 #57
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115180607
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:37 schreef 16meter het volgende:

3.5 week zit je dichtbij een omslagpunt, hierna word het makkelijker. Als je die crave naar fast food hebt zou ik zeker Carb Back Loading eens onderzoeken van John Kiefer
Luck is for losers
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 12:40:54 #58
230491 Zith
pls tip
pi_115180671
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jij denkt ook dat je Rambo zelf bent of nie?

Buurvrouwtje toevallig nog gesproken of een oud-leerling die vroeg of je aan de AAS zit?
Roid-rage _O- _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115180805
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:37 schreef 16meter het volgende:

Verschilt per persoon denk ik. Bij mij was het effect na ongeveer een week dat ik bijna niet meer aan eten dacht. Vaak kom ik tegen 15 uur erachter dat ik nog niet gegeten heb die dag en nog even moet lunchen. :)
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:46:22 #60
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_115180870
quote:

Wel werkt het uitstekend om wat droger te worden, "FAT IS MELTING OFF!!!1", maar het kostte mij gewoon te veel moeite om vol te houden. Ga deze zomer ook vaak naar festivals, en een dagje knallen zonder voedsel in je mik is gewoon waardeloos.

ik merk ook dat ik vooral kortaf ben vlak zo een uur of twee voordat ik weer "mag" eten. Overigens heb ik er ook best moeite mee om mezelf dan vol te proppen met 2500kcal in 4 uur tijd. Voel me dan zo opgeblazen he. ik kijk het nog een weekje of twee aan en maak dan de balans wel op.

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:39 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

3.5 week zit je dichtbij een omslagpunt, hierna word het makkelijker. Als je die crave naar fast food hebt zou ik zeker Carb Back Loading eens onderzoeken van John Kiefer
Wat ik hiervan gelezen heb (maar ik kan het goed mishebben hoor en dat hoor ik dan ook graag)

Is dat het niets anders is dan IF i.c.m. Keto/Paleo en een keer per week weer carbs eten. Of heb ik het dan mis? Ik heb dit overigens gebaseerd op dat artikel wat een tijd terug hier gepost werd van Arnold zijn site.
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:08:42 #61
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_115181830
Ik zie hier overigens de laatste tijd vaak interessante plaatjes langskomen zoals aantal reps versus soort spieropbouw en fullness factors etc. waarvan ik denk dat het best wel een welkome aanvulling zou zijn voor de OP. handig om snel bij de hand te hebben en interessant voor nieuwkomers dat ze meteen veel informatie hebben.

Is het wat om bijv. deze en evt. andere plaatjes / bronnen ook op te nemen in de OP? of moet iedereen dit maar voor zichzelf uitvogelen en bookmarken?
na na na na na na na Badjasman!
pi_115182750
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:19 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als het flexibiliteit is kan hij dat verbeteren met "shoulder dislocators". Kun je een stok zo wijt pakken als je wilt, en steeds wat smaller gaan om wat flexibler te worden.

[..]

Dit is wel leerzaam. })

Zoals die het hier uitlegt, (dus met je handen veel dichterbij elkaar dan dat ik de oefening ken) zou dus veel meer de focus op je schouders leggen niet?
Vanmiddag ff een kans geven, want ik zou hem dan veel en veel te wijt pakken altijd. De steek als bij een dumble press pak ik eigenlijk...
Goed filmpje, ik begrijp wat je bedoeld, ik pak em ook altijd zoals bij een dumbell press. Hij voert het zoiezo anders uit, ik doe me hoofd niet naar voren, en van die ellebogen voor de stang wist ik ook niet haha.
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:41:15 #63
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115183148
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:46 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ik merk ook dat ik vooral kortaf ben vlak zo een uur of twee voordat ik weer "mag" eten. Overigens heb ik er ook best moeite mee om mezelf dan vol te proppen met 2500kcal in 4 uur tijd. Voel me dan zo opgeblazen he. ik kijk het nog een weekje of twee aan en maak dan de balans wel op.

[..]

Wat ik hiervan gelezen heb (maar ik kan het goed mishebben hoor en dat hoor ik dan ook graag)

Is dat het niets anders is dan IF i.c.m. Keto/Paleo en een keer per week weer carbs eten. Of heb ik het dan mis? Ik heb dit overigens gebaseerd op dat artikel wat een tijd terug hier gepost werd van Arnold zijn site.
Klopt, die had ik gepost. Word een stuk makkelijker gemaakt je Kcal te halen BTW
Luck is for losers
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:43:40 #64
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115183250
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:08 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik zie hier overigens de laatste tijd vaak interessante plaatjes langskomen zoals aantal reps versus soort spieropbouw en fullness factors etc. waarvan ik denk dat het best wel een welkome aanvulling zou zijn voor de OP. handig om snel bij de hand te hebben en interessant voor nieuwkomers dat ze meteen veel informatie hebben.

Is het wat om bijv. deze en evt. andere plaatjes / bronnen ook op te nemen in de OP? of moet iedereen dit maar voor zichzelf uitvogelen en bookmarken?
De OP nog uitgebreider maken zorgt er volgens mij voor dat mensen het niet lezen. Het is al behoorlijk veel om te lezen, meer maakt dat het tegen gaat staan om alles door te spitten. Daarnaast is het niet heel erg moeilijk om info te vinden.
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:45:15 #65
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115183325
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:32 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Goed filmpje, ik begrijp wat je bedoeld, ik pak em ook altijd zoals bij een dumbell press. Hij voert het zoiezo anders uit, ik doe me hoofd niet naar voren, en van die ellebogen voor de stang wist ik ook niet haha.
Als je je hoofd niet naar voren doet moet je oppassen dat je rug niet hol staat wanneer je boven je hoofd lift. Dat kan serieuze blessures opleveren.
pi_115183473
Fuaark die 5de foto is hott, chicks die squatten of lunges doen (l)
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:56:27 #67
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115183770
Kleine blonde schattige meisjes die wat onzeker rondlopen en vervolgens naast je 60kg gaan staan te squatten 14.gif
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:57:10 #68
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115183808
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:45 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je je hoofd niet naar voren doet moet je oppassen dat je rug niet hol staat wanneer je boven je hoofd lift. Dat kan serieuze blessures opleveren.
eeeuh oh. Ik lock m'n rug altijd hol :') 8)7
Net als bij een deadlift. Lock ik 'm ook enigszins hol (onderin), m'n kont overdreven naar achter/omhoog.

Oh ik snap wat je bedoelt. Als dan het gewicht naar achter door dreigt te vallen, moet je het uit het holle punt gaan halen om hem terug te halen. :Y en dat is niet goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 06-08-2012 14:04:22 ]
pi_115183849
Chicks die squatten, iets wat veel geiler is bestaat niet. En ook het resultaat mag er zijn.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:05:27 #70
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115184255
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef RaymondK het volgende:

[..]

eeeuh oh. Ik lock m'n rug altijd hol :') 8)7
Net als bij een deadlift. Lock ik 'm ook enigszins hol (onderin), m'n kont overdreven naar achter/omhoog.

Oh ik snap wat je bedoelt. Als dan het gewicht naar achter door dreigt te vallen, moet je het uit het holle punt halen om hem terug te halen. :Y
Nou nee. Als je zwaar lift en je ruggegraat staat hol dan kan je je voorstellen dat de druk op je ruggegraat een flinke blessure kan opleveren. Ik had er ergens een filmpje van maar kan het niet vinden.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:10:28 #71
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115184489
Net terug uit de gym conclusie: van full body naar 3 split zuigt.
Niet echt een idee waarom; ben wel helemaal kapot getraind maar voel geen pomp.

Ik moet op zoek naar een ander schema.

Arnold schema:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zyzz schema:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet meer, of gewoon nog 2 maanden full body.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:11:15 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115184521
Want die pomp is zo belangrijk en zegt alles natuurlijk.....
Luck is for losers
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:14:48 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115184690
Pomp vind ik echt zo'n kansloze term :').

Probeer het gewoon een week of 6 a 8.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:20:26 #74
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115185003
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:14 schreef fathank het volgende:
Pomp vind ik echt zo'n kansloze term :').

Probeer het gewoon een week of 6 a 8.
Ja misschien toch maar een paar weken doen, kijken wat er gebeurd.
pi_115185094
quote:

Ik ben puur uit nieuwsgierigheid begonnen met IF na sinds 2009 iedere dag 6 maaltijden te hebben gegeten.

Mijn ervaring is precies omgekeerd aan die van jou. Zonder eten gaat me (iets te) makkelijk af. Trainen na 16 uur vasten? Geen probleem. Ik heb zelfs nog wat extra isolatiewerk gedaan, wat ik anders niet snel doe na een goede SS-sessie. Daarna toch maar naar huis gegaan om m'n post-workout meal op tijd te eten.

Het is nu nog te vroeg om van (visuele) veranderingen te spreken, maar zodra die er zijn zal ik er hier foto's van posten als mensen daar behoefte aan hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')