Als het flexibiliteit is kan hij dat verbeteren met "shoulder dislocators". Kun je een stok zo wijt pakken als je wilt, en steeds wat smaller gaan om wat flexibler te worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef Warsaw het volgende:
Mijn broertje krijgt het niet voor elkaar om de stang bij de Overhead Press in de juiste positie te krijgen. Je moet je ellebogen bij deze oefening naar voren drukken, zodat ze voor de stang staan, alleen lukt hem dit niet.. Een flexibiliteitsissue? Of komt het omdat hij pas net traint ofzo?
Dit is wel leerzaam.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rip heeft daar goeie filmpjes voor.
Kwestie van blijven oefenen met een lege bar.
Dan doe je dat toch gewoon een dagje niet? Doe ik ook als ik naar festivals ga. De rest is puur mentaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef 16meter het volgende:
Gestopt met IF. Toch niet mijn kopje thee.
Na 3,5 week nog bijna dagelijks een dikke crave naar fastfood tijdens de laatste uurtjes vasten en vaak chagrijnig.
Wel werkt het uitstekend om wat droger te worden, "FAT IS MELTING OFF!!!1", maar het kostte mij gewoon te veel moeite om vol te houden. Ga deze zomer ook vaak naar festival, en een dagje knallen zonder voedsel in je mik is gewoon waardeloos.
Nu verder met een traditionele cut.
3.5 week zit je dichtbij een omslagpunt, hierna word het makkelijker. Als je die crave naar fast food hebt zou ik zeker Carb Back Loading eens onderzoeken van John Kieferquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:37 schreef 16meter het volgende:
Ok, misschien toch maar doorzetteng en op zulke zaterdagen normaal eten.
Is 3,5 week trouwens wel genoeg om je echt aan te kunnen passen?
Roid-ragequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je Rambo zelf bent of nie?
Buurvrouwtje toevallig nog gesproken of een oud-leerling die vroeg of je aan de AAS zit?
Verschilt per persoon denk ik. Bij mij was het effect na ongeveer een week dat ik bijna niet meer aan eten dacht. Vaak kom ik tegen 15 uur erachter dat ik nog niet gegeten heb die dag en nog even moet lunchen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:37 schreef 16meter het volgende:
Ok, misschien toch maar doorzetteng en op zulke zaterdagen normaal eten.
Is 3,5 week trouwens wel genoeg om je echt aan te kunnen passen?
ik merk ook dat ik vooral kortaf ben vlak zo een uur of twee voordat ik weer "mag" eten. Overigens heb ik er ook best moeite mee om mezelf dan vol te proppen met 2500kcal in 4 uur tijd. Voel me dan zo opgeblazen he. ik kijk het nog een weekje of twee aan en maak dan de balans wel op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef 16meter het volgende:
Na 3,5 week nog bijna dagelijks een dikke crave naar fastfood tijdens de laatste uurtjes vasten en vaak chagrijnig.
Wel werkt het uitstekend om wat droger te worden, "FAT IS MELTING OFF!!!1", maar het kostte mij gewoon te veel moeite om vol te houden. Ga deze zomer ook vaak naar festivals, en een dagje knallen zonder voedsel in je mik is gewoon waardeloos.
Wat ik hiervan gelezen heb (maar ik kan het goed mishebben hoor en dat hoor ik dan ook graag)quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
3.5 week zit je dichtbij een omslagpunt, hierna word het makkelijker. Als je die crave naar fast food hebt zou ik zeker Carb Back Loading eens onderzoeken van John Kiefer
Goed filmpje, ik begrijp wat je bedoeld, ik pak em ook altijd zoals bij een dumbell press. Hij voert het zoiezo anders uit, ik doe me hoofd niet naar voren, en van die ellebogen voor de stang wist ik ook niet haha.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als het flexibiliteit is kan hij dat verbeteren met "shoulder dislocators". Kun je een stok zo wijt pakken als je wilt, en steeds wat smaller gaan om wat flexibler te worden.
[..]
Dit is wel leerzaam.![]()
Zoals die het hier uitlegt, (dus met je handen veel dichterbij elkaar dan dat ik de oefening ken) zou dus veel meer de focus op je schouders leggen niet?
Vanmiddag ff een kans geven, want ik zou hem dan veel en veel te wijt pakken altijd. De steek als bij een dumble press pak ik eigenlijk...
Klopt, die had ik gepost. Word een stuk makkelijker gemaakt je Kcal te halen BTWquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik merk ook dat ik vooral kortaf ben vlak zo een uur of twee voordat ik weer "mag" eten. Overigens heb ik er ook best moeite mee om mezelf dan vol te proppen met 2500kcal in 4 uur tijd. Voel me dan zo opgeblazen he. ik kijk het nog een weekje of twee aan en maak dan de balans wel op.
[..]
Wat ik hiervan gelezen heb (maar ik kan het goed mishebben hoor en dat hoor ik dan ook graag)
Is dat het niets anders is dan IF i.c.m. Keto/Paleo en een keer per week weer carbs eten. Of heb ik het dan mis? Ik heb dit overigens gebaseerd op dat artikel wat een tijd terug hier gepost werd van Arnold zijn site.
De OP nog uitgebreider maken zorgt er volgens mij voor dat mensen het niet lezen. Het is al behoorlijk veel om te lezen, meer maakt dat het tegen gaat staan om alles door te spitten. Daarnaast is het niet heel erg moeilijk om info te vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:08 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik zie hier overigens de laatste tijd vaak interessante plaatjes langskomen zoals aantal reps versus soort spieropbouw en fullness factors etc. waarvan ik denk dat het best wel een welkome aanvulling zou zijn voor de OP. handig om snel bij de hand te hebben en interessant voor nieuwkomers dat ze meteen veel informatie hebben.
Is het wat om bijv. deze en evt. andere plaatjes / bronnen ook op te nemen in de OP? of moet iedereen dit maar voor zichzelf uitvogelen en bookmarken?
Als je je hoofd niet naar voren doet moet je oppassen dat je rug niet hol staat wanneer je boven je hoofd lift. Dat kan serieuze blessures opleveren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:32 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Goed filmpje, ik begrijp wat je bedoeld, ik pak em ook altijd zoals bij een dumbell press. Hij voert het zoiezo anders uit, ik doe me hoofd niet naar voren, en van die ellebogen voor de stang wist ik ook niet haha.
eeeuh oh. Ik lock m'n rug altijd holquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je je hoofd niet naar voren doet moet je oppassen dat je rug niet hol staat wanneer je boven je hoofd lift. Dat kan serieuze blessures opleveren.
Nou nee. Als je zwaar lift en je ruggegraat staat hol dan kan je je voorstellen dat de druk op je ruggegraat een flinke blessure kan opleveren. Ik had er ergens een filmpje van maar kan het niet vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
eeeuh oh. Ik lock m'n rug altijd hol![]()
![]()
Net als bij een deadlift. Lock ik 'm ook enigszins hol (onderin), m'n kont overdreven naar achter/omhoog.
Oh ik snap wat je bedoelt. Als dan het gewicht naar achter door dreigt te vallen, moet je het uit het holle punt halen om hem terug te halen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz schema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet meer, of gewoon nog 2 maanden full body.
Ja misschien toch maar een paar weken doen, kijken wat er gebeurd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:14 schreef fathank het volgende:
Pomp vind ik echt zo'n kansloze term.
Probeer het gewoon een week of 6 a 8.
Ik ben puur uit nieuwsgierigheid begonnen met IF na sinds 2009 iedere dag 6 maaltijden te hebben gegeten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef 16meter het volgende:
Wel werkt het uitstekend om wat droger te worden, "FAT IS MELTING OFF!!!1", maar het kostte mij gewoon te veel moeite om vol te houden. Ga deze zomer ook vaak naar festivals, en een dagje knallen zonder voedsel in je mik is gewoon waardeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |